Δεν είναι ο οποιοσδήποτε παίκτης ο Παπ φίλε μου. Τι συζητάμε τώρα; Αν δε δεχτεί, θα του δώσουν περισσότερα και θα μείνει. Δεν έχει να κάνει με αγωνιστικά κριτήρια και διαβατήρια πλέον. Εδώ θα κλείσει την καριέρα του στο υψηλό επίπεδο.Rivers15 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 10:53 pmΣιγα μην δεχθει μονο με 500 ο Παπ.. Εν τω μεταξυ δεν βγαινουν κ τα νουμερα με τους ελληνες για να τον αφησουν να παει σε καναν αρη.Erether έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 10:40 pmΜε κανα 500ρικο θέλουν να ανανεώσουν τον Παπ οι αφοι. Τιμές my way. Οι κινήσεις εως τωρα δείχνουν ότι θα προσπαθήσουν να κρατήσουν το μπάτζετ σε οσο πιο χαμηλά επίπεδα γίνεται.
Το γεγονός ότι προσαρμόστηκαν στην αγορά και πληρώνουν τα βαριά ονόματα της ομάδας όσο όσο, δεν σημαίνει ότι ξαφνικά έγιναν "σκορπαω". Για αυτό έφυγαν και πολλά παιδιά, τα οποία δεν υπολογίζονταν πλέον για σημαντικο ρόλο.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Erether

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 357
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1911
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
2
36-37 ειναι ο Παπ, ποσο θα παρει δηλαδη?Erether έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 10:40 pmΜε κανα 500ρικο θέλουν να ανανεώσουν τον Παπ οι αφοι. Τιμές my way. Οι κινήσεις εως τωρα δείχνουν ότι θα προσπαθήσουν να κρατήσουν το μπάτζετ σε οσο πιο χαμηλά επίπεδα γίνεται.
Το γεγονός ότι προσαρμόστηκαν στην αγορά και πληρώνουν τα βαριά ονόματα της ομάδας όσο όσο, δεν σημαίνει ότι ξαφνικά έγιναν "σκορπαω". Για αυτό έφυγαν και πολλά παιδιά, τα οποία δεν υπολογίζονταν πλέον για σημαντικο ρόλο.
-
Pani7.0

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 211
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 22, 2010 10:40 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εχμ όχι ακριβώς. ΕνδεικτικάΚαρβουνιάρης έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 11:12 pmΟ Παπ δεν έχω ακούσει να τσινήσει ποτέ. Ίσα-ίσα που σε κάποια στιγμή που ήταν ζόρικα τα πράγματα για την ομάδα είπε στους αφούς να ανακοινώσουν την ανανέωση, για να δημιουργηθεί καλό κλίμα στην ομάδα και στον κόσμο, και μετά θα τα βρούνε στο οικονομικό. Δεν είναι φραγκοφονιάς ο Παπ. Είναι κιμπάρης!![]()
![]()
![]()
Ανανέωση 2018
https://www.eurohoops.net/en/euroleague ... lympiacos/
Ανανεωση 2023 https://www.gazzetta.gr/basketball/euro ... n-ananeosi
Επίσης το να διαπραγματεύεται ένας παίκτης για το συμβόλαιό του δεν τον καθιστά "φραγκοφονιά".
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 818
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ελπιζω οτι το ρεπορταζ ειναι λαθος - εν τω μεταξυ δε λεει καν για 500, για 400 μιλαει. Ναι, ok, ειναι 36 ο Παπ αλλα ειναι και παρα πολυ ειδικη περιπτωση.Rivers15 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 10:53 pmΣιγα μην δεχθει μονο με 500 ο Παπ.. Εν τω μεταξυ δεν βγαινουν κ τα νουμερα με τους ελληνες για να τον αφησουν να παει σε καναν αρη.Erether έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 10:40 pmΜε κανα 500ρικο θέλουν να ανανεώσουν τον Παπ οι αφοι. Τιμές my way. Οι κινήσεις εως τωρα δείχνουν ότι θα προσπαθήσουν να κρατήσουν το μπάτζετ σε οσο πιο χαμηλά επίπεδα γίνεται.
Το γεγονός ότι προσαρμόστηκαν στην αγορά και πληρώνουν τα βαριά ονόματα της ομάδας όσο όσο, δεν σημαίνει ότι ξαφνικά έγιναν "σκορπαω". Για αυτό έφυγαν και πολλά παιδιά, τα οποία δεν υπολογίζονταν πλέον για σημαντικο ρόλο.
Aν υποθεσουμε οτι ισχυει το ρεπορταζ, δε με κανει και πολυ αισιοδοξο για περιπτωσεις που οντως θα χρειαστουν υπερβασεις οπως του Γουοκαπ και του Ντορσει. Ελπιζω μονο να μη μπηκαμε ξαφνικα στη λογικη οτι "ειμαστε πρωταθλητες Ευρωπης τωρα" και αρα οι παιχτες θα πρεπει να ξανουν εκπτωσεις στο οικονομικο για να ειναι μελη του πρωταθλητη Ευρωπης κλπ.
Τα εχουμε ξανακανει αυτα και δε πηγαν πολυ καλα οποτε ελπιζω να πηραμε το μαθημα μας και να μη το ξεχασουμε λογω κουπας.
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2421
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Ειναι ασεβες για τον Παπ αν του δωσουν 400-500 χιλιαρικα οταν ο Ντιλικινα επαιρνε κοντα στο εκατομμυριο, το ιδιο κι ο Μητρου Λονγκ. Οχι μονο ακομα προσφερει περισσοτερα απ ολους αυτους στο παρκε, αλλα εξακολουθει να ειναι κ σημαια του συλλογου.redcard έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 11:54 pmΕλπιζω οτι το ρεπορταζ ειναι λαθος - εν τω μεταξυ δε λεει καν για 500, για 400 μιλαει. Ναι, ok, ειναι 36 ο Παπ αλλα ειναι και παρα πολυ ειδικη περιπτωση.
Aν υποθεσουμε οτι ισχυει το ρεπορταζ, δε με κανει και πολυ αισιοδοξο για περιπτωσεις που οντως θα χρειαστουν υπερβασεις οπως του Γουοκαπ και του Ντορσει. Ελπιζω μονο να μη μπηκαμε ξαφνικα στη λογικη οτι "ειμαστε πρωταθλητες Ευρωπης τωρα" και αρα οι παιχτες θα πρεπει να ξανουν εκπτωσεις στο οικονομικο για να ειναι μελη του πρωταθλητη Ευρωπης κλπ.
Τα εχουμε ξανακανει αυτα και δε πηγαν πολυ καλα οποτε ελπιζω να πηραμε το μαθημα μας και να μη το ξεχασουμε λογω κουπας.
Οποτε αδυνατω να πιστεψω οτι ισχυουν αυτα τα ποσα. Εξαλλου το διεψευσε και ο ατζεντης του Παπ λεγοντας πως ακομα δεν εχει δεχθει καμια προταση απ τον Ολυμπιακο.
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6028
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 593
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εγω συμφωνώ με το να μην κάνουν οβερπέι.redcard έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 11:54 pmΕλπιζω οτι το ρεπορταζ ειναι λαθος - εν τω μεταξυ δε λεει καν για 500, για 400 μιλαει. Ναι, ok, ειναι 36 ο Παπ αλλα ειναι και παρα πολυ ειδικη περιπτωση.
Aν υποθεσουμε οτι ισχυει το ρεπορταζ, δε με κανει και πολυ αισιοδοξο για περιπτωσεις που οντως θα χρειαστουν υπερβασεις οπως του Γουοκαπ και του Ντορσει. Ελπιζω μονο να μη μπηκαμε ξαφνικα στη λογικη οτι "ειμαστε πρωταθλητες Ευρωπης τωρα" και αρα οι παιχτες θα πρεπει να ξανουν εκπτωσεις στο οικονομικο για να ειναι μελη του πρωταθλητη Ευρωπης κλπ.
Τα εχουμε ξανακανει αυτα και δε πηγαν πολυ καλα οποτε ελπιζω να πηραμε το μαθημα μας και να μη το ξεχασουμε λογω κουπας.
Στο τέλος θα βγει μπάτζετ 35-40εκ χωρίς η πραγματική αξία να είναι έστω κοντά.
Όπως δεν ήταν η κανονική αξία του ρόστερ μας 8.5εκ το 2021.
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 593
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Τέσσερα κατοστάρικα ο Μήτρου-Λόνγκ και 7 ο Νιλικινά.Rivers15 έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 12:01 amΕιναι ασεβες για τον Παπ αν του δωσουν 400-500 χιλιαρικα οταν ο Ντιλικινα επαιρνε κοντα στο εκατομμυριο, το ιδιο κι ο Μητρου Λονγκ. Οχι μονο ακομα προσφερει περισσοτερα απ ολους αυτους στο παρκε, αλλα εξακολουθει να ειναι κ σημαια του συλλογου.redcard έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 27, 2026 11:54 pm
Ελπιζω οτι το ρεπορταζ ειναι λαθος - εν τω μεταξυ δε λεει καν για 500, για 400 μιλαει. Ναι, ok, ειναι 36 ο Παπ αλλα ειναι και παρα πολυ ειδικη περιπτωση.
Aν υποθεσουμε οτι ισχυει το ρεπορταζ, δε με κανει και πολυ αισιοδοξο για περιπτωσεις που οντως θα χρειαστουν υπερβασεις οπως του Γουοκαπ και του Ντορσει. Ελπιζω μονο να μη μπηκαμε ξαφνικα στη λογικη οτι "ειμαστε πρωταθλητες Ευρωπης τωρα" και αρα οι παιχτες θα πρεπει να ξανουν εκπτωσεις στο οικονομικο για να ειναι μελη του πρωταθλητη Ευρωπης κλπ.
Τα εχουμε ξανακανει αυτα και δε πηγαν πολυ καλα οποτε ελπιζω να πηραμε το μαθημα μας και να μη το ξεχασουμε λογω κουπας.
Οποτε αδυνατω να πιστεψω οτι ισχυουν αυτα τα ποσα. Εξαλλου το διεψευσε και ο ατζεντης του Παπ λεγοντας πως ακομα δεν εχει δεχθει καμια προταση απ τον Ολυμπιακο.
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2421
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Αυτο που εχει κυκλοφορησει ειναι 850 χιλιαρικα ο Ντιλικινα χωρις τα bonus και 600 χιλιαρικα ο Μητρου Λονγκ.Knoxville έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 1:46 amΤέσσερα κατοστάρικα ο Μήτρου-Λόνγκ και 7 ο Νιλικινά.Rivers15 έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 12:01 am
Ειναι ασεβες για τον Παπ αν του δωσουν 400-500 χιλιαρικα οταν ο Ντιλικινα επαιρνε κοντα στο εκατομμυριο, το ιδιο κι ο Μητρου Λονγκ. Οχι μονο ακομα προσφερει περισσοτερα απ ολους αυτους στο παρκε, αλλα εξακολουθει να ειναι κ σημαια του συλλογου.
Οποτε αδυνατω να πιστεψω οτι ισχυουν αυτα τα ποσα. Εξαλλου το διεψευσε και ο ατζεντης του Παπ λεγοντας πως ακομα δεν εχει δεχθει καμια προταση απ τον Ολυμπιακο.
https://www.athletiko.gr/ayto-einai-to- ... iako-30051
https://www.eurohoops.net/en/trademarks ... uroleague/
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 797
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Το πρόβλημα δεν είναι ο αρχηγός. Έτσι η αλλιώς για 200χ δεν χαλάει το ντιλ
Ο Τάιλερ χθες βγήκε ρεπορταζ οτι οι απαιτήσεις του είναι 3.5Μ
Τέτοια χρήματα δεν θα του τα δώσουν οι Αφοί. Οκ θα μείνει με το +1, και ελπίζω να παίξει για το συμβόλαιο του. Αλλα ξέροντας τη ψυχοσύνθεση του απο προηγούμενα, τον βλέπω να αγχώνεται, να θέλει να παίζει 30λ με ποικιλίες κοκ....
Ο Τάιλερ χθες βγήκε ρεπορταζ οτι οι απαιτήσεις του είναι 3.5Μ
Τέτοια χρήματα δεν θα του τα δώσουν οι Αφοί. Οκ θα μείνει με το +1, και ελπίζω να παίξει για το συμβόλαιο του. Αλλα ξέροντας τη ψυχοσύνθεση του απο προηγούμενα, τον βλέπω να αγχώνεται, να θέλει να παίζει 30λ με ποικιλίες κοκ....


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο