Για μένα ο Ball αντιπροσωπεύει το πρόβλημα του σημερινού μπάσκετ. Ακατανόητη κίνηση για τη Μινεσότα.ssoulliss έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:04 pmΔηλαδή έδωσαν τον Reid για να φέρουν τον LaMelo;;;;;; Δεν έκαναν ανταλλαγή για τον Γιάννη - με τον φόβο μην τραυματίζεται - και έφεραν τον μια παίζω-δύο κάθομαι;ggr έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:46 pmhttps://www.espn.com/nba/story/_/id/491 ... reid-picks
O Ball στη Μινεσότα
@Andre_Miller ζεις;![]()
![]()
NBA - Σενάρια, Trades, Offseason 2026/27
Συντονιστής: Captains
- ggr

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4389
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
- Τοποθεσία: Φθιώτιδα
- Αγαπημένη θέση: SF, PF
- Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
- Προειδοποιήσεις:
0
- ggr

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4389
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
- Τοποθεσία: Φθιώτιδα
- Αγαπημένη θέση: SF, PF
- Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
- Προειδοποιήσεις:
0
Αν τον κυνηγάει μόνο ο Edwards καλά θα είναι! Κοίτα μην αναλάβει δράση ο team ambassador, o Kevin Garnett, και γίνει λύκος με αυτά που θα δει!
- mixalisgate7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6762
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
- Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Andre_Miller

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 525
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 06, 2024 4:04 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Αγαπημένος παίκτης: Φανης, Λουκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Minnesota Timberwolves
- Προειδοποιήσεις:
0
Είναι δυσαρεστημένος ο Αντ μετά τη φυγή του Ταουνς και απειλεί πως θα φύγει για αυτό έγινε αυτή η πολύ τζογαδόρικη κίνηση. Αν μας βγει, δηλαδή ο Λαμέλο παίξει κατά μέσο όρο 60-65 παιχνίδια και κυρίως είναι διαθέσιμος στα πλεϊοφς, έχουμε στο ρόστερ μας κάτι που μας έλειπε εμφανώς, έναν υψηλού επιπέδου πλεϊμεϊκερ και δεύτερο σταρ. Το τι δυνατότητες θα έχει η ομάδα θα εξαρτηθεί πέρα από τη διαθεσιμότητα του Λαμέλο από τις υπόλοιπες κινήσεις που θα κάνει η ομάδα, μετά τη φυγή πρώτα του Τάουνς και τώρα των Ραντλ, Ριντ χάσαμε το μέγεθος στην φροντ λαϊν που μας χαρακτήριζε τα τελευταία χρόνια. Χρειαζόμαστε ένα καλό 4αρι να αμύνεται και να σουτάρει ο Πι Τζεϊ Γουάσιγκτον θα ήταν ιδανική κίνηση αλλά τον κόβω να καταλήγει στους Σπερς.ssoulliss έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 5:04 pmΔηλαδή έδωσαν τον Reid για να φέρουν τον LaMelo;;;;;; Δεν έκαναν ανταλλαγή για τον Γιάννη - με τον φόβο μην τραυματίζεται - και έφεραν τον μια παίζω-δύο κάθομαι;ggr έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:46 pmhttps://www.espn.com/nba/story/_/id/491 ... reid-picks
O Ball στη Μινεσότα
@Andre_Miller ζεις;![]()
![]()
- ggr

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4389
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
- Τοποθεσία: Φθιώτιδα
- Αγαπημένη θέση: SF, PF
- Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
- Προειδοποιήσεις:
0
OK. Καταλαβαίνω το σκεπτικό ως ένα σημείο αλλά θεωρείς ότι μπορεί ο Ball να βοηθήσει; Ο τύπος είναι η έννοια του τσίρκου, παίρνει αψυχολογητα σουτ και στην άμυνα είναι ανύπαρκτος. Η Μινεσότα βασιζόταν στη σκληραδα της τα τελευταία χρόνια. Το να αναβαθμίσουν τον άσο ήταν μια καλή ιδέα αλλά ο Ball είναι αναβάθμιση;Andre_Miller έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 5:08 pmΕίναι δυσαρεστημένος ο Αντ μετά τη φυγή του Ταουνς και απειλεί πως θα φύγει για αυτό έγινε αυτή η πολύ τζογαδόρικη κίνηση. Αν μας βγει, δηλαδή ο Λαμέλο παίξει κατά μέσο όρο 60-65 παιχνίδια και κυρίως είναι διαθέσιμος στα πλεϊοφς, έχουμε στο ρόστερ μας κάτι που μας έλειπε εμφανώς, έναν υψηλού επιπέδου πλεϊμεϊκερ και δεύτερο σταρ. Το τι δυνατότητες θα έχει η ομάδα θα εξαρτηθεί πέρα από τη διαθεσιμότητα του Λαμέλο από τις υπόλοιπες κινήσεις που θα κάνει η ομάδα, μετά τη φυγή πρώτα του Τάουνς και τώρα των Ραντλ, Ριντ χάσαμε στην φροντ λαϊν που μας χαρακτήριζε τα τελευταία χρόνια. Χρειαζόμαστε ένα καλό 4αρι να αμύνεται και να σουτάρει ο Πι Τζεϊ Γουάσιγκτον θα ήταν ιδανική κίνηση αλλά τον κόβω να καταλήγει στους Σπερς.
-
Andre_Miller

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 525
- Εγγραφή: Τρί Αύγ 06, 2024 4:04 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Αγαπημένος παίκτης: Φανης, Λουκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Minnesota Timberwolves
- Προειδοποιήσεις:
0
Πληρώνουμε το κακό τρεϊντ του Γκομπερτ και εν συνέχεια το ακόμα χειρότερο τρειντ του Τάουνς, αντί να κάνουμε τράμπα Γκομπερτ- Ραντλ τους χαρίσαμε τον Κατggr έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 5:26 pmOK. Καταλαβαίνω το σκεπτικό ως ένα σημείο αλλά θεωρείς ότι μπορεί ο Ball να βοηθήσει; Ο τύπος είναι η έννοια του τσίρκου, παίρνει αψυχολογητα σουτ και στην άμυνα είναι ανύπαρκτος. Η Μινεσότα βασιζόταν στη σκληραδα της τα τελευταία χρόνια. Το να αναβαθμίσουν τον άσο ήταν μια καλή ιδέα αλλά ο Ball είναι αναβάθμιση;Andre_Miller έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 5:08 pm
Είναι δυσαρεστημένος ο Αντ μετά τη φυγή του Ταουνς και απειλεί πως θα φύγει για αυτό έγινε αυτή η πολύ τζογαδόρικη κίνηση. Αν μας βγει, δηλαδή ο Λαμέλο παίξει κατά μέσο όρο 60-65 παιχνίδια και κυρίως είναι διαθέσιμος στα πλεϊοφς, έχουμε στο ρόστερ μας κάτι που μας έλειπε εμφανώς, έναν υψηλού επιπέδου πλεϊμεϊκερ και δεύτερο σταρ. Το τι δυνατότητες θα έχει η ομάδα θα εξαρτηθεί πέρα από τη διαθεσιμότητα του Λαμέλο από τις υπόλοιπες κινήσεις που θα κάνει η ομάδα, μετά τη φυγή πρώτα του Τάουνς και τώρα των Ραντλ, Ριντ χάσαμε στην φροντ λαϊν που μας χαρακτήριζε τα τελευταία χρόνια. Χρειαζόμαστε ένα καλό 4αρι να αμύνεται και να σουτάρει ο Πι Τζεϊ Γουάσιγκτον θα ήταν ιδανική κίνηση αλλά τον κόβω να καταλήγει στους Σπερς.
Άσε με λοιπόν στις ψευδαισθήσεις μου! Ο Λαμέλο μπορεί να μας βγει και άλλοι παίκτες ήταν ότι να ναι στην αρχή της καριέρας τους αλλά στρώσανε
- mixalisgate7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6762
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 04, 2012 1:08 am
- Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 587
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Eίχε 14 παιχνίδια περιθώριο... ήταν κακός καθόλη τη διαδρομή. Δεν ήταν απλή πτώση, ήταν χωρίς αλεξίπτωτο.
Νετ νέγκατιβ.
Πέρσι, στα πλέι-οφς, ήταν καλύτερος και ας έπαιρνε λιγότερες προσπάθειες. Η ρέγκιουλαρ που έκανε μου φαίνεται έκανε τα μυαλά του να πάρουν αέρα.
- ggr

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4389
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 3:57 pm
- Τοποθεσία: Φθιώτιδα
- Αγαπημένη θέση: SF, PF
- Αγαπημένος παίκτης: Φ.Χριστοδούλου
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Πανιώνιος, Detroit Pistons
- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν διαφωνώ, απλά θα προβάλλει την κανονική περίοδο και το νεαρό της ηλικίας για να πάρει πιο καλό συμβόλαιο.Knoxville έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 7:09 pmEίχε 14 παιχνίδια περιθώριο... ήταν κακός καθόλη τη διαδρομή. Δεν ήταν απλή πτώση, ήταν χωρίς αλεξίπτωτο.
Νετ νέγκατιβ.
Πέρσι, στα πλέι-οφς, ήταν καλύτερος και ας έπαιρνε λιγότερες προσπάθειες. Η ρέγκιουλαρ που έκανε μου φαίνεται έκανε τα μυαλά του να πάρουν αέρα.
- ssoulliss

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 7363
- Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτό δεν έγινε πρόπερσι;Andre_Miller έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 5:08 pmΕίναι δυσαρεστημένος ο Αντ μετά τη φυγή του Ταουνς και απειλεί πως θα φύγει για αυτό έγινε αυτή η πολύ τζογαδόρικη κίνηση. Αν μας βγει, δηλαδή ο Λαμέλο παίξει κατά μέσο όρο 60-65 παιχνίδια και κυρίως είναι διαθέσιμος στα πλεϊοφς, έχουμε στο ρόστερ μας κάτι που μας έλειπε εμφανώς, έναν υψηλού επιπέδου πλεϊμεϊκερ και δεύτερο σταρ. Το τι δυνατότητες θα έχει η ομάδα θα εξαρτηθεί πέρα από τη διαθεσιμότητα του Λαμέλο από τις υπόλοιπες κινήσεις που θα κάνει η ομάδα, μετά τη φυγή πρώτα του Τάουνς και τώρα των Ραντλ, Ριντ χάσαμε το μέγεθος στην φροντ λαϊν που μας χαρακτήριζε τα τελευταία χρόνια. Χρειαζόμαστε ένα καλό 4αρι να αμύνεται και να σουτάρει ο Πι Τζεϊ Γουάσιγκτον θα ήταν ιδανική κίνηση αλλά τον κόβω να καταλήγει στους Σπερς.
Πάντως, η ομάδα έχει αποψιλωθεί. Δεν είναι μόνο οι απώλειες στους ψηλούς οι οποίοι ήταν το σημείο αναφοράς της ομάδας είναι και η φυγή του Alexander-Walker σε συνδυασμό με τον φετεινό τραυματισμό του DiVincenzo. Αν τα βάλεις κάτω πάλι τσαντισμένος θα είναι ο Edwards.
Να βάλω και την πιπεράτη πινελιά μου...




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο