Ο Μπονγκα πως επηρεάζει τον Γκραντ; Παίζει και ως τρία βέβαια αλλά όχι αποκλειστικάkein έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 4:29 pmΕίναι πολύ λογική κίνηση. Ειδικά αν αναλογιστεί κανεις πως έχει στερέψει η αγορά στα γκαρντ. Θα δώσει την περιφερειακή σκληράδα στην άμυνα μου μας λείπει και δεν είναι κώνος επιθετικά, ο ζοτς ξέρει να του βγάλει σύστημα. Επίσης έχεις την άνεση να περιμένεις τον Μπονγκα και αν κάτσει αποδεσμεύεις τον Γκραντ. Μεταγραφικά ο σχεδιασμός ακολουθεί πλάνο και λογική.
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9390
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4030
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Είναι ο δεύτερος αμυντικός πόλος στην περιφέρεια και με την έλευση Μπονγκα θα γίνουν 3, κάτι που δεν χρειάζεται. Αντιθέτως χρειάζεται ένας ακόμα περιφερειακός με σουτ και καλύτερη οργανωτική ικανότητα. Λογικα με όνομα που θα λήγει σε -ιτς, μου έρχονται δυο στο νου πρόχειραConan1982 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 4:51 pmΟ Μπονγκα πως επηρεάζει τον Γκραντ; Παίζει και ως τρία βέβαια αλλά όχι αποκλειστικάkein έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 4:29 pmΕίναι πολύ λογική κίνηση. Ειδικά αν αναλογιστεί κανεις πως έχει στερέψει η αγορά στα γκαρντ. Θα δώσει την περιφερειακή σκληράδα στην άμυνα μου μας λείπει και δεν είναι κώνος επιθετικά, ο ζοτς ξέρει να του βγάλει σύστημα. Επίσης έχεις την άνεση να περιμένεις τον Μπονγκα και αν κάτσει αποδεσμεύεις τον Γκραντ. Μεταγραφικά ο σχεδιασμός ακολουθεί πλάνο και λογική.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
τον γκραντ λογικα θα τον θελει ο ομπραντοβιτς αλλά δεν εχει λογικη να αλλαξεις μανατζερ και να μεινεις στην ομαδα.ο μανατζερ για να σε αναλαβει θελει χρηματα και για να τα βρει αυτα τα χρηματα χρειαζεται να σου αλλαξει ομαδα.αν μεινεις στην ιδια εστω και με αναπροσαρμογη τα χρηματα θα τα παρει ο προηγουμενος μανατζερ
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9390
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Νομίζω ότι είναι άσχετα μεταξύ τους όμως.kein έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 5:06 pmΕίναι ο δεύτερος αμυντικός πόλος στην περιφέρεια και με την έλευση Μπονγκα θα γίνουν 3, κάτι που δεν χρειάζεται. Αντιθέτως χρειάζεται ένας ακόμα περιφερειακός με σουτ και καλύτερη οργανωτική ικανότητα. Λογικα με όνομα που θα λήγει σε -ιτς, μου έρχονται δυο στο νου πρόχειρα![]()
Ίσως και να κάνω λάθος αλλά βλέπω τον Μπάντιο ως back up του Ναν (έστω ως αντικαταστάτης του Γκριγκόνις) και τον περιφερειακό που λες ως βασικό άσσο και από πίσω ο Σλούκας. Το αν θα μείνει ή όχι ο Γκραντ περισσότερο νομίζω θα εξαρτηθεί από το αν θέλουν και πέμπτο περιφερειακό (εκτός του Τολιόπουλου) με διαφορετικά χαρακτηριστικά και όχι αν έρθει η όχι ο Μπόνγκα που θα καλύψει το 3 και το 4.
Δεν μου ακούγεται και άσχημα μια αμυντική πεντάδα με Γκραντ, Μπάντιο, Μπόνγκα Ντέιβις ή Χουάντσο και Φαλ (αν είναι σε καλή κατάσταση), μπορεί να μην υπάρχουν ελίτ σουτερ έτσι στην περιφέρει αλλά δεν είναι ότι παίζεις και κάποιον under.
Ο Badio έρχεται σαν αναπληρωματικό 2άρι.
Το ρόστερ θεωρώ ότι διαμορφώνεται ως εξής:
Βασικός pm / Grant / Σλούκας / Τολιόπουλος
Nunn / Badio
Osman / Ρογκαβόπουλος / Καλαϊτζάκης
Hayes Davis / Juancho / Μήτογλου
Βασικός C / Lessort / Φαλ
Πιθανή αντικατάσταση Juancho με Lyles, Osman με Bonga ή Diallo και Grant με κάποιον που δεν έχει ακουστεί.
Θα κάτσω να δω αναλυτικά την συνέντευξη Κοντού, αλλά τέτοια περίοδο για να δώσει συνέντευξη ο Κοντός λογικά είτε θέλει να αποπροσανατολίσει για να αιφνιδιάσουμε είτε να διαπραγματευτεί καλύτερα την αποχώρηση παίκτη μας.
Το ρόστερ θεωρώ ότι διαμορφώνεται ως εξής:
Βασικός pm / Grant / Σλούκας / Τολιόπουλος
Nunn / Badio
Osman / Ρογκαβόπουλος / Καλαϊτζάκης
Hayes Davis / Juancho / Μήτογλου
Βασικός C / Lessort / Φαλ
Πιθανή αντικατάσταση Juancho με Lyles, Osman με Bonga ή Diallo και Grant με κάποιον που δεν έχει ακουστεί.
Θα κάτσω να δω αναλυτικά την συνέντευξη Κοντού, αλλά τέτοια περίοδο για να δώσει συνέντευξη ο Κοντός λογικά είτε θέλει να αποπροσανατολίσει για να αιφνιδιάσουμε είτε να διαπραγματευτεί καλύτερα την αποχώρηση παίκτη μας.
Χουαντσο αποκλειται να φυγει εδω λενε τον θελουν για αρχηγο απο του χρονου.kafros13 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 5:31 pmΟ Badio έρχεται σαν αναπληρωματικό 2άρι.
Το ρόστερ θεωρώ ότι διαμορφώνεται ως εξής:
Βασικός pm / Grant / Σλούκας / Τολιόπουλος
Nunn / Badio
Osman / Ρογκαβόπουλος / Καλαϊτζάκης
Hayes Davis / Juancho / Μήτογλου
Βασικός C / Lessort / Φαλ
Πιθανή αντικατάσταση Juancho με Lyles, Osman με Bonga ή Diallo και Grant με κάποιον που δεν έχει ακουστεί.
Θα κάτσω να δω αναλυτικά την συνέντευξη Κοντού, αλλά τέτοια περίοδο για να δώσει συνέντευξη ο Κοντός λογικά είτε θέλει να αποπροσανατολίσει για να αιφνιδιάσουμε είτε να διαπραγματευτεί καλύτερα την αποχώρηση παίκτη μας.
Θα ελεγα αν καποιος τελικα φυγει θα ηταν ειτε Οσμαν ειτε Γκραντ.
Γενικα με Μπαντιο στη θεση του Γκριγκο δεν εχω θεμα. Απλα χρειαζομαστε βασικοτατο ασσο οπως και να εχει. Αυτο που με προβληματιζει ειναι οι φημες για Μπονγκα και Λαιλς. Οχι καθαρα για τους παικτες αλλα για τις θεσεις που παιζουν και τι μπορει να δημιουργησει στο ροστερ. Θα πρεπει να περιμενουμε παντως για την ωρα. Για εμενα ηταν πιο ξεκαθαρο οτι θα πηγαιναμε για ψηλο πχ Οτουρου ή Καμπεγκελε, αλλα αν θεωρυν τον Λαιλς για μπακαπ ψηλο με προβληματιζει.
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14431
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν είναι απαραίτητο αυτό.basilis_.kts έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 5:13 pmτον γκραντ λογικα θα τον θελει ο ομπραντοβιτς αλλά δεν εχει λογικη να αλλαξεις μανατζερ και να μεινεις στην ομαδα.ο μανατζερ για να σε αναλαβει θελει χρηματα και για να τα βρει αυτα τα χρηματα χρειαζεται να σου αλλαξει ομαδα.αν μεινεις στην ιδια εστω και με αναπροσαρμογη τα χρηματα θα τα παρει ο προηγουμενος μανατζερ
Κάποιοι πληρώνονται με ετήσιο ποσό, άλλοι με ένα ποσοστό του συμβολαίου που πληρώνεται όταν υπογραφεί το συμβόλαιο, άλλο με συνδυασμό και των δύο και οτι άλλο σκεφτείς.
Οι παίκτες έχουν συμβόλαιο και με τον μάνατζερ τους που προβλέπει τι και πως.
Το ότι αν ένας παίκτης μείνει στην ίδια ομάδα και αλλάξει μάνατζερ ο νέος δε πληρώνεται τίποτα και οτι ο παλιός μάνατζερ θα πάρει αμοιβή ακόμα και αν στο μέλλον ο πρώην πελάτης του υπογράψει νεο συμβόλαιο δε προβλέπεται από κάποιο κανόνα και είναι μάλλον απίθανο να δέχτηκε κάποιος παίκτης να υπογράψει τέτοιο όρο.
Όπως είναι απίθανο μάνατζερ να δέχτηκε να αναλάβει παίκτη γνωρίζοντας ότι αν ο παίκτης μείνει στην ομάδα του για οποιοδήποτε λόγο (ακόμα και αν ο ίδιος θέλει να φύγει η ομάδα μπορεί να μην τον αφήσει) θα δουλεύει δωρεάν.
Η αλλαγή μάνατζερ δε συνδέεται πάντα με σκέψη αλλαγής ομάδας. Η μπορεί να ήθελε να φύγει αν έμενε ο Αταμάν.
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8122
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Το πιο λογικό ξέχασες: να θέλει να καθησυχάσει τον κόσμο από όλα τα ανυπόστατα σενάρια ότι φεύγει ο ένας και ο άλλος.
Τον Μπαντιό πάντως, περισσότερο ως αντι-Γκριγκόνις τον βλέπω παρά ως αντι-Γκράντ. Επομένως από ό,τι καταλαβαίνω, ψάχνουμε ακόμα έναν βασικό άσσο, έναν παίκτη για το "4" και έναν για το "5" –που λογικά θα είναι 4-5άρι στυλ Λάιλς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BillyPao την Παρ Ιουν 26, 2026 6:00 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13761
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
οτι εχει υπογραφει στο παρον συμβολαιο του το παιρνει ο παλιος μανατζερpan24 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 5:41 pmΔεν είναι απαραίτητο αυτό.basilis_.kts έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 5:13 pm
τον γκραντ λογικα θα τον θελει ο ομπραντοβιτς αλλά δεν εχει λογικη να αλλαξεις μανατζερ και να μεινεις στην ομαδα.ο μανατζερ για να σε αναλαβει θελει χρηματα και για να τα βρει αυτα τα χρηματα χρειαζεται να σου αλλαξει ομαδα.αν μεινεις στην ιδια εστω και με αναπροσαρμογη τα χρηματα θα τα παρει ο προηγουμενος μανατζερ
Κάποιοι πληρώνονται με ετήσιο ποσό, άλλοι με ένα ποσοστό του συμβολαίου που πληρώνεται όταν υπογραφεί το συμβόλαιο, άλλο με συνδυασμό και των δύο και οτι άλλο σκεφτείς.
Οι παίκτες έχουν συμβόλαιο και με τον μάνατζερ τους που προβλέπει τι και πως.
Το ότι αν ένας παίκτης μείνει στην ίδια ομάδα και αλλάξει μάνατζερ ο νέος δε πληρώνεται τίποτα και οτι ο παλιός μάνατζερ θα πάρει αμοιβή ακόμα και αν στο μέλλον ο πρώην πελάτης του υπογράψει νεο συμβόλαιο δε προβλέπεται από κάποιο κανόνα και είναι μάλλον απίθανο να δέχτηκε κάποιος παίκτης να υπογράψει τέτοιο όρο.
Όπως είναι απίθανο μάνατζερ να δέχτηκε να αναλάβει παίκτη γνωρίζοντας ότι αν ο παίκτης μείνει στην ομάδα του για οποιοδήποτε λόγο (ακόμα και αν ο ίδιος θέλει να φύγει η ομάδα μπορεί να μην τον αφήσει) θα δουλεύει δωρεάν.
Η αλλαγή μάνατζερ δε συνδέεται πάντα με σκέψη αλλαγής ομάδας. Η μπορεί να ήθελε να φύγει αν έμενε ο Αταμάν.
οτι αναπροσαρμογη γινει παλι ο παλιος
ο καινουργιος τα παιρνει αν ο παιχτης υπογραψει νεο συμβολαιο σε αλλη ομαδα
η αν μεινει ελευθερος απτην τωρινη του και υπογραψει νεο συμβολαιο με αυτη


je suis jazz thrillos 

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο