Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2407
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Σάβ Ιουν 27, 2026 4:38 pm

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 4:46 pm

Rivers15 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 4:38 pm
https://www.sport24.gr/basket/euroleagu ... niko-meso/
Τι καταλάβατε;

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Σάβ Ιουν 27, 2026 4:50 pm

Kostas89 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 4:46 pm
Rivers15 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 4:38 pm
https://www.sport24.gr/basket/euroleagu ... niko-meso/
Τι καταλάβατε;
Θα χωθει σφηνα ο παο :lol:

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 4:59 pm

tokalytero3d έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 4:50 pm
Kostas89 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 4:46 pm


Τι καταλάβατε;
Θα χωθει σφηνα ο παο :lol:
Δεν ξέρω όλοι λέτε ότι είναι νωρίς ακόμη για ανακοινώσεις εγώ νιώθω ότι έχει μπει ο Σεπτέμβριος παρόλο που έχει 36 βαθμούς

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 5:43 pm

Kostas89 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 4:46 pm
Rivers15 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 4:38 pm
https://www.sport24.gr/basket/euroleagu ... niko-meso/
Τι καταλάβατε;
οτι του εχουν πει να κανει τουμπεκι ψιλοκομμενο μεχρι να ερθει και να ανακοινωθει . τα τελευται χρονια υπαρχει ενα πινγκ πονγκ ανακοινωσεων μεταξυ των μεγαλων και ουσιαστικα η καθε ανακοινωση ειναι απαντηση στην κινηση του απεναντι . κουραστικο δεν λεω αλλα εχει την πλακιτσα του.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 5:46 pm

tokalytero3d έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 3:57 pm
Ο Πρίντεζης είχε τρομερές κινήσεις κοντά στο καλάθι.
Σασα συνολικά καλύτερος παίκτης και γω αυτό πιστεύω.
ο Γιωργαρος ηταν στα πραιμ του καλυτερος αθλητης (Ακομα και τωρα οσες φορες τον εχω πετυχει εδω στη Συρο το σωμα του το διατηρει σε φοβερη κατασταση ) ο Σαςα εχει αλλη αντιληψη του παιχνιδιου και ειναι σκορινγκ μασιν.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 5:48 pm

Jeight έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 2:26 pm
Rivers15 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 2:01 pm


Πολυ καλο σουτ, δυνατο καθετο παιχνιδι, να μπορει και να ποσταρει, να ειναι δυνατος τοσο σε set παιχνιδι οσο και στο τρανσιτιον, να παιζει καλη αμυνα, να ειναι καλο παιδι, να μην εχει προβλημα αν πρεπει να παιξει 15 ή 25 λεπτα, να μπορει να παιξει και στο 3 και στο 4 αλλα κ στο 5, να ηταν γαυρος πιτσιρικας και να ερθει για να κλεισει εδω την καριερα του κ μην λεει στις συνεντευξεις για σεβασμους και πρασινα αλογα.
Εχουμε καναν τετοιο να βαλουμε κι εμεις ρεφενε, οσα θα πετουσαμε για μια φανελα gsa, να τον αγορασουμε;
Καλα γεμιστα να κανει?
κι εδω σκαει το μεγαλο ερωτημα το καθαρα μπασκετικο και τεχνικο ζητημα ... τα γεμιστα με κιμα η χωρις? παει το εχουμε καψει θα κατεβω το βραδυ μετα το φαρμακειο στην πλατεια στην Ερμουπολη κι οποιον αψηλο βλεπω θα τον σταματαω και θα τον ρωταω αν ξερει ποιος θα ερθει για 3-4 στον ολυμπιακο . θα ρωτησω και το μωυση αν τελικα θα παει καταλονια η θα κατηφορισει προς Αθηνα μερια να μαθουν και κανενα νεο οι φιλοι του παναθηναικου. :roofl: Α για παναθηναικο θα πιασω τον Αλβερτη και για ολυμπιακο θα κοιταξω να ξεμοναχιασω παπ η πρι . ο παπαλουκας δεν μαρτυραει τιποτα , μονο ασσιστ βγαζει (ακομα) .

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fotis vlachopoulos την Σάβ Ιουν 27, 2026 5:51 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 5:48 pm

fotis vlachopoulos έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 5:46 pm
tokalytero3d έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 3:57 pm
Ο Πρίντεζης είχε τρομερές κινήσεις κοντά στο καλάθι.
Σασα συνολικά καλύτερος παίκτης και γω αυτό πιστεύω.
ο Γιωργαρος ηταν στα πραιμ του καλυτερος αθλητης (Ακομα και τωρα οσες φορες τον εχω πετυχει εδω στη Συρο το σωμα του το διατηρει σε φοβερη κατασταση ) ο Σαςα εχει αλλη αντιληψη του παιχνιδιου και ειναι σκορινγκ μασιν.
Ο ένας είναι προϊόν ταλέντου ο άλλος είναι προϊόν δουλειάς το post του Πρίντεζη ήταν επικο καθώς τελείωνε και με τα δύο χέρια το έχει πει και ο Λάζος

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 5:54 pm

FabrizioOberto έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:46 am
fotis vlachopoulos έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:02 am


παιζει και το αλλο να τους εχουν υπογραψει κανονικα ολους και το τεσσαρι και το τριαρι και να μην λενε τιποτα πουθενα ,γιατι μπαινουν και διαβαζουν το φορουμ και σπανε πλακα με τα σεναρια μας . αν κλεισει το ροστερ απο 1η Ιουλιου τι σκατα καλοκαιρι θα περασουνε χωρις τα ινσαιντεριλικια και τις ιστοριες για αγριους. δες το κι αλλιως ειμαστε ενα ειδος ατυπου Νασιοναλ τζεογραφικ οπου ο Homo metagrafokavlus κινειται στο φυσικο του περιβαλλον και συναναστρεφεται ομοιους του. ε αμα παρακολουθεις τετοια προγραμματαρα ευκολα την κοβεις?
Τι το έγραψες τώρα αυτό με το Homo metagrafokavlus; Το φαντάστηκα σε ντοκιμαντέρ με φωνή Sir David Attenborough. :shock:
αυτο που εγραψα για πλακα σχετικα με τσακο ΝΒΑ αουτ για χουαντσο απο νικς γουειβ κτλ κτλ το ειδα σημερα να το αναπαραγει καποιος στα σοσιαλ ...ρε μλκ ποσο ευκολο ειναι να ξεκινησει μια φημη σαν πλακα να ξεχειλωσει.

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2513
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 5:56 pm

Kostas89 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 5:48 pm
fotis vlachopoulos έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 5:46 pm


ο Γιωργαρος ηταν στα πραιμ του καλυτερος αθλητης (Ακομα και τωρα οσες φορες τον εχω πετυχει εδω στη Συρο το σωμα του το διατηρει σε φοβερη κατασταση ) ο Σαςα εχει αλλη αντιληψη του παιχνιδιου και ειναι σκορινγκ μασιν.
Ο ένας είναι προϊόν ταλέντου ο άλλος είναι προϊόν δουλειάς το post του Πρίντεζη ήταν επικο καθώς τελείωνε και με τα δύο χέρια το έχει πει και ο Λάζος
πραγματικα ο πριντ στο ποστ ηταν σαν να βλεπεις μπαλετο . τους χορευε , εκανε τις προσποιησεις του και τελειωνε τη φαση κι απο τις δυο πλευρες εξ ισου καλα .

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Σάβ Ιουν 27, 2026 6:06 pm

Ταξιδακι λας Βέγκας θα έχει φέτος;

Redoctor_33

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 729
Εγγραφή: Τρί Δεκ 31, 2019 4:15 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 6:28 pm

Τα τελευταία χρόνια ο Πρίντεζης περισσότερο τελείωνε με το αριστερό παρά με το δεξί. Πρέπει να χε ρίξει χιλιάδες εργατοωρες

glenrice90

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 503
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Σάβ Ιουν 27, 2026 7:20 pm

Kostas89 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 5:48 pm
fotis vlachopoulos έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 5:46 pm


ο Γιωργαρος ηταν στα πραιμ του καλυτερος αθλητης (Ακομα και τωρα οσες φορες τον εχω πετυχει εδω στη Συρο το σωμα του το διατηρει σε φοβερη κατασταση ) ο Σαςα εχει αλλη αντιληψη του παιχνιδιου και ειναι σκορινγκ μασιν.
Ο ένας είναι προϊόν ταλέντου ο άλλος είναι προϊόν δουλειάς το post του Πρίντεζη ήταν επικο καθώς τελείωνε και με τα δύο χέρια το έχει πει και ο Λάζος
Σασα ορισμός του προϊόντος δουλειάς, μη πετάτε μλκιες (προφανώς υπήρχε μια βάση)

Kostas89

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 7:27 pm

glenrice90 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 7:20 pm
Kostas89 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 5:48 pm

Ο ένας είναι προϊόν ταλέντου ο άλλος είναι προϊόν δουλειάς το post του Πρίντεζη ήταν επικο καθώς τελείωνε και με τα δύο χέρια το έχει πει και ο Λάζος
Σασα ορισμός του προϊόντος δουλειάς, μη πετάτε μλκιες (προφανώς υπήρχε μια βάση)
Στην σωματική του κατάσταση; Ε καλά δεν είπαμε ότι τραβάει 10 σουτ την μέρα και τρέχει 5 λεπτά στην προπόνηση...ο Πρίντεζης δούλεψε στο μέγιστο επίπεδο και τα δυο(σωματική κατάσταση+τεχνική)προσωπικά θεωρώ ότι έκανε να πιάσουν το ταβανι τούς

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1901
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Σάβ Ιουν 27, 2026 7:29 pm

Προφανως και οι 2 ειναι σκυλια στνη προπονηση, εχουν πει πολλοι απο την ομαδα οτι οι παικτες που κανουν συχνοτερα διπλες προπονησεις τα βραδια ειναι ο σασα και ο Ντορσει.

Απλα ο Πριντεζης ειχε 7/10 ταλεντο και με την δουλεια το εκανε 9/10 και ο Σασα ειχε ηδη 9/10 και με την δουλεια το σταθεροποιησε και καταφερε να σταθει σε επιπεδο ευρωλιγκας.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”