Όταν λες "ποιον παίκτη υποστήριζαν"; Υπάρχουν εκεί έξω οργανωμένοι οπαδοί του Φαλ; Κι όταν παίζει ο Μιλουτίνοφ φωνάζουν "ουυυ ξεφτίλα";basilis_.kts έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:02 pmθα ηθελα να πω και το εξης μετα την ανακοινωση του φαλ στον παναθηναικο
το καλοκαιρι του 2025 ο μιλουτινοφ ηταν ετοιμος να φυγει κυριως λογω της κακιστης διαχειρισης του μπαρτζωκα εχοντας στα χερια του προτασεις οπως του παναθηναικου που του εδινε 3εκ.παρα την τραγικη του διαχειριση ο μιλουτινοφ επελεξε να μεινει στον ολυμπιακο με 2.3εκ δηλαδη με λιγοτερα και περιπου ισοποσα με οσα του εδινε η αρμανι
ο φαλ αντιθετα θεωρω δεδομενο πως θα ειχε προτασεις απο αρη/παοκ και βιλλερμπαν με 1εκ ισως και λιγο παραπανω.επελεξε να παει στον παναθηναικο για καμια 500χιλ παραπανω φερομενος καθαρα επαγγελματικα
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ποιον παικτη υποστηριζαν τοσα χρονια οτι επρεπε να παιζει εναντι του μιλουτινοφ για να καταλαβουν πως εκτος απο συγκριση σε ταλεντο υπαρχει και συγκριση ποιος γουσταρε εν τελει και την ομαδα
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1415
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 587
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Καλύτερα ξεκίνα να κάνεις προτάσεις για το ποιον/ποιους θα ήθελες εσύ ?Jeight έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 10:42 pmΤι το να το κανουμε το πυρηνικο οπλο στο 3? Δεν εχουμε ηδη αρκετους σκορερ? Πως θα βρουν κατοχες αυτοι κε τοννχεζονα?assistant έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 10:16 pmπροσωπικα αν υπηρχε εστω 1% πιθανοτητα θα χτυπαγα Χεζονια......18-20 λεπτα στο 3 και 10-12 στο 4.......και κλεισαμε......
ακομα και απο Ντιαλο τον προτιμω,εχει ωριμασει.....στην επιθεση ειναι πυρηνικο οπλο,στυν προσωπικη αμυνα αρκετα καλος .....στην ομαδικη ψιλοχανεται ακομα αλλα μην τα θελουμε κι ολα δικα μας........
Γιατι υπαρχει αυτη η επιμονη χρονια τωρα στο φορουμ να μπουκωνουνε την ομαδα με επιθετικογενεις παιχτες?
Δεν λεω για σενα προσωπικα αλλα ας μοορουσαν μερικοι θα εφερναν και λαρκιν φετος που εμεινε ελευθερος επειδη ειναι "παιχταρας"
Η επιμονή των περισσότερων πιθανότατα έχει να κάνει με το... οτι θέλουν διαφορετικά πράγματα απο εσένα!
Ο καθένας μας έχει διαφορετικά γούστα στο τι παίχτες του αρέσουν αλλα και τι στυλ περιμένει να δει του χρόνου απο την ομάδα, ειδικά τη στιγμή που γίνεται και μια αρκετά καλή ανανέωση στο ρόστερ... και φέτος ο κόουτς έδειξε σε πολλούς πως οτι "εμμονές" και αν είχε μπόρεσε να τις βάλει στην άκρη ή και απλά δεν τις είχε ποτέ απλά έτσι το ερμήνευσαν κάποιοι (ελπίζω όχι κακοπροαίρετα).
Πάντως φέτος είχαμε τον αμυντικό Ελβετικό σουγιά Γουόρντ και στα δύσκολα τον έβγαζε έξω ή του μείωνε το χρόνο συχνά πυκνά.
Ίσως αν μπορούσε να σουτάρει ή έστω να σκοράρει με μια σταθερά να μην το βλέπαμε αυτό.
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
ποιον παικτη υποστηριζαν οτι επρεπε να παιζει εναντι του μιλουτινοφ...ειναι ολο μαζι μια προτασηStam Tziant έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:28 pmΌταν λες "ποιον παίκτη υποστήριζαν"; Υπάρχουν εκεί έξω οργανωμένοι οπαδοί του Φαλ; Κι όταν παίζει ο Μιλουτίνοφ φωνάζουν "ουυυ ξεφτίλα";basilis_.kts έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:02 pmθα ηθελα να πω και το εξης μετα την ανακοινωση του φαλ στον παναθηναικο
το καλοκαιρι του 2025 ο μιλουτινοφ ηταν ετοιμος να φυγει κυριως λογω της κακιστης διαχειρισης του μπαρτζωκα εχοντας στα χερια του προτασεις οπως του παναθηναικου που του εδινε 3εκ.παρα την τραγικη του διαχειριση ο μιλουτινοφ επελεξε να μεινει στον ολυμπιακο με 2.3εκ δηλαδη με λιγοτερα και περιπου ισοποσα με οσα του εδινε η αρμανι
ο φαλ αντιθετα θεωρω δεδομενο πως θα ειχε προτασεις απο αρη/παοκ και βιλλερμπαν με 1εκ ισως και λιγο παραπανω.επελεξε να παει στον παναθηναικο για καμια 500χιλ παραπανω φερομενος καθαρα επαγγελματικα
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ποιον παικτη υποστηριζαν τοσα χρονια οτι επρεπε να παιζει εναντι του μιλουτινοφ για να καταλαβουν πως εκτος απο συγκριση σε ταλεντο υπαρχει και συγκριση ποιος γουσταρε εν τελει και την ομαδα
το 90% του φορουμ περσι το καλοκαιρι εδιναν δικιο στον μπαρτζωκα που θα κρατησει τον στρατιωτη φαλ και θα αφησει να φυγει ο χοντρος μιλουτινοφ
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1492
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
οπως εχω ξαναπει, εγω οτι διαρρεει απο ενα γραφειο το μεταφερω. δεν ειναι επιβεβαιωμενο δεν ειναι αλαθητο. μπορει να ειναι φημη απλως αλλα μπορει και εγκυρη πληροφορια.FabrizioOberto έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:50 pmΠάντως @Heisenberg (ωπ! Δουλεύει το μαραφέτι το μένσιον) με όλο το σεβασμό και σε εσένα και σε όσα παιδιά μας μεταφέρουν πληροφορίες, είναι δυνατόν να συζητείται πως ψαχνόμαστε για Γιαμπουσέλε; Άλλο τι λέγεται στο X και άλλο να το συζητάνε έστω στα μανατζερικά. Μιλάμε για παίκτη που σε αυτή την αγορά θα ζητήσει 4 ακατέβατα και θα έρθει για πίσω από Βεζέ και κάτι ψιλά (και αν) στο 5;
Θέλω να πω μου φαίνεται μούφα ακόμα και το να ρωτήσαμε "φιλολογικά" για τον παίκτη.
Φυσικά δεν αμφισβητώ εσένα, αλλά την "πληροφορία".
απο εναν τυπο που οταν εχει κεφια μου λεει και κατι.
Μου λεει το τι ακουει και αυτος εκει απο συζητησεις.
Δεν εχω καμια πηγη απο την ομαδα, οπως ο Γιατρος.
Επισης δεν με νοιαζει να ειναι παπατζα τελικα ή απλως φημη.
Δεν θιγομαι οπως ο Slow Horses.
Aληθεια χαθηκε αυτη η ψυχη.
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 365
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Και ευχαριστούμε πολύ για αυτό! Φαντάζεσαι να μην είχαμε "insiderιλίκια". Πόσες φορές να γελάσεις με τις "πληροφορίες" του Ζέρβα και του Μελάγιες;Heisenberg έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:54 pmοπως εχω ξαναπει, εγω οτι διαρρεει απο ενα γραφειο το μεταφερω. δεν ειναι επιβεβαιωμενο δεν ειναι αλαθητο. μπορει να ειναι φημη απλως αλλα μπορει και εγκυρη πληροφορια.FabrizioOberto έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:50 pmΠάντως @Heisenberg (ωπ! Δουλεύει το μαραφέτι το μένσιον) με όλο το σεβασμό και σε εσένα και σε όσα παιδιά μας μεταφέρουν πληροφορίες, είναι δυνατόν να συζητείται πως ψαχνόμαστε για Γιαμπουσέλε; Άλλο τι λέγεται στο X και άλλο να το συζητάνε έστω στα μανατζερικά. Μιλάμε για παίκτη που σε αυτή την αγορά θα ζητήσει 4 ακατέβατα και θα έρθει για πίσω από Βεζέ και κάτι ψιλά (και αν) στο 5;
Θέλω να πω μου φαίνεται μούφα ακόμα και το να ρωτήσαμε "φιλολογικά" για τον παίκτη.
Φυσικά δεν αμφισβητώ εσένα, αλλά την "πληροφορία".
απο εναν τυπο που οταν εχει κεφια μου λεει και κατι.
Μου λεει το τι ακουει και αυτος εκει απο συζητησεις.
Δεν εχω καμια πηγη απο την ομαδα, οπως ο Γιατρος.
Επισης δεν με νοιαζει να ειναι παπατζα τελικα ή απλως φημη.
Δεν θιγομαι οπως ο Slow Horses.
Aληθεια χαθηκε αυτη η ψυχη.
-
assistant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2902
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 21, 2022 10:42 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Isiah Thomas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
διαφωνω οτι περσι το 90% του φορουμ ηταν υπερ του Φαλ και κατα του Μιλου......πολυ διαφωνω.....παρα πολυ διαφωνω........basilis_.kts έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:42 pmποιον παικτη υποστηριζαν οτι επρεπε να παιζει εναντι του μιλουτινοφ...ειναι ολο μαζι μια προτασηStam Tziant έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 11:28 pm
Όταν λες "ποιον παίκτη υποστήριζαν"; Υπάρχουν εκεί έξω οργανωμένοι οπαδοί του Φαλ; Κι όταν παίζει ο Μιλουτίνοφ φωνάζουν "ουυυ ξεφτίλα";
το 90% του φορουμ περσι το καλοκαιρι εδιναν δικιο στον μπαρτζωκα που θα κρατησει τον στρατιωτη φαλ και θα αφησει να φυγει ο χοντρος μιλουτινοφ
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 834
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ορίστε και το άρθρο που λέει ότι ο walkup αναμένεται να πάρει λίγο λιγότερο από 1 εκ την επόμενη σεζόν σύμφωνα με το τρέχον του συμβόλαιο. https://www.pickandroll.gr/2026/06/25/ ... an-gnosti/
- Coach Periklis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5001
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1893
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
Δεν ειναι προφανες οτι παικτες σαν τον χεζονια η τον γιανπουσελε θα μπερδεψουν περισσοτερο την ομαδα? Για μενα ειναι ηλιου φαεινοτερο.
Δεν γινεται να εχεις 6-7 υοερσκορερ σε μια ομαδα. Γιατι πολυ απλα δεν θα ειναι υπερσκορερ μετα και θα αρχισουν τις γκρινιες. Οως ακριβως θα χωρεσουν 7 παικτες με usage πανω απο 20%?
Δεν γινεται να εχεις 6-7 υοερσκορερ σε μια ομαδα. Γιατι πολυ απλα δεν θα ειναι υπερσκορερ μετα και θα αρχισουν τις γκρινιες. Οως ακριβως θα χωρεσουν 7 παικτες με usage πανω απο 20%?
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4030
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Όχι φώτη μου, λογικός θα θεωρηθείς, το ίδιο ακριβώς σενάριο (υποθέτω δηλαδή γιατι δεν έχω πληροφορίες, ένας απλός μπασκετικός φαν είμαι) είχα γραψει πιο πισω στα ποστ αν δεις. Νομίζω αυτό ήταν το "λαθος" ή μάλλον για να το πω πιο σωστά η "λάθος εκτίμηση", πως δηλαδή ο Φαλ θα βρει συμβόλαιο στα Βόρεια με χρηματα ευρωλίγκας και ο Παναθηναϊκός (προερχόμενος από μια δύσκολη χρονιά θα κοιτάξει κάτι πιο φρέσκο ή λαμπερό) και δεν θα ασχοληθεί με τον Φαλ. Βέβαια δεν έδωσαν τοση σημασία στο γεγονός ότι έχει διαβατήριο, που ναι είναι σοβαρός παράγοντας στα 3-5 παιχνίδια των τελικών. Δεν εκτίμησαν σωστά επίσης ότι ο Φαλ είναι παίχτης κομμένος και ραμμένος για τον Ζοτς. Τώρα το αν θα πιάσει, αν θα είναι υγιής ή αν θα δικαιολογήσει τα λεφτά του, ε δεν το ξέρει κανείς μας. Είναι μια κίνηση με μπόλικο ρίσκο αλλά και ενδεχόμενο σοβαρό πλεονέκτημα αν βγει.fotis vlachopoulos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 7:09 pmαν εγω πω οτι ξεκινησε η διαδικασια ελληνοποιησης του φαλ με σκοπο να βρει ευκολα συμβολαιο σε αλλη Ελληνικη ομαδα και να φυγει ευκολα και σαν φιλος (δεδομενου οτι ξερανε οτι για Αρη -Παοκ ο φαλ θα ηταν πολυτελεια και θα μπορουσαν να τον ικανοποιησουν και οικονομικα) και απλα βρεθηκε και ο ΠΑΟ στην εξισωση θα θεωρηθω μακιαβελικος?
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1532
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
δε θα χωρέσουν γιατί δε θα έρθουνJeight έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 9:02 amΔεν ειναι προφανες οτι παικτες σαν τον χεζονια η τον γιανπουσελε θα μπερδεψουν περισσοτερο την ομαδα? Για μενα ειναι ηλιου φαεινοτερο.
Δεν γινεται να εχεις 6-7 υοερσκορερ σε μια ομαδα. Γιατι πολυ απλα δεν θα ειναι υπερσκορερ μετα και θα αρχισουν τις γκρινιες. Οως ακριβως θα χωρεσουν 7 παικτες με usage πανω απο 20%?
είχαμε την καλύτερη επίθεση της Ευρωλίγκας, προσθέσαμε Μοντέρο αλλά δε μας αρκεί, θέλουμε κι άλλους σκόρερς

- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4030
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Απο μένα .. ένα μεγάλο ναιιιιιιιeddiedimitris έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 8:44 pmΑν ο Παπαγιαννης είναι υγιείς μας χάλαγε να πάρουμε Παπαγιάννη να αφήσουμε ελεύθερους Χολ και Τζοόυνς πορευόμενοι με Ντιαλό ή Ροντεν στο 3 και Γιαμπουσελε στο 4-5?
Δηλαδή
3- Ντιαλό-Γουορντ-Παπ
4-Βεζενκοφ-Γιαμπουζελε
5-Μιλου-Γιαμπουζελε-Παπαγιάννη-Καραγιαννιδη
Θα ακούσω κράξιμο το ξέρωαλλα τοσο χάλια?
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3691
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Χεζονια ναι ισως μπερδεψει την ομαδα αλλα αν βγαλουμε απεξω την ασταθεια του Χαρακτήρα του ειναι ακριβως αυτο που μας λειπει ενας ελιτ παιντης να γεμιζει δυο θεσεις ασχετα αν θα χρειαστει να παρει μπαλες.
Ο Γιαμπουσελε ποτε δεν ηταν ο παικτης που θα παρει 100 μπαλες. Γενικα ειναι ενας εξαιρετικος αμυντικος, με δυναμικα τελειωματα και αξιοπιστο σουτ. Μπορει σε ενα παιχνιδι να βαλει 20 και στο αλλο 5. Ψιλοδιαφωνω λιγο οτι θα μας μπερδεψει. Απλα εχει βαρυνει αρκετα και θεωρω οτι αν υπηρχε η πιθανοτητα ο γιαμπουσελε της Βιλερπαν να ανεβεινκαι λιγο στο 3 πλεον μονο 5 μπορει να αναιβει
Ο Γιαμπουσελε ποτε δεν ηταν ο παικτης που θα παρει 100 μπαλες. Γενικα ειναι ενας εξαιρετικος αμυντικος, με δυναμικα τελειωματα και αξιοπιστο σουτ. Μπορει σε ενα παιχνιδι να βαλει 20 και στο αλλο 5. Ψιλοδιαφωνω λιγο οτι θα μας μπερδεψει. Απλα εχει βαρυνει αρκετα και θεωρω οτι αν υπηρχε η πιθανοτητα ο γιαμπουσελε της Βιλερπαν να ανεβεινκαι λιγο στο 3 πλεον μονο 5 μπορει να αναιβει


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο