Κάτι σε Tyus Jones που έχετε αναφέρει και οι περισσότεροι ή Malcolm Brogdon ή Delon Wright θα μας έκανε?Heisenberg έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 10:53 pmJrue Holiday αλλα είναι 36MOZZARTDR έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 10:47 pmΙδανικά αν θα μπορούσα να περιγράψω τον pg που ψάχνει ο Ζότς θα έλεγα ένας παίκτης με τα χαρακτηριστικά του Darius Thompson σε ακόμα καλύτερο επίπεδο:
1)Πολύ καλός στο pick n roll
2)Εξαιρετικός στο decision making
3)Πολύ καλός πασέρ
4)Ψύχραιμος στα κρίσιμα σημεία του αγώνα
5)Καλός αμυντικός λόγω μεγέθους(1,93)
Ιδανικά θα ήθελα όλα αυτά τα χαρακτηριστικά σε έναν παίκτη που να ήταν και πιο εκρηκτικός από τον Thompson.Αλλος ένας που έχει αναφερθεί και παλιότερα και καλύπτει τις συγκεκριμένες προδιαγραφές είναι και ο Trend Forest.
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Heisenberg

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1494
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 13, 2023 12:42 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Αγαπημένος παίκτης: Gary Payton
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13779
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
μεγαλο τον λενε οι οπαδοι εδω εμεις που ειμαστε αντικειμενικοι τον λεμε ζοτς
- Giwrgos_AEK

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3004
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
- Αγαπημένη θέση: PF
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
αν αποκτηθει 3αρι και παραμείνει ο Οσμαν δεν βλεπω τον ρογκαβόπουλο να μενει με 2 παικτες μπροστα τουJERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 4:20 pm......1..... - Σλουκας - Τολιοπουλος
ΝUNN - BADIO - GRANT
....3-4....... - OSMAN- Ρογκαβοπουλος-Καλαιτζακης
HAYES DAVIS - HERNAGOMEZ- Μιτογλου
......5-4........... - LESSORT - Φαλ.
MIKE JAMES
OKEKE η BONGA η SEDEKERSKIS η MIKE
Μ. WRIGHT η LYLES η YABUSELE
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 170
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ο Ζοτς δεν είναι κανένας τυχαίος. Βλέπει τι διαθέτει η Ευρωπαϊκή αγορά και κινείται αν τον ικανοποιεί κάτι.
Προφανώς το buy out του Μπαντιο το γνώριζε, όπως γνωριζει ότι δεν υπάρχουν πολλοί διαθεσιμοι αθλητικοί καλοί αμυντικοί στην θέση 2.
Πιστεύω τον Μπονγκα θα τον περιμένει.
Άσσο και 5ρι και εγώ βλέπω από ΝΒΑ, εκτός αν πάει στον ασσο σε κάτι γνωστό και έμπειρο από Ευρώπη πχ Μάικ Τζέιμς. 5αρι αν δεν του κάτσει κανένας Ράιτ, νομίζω θα πάει καθαρά σε ΝΒΑ και μάλιστα με μπόλικα κιλά ώστε να μην κουνιεται
. Εξάλλου χρήμα υπάρχει.
Αν βρει καλή προσφορά ο Γκραντ εννοείται ότι μπορεί να φύγει. 2-3αρι όμως με άμυνα που θέλει ένας φίλος παραπάνω (εγώ βασικά θέλω ασσοδυο στην θέση του Γκραντ) ποια να είναι διαθέσιμα στην αγορά;;;;;; Αν είναι χειρωτερος από Γκραντ γιατί δεν κρατάμε Γκραντ με μια μικρή αύξηση;
Καλά μπορεί να λένε οι καθεστωτικοι ότι θέλουν . Η αλήθεια θα φανεί στο τέλος. Δεν νομίζω να πάμε σε δευτεραντζες στο 1 και στο 5.Ισα ίσα που αν σκάσουν ξαφνικά μεγάλα ονόματα θα προκληθεί ευφορία στον κοσμο. Μπορούμε να περιμένουμε. Δεν είμαστε ξεκρέμαστοι. Η προετοιμασία θα έχει πολλούς παίχτες σε όλες τις θέσεις ουτως η άλλως φέτος.Αφου ακυρώθηκε και η Κίνα να τρίβουμε τα χέρια μας
Προφανώς το buy out του Μπαντιο το γνώριζε, όπως γνωριζει ότι δεν υπάρχουν πολλοί διαθεσιμοι αθλητικοί καλοί αμυντικοί στην θέση 2.
Πιστεύω τον Μπονγκα θα τον περιμένει.
Άσσο και 5ρι και εγώ βλέπω από ΝΒΑ, εκτός αν πάει στον ασσο σε κάτι γνωστό και έμπειρο από Ευρώπη πχ Μάικ Τζέιμς. 5αρι αν δεν του κάτσει κανένας Ράιτ, νομίζω θα πάει καθαρά σε ΝΒΑ και μάλιστα με μπόλικα κιλά ώστε να μην κουνιεται
Αν βρει καλή προσφορά ο Γκραντ εννοείται ότι μπορεί να φύγει. 2-3αρι όμως με άμυνα που θέλει ένας φίλος παραπάνω (εγώ βασικά θέλω ασσοδυο στην θέση του Γκραντ) ποια να είναι διαθέσιμα στην αγορά;;;;;; Αν είναι χειρωτερος από Γκραντ γιατί δεν κρατάμε Γκραντ με μια μικρή αύξηση;
Καλά μπορεί να λένε οι καθεστωτικοι ότι θέλουν . Η αλήθεια θα φανεί στο τέλος. Δεν νομίζω να πάμε σε δευτεραντζες στο 1 και στο 5.Ισα ίσα που αν σκάσουν ξαφνικά μεγάλα ονόματα θα προκληθεί ευφορία στον κοσμο. Μπορούμε να περιμένουμε. Δεν είμαστε ξεκρέμαστοι. Η προετοιμασία θα έχει πολλούς παίχτες σε όλες τις θέσεις ουτως η άλλως φέτος.Αφου ακυρώθηκε και η Κίνα να τρίβουμε τα χέρια μας


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο