Οκ παιδιά καλος αμυντικος ο Μπαντιό οπως φάνηκε απέναντι στον Ναν αλλα πριν τον θεοποιησουμε, ας τον δούμε λίγο καλύτερα
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 797
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Συγγνώμη ερώτηση. O καλύτερος εξολοθρευτής ηταν Ο Μπαντιό; Η Ευρωλιγκα που έβγαλε καλυτερη αμυντικη 5αδα τους Γκραντ Γουοκαπ Ντιαλο Μελίνα Ταβαρες δεν το πήρε το memo. Ουτε η Βαλενθια που έπαιζε μεν σε υψηλό αριθμό κατόχων αλλα είχε 11η καλυτερη αμυνα (και 4η σε 100 κατοχες).
Οκ παιδιά καλος αμυντικος ο Μπαντιό οπως φάνηκε απέναντι στον Ναν αλλα πριν τον θεοποιησουμε, ας τον δούμε λίγο καλύτερα
Οκ παιδιά καλος αμυντικος ο Μπαντιό οπως φάνηκε απέναντι στον Ναν αλλα πριν τον θεοποιησουμε, ας τον δούμε λίγο καλύτερα
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9393
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Καλύτερο διαθέσιμο εγραψε το παιδί, δεν βλέπω και κάποιον καλυτερο.SbioTech έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 2:52 pmΣυγγνώμη ερώτηση. O καλύτερος εξολοθρευτής ηταν Ο Μπαντιό; Η Ευρωλιγκα που έβγαλε καλυτερη αμυντικη 5αδα τους Γκραντ Γουοκαπ Ντιαλο Μελίνα Ταβαρες δεν το πήρε το memo. Ουτε η Βαλενθια που έπαιζε μεν σε υψηλό αριθμό κατόχων αλλα είχε 11η καλυτερη αμυνα (και 4η σε 100 κατοχες).
Οκ παιδιά καλος αμυντικος ο Μπαντιό οπως φάνηκε απέναντι στον Ναν αλλα πριν τον θεοποιησουμε, ας τον δούμε λίγο καλύτερα
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4034
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Έχουν αναρτηθεί σπο διάφορους δημοσιογράφους advanced στατιστικά και μπαντιο είναι κορυφαίος στην λίγκα σε άμυνα πνρ (εκεί που πονάμε) και εκ των κορυφαίων σε άμυνα 1vs1 , σε πόντους ανά κατοχή. Επίσης είναι εξαιρετικός στην πίεση στον χειριστή και εκτός των άλλων έχει ένα εκπληκτικό νετ ρειτιν +22 όταν είναι μέσα στην πεντάδα ! Αν βάλεις ότι από τις γωνιές έχει τρίποντο κατς εν σουτ ·αυτό που χρειαζόμαστε δηλαδή) 42-43% και κάθετο παιχνίδι σε καταστάσεις iso. Ε λες ότι είναι ο παίχτης που χρειαζόταν στην ομάδα.SbioTech έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 2:52 pmΣυγγνώμη ερώτηση. O καλύτερος εξολοθρευτής ηταν Ο Μπαντιό; Η Ευρωλιγκα που έβγαλε καλυτερη αμυντικη 5αδα τους Γκραντ Γουοκαπ Ντιαλο Μελίνα Ταβαρες δεν το πήρε το memo. Ουτε η Βαλενθια που έπαιζε μεν σε υψηλό αριθμό κατόχων αλλα είχε 11η καλυτερη αμυνα (και 4η σε 100 κατοχες).
Οκ παιδιά καλος αμυντικος ο Μπαντιό οπως φάνηκε απέναντι στον Ναν αλλα πριν τον θεοποιησουμε, ας τον δούμε λίγο καλύτερα
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 6028
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Συγχώρεσε με αν δεν θυμάμαι όλα τα μηνύματα που έχουν γραφτεί αλλά δεν νομίζω να τον θεοποίησε κάποιος. Νομίζω το consensus είναι πως είναι ένας πολύ αθλητικός παίκτης και πολύ καλός on-ball αμυντικός. Μέχρι εκεί.SbioTech έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 2:52 pmΣυγγνώμη ερώτηση. O καλύτερος εξολοθρευτής ηταν Ο Μπαντιό; Η Ευρωλιγκα που έβγαλε καλυτερη αμυντικη 5αδα τους Γκραντ Γουοκαπ Ντιαλο Μελίνα Ταβαρες δεν το πήρε το memo. Ουτε η Βαλενθια που έπαιζε μεν σε υψηλό αριθμό κατόχων αλλα είχε 11η καλυτερη αμυνα (και 4η σε 100 κατοχες).
Οκ παιδιά καλος αμυντικος ο Μπαντιό οπως φάνηκε απέναντι στον Ναν αλλα πριν τον θεοποιησουμε, ας τον δούμε λίγο καλύτερα
Δεν νομίζω πως είπε κάποιος πως πήραμε τον Γκαρι Πειτον.

- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1728
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν υπάρχει καλύτερη αμυντική 5αδα(επίσης...Γκραντ?),στη κουβέντα για τους top defenders ήταν αυτοίSbioTech έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 2:52 pmΣυγγνώμη ερώτηση. O καλύτερος εξολοθρευτής ηταν Ο Μπαντιό; Η Ευρωλιγκα που έβγαλε καλυτερη αμυντικη 5αδα τους Γκραντ Γουοκαπ Ντιαλο Μελίνα Ταβαρες δεν το πήρε το memo. Ουτε η Βαλενθια που έπαιζε μεν σε υψηλό αριθμό κατόχων αλλα είχε 11η καλυτερη αμυνα (και 4η σε 100 κατοχες).
Οκ παιδιά καλος αμυντικος ο Μπαντιό οπως φάνηκε απέναντι στον Ναν αλλα πριν τον θεοποιησουμε, ας τον δούμε λίγο καλύτερα
https://www.eurohoops.net/en/trademarks ... er-trophy/
Βλέπω κ τον Μπαντιο μέσα
Επίσης μην αρχίζουμε τις παραινέσεις αυτού του τύπου για τη κρίση του καθενός, έχουμε διαβάσει και ποιο υπερβολικά (άσε που δεν ειναι υπερβολή ).
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14437
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν είναι δευτεράντζες όποιο μη όνομα τυχόν κλείσουμε, αυτό δε καταλαβαίνει συχνά ο κόσμος και γιατί οκ όλοι κοιτάνε τα ονόματα και γιατί έτσι έχουμε μάθει στα 3 χρόνια Αταμάν.MOZZARTDR έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 1:15 pmΑπό τις 2 πρώτες μεταγραφές έδειξε ο Ζέλικο ότι δεν αστειεύεται.Σοβαρος,πειθαρχημένος και πάνω απ''ολα βαθιά σκεπτόμενος πήγε αμέσως και κάλυψε τα τρανταχτά κενά που είχε από πέρσι η ομάδα.Δεν θα μπορούσε να πάει να πάει να πάρει τον Μπάμπ για αμυντικό εξολοθρευτή και με λιγότερα χρήματα?Δεν το έκανε όμως.Αντιθετα πήγε και έκλεισε τον καλύτερο διαθέσιμο εξολοθρευτή που υπήρχε σε όλη την Euroleague χωρίς να σκεφτούν το κόστος.Επισης δεν θα μπορούσε για 3ο ψηλό για την πολυτέλεια που αναφέρουμε συχνά ένα παίκτη στυλ Γιούρτσε με 1εκ το πολύ?Δεν το έκανε πήγε και έφερε τον καλύτερο διαθέσιμο με ελληνικό διαβατήριο και τα έσκασε και πάλι για ένα παίκτη 34 ετών με σοβαρό τραυματισμό.Αρα λοιπόν το να πάει σε δευτεραντζες επιλογές σε ακόμα πιο νευραλγικές θέσεις το θεωρώ απίθανο με βάση την εικόνα που έχουμε δει ως τώρα.Επισης βλέποντας ότι φέτος είναι η χρονιά των ελεύθερων forward ή ποιοι ει άι και πολυθεσίτες θα πάει να κλείσει όσους περισσότερους μπορεί από την αφρόκρεμα γιατί ξέρει ότι του χρόνου θα είναι αργά και θα πρέπει να περιμένει αλλά 2-3 χρόνια μήπως και τους ξαναβρεί και είναι διαθέσιμοι.JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 1:22 amΟ Ζοτς δεν είναι κανένας τυχαίος. Βλέπει τι διαθέτει η Ευρωπαϊκή αγορά και κινείται αν τον ικανοποιεί κάτι.
Προφανώς το buy out του Μπαντιο το γνώριζε, όπως γνωριζει ότι δεν υπάρχουν πολλοί διαθεσιμοι αθλητικοί καλοί αμυντικοί στην θέση 2.
Πιστεύω τον Μπονγκα θα τον περιμένει.
Άσσο και 5ρι και εγώ βλέπω από ΝΒΑ, εκτός αν πάει στον ασσο σε κάτι γνωστό και έμπειρο από Ευρώπη πχ Μάικ Τζέιμς. 5αρι αν δεν του κάτσει κανένας Ράιτ, νομίζω θα πάει καθαρά σε ΝΒΑ και μάλιστα με μπόλικα κιλά ώστε να μην κουνιεται. Εξάλλου χρήμα υπάρχει.
Αν βρει καλή προσφορά ο Γκραντ εννοείται ότι μπορεί να φύγει. 2-3αρι όμως με άμυνα που θέλει ένας φίλος παραπάνω (εγώ βασικά θέλω ασσοδυο στην θέση του Γκραντ) ποια να είναι διαθέσιμα στην αγορά;;;;;; Αν είναι χειρωτερος από Γκραντ γιατί δεν κρατάμε Γκραντ με μια μικρή αύξηση;
Καλά μπορεί να λένε οι καθεστωτικοι ότι θέλουν . Η αλήθεια θα φανεί στο τέλος. Δεν νομίζω να πάμε σε δευτεραντζες στο 1 και στο 5.Ισα ίσα που αν σκάσουν ξαφνικά μεγάλα ονόματα θα προκληθεί ευφορία στον κοσμο. Μπορούμε να περιμένουμε. Δεν είμαστε ξεκρέμαστοι. Η προετοιμασία θα έχει πολλούς παίχτες σε όλες τις θέσεις ουτως η άλλως φέτος.Αφου ακυρώθηκε και η Κίνα να τρίβουμε τα χέρια μας![]()
Όμως στην ομάδα δε λείπουν οι σταρ, εξαρτάται ποιος ταιριάζει στο πλάνο το οποίο δεν έχουμε ιδέα ποιο είναι γιατί δεν είμαστε στο μυαλό του προπονητή και δεν έχουμε δει την ομάδα με αυτόν ούτε σε φιλικό.
Για παράδειγμα αν το πλάνο στο 1 είναι ο άσσος να κατεβάζει τη μπάλα και να τη δίνει στον Ναν ή στον Ντέιβις να στήσουν αυτοί κάποιο play και αυτός να πηγαίνει στο φτερό ο άσσος που θα πάρουμε δε θα είναι κάποιο μεγάλο όνομα, δευτεράντζα θα φανεί.
Θα είναι όμως καλύτερη επιλογή για τέτοιο ρόλο από τον Λάρκιν πχ.
Όπως αντίστοιχα τα δυο προηγούμενα χρόνια ο Μπράουν και ο Σορτς ήταν πολύ κακές επιλογές για το ρόλο που φάνηκε ότι τους θέλαμε, κάποιο μικρότερο όνομα που θα είχε απλά σουτ και καλή άμυνα πιθανότατα θα έβγαινε πολύ καλύτερη επιλογή.
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 797
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Οκ, δεν αμφισβήτησα οτι είναι καλος αμυντικος. Καλός είναι. Η ένσταση μου ηταν στη φράση ο καλύτερος διαθεσιμος, αλλα (α) δεκτό αυτο που λέει ο @big_lebowski αν και δεν νομίζω οτι δεν ειναι μπασκετικός σχολιασμός αυτο.
H καλυτερη 5αδα παρόλο που δεν υφίσταται ως βραβείο υφίσταται ως σειρά των 5 καλύτερων στην ψηφοφορία καλυτερου αμυντικού (που όλως τυχαίως οι 5 διαμορφώνουν μια χαρά 5αδα βάσει θεσεων) και είναι αυτοί οι 5 που έγραψα με ναι, τον Γκραντ μεσα.
https://www.euroleaguebasketball.net/eu ... -defender/
Θελω να πω μακάρι ο Μπαμτιο να είναι ακριβώς αυτο που λείπει απο την ομάδα. Δεν έχει τα γαλόνια για να τον θεοποιησουμε. Μακάρι να σας βγει
Και επειδή δεν πετάω τη μπαλα στην εξέδρα θεωρώ τον Βαιλερ Μπαμπ καλύτερο αμυντικο, και all in all καλύτερο παικτη. Εντελώς προσωπική αποψη
H καλυτερη 5αδα παρόλο που δεν υφίσταται ως βραβείο υφίσταται ως σειρά των 5 καλύτερων στην ψηφοφορία καλυτερου αμυντικού (που όλως τυχαίως οι 5 διαμορφώνουν μια χαρά 5αδα βάσει θεσεων) και είναι αυτοί οι 5 που έγραψα με ναι, τον Γκραντ μεσα.
https://www.euroleaguebasketball.net/eu ... -defender/
Θελω να πω μακάρι ο Μπαμτιο να είναι ακριβώς αυτο που λείπει απο την ομάδα. Δεν έχει τα γαλόνια για να τον θεοποιησουμε. Μακάρι να σας βγει
Και επειδή δεν πετάω τη μπαλα στην εξέδρα θεωρώ τον Βαιλερ Μπαμπ καλύτερο αμυντικο, και all in all καλύτερο παικτη. Εντελώς προσωπική αποψη
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Δεν διαφωνώ ότι ο Μπάμπ είναι πιο ολοκληρωμένος παίκτης όμως γι'αυτό που ζητάει ο Ζότς είναι σίγουρα καλύτερο fit ο Μπαντιό γιατί παίζει χωρίς την μπάλα, τρέχει στο ανοιχτό γήπεδο,δεν χρειάζεται πολλές κατοχές για να σκοράρει σε σχέση με τον Μπάμπ που χρειάζεται περισσότερες και λειτουργεί καλύτερα ως 2ος χειριστής.SbioTech έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 7:58 pmΟκ, δεν αμφισβήτησα οτι είναι καλος αμυντικος. Καλός είναι. Η ένσταση μου ηταν στη φράση ο καλύτερος διαθεσιμος, αλλα (α) δεκτό αυτο που λέει ο @big_lebowski αν και δεν νομίζω οτι δεν ειναι μπασκετικός σχολιασμός αυτο.
H καλυτερη 5αδα παρόλο που δεν υφίσταται ως βραβείο υφίσταται ως σειρά των 5 καλύτερων στην ψηφοφορία καλυτερου αμυντικού (που όλως τυχαίως οι 5 διαμορφώνουν μια χαρά 5αδα βάσει θεσεων) και είναι αυτοί οι 5 που έγραψα με ναι, τον Γκραντ μεσα.
https://www.euroleaguebasketball.net/eu ... -defender/
Θελω να πω μακάρι ο Μπαμτιο να είναι ακριβώς αυτο που λείπει απο την ομάδα. Δεν έχει τα γαλόνια για να τον θεοποιησουμε. Μακάρι να σας βγει
Και επειδή δεν πετάω τη μπαλα στην εξέδρα θεωρώ τον Βαιλερ Μπαμπ καλύτερο αμυντικο, και all in all καλύτερο παικτη. Εντελώς προσωπική αποψη
-
Neobasketikos25

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 70
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 03, 2024 6:13 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Άμυνα στα πόδια του αντιπαλου και στο τρέξιμο δεν παίζει πλέον καλά ο Μπάμπ.Εινσι λίγοι οι καλοί αμυντικοί στα πόδια.Αλλοι είναι καλοί στα πιο πίσω,αλλοι στα πλαγια βηματα κλπ,άλλοι κάτω από την στεφανη.Και πολύ γρήγοροι παιχτες δεν ανταποκρινονται καλά σε ένα σκριν του αντιπαλου και χάνουν τον αντίπαλο η τρώνε το τρίποντο.
Ο Μπαντιο είναι από τους καλύτερους στην άμυνα στα πόδια ασχέτως αν δεν παίρνει κλεψίματα πολλά.Δεν θα βάλουμε μετάλλια,πρώτος,δεύτερος,τρίτος κλπ.Ο παίχτης είναι αυτός που μπορεί να περιορίσει λίγο τον Μοντερο.Υπαρχουν και μέρες και μέρες.ο Ντιαλλο που είναι μια χαρά αμυντικός έφαγε στο Πριγκηπατο καμία 30αρια από τον Ναν.Χαρακτηριστικη εικόνα στο μυαλό μου του Ναν εναντίον όλης της 5αδας της Μονακο
Ο Μπαντιο είναι από τους καλύτερους στην άμυνα στα πόδια ασχέτως αν δεν παίρνει κλεψίματα πολλά.Δεν θα βάλουμε μετάλλια,πρώτος,δεύτερος,τρίτος κλπ.Ο παίχτης είναι αυτός που μπορεί να περιορίσει λίγο τον Μοντερο.Υπαρχουν και μέρες και μέρες.ο Ντιαλλο που είναι μια χαρά αμυντικός έφαγε στο Πριγκηπατο καμία 30αρια από τον Ναν.Χαρακτηριστικη εικόνα στο μυαλό μου του Ναν εναντίον όλης της 5αδας της Μονακο
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 175
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Το θέμα είναι ο τρίτος γκαρντ ποιος θα είναι.Για να έλθει καλός ως τρίτος το ξεχνάμε. Επομένως θα είναι καλύτερος από τον Γκραντ στην δημιουργία και την αμυνα;;;;;;;Χλωμό.Ο Μανταρ θα δεχόταν να είναι 3ος
και στο 2 πίσω από Ναν και Μπαντιο;;;;;;;Εκεί πας σε έναν Γκραντ(αν θέλει να παραμείνει και λόγω ηλικιας) η έναν άλλο γερόλυκο η έναν νεαρό που δεν έχει απαιτήσεις σε αυτήν την ηλικία.


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο