Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 139
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Με γνώμονα vezenkov Hayes Davis πώς γίνεται ο yabusele να απαιτήσει 4 μύρια ; Μην μου πεις είναι στο NBA και οι προαναφερόμενοι από εκεί ήρθαν ή μήπως είναι καλύτερος παίχτης (ρητορικό ερώτημα) δεν ξέρω με ποια λογική θα δώσει κάποιος 4 στον γιαμπουζελε σίγουρα δεν θα είναι ομάδα final four πρέπει να είναι τύπου vilerban ή όπου αλλού ξεπεραστούν λεφτά από το πουθενά
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kostas89 την Πέμ Ιουν 25, 2026 5:15 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9378
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Εγώ πάντως είμαι έως και χαρούμενος. Είναι νομίζω γνωστή η άποψη μου ότι δεν θέλω περισσότερους αλλά λιγότερους ξένους στην Α1. Από την άλλη με το τι ισχύει ως τώρα κάτι τέτοιο δεν είναι πιθανό, το αντίθετο. Αν ο Φαλ πάρει τελικά το διαβατήριο και πάει στον Παναθηναϊκό τερματίζει η όποια συζήτηση για ηθικό η όχι πλεονέκτημα αφού και οι 2 ομάδες θα έχουν χρησιμοποιήσει πολιτογραφημένο Έλληνα είτε με την τιμητική είτε με την κανονική διαδικασία. Όσο λιγότερες εστίες έντασης τόσο καλύτερα (τουλάχιστον αφού ηρεμήσουμε και εδώ) Εμείς δεν χρειαζόμασταν τον Φαλ, ο Παναθηναϊκός τον χρειαζόταν, αυτοί έδωσαν πολλά χρήματα που τα έχουν με το μπάτζετ που λένε, εμείς τα γλυτώσαμε win-win βρίσκω την κατάσταση.
Πήρε θα πει κανείς πλεονέκτημα ο Παναθηναϊκός στην Α1, έστω, με τίμημα όμως το ρίσκο στην Ευρωλίγκα.
Δεν νομίζω ότι γύρισε μπούμερανγκ στον Ολυμπιακό το αντίθετο μάλλον, αν ήξερε ότι θα πήγαινε στον Παναθηναϊκό μήπως του έκανε κάποια μη λογική ως προς τις ανάγκες τις ομάδας πρότασης με αποτέλεσμα να έχουμε 4 σέντερ; Καλύτερα έτσι.
Πήρε θα πει κανείς πλεονέκτημα ο Παναθηναϊκός στην Α1, έστω, με τίμημα όμως το ρίσκο στην Ευρωλίγκα.
Δεν νομίζω ότι γύρισε μπούμερανγκ στον Ολυμπιακό το αντίθετο μάλλον, αν ήξερε ότι θα πήγαινε στον Παναθηναϊκό μήπως του έκανε κάποια μη λογική ως προς τις ανάγκες τις ομάδας πρότασης με αποτέλεσμα να έχουμε 4 σέντερ; Καλύτερα έτσι.
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 139
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Υγ είναι πολύ πιο down to the earth από το Μοντέρο μακινταιρ Ντόρσεϊ φούρνιεKostas89 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:13 pmΑν φύγει ένα σέντερ... Εδώ ο Παναθηναϊκός πέρυσι έπαιξε με Χουάντσο Ντέιβις Οσμάν δεν μιλάω για τις αλλαγές τους και τώρα θέλουν bonga.... 15 λεπτά στο 4 και 5-10 λεπτά στο 5 αναλόγως τον αντίπαλο επίσης υπάρχουν τραυματισμοί ο Τζόουνς έχασε όλο τον Απρίλιο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kostas89 την Πέμ Ιουν 25, 2026 5:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- tokalytero3d

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3177
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Προειδοποιήσεις:
2
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αρχικά γιατί υπάρχουν 3 ομάδες που θα τα έδιναν (Παναθηναϊκός αν τον δει ως 5άρι, Χάποελ, Βιλερμπάν). Κατά 2ο λόγο γιατί πλέον δεν έχουν λογική τα χρήματα που δίνονται. Ο Γιαμπουσέλε όταν έφυγε για ΝΒΑ ήταν σταρ σε ομάδα που σήκωσε Ευρωλίγκα (ακόμα κι αν ο ίδιος δεν έπαιξε στο φ4). 4 χρόνια μετά η καριέρα του δεν έχει πάρει την κάτω βόλτα. Μια χαρά στέκεται στο NBA. Όπως ζήτησε ο Χέιζ 4 και τα πήρε μπορεί κάλλιστα να τα ζητήσει κι αυτός.Kostas89 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:09 pmΜε γνώμονα vezenkov Hayes Davis πώς γίνεται ο yabusele να απαιτήσει 4 μύρια ; Μην μου πεις είναι στο NBA και οι προαναφερόμενοι από εκεί ήρθαν ή μήπως είναι καλύτερος παίχτης (ρητορικό ερώτημα) δεν ξέρω με ποια λογική θα δώσει κάποιος 4 στον γιαμπουζελε σίγουρα δεν θα είναι ομάδα final four πρέπει να είναι τύπου vilerban ή όπου αλλού ξεπεραστούν λεφτά από το πουθενά
Η κατάσταση αλλάζει αν τα ψάξει τον Οκτώβριο οπότε και λογικά οι προαναφερθείσες ομάδες θα έχουν "κλείσει" ρόστερ.
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 139
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Προσωπικά πιστεύω δεν τίθεται σύγκριση στο στατους του Ντέιβις και του γιαμπουζελε το MVP final four κοστίζει παραπάνωFabrizioOberto έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:20 pmΑρχικά γιατί υπάρχουν 3 ομάδες που θα τα έδιναν (Παναθηναϊκός αν τον δει ως 5άρι, Χάποελ, Βιλερμπάν). Κατά 2ο λόγο γιατί πλέον δεν έχουν λογική τα χρήματα που δίνονται. Ο Γιαμπουσέλε όταν έφυγε για ΝΒΑ ήταν σταρ σε ομάδα που σήκωσε Ευρωλίγκα (ακόμα κι αν ο ίδιος δεν έπαιξε στο φ4). 4 χρόνια μετά η καριέρα του δεν έχει πάρει την κάτω βόλτα. Μια χαρά στέκεται στο NBA. Όπως ζήτησε ο Χέιζ 4 και τα πήρε μπορεί κάλλιστα να τα ζητήσει κι αυτός.Kostas89 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:09 pmΜε γνώμονα vezenkov Hayes Davis πώς γίνεται ο yabusele να απαιτήσει 4 μύρια ; Μην μου πεις είναι στο NBA και οι προαναφερόμενοι από εκεί ήρθαν ή μήπως είναι καλύτερος παίχτης (ρητορικό ερώτημα) δεν ξέρω με ποια λογική θα δώσει κάποιος 4 στον γιαμπουζελε σίγουρα δεν θα είναι ομάδα final four πρέπει να είναι τύπου vilerban ή όπου αλλού ξεπεραστούν λεφτά από το πουθενά
Η κατάσταση αλλάζει αν τα ψάξει τον Οκτώβριο οπότε και λογικά οι προαναφερθείσες ομάδες θα έχουν "κλείσει" ρόστερ.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4015
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 807
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
M αρεσει που θεωρουμε στα σοβαρα οτι αυτο το αφηγημα εχει βαση τοσα χρονια και χρειαζεται και καταρριψη παναθεμα το. Τετοιες ιδεολογικοηθικες ανωτεροτητες ειναι για λιγους και προυποθετουν πολλα πραγματα που εκλειπουν εκκωφαντικα απο τη πλευρα που τις επικαλειται.plo koon έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:38 pmΟι προθέσεις (που κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιες μπορεί να είναι) δεν παίζουν κάποιον ρόλο.kein έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm
Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Τα γεγονότα γράφουν ότι ο ΠΑΟ έστησε και συντήρησε το αφήγημα των "Fake Greeks" για χρόνια αλλά όταν προέκυψε η ευκαιρία να κάνει το ίδιο, την άρπαξε.
Εμεις παλι που το παρακολουθουμε και εχουμε δυο δραμια μυαλο, ας μη γινομαστε συμμετοχοι στο θεατρο του παραλογου. Ειναι σαν βλεπουμε εξω να βρεχει, να βγαινουμε εξω απο τη πορτα και να λεμε "οχι ρε γμτ, βραχηκα". Ε καλα να παθουμε.
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Σίγουρα μετράει, αλλά και ο άλλος έχει 3 ασημένια με την εθνική του (τα 2 στους τελευταίους Ολυμπιακούς Αγώνες). Στους δε τελευταίους Ολυμπιακούς έκανε εμφανισάρες και επίσης στάθηκε στο NBA σε αντίθεση με τον (απίστευτο παιχταρά) Χέιζ.Kostas89 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:27 pmΠροσωπικά πιστεύω δεν τίθεται σύγκριση στο στατους του Ντέιβις και του γιαμπουζελε το MVP final four κοστίζει παραπάνωFabrizioOberto έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:20 pm
Αρχικά γιατί υπάρχουν 3 ομάδες που θα τα έδιναν (Παναθηναϊκός αν τον δει ως 5άρι, Χάποελ, Βιλερμπάν). Κατά 2ο λόγο γιατί πλέον δεν έχουν λογική τα χρήματα που δίνονται. Ο Γιαμπουσέλε όταν έφυγε για ΝΒΑ ήταν σταρ σε ομάδα που σήκωσε Ευρωλίγκα (ακόμα κι αν ο ίδιος δεν έπαιξε στο φ4). 4 χρόνια μετά η καριέρα του δεν έχει πάρει την κάτω βόλτα. Μια χαρά στέκεται στο NBA. Όπως ζήτησε ο Χέιζ 4 και τα πήρε μπορεί κάλλιστα να τα ζητήσει κι αυτός.
Η κατάσταση αλλάζει αν τα ψάξει τον Οκτώβριο οπότε και λογικά οι προαναφερθείσες ομάδες θα έχουν "κλείσει" ρόστερ.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4015
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Κι εγώ για εσάς μιλούσα ! Αλλά το autocorrection του κινητού έβαλε με δική του πρωτοβουλία το χρειαζόμαστε αντί του χρειαζόσαστε ! Γενικά έγινε λίγο (από δικό μου ορθογραφικό ατόπημα) συνένωση μπουζούκι
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 139
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν ξέρω πάντως τώρα είναι free agent από όσο γνωρίζω εγώ ξέρω πιο πιθανό να θέλει να μείνει NBA παρά να ζητήσει 4 μύρια αν και θεωρώ ότι αν όχι φετος σε 2-3 χρόνια θα επιστρέψειFabrizioOberto έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:31 pmΣίγουρα μετράει, αλλά και ο άλλος έχει 3 ασημένια με την εθνική του (τα 2 στους τελευταίους Ολυμπιακούς Αγώνες). Στους δε τελευταίους Ολυμπιακούς έκανε εμφανισάρες και επίσης στάθηκε στο NBA σε αντίθεση με τον (απίστευτο παιχταρά) Χέιζ.


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο