το βασικο αφηγημα του περιορισμου των ξενων ειναι οτι σταματαει την εξελιξη και την αναδειξη των νεων ελληνωνKnoxville έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 7:30 pmBάλτα όλα σε έναν σάκο και πες τα γελοία.τουλουμπα έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 6:47 pm
ολες αυτες οι περιπτωσεις φαλ θωμας βεζενκοφ ντορσει ειναι γελοιες
αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν καμια σχεση με ελλαδα και ουτε βοηθουν στο καλο του ελληνικου μπασκετ αν παιζουν σαν ελληνες στην α1
οπως εχω προτεινει απο εποχες εσοδων εξοδων ο παο δεν θα επρεπε να συμμετεχει σε αυτην την γελοια διοργανωση
αφου ομως αυτος που αποφαασιζει για δικους του προσωπικους λογους θελει να συμμετεχει τουλαχιστον ας κανει και αυτος τις ιδιες γελοιες πρακτικες οσο τον παιρνει βεβαια
Άκου εκεί μάνα Ελληνίδα και παππούδες Έλληνες ο φέικ ο Ντόρσι.
Άκου εκεί γεννημένος στην Κύπρο και 12 χρονια στην Ελλάδα ο Σάσα.
Γελοιότητες.
σε τι ακριβως οτι ο φαλ ο θωμας ο σασα ο ντορσει παιζουν σαν ελληνες στην α1 βοηθαει στην αναδειξη και στην εξελιξη των νεων ελληνων ταλεντων?
το τι αισθανεται ο καθενας η αν τυπικα μπορει να παρει διαβατηριο δεν απασχολει κανεναν
η ολη συζητηση υπαρχει και γινεται γιατι υπαρχει το γελοιο 6+6
αν δεν υπηρχε δεν θα ασχολουμασταν καν ποιος αισθανεται ελληνας πως πηρε ταυτοτητα ο αλλος ποιον προγονο ελληνα ειχε ο τριτος












BasketForum – Ιστορικό Αρχείο