Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14431
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 7:53 pm

Ο Μαμουκελασβίλι στην Ευρώπη θα είναι βασικά καθαρό 5 που υπό προυποθέσεις σε ψηλό σχήμα πάει 4, στο nba τον έχουν για 4-5αρι.
Εκεί σε σύγκριση ο Βέσελι και ο Μπατίστ ακόμα ήταν 3-4.

Ωστόσο δεν έρχεται ευρώπη. Ενω έχει δική του option προβλέπεται να κάνει opt out για να υπογράψει νέο συμβόλαιο με περισσότερα λεφτά.

Παίκτης 27 χρονών που έπαιξε 87 παιχνίδια nba (80 regular 7 playoffs) 22 λεπτά με 11 πόντους 5 ριμπάουντ και ένα 39% τρίποντο για να σκεφτεί έστω την Ευρώπη πρέπει να του δώσεις κάτι τρελό, θα έπρεπε να του προσφέρεις να γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος της ομάδας με μεγάλη διαφορά και πάλι πιθανότατα οχι θα έλεγε.

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:01 pm

tokalytero3d έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 6:42 pm
Ο στραζελ έχει κλείσει κάπου;
Η Εφές έχει ενδιαφερθεί και του δίνει 2ετες συμβόλαιο.

Stam Tziant

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1415
Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:03 pm

pan24 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:53 pm
Ο Μαμουκελασβίλι στην Ευρώπη θα είναι βασικά καθαρό 5 που υπό προυποθέσεις σε ψηλό σχήμα πάει 4, στο nba τον έχουν για 4-5αρι.
Εκεί σε σύγκριση ο Βέσελι και ο Μπατίστ ακόμα ήταν 3-4.

Ωστόσο δεν έρχεται ευρώπη. Ενω έχει δική του option προβλέπεται να κάνει opt out για να υπογράψει νέο συμβόλαιο με περισσότερα λεφτά.

Παίκτης 27 χρονών που έπαιξε 87 παιχνίδια nba (80 regular 7 playoffs) 22 λεπτά με 11 πόντους 5 ριμπάουντ και ένα 39% τρίποντο για να σκεφτεί έστω την Ευρώπη πρέπει να του δώσεις κάτι τρελό, θα έπρεπε να του προσφέρεις να γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος της ομάδας με μεγάλη διαφορά και πάλι πιθανότατα οχι θα έλεγε.
Έχουν αλλάξει αυτά πλέον στο ΝΒΑ. Ο Γιαμπουσέλε που ήταν 4 στην Ευρώπη, στο ΝΒΑ θεωρείται οριακά 5 που παίζει και 4.
Πάνε οι εποχές που ερχόντουσαν 3-4άρια του ΝΒΑ να παίξουν στο 5.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13764
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:03 pm

πηγε εφες αυτος οπως και ο λαρκιν πηγε στην φενερ

assistant

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2902
Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:19 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:06 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:00 pm


Η λογική του είναι ότι με Λεσορ και Φαλ υγιείς με κάποιον σαν τον Λάιλς προσθέτεις περισσότερη ποικιλομορφία σε σχέση με κάποιον πιο καθαρό σέντερ. Αν και με τόσες επιλογές που δεν πέτυχαν όλοι φοβούνται.
ναι αλλα αυτοι οι 2 τωρα επανερχονται απτους σοβαρους τραυματισμους τους
αν πχ ο λεσορ δεν ξαναπιασει τα παλια του στανταρ η ο φαλ,κατι που δεν ειναι και απιθανο
τι θα γινει?
μην εισαι αρνητικος ρε συ......σκεψου αντιθετα να πιασει ο Φαλ τα παλια του στανταρ.......

