Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
61
21%
 
Σύνολο ψήφων: 292
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 12:54 pm

Αλέξανδρος Τ. έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:40 pm
Ευχαριστώ. Θα μας ωφελήσει πάρα πολύ ενδεχόμενη αποχώρηση του Οσμάν.
Το ζήτημα είναι ότι είναι ρίσκο να φύγει αν δεν έχει βρεθεί ο αντικαταστάτης του. Βάσει του τι είπε ο Κοντός Λάιλς, Μπόνγκα κοιτάνε πρώτα ΝΒΑ. ο Ντιάλο μπορεί να πάει Ντουμπάι, πρώτα πρέπει να βρεθεί ο αντικαστάτης του είτε είναι 4άρι που θα στείλει τον Χέιζ στο 3 είτε 3άρι και μετά να αποδεσμευθεί.

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14431
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 12:57 pm

yawn.brigade έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:51 pm
nikolas_asteri έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:35 pm


Εικόνα
ακόμη δεν έχω καταλάβει αν η στενή και η στεγνή αγορά είναι το ίδιο πράγμα. η λογική λέει πως είναι αλλά μπορεί στον κόσμο των παραγόντων και των μάνατζερς να είναι διαφορετικά τα πράγματα και να γίνονται συζητήσεις τύπου "φέτος είναι πολύ στεγνή η αγορά αλλά ευτυχώς δεν έχει τη στενότητα του 2025" :banana:
Αυτό είναι μια καλή απορία για τον φιλόσοφο Κοντό, ίσως αξίζει να στείλουμε μια ερώτηση σε επόμενη εκπομπή που θα είναι καλεσμένος.

Θεωρούσα ότι είναι το ίδιο αλλά μετά σκέφτομαι το Ορμούζ.

Όπως είπε μια άλλη φιλόσοφος μπορείς να πεις οτι τα στενά του Ορμούζ είναι πολύ στενά αλλά δεν έχει προχωρήσει τόσο η κλιματική αλλαγή για να μπορείς να πεις οτι είναι πολύ στεγνά.

Σορρυ για το offtopic :D

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13036
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:04 pm

EL_Insider έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:54 am
Οσμάν φεύγει διαβάζω.
Που το διαβάζεις?

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8111
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 1:06 pm

j-kidd13 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:04 pm
EL_Insider έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:54 am
Οσμάν φεύγει διαβάζω.
Που το διαβάζεις?
Δεν ισχύει, το διέψευσε ο Κοντός.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2397
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 1:06 pm

j-kidd13 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:04 pm
EL_Insider έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:54 am
Οσμάν φεύγει διαβάζω.
Που το διαβάζεις?
https://ajansspor.com/haber/cedi-osman- ... edi-729019

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13036
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:08 pm

BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:06 pm
j-kidd13 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:04 pm


Που το διαβάζεις?
Δεν ισχύει, το διέψευσε ο Κοντός.
Απλα ρωταω να μου πει που το διαβασε.Γιατι θα ακουσω κανα τουιτερ και θα γελασουν και τα πλακακια στο γραφειο.

N.I.2022

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2022 4:26 pm
Τοποθεσία: P. Faliro
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Eddie Johnson
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: OSFP
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:08 pm

j-kidd13 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:04 pm
EL_Insider έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 11:54 am
Οσμάν φεύγει διαβάζω.
Που το διαβάζεις?
https://www.gazzetta.gr/basketball/euro ... masia-ston

https://www.sport24.gr/basket/panathina ... osievmata/

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8111
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Ιουν 26, 2026 1:10 pm

j-kidd13 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:08 pm
BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:06 pm


Δεν ισχύει, το διέψευσε ο Κοντός.
Απλα ρωταω να μου πει που το διαβασε.Γιατι θα ακουσω κανα τουιτερ και θα γελασουν και τα πλακακια στο γραφειο.
Το έβγαλε ένα τουρκικό σάιτ νομίζω.

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13036
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:10 pm

Rivers15 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:06 pm
j-kidd13 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:04 pm


Που το διαβάζεις?
https://ajansspor.com/haber/cedi-osman- ... edi-729019
Δεν νομιζω οτι υπαρχει buy out στο συμβολαιο του Οσμαν οποτε τσαμπα συζηταμε.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:10 pm

Λένε ότι το αναφέρουν οι Τούρκοι στο Fanatik και το ajansspor, τώρα τι αξιοπιστία έχουν μάλλον είναι άγνωστο στην Ελλάδα.

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14431
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 1:19 pm

Δε θα μου φανεί παράξενο ο Οσμάν να έχει μιλήσει με την Εφές, και εμείς στη θέση τους το ίδιο θα κάναμε.

Ούτε είναι παράξενο στο να έχει συμφωνήσει σε λεφτά διάρκεια και ρόλο, το ίδιο είχαμε κάνει και εμείς με τον Ντόρσει όταν ήταν στη Φενέρ.

Αυτό δε σημαίνει ότι θέλει να φύγει.
Μπορεί να σημαίνει ότι προετοιμάζει το έδαφος αν θελήσουμε να τον διώξουμε ή δει οτι δε του αρέσει όπως θα διαμορφωθεί η νέα κατάσταση.

Ακόμα δεν έχει ζητήσει να φύγει αν πιστέψουμε τον Κοντό.
Όμως αν δει ότι στα φόργουορντ πάρουμε Μπόνγκα, Λάιλς και του πούμε ότι υπολογίζεται για 5ο φόργουορντ μπορεί και να ζητήσει να φύγει αν η Εφές του δίνει τα ίδια λεφτά και θέση βασικού.

Συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και μια μικρή έστω φωτιά.

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:10 pm

BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:15 pm
pan24 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:08 pm
Κοντός:
Καλύτερα θα ήταν η αντίδραση να μην γίνεται εξοφθαλμα με ποσταρίσματα,stories και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς γιατί και ασοβαρος δείχνεις αλλά το χειρότερο επηρεάζεται η ομαδα και πιο πολύ οι παίκτες και τους χαλάει το μυαλό η όλη αυτή κατάσταση και δεν μπορούν να παραμείνουν συγκεντρωμένοι στο πλάνο του προπονητή και στο αγωνιστικό κομμάτι.Αντι να βγεις και να κράζεις τον κάθε Λιόλιο,στον κάθε κυβερνητικό εκπρόσωπο κλείνεις μια συνάντηση μαζί του μαζί με δικηγόρους και όποια άλλη ειδικότητα θέλεις και πας και μιλάς με συμβάντα,με επιχειρήματα ακράδαντα και δεν γίνεσαι περίγελος.Λειτουργεις σαν κύριος αλλά με τρόπο και αποδείξεις χωρίς μετά να μπορεί να σου πει κανείς τίποτα και χωρίς να χάνεις το δίκιο σου.Εν ολίγης πάρε το Δημητρακόπουλο από το χέρι πήγαινε στο γραφείο του με όλα αυτά τα στοιχεία να δούμε τι μπορεί να κάνει μετά αλλα δεν έγινε έτσι.Βγηκαν έπραξαν είπαν,ξαναείπαν μέχρι που αποειδαν και τελικά μπήκε ο Δημητρακόπουλος να τρέξει την υπόθεση και να τον κυνηγήσει.











Γενικότερα βλέπω την αλλαγή του Ζοτς και στο ύφος του Κοντού, όχι μόνο σε αυτά, κυρίως στα άλλα κομμάτια που τον ρωτάνε για εξωαγωνιστικά διαιτητικά κλπ κλπ.
Από τη μόνιμη κλάψα στο "είδαμε κάποια πράγματα, υπήρξαν και κακά σφυρίγματα αλλά εμείς πρέπει να κοιτάμε τον εαυτό μας έπρεπε να έχουμε προετοιμαστεί καλύτερα" και στο "δεν είμαστε εχθροί ούτε είμαστε απέναντι στο Λιόλιο και στο Μποντιρόγκα". Μακάρι να συνεχιστεί αυτό.
Δε νομίζω ότι το να μην αντιδράμε πλέον στην αδικία είναι κάτι θετικό, εγώ για αρνητικό το βλέπω. Και προφανώς ο Παναθηναϊκός οφείλει να είναι απέναντι σε όποιον τον αδικεί (Μποντίρογκα και Λιόλιος εν προκειμένω). Εκτός και αν ο Κοντός και ο Γιαννακόπουλος έχουν συμβιβαστεί με αυτό, που τότε προφανώς υπάρχει πρόβλημα.


MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:13 pm

BillyPao έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:25 pm
Αλέξανδρος Τ. έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 12:23 pm

Μακάρι, αλλά πού το διάβασες;
Οπωσδήποτε πρέπει να αποκτηθεί βασικός δημιουργός. άσχετα με το αν αποκτηθεί ο Μπαντιό και ο Μπόγκα. Έχει δίκιο ο Μάνος.
Δεν ισχύει, πουθενά δεν πάει ο Οσμάν.
Για τον Οσμάν ξέρουμε αν υπάρχει συγκεκριμένη ρήτρα αποχώρησης ή είναι στην ευχέρεια της ομάδας να τον κοστολόγηση όσο θέλει?Γιατί εδώ που τα λέμε αν ο Μπαντιό έχει 1,5 εκ ρήτρα αποδέσμευσης και είναι ένας σολίστας τότε ο Οσμάν που είναι πολύ περισσότερα συν το διαβατήριό πόσα θα πρεπςι να κοστολογηθεί?

Άβαταρ μέλους
Djole77

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Τετ Αύγ 09, 2023 2:40 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:38 pm

j-kidd13 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:10 pm
Rivers15 έγραψε:
Παρ Ιουν 26, 2026 1:06 pm


https://ajansspor.com/haber/cedi-osman- ... edi-729019
Δεν νομιζω οτι υπαρχει buy out στο συμβολαιο του Οσμαν οποτε τσαμπα συζηταμε.
και που ξερεις τι υπαρχει στο συμβολαιο του οσμαν. Αν ειναι και κανουμε υποοθεσεις και εγω λεω εχει buy out :mrgreen:
καλα για billpao που ξερει και τι σκεφτεται ο οσμαν τι να πεις. Μαλλον πηγαινουν για καφε και τα εχουν πει :twisted:

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Ιουν 26, 2026 2:38 pm

Αυτό πάντως που για αρχή φαίνεται και πιστεύω να υπάρχει και συνέχεια είναι ότι η ο Αδάμ πλέον δείχνει ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ σε όλους τους τομείς.Βγηκε όπως είπατε ο Ομπράντοβιτς και είπε ότι δεν είμαστε εχθροί ,έγινε η μεταγραφή του Φάλ και άκρα μυστικότητα χώρος να διαρρεύσει το παραμικρό,ο DPG για την ώρα δεν έχει στείλει φωτογραφία από το τεφτέρι του πιθανούς ενδιαφερόμενους παίκτες για μεταγγραφή,δεν έχει κάνει επίσης like στο προφίλ παίκτη που ενδιαφέρεται η ομάδα,ο Κοντός όπως προείπε ο φίλος δείχνει να έχει άλλη προσέγγιση.Ευχομαι λοιπόν όλα αυτά τα αυτονόητα για ένα ΣΟΒΑΡΟ σύλλογο να επανέλθουν ως είχαν πριν από αρκετά χρόνια και οδηγός στο θέμα της συμπεριφοράς και της διοίκησης να είναι ο Μεγάλος Παύλος και ο μεγάλος Θανάσης,άνθρωποι με ήθος, ευγένεια,αγάπη για την ομάδα οι οποίοι δεν διοίκησαν την ομάδα ως οπαδοί της αλλά με ένστικτο κορυφαίων επιχειρηματιών όπου το μεγαλύτερο ταλέντο τους ήταν να εντοπίζουν και να εμπιστεύονται τους καλύτερους,έτσι έκαναν με τον Ζέλικο όπου του έδωσαν τα κλειδιά και τον στήριξαν τυφλά και έτσι δημιουργήθηκε η μεγαλύτερη δυναστεία στο ευρωπαϊκό μπάσκετ,επίσης με τους παίκτες δεν τους έβλεπαν σαν αναλώσιμα συμβόλαια,δημιούργησαν σχέσης ζωής, κάνοντάς τους να νιώθουν ομάδα ως οικογένεια(Αλβέρτης, Διαμαντίδης, Φώτσης, Τσαρτσαρής, Καλαϊτζής, Παπανικολάου,Μπατίστ κλπ).
Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά πάνω στη ροή της σκέψης έκανα ένα flashback και θυμήθηκα το έχουν πετύχει οι δυο τους που έδωσαν τη ζωή και την ψυχή τους για την ομάδα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”