Προτάσεις για το Basketforum

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 4033
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 2:51 pm

Seven star έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 2:48 pm
big_lebowski έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 2:39 pm
Kαθεστως έγκρισης μπαίνει όταν υπάρχει προτερος (μη) έντιμος βίος εως οτου σιγουρευτουμε πως ο χρηστης ενδιαφερεται πρωτιστως για το μπασκετ κι οχι για ολα τα γυρω γυρω.Προφανως δε γίνεται να μπει σε όλους, οι υπόλοιποι αντιμετωπίζονται με βάση τους κανόνες. Όταν γράψουν κάτι που εμπίπτει σε κανονισμό για διαγραφή η τιμωρία ΟΤΑΝ το δούμε επιλαμβανομαστε.(Αυτός είναι κι ο λόγος που ζητάμε να γίνονται αναφορές,ώστε να έχουμε βοήθεια όταν χάνουμε κατι)

Επίσης δεν είσαι ο πρώτος στον οποιο μπαινει καθεστώς έγκρισης, αυτό έχει γίνει σε αρκετούς ΚΑΙ των 2 αποχρώσεων (αυτό περί ομαδικών κριτηριων) κι αυτός που σου έκοψε τα περισσότερα ήμουν εγώ (περί ομαδικών vol 2)
Aπο εσένα εξαρτάται αν θα βγεις από αυτό, όχι από εμας
Όταν τα κόβεις λοιπόν να γράφεις και τον πραγματικό λόγο που κοβονται και όχι μπαρουφες περί σύνδεσμος για πειρατικό υλικό.
Αδερφέ πριν 10 λεπτά ανακοινώθηκε επίσημα ο Ζοτς. Αντί να αναλώνεσαι σε ατέρμονη συζήτηση , έλα στα θέματα τα σχετικά να μιλήσουμε για μπάσκετ , ρόστερ, πεντάδες και ότι άλλο μπασκετικό γουστάρεις

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10070
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 2:55 pm

Seven star έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 2:13 pm
Conan1982 έγραψε:
Παρ Ιουν 19, 2026 10:42 pm


Πρώτον αποκλείεται να είναι ...μόνο τα μισά. Δεύτερον αυτό δημιούργησε το εξής παράδοξο, αν είχαν δημοσιευτεί όλα αυτά που δεν σου εγκρίνουμε ή σε είχαμε βγάλει από το καθεστώς έγκρισης τώρα θα είχες 5 φάουλ και μόνιμο αποκλεισμό. Θα σου πρότεινα με την ευκαιρία να ρίξεις μια ματιά στους κανονισμούς του φόρουμ μπας βγει κάποια στιγμή αυτή η έγκριση πριν αρχίσουμε να δίνουμε φάουλ και σε δημοσιεύσεις που δεν ..εγκρίνονται.

@Redoctor_33 Τι εννοείς με το αηδόνι;
Κύριε μου προτιμώ να φάω φάουλ και να ακουστεί η άποψη μου παρά να μην ακουστεί καθόλου επειδή ένας μοντ βασιζομενος σε ομαδικά κριτήρια ( κυρίως) μου κόβει


Όταν τα κόβεις λοιπόν να γράφεις και τον πραγματικό λόγο που κοβονται και όχι μπαρουφες περί σύνδεσμος για πειρατικό υλικό.
+2 foul για flame στο μέλος Seven Star.

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Seven star

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2024 1:07 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Πάτρικ Μπερκ
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 21, 2026 3:16 pm

SteveNashidis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 2:55 pm
Seven star έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 2:13 pm


Κύριε μου προτιμώ να φάω φάουλ και να ακουστεί η άποψη μου παρά να μην ακουστεί καθόλου επειδή ένας μοντ βασιζομενος σε ομαδικά κριτήρια ( κυρίως) μου κόβει


Όταν τα κόβεις λοιπόν να γράφεις και τον πραγματικό λόγο που κοβονται και όχι μπαρουφες περί σύνδεσμος για πειρατικό υλικό.
+2 foul για flame στο μέλος Seven Star.
Flame γιατί όμως.
Είπα κάτι κακό?
Είπα όταν μου κόβουν οι μοντς τα ποστ μου να αναφέρουν το λόγο που τα κόβουν για να ξέρω το γνωρίζω. Και να μην γράφουν σαν αιτιολογία "Λόγος: Το αναφερόμενο μήνυμα περιέχει συνδέσμους με παράνομο ή πειρατικό λογισμικό.."

Λόγος: Το αναφερόμενο μήνυμα περιέχει συνδέσμους με παράνομο ή πειρατικό λογισμικό..
Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9390
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 4:05 pm

Seven star έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 3:16 pm
SteveNashidis έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 2:55 pm


+2 foul για flame στο μέλος Seven Star.
Flame γιατί όμως.
Είπα κάτι κακό?
Είπα όταν μου κόβουν οι μοντς τα ποστ μου να αναφέρουν το λόγο που τα κόβουν για να ξέρω το γνωρίζω. Και να μην γράφουν σαν αιτιολογία "Λόγος: Το αναφερόμενο μήνυμα περιέχει συνδέσμους με παράνομο ή πειρατικό λογισμικό.."
Νομίζω ο λόγος είναι εμφανής, η αιτιολογία είναι η προκαθορισμένη και για να μην χανουμε χρόνο απλώς δεν την αλλάζαμε.

Σε καθε περίπτωση σου αφαιρέθηκε η αναμονή εγκρισης, οπότε συνιστώ να ακολουθείς τους κανονισμούς του φόρουμ γιατί και οι δημοσιεύσεις μπορεί να διαγράφονται και εσυ να τρως τις αντίστοιχες ποινές.

Redoctor_33

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 729
Εγγραφή: Τρί Δεκ 31, 2019 4:15 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 5:55 pm

Conan1982 έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 9:01 am
Redoctor_33 έγραψε:
Παρ Ιουν 19, 2026 11:18 pm
@Conan1982
The name that cannot be told
Αν εννοείς τα αηδόνια που δεν σ' αφήνουνε να κοιμηθείς είναι μεγάλο το φάσμα ποιημάτων που έχουμε βάλει να αντικαθιστούν διάφορες λέξεις. προλαμβάνουμε αντιδράσεις άλλων χρηστών, γλυτώνουμε σβησίματα, διαγραφές, διενέξεις κσι είναι και λίγο διασκεδαστικό όταν συμβαίνει. Κάπου εκεί υπάρχει και μια μαύρη Μούλα, πεισματάρα στείρα.

Το να ονομάζεις εποχή διώξεων μια απόφαση έστω αυστηρή είναι υπερβολικό και αδικεί όλη την προσπάθεια που είχε κάνει ο Σωκράτης, οι παλαιότεροι και εμείς φυσικά για να ευλογήσουμε και τα δικά μας γένια.
Τη μουλα δεν την έχω πετύχει. Εννοώ για πιθανω παλαιότερη συμμετοχη στο φόρουμ γνωστού ιδιοκτήτη.

Υπερβαλλοντας είπα για εποχή των διωγμών. Ο Σόκρατες μια χαρά ήταν αλλά για κάποιο λόγο στο τέλος σα να ξέσπασε εδώ. Τεσπα.

Η διαχείριση μια χαρά είναι γενικά.

Άβαταρ μέλους
Coach Periklis

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5003
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2014 3:03 am
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης , Kobe Bryant
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 6:54 pm

plo koon έγραψε:
Παρ Ιουν 19, 2026 11:31 pm
golitog7 έγραψε:
Παρ Ιουν 19, 2026 9:45 pm


Τον Shtarkws τον θυμάμαι και εγώ. Οντως ήταν ΠΑΟ αλλά πολύ κομπλέ.
Παρότι γενικά δε κρατάω κάτι αρνητικό, έδωσε μία ακατανόητη (σε μένα) βαριά ποινή σε έναν χρήστη (jazz thrylos) η οποία αν θυμάμαι καλά λειτούργησε ως καταλύτης να μην ασχολείται τόσο πολύ.
Conan1982 έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 9:01 am

Το να ονομάζεις εποχή διώξεων μια απόφαση έστω αυστηρή είναι υπερβολικό και αδικεί όλη την προσπάθεια που είχε κάνει ο Σωκράτης, οι παλαιότεροι και εμείς φυσικά για να ευλογήσουμε και τα δικά μας γένια.

δυστυχώς όχι, καμία υπερβολή και αδικία στο συγκεκριμένο . Από τις πιο μαύρες στιγμές του φόρουμ αυτό που συνέβη τότε

τώρα όσον αφορά τη βοήθεια στο μοντερειτινγκ, το σκέφτομαι αρκετό καιρό. Είμαι και στην πολύπαθη Βενεζουελα με -7 ώρες διαφορά που ίσως είναι πρόβλημα ίσως βοηθάει να υπάρχει κάποιος ξύπνιος 1-2-3-4 τα χαράματα Ελλάδος(1 χρόνο έχω ακόμα θητεία εδώ, θα γυρίσω Ελλάδα μετά)

having said that, αφενός είμαι άχρηστος σε οτιδήποτε τεχνικό και αφετέρου αρκετά οπαδός και έχω εκφράσει ενστάσεις και για σβησίματα κλπ.....Εγώ θέλω να βοηθήσω, αλλά δεν νιώθω και κατάλληλος

πάντα αισθανόμουν ότι από Ολυμπιακούς μοντ είμαστε πολύ κομπλέ, ίσως χρειάζονται βοήθεια σε άλλες ομάδες και σίγουρα εγώ αυτό δεν θα το προσφέρω . Αποφεύγω να διαβάζω τα του ΠΑΟ πχ, 2 φορές το χρόνο σχολιάζω και έχω νιώσει επίθεση (πχ τότε για Σερέλη ήταν χιουμοράκι και χαλάστηκα)

ήδη μακρηγορώ, αν μετά από αυτά που έγραψα αισθάνεστε ότι μπορώ να φανώ χρήσιμος κάπου, είμαι εδώ

"ο Ολυμπιακός δεν αγοράζεται, είναι κάτι τεράστιο, είναι μία ιδέα"
Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Σάβ Ιουν 27, 2026 7:12 pm

Συμφωνώ με Περικλή για περίπτωση jazz απ τις πιο άσχημες στιγμές εδώ μεσα. Κυρίως ο τρόπος που έγινε, αυτή η δίχως λόγο "κατάχρηση εξουσίας".. σε ενα μπασκετικό φόρουμ είμαστε τσιλ

Τεσπα περασμένα ξεχασμένα.

Όλοι οι μοντς αυτοί την στιγμή είναι κουλ παιδιά

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ο Χώρος των Μελών: Προτάσεις - Mπασκετικές Αγγελίες - Συζητήσεις - Αναφορές Προβλημάτων”