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14431
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:50 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:06 pm
TonyTonyChopper έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:00 pm


Η λογική του είναι ότι με Λεσορ και Φαλ υγιείς με κάποιον σαν τον Λάιλς προσθέτεις περισσότερη ποικιλομορφία σε σχέση με κάποιον πιο καθαρό σέντερ. Αν και με τόσες επιλογές που δεν πέτυχαν όλοι φοβούνται.
ναι αλλα αυτοι οι 2 τωρα επανερχονται απτους σοβαρους τραυματισμους τους
αν πχ ο λεσορ δεν ξαναπιασει τα παλια του στανταρ η ο φαλ,κατι που δεν ειναι και απιθανο
τι θα γινει?
Υπάρχει και η ανάποδη ανάγνωση ότι αν ο Λεσόρ και ο Φαλ πιάσουν τα παλιά τους στάνταρ και έχεις και έναν καλό ψηλό ακόμα θα έχεις με διαφορά τη καλύτερη γραμμή ψηλών στη διοργάνωση.

Πιθανότατα αυτό δε θα γίνει αλλά ακόμα και στο σενάριο που ο Φαλ δεν είναι για κατι περισσότερο από 3ος και ο Λεσόρ είναι στην περσινή κατάσταση αρα για 15-20 λεπτά μαξ δεν είναι καταστροφή.

Με έναν ακόμα ανω του μετρίου ψηλό θα είσαι καλά. Δε θα έχεις την τοπ γραμμή ψηλών αλλά δε θα είναι και για να κάνουν όλοι πάρτι όπως τη περασμένη χρονιά.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13764
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:00 pm

pan24 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:50 pm
τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 7:06 pm


ναι αλλα αυτοι οι 2 τωρα επανερχονται απτους σοβαρους τραυματισμους τους
αν πχ ο λεσορ δεν ξαναπιασει τα παλια του στανταρ η ο φαλ,κατι που δεν ειναι και απιθανο
τι θα γινει?
Υπάρχει και η ανάποδη ανάγνωση ότι αν ο Λεσόρ και ο Φαλ πιάσουν τα παλιά τους στάνταρ και έχεις και έναν καλό ψηλό ακόμα θα έχεις με διαφορά τη καλύτερη γραμμή ψηλών στη διοργάνωση.

Πιθανότατα αυτό δε θα γίνει αλλά ακόμα και στο σενάριο που ο Φαλ δεν είναι για κατι περισσότερο από 3ος και ο Λεσόρ είναι στην περσινή κατάσταση αρα για 15-20 λεπτά μαξ δεν είναι καταστροφή.

Με έναν ακόμα ανω του μετρίου ψηλό θα είσαι καλά. Δε θα έχεις την τοπ γραμμή ψηλών αλλά δε θα είναι και για να κάνουν όλοι πάρτι όπως τη περασμένη χρονιά.
το μαθημα που επρεπε να μας γινει παθημα ειναι να μην πηγαινουμε με σεναρια αν και θα αλλα να βαδισουμε σε πιο σιγουρα μονοπατια

αν ειναι και φετος να ζησουμε με τα αν τα θα τα μπορει ας κρατουσαν και τον σορτς μην σου πω και τον αταμαν

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14431
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:07 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 9:00 pm
pan24 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:50 pm

Υπάρχει και η ανάποδη ανάγνωση ότι αν ο Λεσόρ και ο Φαλ πιάσουν τα παλιά τους στάνταρ και έχεις και έναν καλό ψηλό ακόμα θα έχεις με διαφορά τη καλύτερη γραμμή ψηλών στη διοργάνωση.

Πιθανότατα αυτό δε θα γίνει αλλά ακόμα και στο σενάριο που ο Φαλ δεν είναι για κατι περισσότερο από 3ος και ο Λεσόρ είναι στην περσινή κατάσταση αρα για 15-20 λεπτά μαξ δεν είναι καταστροφή.

Με έναν ακόμα ανω του μετρίου ψηλό θα είσαι καλά. Δε θα έχεις την τοπ γραμμή ψηλών αλλά δε θα είναι και για να κάνουν όλοι πάρτι όπως τη περασμένη χρονιά.
το μαθημα που επρεπε να μας γινει παθημα ειναι να μην πηγαινουμε με σεναρια αν και θα αλλα να βαδισουμε σε πιο σιγουρα μονοπατια

αν ειναι και φετος να ζησουμε με τα αν τα θα τα μπορει ας κρατουσαν και τον σορτς μην σου πω και τον αταμαν
Διαλέγεις με τι σενάριο θα ζήσεις δεν υπάρχει χωρίς αν.

Το ένα είναι αυτό.
Το άλλο πιθανό αν είναι αν κάποιος που δε ξέρει που πέφτει η Ευρώπη στο χάρτη θα μπορέσει να προσαρμοστεί.
Ένα άλλο αν είναι αν κάποιος από χαμηλότερο επίπεδο θα μπορέσει να ανταποκριθεί.

Δεν έχουν βγει και πολλοί τοπ ψηλοί στην αγορά.
Ο Λάιλς που είναι 4-5αρι είναι το καλύτερο διαθέσιμο 5αρι αυτή τη στιγμή.
Ακόμα και ο Βαλα που έχει συμφωνήσει με τη Ζαλγκίρις είναι υπο τη προϋπόθεση να μείνει ελεύθερος, ακόμα και αυτός τώρα δεν είναι ελεύθερος.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8124
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:07 pm

τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 9:00 pm
pan24 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:50 pm

Υπάρχει και η ανάποδη ανάγνωση ότι αν ο Λεσόρ και ο Φαλ πιάσουν τα παλιά τους στάνταρ και έχεις και έναν καλό ψηλό ακόμα θα έχεις με διαφορά τη καλύτερη γραμμή ψηλών στη διοργάνωση.

Πιθανότατα αυτό δε θα γίνει αλλά ακόμα και στο σενάριο που ο Φαλ δεν είναι για κατι περισσότερο από 3ος και ο Λεσόρ είναι στην περσινή κατάσταση αρα για 15-20 λεπτά μαξ δεν είναι καταστροφή.

Με έναν ακόμα ανω του μετρίου ψηλό θα είσαι καλά. Δε θα έχεις την τοπ γραμμή ψηλών αλλά δε θα είναι και για να κάνουν όλοι πάρτι όπως τη περασμένη χρονιά.
το μαθημα που επρεπε να μας γινει παθημα ειναι να μην πηγαινουμε με σεναρια αν και θα αλλα να βαδισουμε σε πιο σιγουρα μονοπατια

αν ειναι και φετος να ζησουμε με τα αν τα θα τα μπορει ας κρατουσαν και τον σορτς μην σου πω και τον αταμαν
Σίγουρα μονοπάτια και εγγυημένες επιλογές δεν υπάρχουν πουθενά τουλούμπα μου.

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 11:45 pm

Θα ήταν καλή περίπτωση να έρθει η Εφές και να δώσει buy out για τον Οσμάν και μετά να πας για Ντιαλό ο οποίος έχει και αυτός το κάθετο παιχνίδι που αναφέρει και ο συμφορουμιτης(Pan24 ή Kein)και είναι πιο ολοκληρωμένος παίκτης γενικά καινκατεβαινει και στο 2 σε σχήματα με μέγεθος και άμυνα..Ιδανικα θα ήθελα και Μπανγκαράνγκα και να μοιράζονται τη θέση και να ανεβαίνουν και στο 4 ανάλογα τις δυσκολίες του αγώνα.Τελος άσε τον Γκράντ(34 ετών)και πάρε τον Μπαντιό και τελειώσαμε!Δεν ξέρω αλλά αυτά που ζητάω είναι πολλά για να γίνουν πραγματικότητα?

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 799
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 12:10 am

MOZZARTDR έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 11:45 pm
Θα ήταν καλή περίπτωση να έρθει η Εφές και να δώσει buy out για τον Οσμάν και μετά να πας για Ντιαλό ο οποίος έχει και αυτός το κάθετο παιχνίδι που αναφέρει και ο συμφορουμιτης(Pan24 ή Kein)και είναι πιο ολοκληρωμένος παίκτης γενικά καινκατεβαινει και στο 2 σε σχήματα με μέγεθος και άμυνα..Ιδανικα θα ήθελα και Μπανγκαράνγκα και να μοιράζονται τη θέση και να ανεβαίνουν και στο 4 ανάλογα τις δυσκολίες του αγώνα.Τελος άσε τον Γκράντ(34 ετών)και πάρε τον Μπαντιό και τελειώσαμε!Δεν ξέρω αλλά αυτά που ζητάω είναι πολλά για να γίνουν πραγματικότητα?
Όχι όχι όχι όχι! Και πάλι όχι!
Η ομάδα έχει ανάγκη από δημιουργία. Πρέπει να έχουμε παίκτες που μπορούν να κάνουν εισαγωγικές πάσες, να βρουν ελεύθερους παίκτες και ιδανικά να έχουν τρίποντο.
Ένα από τα βασικά προβλήματά μας πέρυσι ήταν ότι πήγαμε με Nunn στα κρίσιμα σαν βασικό οργανωτή. Ε Ο Ναν δεν πρέπει να υπάρξει ξανά σε 5άδα σαν βασικός decision maker γιατί τα κάνει μαντάρα, εκνευρίζεται και χάνει και το πλεονέκτημά του που είναι το σκοράρισμα.
Ο Μπαντιό μια από τα ίδια. Εκτός της άμυνας δεν έχει κάτι άλλο. Κακός «οργανωτής», γιατί δεν είναι κιόλας βασικά, μέτριο σουτ το οποίο φαίνεται καλύτερο λόγω του τρελού παιχνιδιού της Βαλένθια. Σούταρε 5 τρίποντα μ.ο. ανα παιχνίδι και είχε 35%. Αν του το μειώσεις αυτό σε 2-3 σουτ το ποσοστό θα είναι χαμηλότερο.
Δεν είμαι θετικός για Μπαντιό, αλλά ούτε τρελά αρνητικός. Πρέπει όμως αν τον πάρουμε να συνδυαστεί με έναν δεύτερο «Σλούκα».
τουλουμπα έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 9:00 pm
το μαθημα που επρεπε να μας γινει παθημα ειναι να μην πηγαινουμε με σεναρια αν και θα αλλα να βαδισουμε σε πιο σιγουρα μονοπατια

αν ειναι και φετος να ζησουμε με τα αν τα θα τα μπορει ας κρατουσαν και τον σορτς μην σου πω και τον αταμαν
Το πάθημα που πρέπει να μας γίνει μάθημα είναι να παίρνουμε παίκτες που κάνουν καλό φιτ στην ομάδα. Ο Αταμάν που έκανε το recruiting μέχρι τώρα νοιαζόταν μόνο για την επίθεση και όλες οι μεταγραφές που κάναμε ήταν σε αυτή την κατεύθυνση

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14431
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 12:28 am

Επειδή δε γίνεται να ασχολούμαστε με τους forward που είμαστε ήδη καλά χωρίς να κοιτάμε βασικό άσσο πιστεύω ότι η επόμενη μεταγραφή που θα ανακοινωθεί θα είναι ο βασικός άσσος.

Εκτός αν τυχόν τον κρατήσουν τελευταίο για το επικοινωνιακό αλλά σε κάθε περίπτωση πιστεύω θα είναι κάτι που θα κάνει μπαμ.

Για σκεφτείτε τώρα τον Μοντέρο να έρχεται στο Βενιζέλος να τον περιμένει ο Ολυμπιακός και σαν άλλος Σάρας να έρχεται εδω;

Ο μόνος λόγος που μου ήρθε αυτό το σενάριο είναι γιατί έδωσε 0% ο Μελάγιες :D

Άβαταρ μέλους
Ευγενές αέριο

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 15, 2025 11:15 pm
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:54 am

pan24 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:28 am
Επειδή δε γίνεται να ασχολούμαστε με τους forward που είμαστε ήδη καλά χωρίς να κοιτάμε βασικό άσσο πιστεύω ότι η επόμενη μεταγραφή που θα ανακοινωθεί θα είναι ο βασικός άσσος.

Εκτός αν τυχόν τον κρατήσουν τελευταίο για το επικοινωνιακό αλλά σε κάθε περίπτωση πιστεύω θα είναι κάτι που θα κάνει μπαμ.

Για σκεφτείτε τώρα τον Μοντέρο να έρχεται στο Βενιζέλος να τον περιμένει ο Ολυμπιακός και σαν άλλος Σάρας να έρχεται εδω;

Ο μόνος λόγος που μου ήρθε αυτό το σενάριο είναι γιατί έδωσε 0% ο Μελάγιες :D
Εδώ που τα λέμε, ο Μακιντάιρ ανακοινώθηκε επίσημα; Είναι εδώ κ 1 μήνα που θεωρείται κλεισμένος αλλά νομίζω δεν έχει βγει το γνωστό Welcome.... ή κάνω λάθος;

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:01 am

Ευγενές αέριο έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:54 am
pan24 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:28 am
Επειδή δε γίνεται να ασχολούμαστε με τους forward που είμαστε ήδη καλά χωρίς να κοιτάμε βασικό άσσο πιστεύω ότι η επόμενη μεταγραφή που θα ανακοινωθεί θα είναι ο βασικός άσσος.

Εκτός αν τυχόν τον κρατήσουν τελευταίο για το επικοινωνιακό αλλά σε κάθε περίπτωση πιστεύω θα είναι κάτι που θα κάνει μπαμ.

Για σκεφτείτε τώρα τον Μοντέρο να έρχεται στο Βενιζέλος να τον περιμένει ο Ολυμπιακός και σαν άλλος Σάρας να έρχεται εδω;

Ο μόνος λόγος που μου ήρθε αυτό το σενάριο είναι γιατί έδωσε 0% ο Μελάγιες :D
Εδώ που τα λέμε, ο Μακιντάιρ ανακοινώθηκε επίσημα; Είναι εδώ κ 1 μήνα που θεωρείται κλεισμένος αλλά νομίζω δεν έχει βγει το γνωστό Welcome.... ή κάνω λάθος;
Επίσημα το συμβόλαιο του με τον ερυθρό τελειώνει στις 30 Ιουνίου.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13764
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 3:36 am

manos_89 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:10 am



Ο Μπαντιό μια από τα ίδια. Εκτός της άμυνας δεν έχει κάτι άλλο. Κακός «οργανωτής», γιατί δεν είναι κιόλας βασικά, μέτριο σουτ το οποίο φαίνεται καλύτερο λόγω του τρελού παιχνιδιού της Βαλένθια. Σούταρε 5 τρίποντα μ.ο. ανα παιχνίδι και είχε 35%. Αν του το μειώσεις αυτό σε 2-3 σουτ το ποσοστό θα είναι χαμηλότερο.
Δεν είμαι θετικός για Μπαντιό, αλλά ούτε τρελά αρνητικός. Πρέπει όμως αν τον πάρουμε να συνδυαστεί με έναν δεύτερο «Σλούκα».

η ομαδα πρεπει να εχει καποιος παιχτη ειδικων αποστολων που θα παιζει τρελη αμυνα
αυτο το εκανε ο γκραντ μεχρι περυσι
ε παει αυτος εφαγε τα ψωμια του πρεπει να βρεθει αλλος στην θεση του
ο μπαντιο δειχνει να κανει για αυτον το ρολο αν βγει η οχι ειναι αλλο θεμα κανεις δεν ξερει τι θα συμβει με οποιονδηποτε παιχτη αλλα η ομαδα πρεπει να κανει το λογικο

τωρα αν παρουμε μπαντιο ο γκραντ δεν εχει καποια χρησιμοτητα θα πρεπει να τραυματιστει ο μπαντιο για να παρει χρονο αν δεν μπορουν να τον διωξουν ας τον κρατησουν για καβατζα
αλλιως υπο φυσιολογικες συνθηκες ο γκραντ θα ειναι πιο πισω στο ροτεισον και απτον τολιοπουλο

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”