Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4015
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm

Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:23 pm
kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:19 pm


Για να διεκδικήσει τα χρήματα που προσδοκούσε.
O παίκτης. Ο Ολυμπιακός που κολλαει σε όλο το αυτό; Και λες μάλιστα ότι του γύρισε και μπούμερανγκ
Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1267
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:36 pm

kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm
Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:23 pm

O παίκτης. Ο Ολυμπιακός που κολλαει σε όλο το αυτό; Και λες μάλιστα ότι του γύρισε και μπούμερανγκ
Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Πώς γίνεται να είσαι σοβαρός και μακριά από τοξικοτητες, αλλά να υιοθετείς όλες τις εικασίες των τύπων του σδνα, απορώ. Θυμάμαι και τις προάλλες που δεν περίμενες να κάνει κωλοτουμπα ο dpg για τα διαβατήρια επειδή έχει αρχές χαχαχα

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:37 pm

FabrizioOberto έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:26 pm
Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:11 pm
Γιαμπουσελε κυκλοφορει ως φημη στα μανατζερικα οτι προσπαθει ο ολυμπιακος.
και μαλιστα μαντεψτε ποιον λένε οτι εχουνε βαλει για ψηστήρι.
Δεν το πιστευω γιατι αυτος ειχε δηλωσει οτι δεν γυρναει Ευρωπη και θελει να εξσφαλίσει συνταξη στο ΝΒΑ.
Εγώ αυτόν δε θέλω να πάρουν οι απέναντι (οκ και Ράιτ, γιατί θα μας πρήξουν οι Ολυμπιακοί που πάντα θεωρούν καλύτερο μας παίκτη όποιον δεν παίζει/έχει φύγει). Τσιτ ο τύπος για Ευρωλίγκα. Ας πάρουν όποιον άλλο θέλουν. Ας είναι και ο Μπαμ Αντεμπάγιο... :dribble:
Αφήνεις χολ ( και αυτός ΠΑΟ ανετα) και είσαι με βεζε γιαμπου μιλου crazy 88 και δαγκωνεις σε άμυνα επίθεση + ότι βάζεις τρίποντο στο 5 που πιστεύω θα μας πήγαινε σε άλλη διάσταση να παίρνεις spacing από τον 1 έως το 5

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2386
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:37 pm

kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm
Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:23 pm

O παίκτης. Ο Ολυμπιακός που κολλαει σε όλο το αυτό; Και λες μάλιστα ότι του γύρισε και μπούμερανγκ
Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Πιθανον ξεκινησε η διαδικασια του διαβατηριου οταν ακομα ο Μπαρτζωκας υπολογιζε τον Φαλ για την 3αδα ψηλων και αλλαξαν οι προτεραιοτητες αφοτου αποκτηθηκε ο Ταιρικ ή αφοτου ειδε ο Μπαρτζωκας την τρεχουσα κατασταση του Φαλ, κανεις δεν ξερει. Ισως μαθουμε σε καμια μελλοντικη συνεντευξη των προεδρων.

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1533
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:38 pm

kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm
Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:23 pm

O παίκτης. Ο Ολυμπιακός που κολλαει σε όλο το αυτό; Και λες μάλιστα ότι του γύρισε και μπούμερανγκ
Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Οι προθέσεις (που κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιες μπορεί να είναι) δεν παίζουν κάποιον ρόλο.

Τα γεγονότα γράφουν ότι ο ΠΑΟ έστησε και συντήρησε το αφήγημα των "Fake Greeks" για χρόνια αλλά όταν προέκυψε η ευκαιρία να κάνει το ίδιο, την άρπαξε.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9378
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:39 pm

TuTiS έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:26 pm
Heisenberg έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:11 pm
Γιαμπουσελε κυκλοφορει ως φημη στα μανατζερικα οτι προσπαθει ο ολυμπιακος.
και μαλιστα μαντεψτε ποιον λένε οτι εχουνε βαλει για ψηστήρι.
Δεν το πιστευω γιατι αυτος ειχε δηλωσει οτι δεν γυρναει Ευρωπη και θελει να εξσφαλίσει συνταξη στο ΝΒΑ.
Θέλει άλλα 6 χρόνια να παίξει NBA για να πάρει την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Για σύνταξη, μόλις συμπληρώσει τα 3 χρόνια στο NBA θα μπορεί να λάβει σύνταξη και είναι στο NBA ήδη 4 χρόνια.
Την έχει πάρει την ιατροφαρμακευτική ήδη, στα 10 χρόνια είναι και για την οικογένεια του. Σύνταξη πράγματι έχει θεμελιώσει το δικαίωμα, ομως το ύψος της αυξάνει με τα χρόνια.

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1533
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:43 pm

Kostas89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:37 pm
FabrizioOberto έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:26 pm


Εγώ αυτόν δε θέλω να πάρουν οι απέναντι (οκ και Ράιτ, γιατί θα μας πρήξουν οι Ολυμπιακοί που πάντα θεωρούν καλύτερο μας παίκτη όποιον δεν παίζει/έχει φύγει). Τσιτ ο τύπος για Ευρωλίγκα. Ας πάρουν όποιον άλλο θέλουν. Ας είναι και ο Μπαμ Αντεμπάγιο... :dribble:
Αφήνεις χολ ( και αυτός ΠΑΟ ανετα) και είσαι με βεζε γιαμπου μιλου crazy 88 και δαγκωνεις σε άμυνα επίθεση + ότι βάζεις τρίποντο στο 5 που πιστεύω θα μας πήγαινε σε άλλη διάσταση να παίρνεις spacing από τον 1 έως το 5
Έτσι ναι. Είναι τρομερή κίνηση

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2386
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:44 pm

plo koon έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:38 pm
kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm


Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Οι προθέσεις (που κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιες μπορεί να είναι) δεν παίζουν κάποιον ρόλο.

Τα γεγονότα γράφουν ότι ο ΠΑΟ έστησε και συντήρησε το αφήγημα των "Fake Greeks" για χρόνια αλλά όταν προέκυψε η ευκαιρία να κάνει το ίδιο, την άρπαξε.
Τη δουλεια του εκανε ο παο που εστησε το αφηγημα για να αποδομησει το πλεονεκτημα του ολυμπιακου, ειτε με προπαγανδα ή με αλλο τροπο. Εμεις γιατι τσιμπαμε δεν εχω καταλαβει ακομα... :roofl:

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1521
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:44 pm

για Φαλ διάβασα και εδώ μέσα και αλλού ότι το σημαντικό δεν είναι πού θα παίξει ως ελληνοποιημένος αλλά το σε ποια ομάδα βρισκόταν όταν ξεκίνησε τη διαδικασία ελληνοποίησης. το βάζω εύκολα στο τοπ 5 εξωφρενικών stretches λογικής που έχω ακούσει.

ο Ποκουσέφκσι με ελληνικό διαβατήριο ως συμπλήρωμα σούπερ μου φαίνεται.
ο Ποκουσέφκσι με ελληνικό διαβατήριο ως αντικαταστάτης του Πίτερς όχι, εκτός κι αν πάρουμε τριάρι ελίτ που τα κάνει όλα και συμφέρει.
ο Ποκουσέφκσι χωρίς ελληνικό διαβατήριο ως αντι-Πίτερς είναι στα όρια του ανέκδοτου.

Άβαταρ μέλους
Sokos

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:44 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:23 pm
Sokos έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:15 pm


Ναι, πολλούς. Αυτούς που δεν σε βάζουν σε πούλμαν από Κωνσταντινούπολη - Αθήνα αν χάσει η ομάδα. Αυτούς που δεν σε κράζουν στα social όταν δεν πάει καλά το πράγμα. Αυτούς που δεν βάζουν τα τσιράκια τους να γράφουν ό,τι παπάτζα να ναι προκειμένου να "σφίξουν τα λουριά". Αυτούς που δεν κηρύσσουν πολέμους απέναντι σε όλους και σε όλα σαν Δον Κιχώτης από τα Lidl. Αυτούς που δεν περηφανεύονται ότι είναι δεξιότεροι των νεοναζί. Η λίστα είναι μεγάλη. Αν θες, ψάξε λίγο το ανθολόγιο του λεγάμενου και θα βρεις πολλά ακόμα.

Αυτό που αναφέρεις βέβαια είναι το μισθολογικό. Αμα πληρώνεις χοντρά λεφτά, πείθεις και τον άλλο να κάνει τα στραβά μάτια ή να "καταπίνει" διάφορα. Δεν συμβαίνει μόνο στον πρωταθλητισμό αυτό. Πρώτα πρώτα γράφω ότι δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα λεφτά.
Όλα αυτά που γράφεις (πλην του λεωφορείου που ήταν πριν σχεδόν 10 χρόνια) δεν έχουν να κάνουν με τις συνθήκες εργασίας όμως. Σε όλα έχεις δίκιο σχετικά με το ποιον του ΔΠΓ, αλλά είναι εκτός θέματος. Το να έχεις έναν εργοδότη με τον οποίο...ας πούμε δεν συμφωνείς για να μην βγούμε εκτός θέματος, δεν κάνει τις συνθήκες εργασίας σου δύσκολες ή περίεργες.

Ο παίκτης έχει προπονητή, σταφ, γιατρούς, εγκαταστάσεις κλπ. Πληρώνεται στην ώρα του μπόλικα λεφτά, έχει ότι σκατά ανέσεις υποτίθεται προσφέρει η ομάδα. Και εντάξει, μπορεί μία στο τόσο να σκάσει προπόνηση το αφεντικό "να τους τρίξει τα δόντια" (lmao).

Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μία απέχθεια προς τον ΔΠΓ σαν άτομο (η οποία με βρίσκει σύμφωνο) αλλά δεν έχει να κάνει με το πως περνάει ο αθλητής στην ομάδα, τι να κάνουμε τώρα;
Δεν λέω ότι ο DPG είναι άμεσα "προϊστάμενος" των παικτών, αλλά αφενός αυτά για τα social, το site της αλήθειας κτλ μπορεί να επηρεάσουν ή να εκνευρίσουν έστω τους παίκτες, αφετέρου μου φαίνεται δύσκολο να μένει σε αυτά και να μην επεμβαίνει γενικότερα.

Προσωπικά ας πούμε θα μουν πολύ διστακτικός να πάω να δουλέψω κάπου ενώ γνωρίζω ότι το αφεντικό είναι "προβληματικό" (για να το θέσω ευγενικά), ακόμα κι αν ο προιστάμενός μου ή οι συναδελφοί μου ήταν ΟΚ. Εξαρτάται και πως το αντιμετωπίζει ο καθένας.

Δεν ξέρω αν ο Obradovic μπορεί να λειτουργήσει ως ομπρέλα. Αστειευόμενοι κιόλας με φίλο Παναθηναϊκό λέγαμε όταν ανακοινώθηκε ότι σίγουρα θα έθεσε ως όρο στο συμβόλαιο να κόψει τα social o DPG ή έστω να του δίνει μπόνους σε κάθε του ποστάρισμα.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sokos την Πέμ Ιουν 25, 2026 4:51 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4015
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:45 pm

Erether έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:36 pm
kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm


Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Πώς γίνεται να είσαι σοβαρός και μακριά από τοξικοτητες, αλλά να υιοθετείς όλες τις εικασίες των τύπων του σδνα, απορώ. Θυμάμαι και τις προάλλες που δεν περίμενες να κάνει κωλοτουμπα ο dpg για τα διαβατήρια επειδή έχει αρχές χαχαχα
Συνεχίζω να είμαι σοβαρός και μακριά από τοξικότητες, γιαυτο δεν θα μπω στη διαδικασία να μιλήσω με επιχειρήματα άλλο μαζί σου και με κάθε έναν που γράφει πράγματα (ΔΠΓ) που τα βγάζει από την φαντασία του. Αν θες την απάντηση πήγαινε να δεις τι έγραφα χθες για το θέμα του διαβατηρίου του φαλ και ξαναέλα να πεις το αφήγημα σου που δεν έχει καμία βάση. Να διαβάζεις πρώτα το γράφει ο άλλος και μετά να πας να του την πέσεις. Όσο για τα γελάκια το να πω, μάλλον εσυ ακολουθείς αυτό το επίπεδο του sdna

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4015
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:48 pm

Rivers15 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:37 pm
kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm


Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Πιθανον ξεκινησε η διαδικασια του διαβατηριου οταν ακομα ο Μπαρτζωκας υπολογιζε τον Φαλ για την 3αδα ψηλων και αλλαξαν οι προτεραιοτητες αφοτου αποκτηθηκε ο Ταιρικ ή αφοτου ειδε ο Μπαρτζωκας την τρεχουσα κατασταση του Φαλ, κανεις δεν ξερει. Ισως μαθουμε σε καμια μελλοντικη συνεντευξη των προεδρων.
Η λογική αυτό λέει. Εντούτοις όλοι υποθετικά μιλάμε άρα υποκειμενικά. Εγώ έγραψα ότι του γύρισε μπούμερανγκ γιατι δεν περίμενε ότι θα πάει στον Ολυμπιακό όχι ότι υπήρχε κάποιο παρασκήνιο.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:49 pm

Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:39 pm
TuTiS έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:26 pm

Θέλει άλλα 6 χρόνια να παίξει NBA για να πάρει την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Για σύνταξη, μόλις συμπληρώσει τα 3 χρόνια στο NBA θα μπορεί να λάβει σύνταξη και είναι στο NBA ήδη 4 χρόνια.
Την έχει πάρει την ιατροφαρμακευτική ήδη, στα 10 χρόνια είναι και για την οικογένεια του. Σύνταξη πράγματι έχει θεμελιώσει το δικαίωμα, ομως το ύψος της αυξάνει με τα χρόνια.
Χρειάζεται 5 χρόνια ακόμη για το veteran δεν ξέρω αν είναι εφικτό είναι 30-31 στην ηλικία και φετος από τους Μπουλς πήρε 2 μύρια στο τέλος θα αναγκαστεί να έρθει Ευρώπη με λιγότερα λεφτά από ότι τώρα γιατί δεν θα βρίσκει ομάδα προσωπική μου άποψη πάντα

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:50 pm

Πάντως @Heisenberg (ωπ! Δουλεύει το μαραφέτι το μένσιον) με όλο το σεβασμό και σε εσένα και σε όσα παιδιά μας μεταφέρουν πληροφορίες, είναι δυνατόν να συζητείται πως ψαχνόμαστε για Γιαμπουσέλε; Άλλο τι λέγεται στο X και άλλο να το συζητάνε έστω στα μανατζερικά. Μιλάμε για παίκτη που σε αυτή την αγορά θα ζητήσει 4 ακατέβατα και θα έρθει για πίσω από Βεζέ και κάτι ψιλά (και αν) στο 5;

Θέλω να πω μου φαίνεται μούφα ακόμα και το να ρωτήσαμε "φιλολογικά" για τον παίκτη.

Φυσικά δεν αμφισβητώ εσένα, αλλά την "πληροφορία".

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4015
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 4:53 pm

plo koon έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:38 pm
kein έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm


Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Οι προθέσεις (που κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιες μπορεί να είναι) δεν παίζουν κάποιον ρόλο.

Τα γεγονότα γράφουν ότι ο ΠΑΟ έστησε και συντήρησε το αφήγημα των "Fake Greeks" για χρόνια αλλά όταν προέκυψε η ευκαιρία να κάνει το ίδιο, την άρπαξε.
Όπως γράφω και παραπάνω εικασίες κάνουμε οι μεν και οι δε.
Τα αλλά που γράφεις δεν τα ενέπλεξα ποτε στο ποστ μου και αν έβλεπες τι έγραφα χθες για το διαβατήριο φαλ θα είχες άλλη άποψη αλλά μάλλον σε πιάνει οπαδική φούρια και όποιον πάρει ο χάρος :mrgreen:
Χθες έγραφα ότι για μένα ο Φαλ δεν θα ήθελα να παίξει ως Έλληνας στον Παναθηναϊκό. Μερικές φορές να διαβάζουμε το γράφει ο άλλος φίλε μου και μετά να αρχίζουμε το τροπάριο :mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”