Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 783
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:09 am

Η αλήθεια είναι οτι ο Μάριο είναι ιντριγκαδορικη περίπτωση. Instant scorer στο 3 και 4, δίνει τρελό μπόι στο 3, παίζει πολυ καλη προσωπική αμυνα (χάνεται στην ομαδική οταν δεν είναι συγκεντρωμενος)

Αλλα, κάθε χρόνο μανουριαζει για να παρει αύξηση, θέλει usage και μπάλες, και περνάει νεκρά διαστήματα.

Δεν θα κλάψω αν έρθει. Θα προτιμούσα ομως ενα αντίστοιχο κορμι, με ίσως λίγο πιο αποδοτικό 3ποντο, που να είναι αμυντικός σκύλος. Ίσως δεν έχει τέτοιον στην Ευρώπη και να πρέπει να κοιτάξεις εκτός Ευρώπης.

Τωρα παιδιά η περίπτωση Γιαμπουσελε νομίζω δεν είναι ούτε για φιλολογική συζήτηση.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1893
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 10:14 am

Και οι 2 ειναι σκορερ των 15+ ποντων. Και θαα ερθουν σε μια ομαδα που εχει ηδη 4 τετοιους?

Γιατι οι φουρνιε, σασα, ντορσσι, μοντερο τετοιοι θεωρουνται. Και ηδη καποιοι απο αυτους δεν θα εχουν τα νουμερα που εχουμε συνηθισει κατ εμε. Και θελετε να προσθεσετε αλλους 2? Και πιστευετε σοβαρα οτι θα λειτουργησει?

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jeight την Παρ Ιουν 26, 2026 10:15 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 814
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:14 am

Κολσον τελος παντως, πηγε Μακαμπι.

Μαλλον για καλο ειναι αυτο, η λογικη λεει οτι ειδαμε και προσπερασαμε για κατι καλυτερο.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2501
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 10:32 am

Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:14 am
Και οι 2 ειναι σκορερ των 15+ ποντων. Και θαα ερθουν σε μια ομαδα που εχει ηδη 4 τετοιους?

Γιατι οι φουρνιε, σασα, ντορσσι, μοντερο τετοιοι θεωρουνται. Και ηδη καποιοι απο αυτους δεν θα εχουν τα νουμερα που εχουμε συνηθισει κατ εμε. Και θελετε να προσθεσετε αλλους 2? Και πιστευετε σοβαρα οτι θα λειτουργησει?
δεν με χαλαει καθολου να εχω 10 παικτες στο ροτεισον με 9 ποντους μεσο ορο σημαινει μπακαλιστικα οτι θα εχουμε 90 ποντους στο τσεπακι μας χωρις να χρειαστει να υπερβαλλει ευατον κανενας απο αυτος καθ'ολη τη σαιζον.,δεν ειναι αναγκη καθε χρονια να εχουμε τον πρωτο σκορερ . απο την αλλη αν αυτοι οι 10 παικτες παιζουν απο τιμια ως ελιτ αμυνα (αναλογα ο καθενας) δεν μπαινεις στη διαδικασια βαζω 95 τρωω 98 και χανω . και απο την αλλη ποιον να πρωτοφυλαξει ο αντιπαλος κοουτς αν ολοι μπορουν να σου ριξουν εικοσαρα αν βρουν την ευκαιρια και τα ελευθερα σουτ.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1893
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 10:38 am

fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:32 am
Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:14 am
Και οι 2 ειναι σκορερ των 15+ ποντων. Και θαα ερθουν σε μια ομαδα που εχει ηδη 4 τετοιους?

Γιατι οι φουρνιε, σασα, ντορσσι, μοντερο τετοιοι θεωρουνται. Και ηδη καποιοι απο αυτους δεν θα εχουν τα νουμερα που εχουμε συνηθισει κατ εμε. Και θελετε να προσθεσετε αλλους 2? Και πιστευετε σοβαρα οτι θα λειτουργησει?
δεν με χαλαει καθολου να εχω 10 παικτες στο ροτεισον με 9 ποντους μεσο ορο σημαινει μπακαλιστικα οτι θα εχουμε 90 ποντους στο τσεπακι μας χωρις να χρειαστει να υπερβαλλει ευατον κανενας απο αυτος καθ'ολη τη σαιζον.,δεν ειναι αναγκη καθε χρονια να εχουμε τον πρωτο σκορερ . απο την αλλη αν αυτοι οι 10 παικτες παιζουν απο τιμια ως ελιτ αμυνα (αναλογα ο καθενας) δεν μπαινεις στη διαδικασια βαζω 95 τρωω 98 και χανω . και απο την αλλη ποιον να πρωτοφυλαξει ο αντιπαλος κοουτς αν ολοι μπορουν να σου ριξουν εικοσαρα αν βρουν την ευκαιρια και τα ελευθερα σουτ.
Μα δεν υπαρχει ισορροπια οτανσ ε καθε θεση μπουκωνεις ελιτ σκορερ. Πρωτον δεν θα εχουν τα νουμερα που εχουν συνηθως. Δευτερον θα υπαρχουν γκρινιες και εχουμε πολλα παραδειγματα απο την Εφες με Κλαιμπερν του Αταμαν μεχρι Παναθηναικο του Αταμαν (χμ, συμπτωση θα ειναι :wink: ), αρμανι του Μεσινα και πολλα αλλα.

Απλα πολλα παιδια εδω δεν πολυ-πανε αντιεμπορικους παικτες οπως ο Ward, o παπ, ο γουοκαπ, ο Φαλ κοκ. Γι αυτο εχουμε μισιτςιαδες, μαλεντοναδες, σορτσιαδες καθε καλοκαιρι. Εγω ειμαι καθετα αντιθετος σε αυτη την λογικη αλλα δεν μαλλον ειμαι η μειοψηφια εδω....

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 783
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:38 am

Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:38 am
fotis vlachopoulos έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:32 am


δεν με χαλαει καθολου να εχω 10 παικτες στο ροτεισον με 9 ποντους μεσο ορο σημαινει μπακαλιστικα οτι θα εχουμε 90 ποντους στο τσεπακι μας χωρις να χρειαστει να υπερβαλλει ευατον κανενας απο αυτος καθ'ολη τη σαιζον.,δεν ειναι αναγκη καθε χρονια να εχουμε τον πρωτο σκορερ . απο την αλλη αν αυτοι οι 10 παικτες παιζουν απο τιμια ως ελιτ αμυνα (αναλογα ο καθενας) δεν μπαινεις στη διαδικασια βαζω 95 τρωω 98 και χανω . και απο την αλλη ποιον να πρωτοφυλαξει ο αντιπαλος κοουτς αν ολοι μπορουν να σου ριξουν εικοσαρα αν βρουν την ευκαιρια και τα ελευθερα σουτ.
Μα δεν υπαρχει ισορροπια οτανσ ε καθε θεση μπουκωνεις ελιτ σκορερ. Πρωτον δεν θα εχουν τα νουμερα που εχουν συνηθως. Δευτερον θα υπαρχουν γκρινιες και εχουμε πολλα παραδειγματα απο την Εφες με Κλαιμπερν του Αταμαν μεχρι Παναθηναικο του Αταμαν (χμ, συμπτωση θα ειναι :wink: ), αρμανι του Μεσινα και πολλα αλλα.

Απλα πολλα παιδια εδω δεν πολυ-πανε αντιεμπορικους παικτες οπως ο Ward, o παπ, ο γουοκαπ, ο Φαλ κοκ. Γι αυτο εχουμε μισιτςιαδες, μαλεντοναδες, σορτσιαδες καθε καλοκαιρι. Εγω ειμαι καθετα αντιθετος σε αυτη την λογικη αλλα δεν μαλλον ειμαι η μειοψηφια εδω....
Το κόλλημα μου λχ με τον Γουορντ δεν είναι οτι είναι αντιτουριστκος αλλα οτι σουτάρει 25% τρίποντο.

Ο Παπ σουτάρει γύρω απο το 35-42% σε όλη του την καριέρα, είναι 2.05, στα πράιμ του έκοβε οποιον τολμούσε να φύγει αιφνιδιασμό. Μην τον συγκρίνουμε με Γουορντ που είναι μεν energy bunny αλλα τεχνικά δεν έχει σχέση με τον chief.

Αντίστοιχα ο Θωμάς. Ελιτ αμυντικος, ελιτ πασερ μεσα απο το Σύστημα, μην μου πείτε οτι δεν δημιουργεί, δεκτό. Και σουτάρει decent σε σχέση με Γουορντ. 33% σουτάρει καριερα σχεδον 36% φετος.

Ο Γουόρντ έδειξε θετικα στοιχεία, αλλα δυστυχώς το τόσο κακο ποσοστό στο 3ποντο είναι πολυ μεγάλο βαρίδι

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1893
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 11:39 am

SbioTech έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:38 am
Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:38 am


Μα δεν υπαρχει ισορροπια οτανσ ε καθε θεση μπουκωνεις ελιτ σκορερ. Πρωτον δεν θα εχουν τα νουμερα που εχουν συνηθως. Δευτερον θα υπαρχουν γκρινιες και εχουμε πολλα παραδειγματα απο την Εφες με Κλαιμπερν του Αταμαν μεχρι Παναθηναικο του Αταμαν (χμ, συμπτωση θα ειναι :wink: ), αρμανι του Μεσινα και πολλα αλλα.

Απλα πολλα παιδια εδω δεν πολυ-πανε αντιεμπορικους παικτες οπως ο Ward, o παπ, ο γουοκαπ, ο Φαλ κοκ. Γι αυτο εχουμε μισιτςιαδες, μαλεντοναδες, σορτσιαδες καθε καλοκαιρι. Εγω ειμαι καθετα αντιθετος σε αυτη την λογικη αλλα δεν μαλλον ειμαι η μειοψηφια εδω....
Το κόλλημα μου λχ με τον Γουορντ δεν είναι οτι είναι αντιτουριστκος αλλα οτι σουτάρει 25% τρίποντο.

Ο Παπ σουτάρει γύρω απο το 35-42% σε όλη του την καριέρα, είναι 2.05, στα πράιμ του έκοβε οποιον τολμούσε να φύγει αιφνιδιασμό. Μην τον συγκρίνουμε με Γουορντ που είναι μεν energy bunny αλλα τεχνικά δεν έχει σχέση με τον chief.

Αντίστοιχα ο Θωμάς. Ελιτ αμυντικος, ελιτ πασερ μεσα απο το Σύστημα, μην μου πείτε οτι δεν δημιουργεί, δεκτό. Και σουτάρει decent σε σχέση με Γουορντ. 33% σουτάρει καριερα σχεδον 36% φετος.

Ο Γουόρντ έδειξε θετικα στοιχεία, αλλα δυστυχώς το τόσο κακο ποσοστό στο 3ποντο είναι πολυ μεγάλο βαρίδι
O ward εχει ποσοστο καριερας 34%. Δεν θα τον κρινω απο το φετινο 25%, το συστημα μας ειναι πιο συνθετο αποτ ης Παρι.

Άβαταρ μέλους
EL_Insider

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 11:52 am

Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:39 am
SbioTech έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:38 am


Το κόλλημα μου λχ με τον Γουορντ δεν είναι οτι είναι αντιτουριστκος αλλα οτι σουτάρει 25% τρίποντο.

Ο Παπ σουτάρει γύρω απο το 35-42% σε όλη του την καριέρα, είναι 2.05, στα πράιμ του έκοβε οποιον τολμούσε να φύγει αιφνιδιασμό. Μην τον συγκρίνουμε με Γουορντ που είναι μεν energy bunny αλλα τεχνικά δεν έχει σχέση με τον chief.

Αντίστοιχα ο Θωμάς. Ελιτ αμυντικος, ελιτ πασερ μεσα απο το Σύστημα, μην μου πείτε οτι δεν δημιουργεί, δεκτό. Και σουτάρει decent σε σχέση με Γουορντ. 33% σουτάρει καριερα σχεδον 36% φετος.

Ο Γουόρντ έδειξε θετικα στοιχεία, αλλα δυστυχώς το τόσο κακο ποσοστό στο 3ποντο είναι πολυ μεγάλο βαρίδι
O ward εχει ποσοστο καριερας 34%. Δεν θα τον κρινω απο το φετινο 25%, το συστημα μας ειναι πιο συνθετο αποτ ης Παρι.
Δεν φταίει το σύστημα που έχει τέτοιο ποσοστό ο ward. Η πλειοψηφία των σουτ ήταν ελεύθερα εξαλου. Ας δούμε και φέτος τι θα κάνει αλλά δεν πιστεύω πως θα αλλάξει κάτι.

basilis_.kts

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Παρ Ιουν 26, 2026 11:59 am

SbioTech έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:38 am
Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 10:38 am


Μα δεν υπαρχει ισορροπια οτανσ ε καθε θεση μπουκωνεις ελιτ σκορερ. Πρωτον δεν θα εχουν τα νουμερα που εχουν συνηθως. Δευτερον θα υπαρχουν γκρινιες και εχουμε πολλα παραδειγματα απο την Εφες με Κλαιμπερν του Αταμαν μεχρι Παναθηναικο του Αταμαν (χμ, συμπτωση θα ειναι :wink: ), αρμανι του Μεσινα και πολλα αλλα.

Απλα πολλα παιδια εδω δεν πολυ-πανε αντιεμπορικους παικτες οπως ο Ward, o παπ, ο γουοκαπ, ο Φαλ κοκ. Γι αυτο εχουμε μισιτςιαδες, μαλεντοναδες, σορτσιαδες καθε καλοκαιρι. Εγω ειμαι καθετα αντιθετος σε αυτη την λογικη αλλα δεν μαλλον ειμαι η μειοψηφια εδω....
Το κόλλημα μου λχ με τον Γουορντ δεν είναι οτι είναι αντιτουριστκος αλλα οτι σουτάρει 25% τρίποντο.

Ο Παπ σουτάρει γύρω απο το 35-42% σε όλη του την καριέρα, είναι 2.05, στα πράιμ του έκοβε οποιον τολμούσε να φύγει αιφνιδιασμό. Μην τον συγκρίνουμε με Γουορντ που είναι μεν energy bunny αλλα τεχνικά δεν έχει σχέση με τον chief.

Αντίστοιχα ο Θωμάς. Ελιτ αμυντικος, ελιτ πασερ μεσα απο το Σύστημα, μην μου πείτε οτι δεν δημιουργεί, δεκτό. Και σουτάρει decent σε σχέση με Γουορντ. 33% σουτάρει καριερα σχεδον 36% φετος.

Ο Γουόρντ έδειξε θετικα στοιχεία, αλλα δυστυχώς το τόσο κακο ποσοστό στο 3ποντο είναι πολυ μεγάλο βαρίδι
ο βασικος τροπος αντιμετωπισης ολα αυτα τα χρονια των ομαδων που μας κερδιζαν σε κρισιμα ματς ηταν under τον θωμα στα 3μ..και ο παικτης που μαρκαρε τον θωμα εδινε βοηθειες αμεσα οπου χρειαζοταν,εκλειναν προς τα μεσα και εκοβαν την οποια μοσιον.μην ακουω 36% ο θωμας.ναι μπορει να ειναι ενα ποσοστο αλλά δεν αντικατοπτριζει την πραγματικοτητα καθως ολα τα σουτ του θωμα ειναι ελευθερα με τον αντιπαλο στα 4μ...αν βρεθει αντιπαλος πιο κοντα θα πασαρει

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:05 pm

Δυο πραγματα για τον Χεζονια.

Το μεγαλυτερο ελάττωμα του Χεζονια είναι το decision making γιατι καποιες φορες χωρις λογο κανει κατι ασκοπα fade away και σουτ απο τα 8 μετρα αψυχολογητα.

Στον ολυμπιακο ο μπαρτζωκας θα του το βελτιωνε πολυ αυτο. οι αποφασεις του θα ηταν πιο μελετημενες και πιο οργανωμενες. ετσι και αλλιως το μπασκετ του μπαρτζωκα κατα κυριο λογο δεν στηριζεται στο isolation, αλλα στα κρισιμα εαν πρεπει το κανει, το ειδαμe στο f4.
Tοτε λοιπον θα εχεις ενα πυρηνικο οπλο αν εχεις χεζονια καθως μπορει να σκοραρει με χιλιους τροπους. Στον ολυμπιακο του μπαρτζωκα θα μαθαινε να παιζει αμυνα χωρου και με συνεπεια, αυτο που του λειπει δηλαδη. το κορμι το εχει τα προσοντα τα εχει, θα προσαρμοζοταν στην φιλοσοφια του κοουτς ειδικα αν οπως λεει τον θαυμαζει.

Παιζει ρολο και που παει ενας παικτης οχι μονο τι εκανε πριν.
Αν θυμαστε καλα τον Πητερς στην μπασκονια εκανε πολλες προσωπικες φασεις,
στον ολυμπιακο εμαθε πολλα αλλα να κανει χωρις να χασει τα ποσοστα του. Ο μπαρτζωκας δεν αφαιρει ικανοτητες, αφαιρει ευθυνες και επικεντρώνεται στα κυρια ατου του παικτη.
εχει διαφορα.

με μια γρηγορη προσεγγιση θα ελεγα οτι ο Χεζονια στον Ολυμπιακο θα μπορουσε να βελτιωθει
και στην ομαδικη αμυνα και στο shot selection και στην αποδοτικοτητα(efficiency) ανεξάρτητα που θα μειωνοταν το ατομικο του σκοραρισμα.


* Γι αυτο πιστευω και οτι ο Μοντερο(ακομα και ο Κοντι) στον ολυμπιακο θα ειναι πολυ καλυτερος σουτερ.
το ποσο καλος σουτερ ειναι καποιος εχει να κανει με την ποιοτητα των σουτ που παιρνει.
(το ειδαμε και με Γουοκαπ οταν δεν σουταρε με την γλωσσα εξω απο την κουραση)

Αν ενας παίκτης παιρνει περισσότερα contested τρίποντα, pull up,
fadeaways, δύσκολα post up, ακόμα κι αν είναι εξαιρετικος, το ποσοστο του θα πέσει

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1893
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Παρ Ιουν 26, 2026 12:17 pm

EL_Insider έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:52 am
Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:39 am


O ward εχει ποσοστο καριερας 34%. Δεν θα τον κρινω απο το φετινο 25%, το συστημα μας ειναι πιο συνθετο αποτ ης Παρι.
Δεν φταίει το σύστημα που έχει τέτοιο ποσοστό ο ward. Η πλειοψηφία των σουτ ήταν ελεύθερα εξαλου. Ας δούμε και φέτος τι θα κάνει αλλά δεν πιστεύω πως θα αλλάξει κάτι.
Προφανως και παιζει ρολο το συστημα, το εχει πει και ο Μποζικας πριν απο μια βδομαδα πως παικτες σαν τον Ward δυσκολευτηκαν παρα πολυ στην αρχη καθως ειχαν χτισει συνηθειες εντελως διαφορετικες

Heisenberg

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:21 pm

Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:17 pm
EL_Insider έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:52 am

Δεν φταίει το σύστημα που έχει τέτοιο ποσοστό ο ward. Η πλειοψηφία των σουτ ήταν ελεύθερα εξαλου. Ας δούμε και φέτος τι θα κάνει αλλά δεν πιστεύω πως θα αλλάξει κάτι.
Προφανως και παιζει ρολο το συστημα, το εχει πει και ο Μποζικας πριν απο μια βδομαδα πως παικτες σαν τον Ward δυσκολευτηκαν παρα πολυ στην αρχη καθως ειχαν χτισει συνηθειες εντελως διαφορετικες
κανενα συστημα δεν φταιει γιατι δεν πηρε εκβιασμενα τριποντα(κυριως ελευθερα ηταν) ουτε του εβγαζε την γλωσσα ο μπαρτζωκας σε λεπτα και σουταρε ξελιγωμενος.
ο Ward απλως δεν ειναι καλος σουτερ. end of story.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8122
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 12:23 pm

Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:05 pm
* Γι αυτο πιστευω και οτι ο Μοντερο(ακομα και ο Κοντι) στον ολυμπιακο θα ειναι πολυ καλυτερος σουτερ.
το ποσο καλος σουτερ ειναι καποιος εχει να κανει με την ποιοτητα των σουτ που παιρνει.
(το ειδαμε και με Γουοκαπ οταν δεν σουταρε με την γλωσσα εξω απο την κουραση)
Αυτό που λες το λέγατε και πέρυσι με τον Ουόρντ, που "θα παίρνει πλέον καλύτερα τρίποντα και θα ανεβάσει το ποσοστό του σε σχέση με την Παρί" και τελικά φέτος ήταν πολύ άστοχος στα τρίποντα. Και ούτε ο Ουόκαπ σούταρε πολύ καλύτερα από τον μέσο όρο του φέτος, απλά πέρυσι ήταν πολύ άστοχος.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1532
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 12:24 pm

Jeight έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:17 pm
EL_Insider έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:52 am

Δεν φταίει το σύστημα που έχει τέτοιο ποσοστό ο ward. Η πλειοψηφία των σουτ ήταν ελεύθερα εξαλου. Ας δούμε και φέτος τι θα κάνει αλλά δεν πιστεύω πως θα αλλάξει κάτι.
Προφανως και παιζει ρολο το συστημα, το εχει πει και ο Μποζικας πριν απο μια βδομαδα πως παικτες σαν τον Ward δυσκολευτηκαν παρα πολυ στην αρχη καθως ειχαν χτισει συνηθειες εντελως διαφορετικες
παίζει ρόλο το σύστημα αλλά στην περίπτωση του Γουόρντ μάλλον τον διευκόλυνε, τα περισσότερα σουτ που έχασε ήταν ελεύθερα.

το 25% είναι καταδικαστικό για καριέρα σε τοπ επίπεδο για τριάρι εκτός κι αν είναι όχι απλά ελίτ αλλά dominant σε άλλα στοιχεία του παιχνιδιού, που ο Γουόρντ δεν είναι.

ας ελπίσουμε του χρόνου να το φτάσει έστω στα Παρί επίπεδα αλλιώς έχουμε προβληματάκι.

Gkstavros

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:02 pm
Αγαπημένος παίκτης: Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 12:34 pm

Heisenberg έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:05 pm
Δυο πραγματα για τον Χεζονια.

Το μεγαλυτερο ελάττωμα του Χεζονια είναι το decision making γιατι καποιες φορες χωρις λογο κανει κατι ασκοπα fade away και σουτ απο τα 8 μετρα αψυχολογητα.

Στον ολυμπιακο ο μπαρτζωκας θα του το βελτιωνε πολυ αυτο. οι αποφασεις του θα ηταν πιο μελετημενες και πιο οργανωμενες. ετσι και αλλιως το μπασκετ του μπαρτζωκα κατα κυριο λογο δεν στηριζεται στο isolation, αλλα στα κρισιμα εαν πρεπει το κανει, το ειδαμe στο f4.
Tοτε λοιπον θα εχεις ενα πυρηνικο οπλο αν εχεις χεζονια καθως μπορει να σκοραρει με χιλιους τροπους. Στον ολυμπιακο του μπαρτζωκα θα μαθαινε να παιζει αμυνα χωρου και με συνεπεια, αυτο που του λειπει δηλαδη. το κορμι το εχει τα προσοντα τα εχει, θα προσαρμοζοταν στην φιλοσοφια του κοουτς ειδικα αν οπως λεει τον θαυμαζει.

Παιζει ρολο και που παει ενας παικτης οχι μονο τι εκανε πριν.
Αν θυμαστε καλα τον Πητερς στην μπασκονια εκανε πολλες προσωπικες φασεις,
στον ολυμπιακο εμαθε πολλα αλλα να κανει χωρις να χασει τα ποσοστα του. Ο μπαρτζωκας δεν αφαιρει ικανοτητες, αφαιρει ευθυνες και επικεντρώνεται στα κυρια ατου του παικτη.
εχει διαφορα.

με μια γρηγορη προσεγγιση θα ελεγα οτι ο Χεζονια στον Ολυμπιακο θα μπορουσε να βελτιωθει
και στην ομαδικη αμυνα και στο shot selection και στην αποδοτικοτητα(efficiency) ανεξάρτητα που θα μειωνοταν το ατομικο του σκοραρισμα.


* Γι αυτο πιστευω και οτι ο Μοντερο(ακομα και ο Κοντι) στον ολυμπιακο θα ειναι πολυ καλυτερος σουτερ.
το ποσο καλος σουτερ ειναι καποιος εχει να κανει με την ποιοτητα των σουτ που παιρνει.
(το ειδαμε και με Γουοκαπ οταν δεν σουταρε με την γλωσσα εξω απο την κουραση)

Αν ενας παίκτης παιρνει περισσότερα contested τρίποντα, pull up,
fadeaways, δύσκολα post up, ακόμα κι αν είναι εξαιρετικος, το ποσοστο του θα πέσει
Υπάρχει δηλαδή ενδιαφέρον για τον Χεζόνια ; Νόμιζα το μεγάλο όνομα που θέλαμε στο 3 ήταν ο Ντιαλό..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”