Euroleague 2025-2026, Νέα, επικαιρότητα και Οfftopic
Συντονιστής: Captains
- mixalisgate7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6761
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
- Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- tanasen01

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 873
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 10, 2013 10:18 pm
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Tim Duncan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
[Σημαντική εξέλιξη βεβαίως πως οι μέτοχοι της λίγκας επανέλαβαν τη υπόσχεση τους για την επέκταση σε 24 ομάδες από τη χρονιά 2027-28. Οι συζητήσεις συνεχίζονται αναφορικά με τη μορφή που θα έχει το νέο φορμάτ, με βασική προυπόθεση να διατηρηθεί η αρχή σύμφωνα με την οποία κάθε ομάδα θα τίθεται αντιμέτωπη με όλες τις υπόλοιπες, ενώ σκοπός είναι και η καλύτερη εναρμόνιση του προγράμματος με το ευρωπαϊκό καλεντάρι των εθνικών διοργανώσεων.]
Αν διατηρηθεί το ίδιο format θα πηγαίναμε σε 46 αγωνιστικές, κάτι που μάλλον δεν παίζει σαν σενάριο. Αυτό που πιστεύω ότι θα υπερισχύσει είναι να γίνουν δύο όμιλοι των 12 και γίνει ένα ματς μεταξύ των ομάδων διαφορετικών ομίλων, με τυχαία έδρα. Τότε θα έχουμε 22 + 12 = 34 αγωνιστικές. 4 λιγότερες δλδ. απ' ότι τώρα.
Αν διατηρηθεί το ίδιο format θα πηγαίναμε σε 46 αγωνιστικές, κάτι που μάλλον δεν παίζει σαν σενάριο. Αυτό που πιστεύω ότι θα υπερισχύσει είναι να γίνουν δύο όμιλοι των 12 και γίνει ένα ματς μεταξύ των ομάδων διαφορετικών ομίλων, με τυχαία έδρα. Τότε θα έχουμε 22 + 12 = 34 αγωνιστικές. 4 λιγότερες δλδ. απ' ότι τώρα.




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο