Christofis έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 9:40 pm
Συγνωμη αλλα εχω χασει περιπου 5-6 σελιδες.
Μετου +++ Επιτελους φαινεται να ασχολουμαστε πιο ενεργα με την περιπτωση του.
Υπαρχει η φημη για μεγαλο Ονομα απο ΝΒΑ εδω και καιρο απλα αυτο που ηξερα οτι ειναι κατα πασα πιθανοτητα αμερικανος. Τωρα να ασχολουμαστε οντως με Γιαμπουσελε μου φαινεται ακραιο
μηπως ξερεις τιποτα για το θεμα γουοκαπ?
υπαρχει καμια πιθανοτητα μικρη τοσοδουλα για πιθανη ρηξη στις σχεση προεδρων-γουοκαπ?
δωσε μου λιγη ελπιδα,να εχω κατι να προσμενω
παντως και παλι αφου πηραμε μοντερο,μακινταιρ ΘΩΜΑΚΟ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ η τριτη θεση σε ιεραρχια στον ασσο σε γυρευει
με τετοιον μοντερο και ντορσει 3 κασερι δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκιναει βασικος...ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΥΘΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
ΒΑΣΙΚΗ 5ΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΘΩΜΑ