Ολυμπιακός vs Παναθηναϊκός, 9η αγωνιστική , Basket League 2022-2023

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
pisto-linas

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 14, 2020 2:08 pm
Αγαπημένη θέση: PG, SG
Αγαπημένος παίκτης: mj,d-rose.span,law iv
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:13 pm

εκτος τοπου και χρονου οι κανουργιοι φετος.Αν συνεχιστει αυτο το πραγμα δε πας πουθενα φετος και πας να μεινεις ατιτλος.Καλα για ευρωλιγκα δε το συζητω.

austerity_blues
Reactions:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:14 pm

λέτε να βγει το χειρότερο δυνατό σενάριο, να χάσουμε δηλαδή με καλή εμφάνιση Κάνααν; :cry:

Άβαταρ μέλους
Redfly

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1036
Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
Αγαπημένη ομάδα: Protland-Trail-Blazers
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:14 pm

TSAKWNAS έγραψε:
Δευ Δεκ 05, 2022 8:08 pm
Quincy έγραψε:
Δευ Δεκ 05, 2022 7:51 pm
Γενικά βγήκε ο Φαλ, πάει η διαφορά. Χασάν Μάρτιν γύρνα πίσω
Τον Ζαν Σαρλ επρεπε να κρατησετε. Περσι ηταν ηδη βελτιωμενος. Ο Μαρτιν ηταν ηδη πεσμενος και φετος μοιαζει σα να χει ξεχασει το μπασκετ.

Ο Παο οντως δε παιζει κανα φοβερο μπασκετ. Ισα ισα ειναι αγχωμενος και παιζει χειροτερα απ οτι στα 3 προηγουμενα της ευρωλιγκας. Η διαφορα ειναι πως ο Μπεικον ειναι πιο ευστοχος και οτι ο Ολυμπιακος ειναι πολυ πιο αγχωμενος. Οταν βλεπεις τον Γουολτερς να παιρνει αμυντικο rebound εναντι του Φαλ... κατι δε παει καλα.
Ο Χασάν διαπρέπει :banghead: στον ερυθρό, τουλάχιστον δοκιμάσαμε κάτι άλλο. Ο Λιβιό κακώς έφυγε συμφωνώ μαζί σου.

Leo_98

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1175
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 26, 2021 4:15 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:16 pm

Γίνεται αυτό ακριβώς που έλεγα, ο Παναθηναικός ρισκάρει το σουτ και εμείς τουβλάρουμε.

Βασικά μόνο Βεζένκοφ, Φαλ είναι καλοί, οι υπόλοιποι από μέτριοι έως χάλια.
ΜακΚίσικ, Παπανικολάου ούτε βότσαλο στη θάλασσα...
Το δε δίδυμο Πίτερς - Μπολομπόι τείνει να εξελιχθεί στο περσινό Πρίντεζης - Μάρτιν , μόλις μπαίνουν μέσα γκρεμίζουν ότι έχτισαν οι βασικοί.

thory

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Τετ Οκτ 17, 2012 7:33 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:17 pm

Αυτό το κόλλημα ρε φίλε του Μπαρτζώκα να μην αλλάζει άμεσα τον παίκτη που δεν τραβάει παρά μόνο όταν πάει χαμένο ότι έχουν χτιστεί μέχρι εκείνη την στιγμή με ξεπερνάει. Δεν πρέπει να το έχει άλλος κοουτς αυτού του επιπέδου. Μπάσκετ είναι φίλος μπορείς να τον ξαναβάλεις δεν είναι μπαλα.
Επίσης δεν μπορεί να ανακατέψει την τράπουλα με τίποτα, μέχρι και ο ραντονιτς καλύτερα το κάνει.
Τι να πω.

Rice

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2021 12:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:21 pm

Leo_98 έγραψε:
Δευ Δεκ 05, 2022 8:16 pm
Γίνεται αυτό ακριβώς που έλεγα, ο Παναθηναικός ρισκάρει το σουτ και εμείς τουβλάρουμε.

Βασικά μόνο Βεζένκοφ, Φαλ είναι καλοί, οι υπόλοιποι από μέτριοι έως χάλια.
ΜακΚίσικ, Παπανικολάου ούτε βότσαλο στη θάλασσα...
Το δε δίδυμο Πίτερς - Μπολομπόι τείνει να εξελιχθεί στο περσινό Πρίντεζης - Μάρτιν , μόλις μπαίνουν μέσα γκρεμίζουν ότι έχτισαν οι βασικοί.
Βασικά,μέχρι στιγμής τουλάχιστον,είναι πολύ χειρότεροι από το δίδυμο Χασαν,Πρίντεζης αρκούν 5 λεπτά για να χάσουμε ότι διαφορά και να έχουμε πάρει.Μου αρέσει που πολλοί (και εγώ) έλεγαν ότι φέτος θα είχαμε την καλύτερη φροντλαιν που είχαμε ποτέ.

Anubis

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1126
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 27, 2010 1:04 am
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:29 pm

5 λαθη απο το νταπα ντουπα. Ξυπνα ρε ραντονιτς και ζητα κανα σκριν
15 λαθη σε 25 λεπτα...

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anubis την Δευ Δεκ 05, 2022 8:30 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Quincy

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5010
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2010 6:28 pm
Τοποθεσία: Σύρος
Αγαπημένος παίκτης: A. Iverson
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:29 pm

έπρεπε να γίνουν 7 κλεψίματα για να βγει ένας αιφνιδιασμός :roulette:

Άβαταρ μέλους
pisto-linas

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 14, 2020 2:08 pm
Αγαπημένη θέση: PG, SG
Αγαπημένος παίκτης: mj,d-rose.span,law iv
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:30 pm

Tρελες μπλουμπεριες σημερα...ημαρτον.

HackerBaby

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1398
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 22, 2012 7:51 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Doncic
Προειδοποιήσεις: 4

Δευ Δεκ 05, 2022 8:31 pm

Είναι άθλιος ο Παναθηναϊκός ότι και να γίνει σήμερα , μόνοι τους παίζουν οι παίκτες . Είναι κρίμα γιατί έχει τίμιο υλικό .

Εύχομαι να χάσουμε μήπως φύγει αυτός ο επικίνδυνος απο το πάγκο

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14433
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:32 pm

Παναθηναϊκός αυτή τη στιγμή έχει 9 ασσίστ και 15 λάθη και έχει μόνο 2 πόντους σε 6 λεπτά.
Λείπει δημιουργία πάρα πολύ.

Όταν δεν μπορούμε να παίξουμε iso δεν έχουμε τίποτα άλλο.

Άβαταρ μέλους
pisto-linas

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 14, 2020 2:08 pm
Αγαπημένη θέση: PG, SG
Αγαπημένος παίκτης: mj,d-rose.span,law iv
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:38 pm

Ενταξει δεν υπαρχει αυτο που βλεπουμε..

Rice

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 18, 2021 12:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:41 pm

Να δούμε τι θα κάνει τώρα ο Μπαρτζώκας,θα δοκιμάσει την second unit ή θα πάει με τους ίδιους μέχρι το τέλος?

Άβαταρ μέλους
Quincy

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5010
Εγγραφή: Τετ Μαρ 17, 2010 6:28 pm
Τοποθεσία: Σύρος
Αγαπημένος παίκτης: A. Iverson
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:41 pm

Διψήφια έπρεπε να ταν η διαφορά με τόσο κακό Παναθηναικό στο 3ο. Τα μισά απ τα άχαστα να έβαζαν δεν θα κυνηγούσαν τώρα τα τρίποντα του Λι.

Ο Παναθηναικός αν του πάρεις την μπάλα από τον Γουόλτερς έχει να δείξει μόνο iso και hero ball. Πλέον όλα γίνονται.

Άβαταρ μέλους
Redfly

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1036
Εγγραφή: Τρί Φεβ 04, 2020 11:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: Clyde the Glide
Αγαπημένη ομάδα: Protland-Trail-Blazers
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Δεκ 05, 2022 8:41 pm

Με τόσα κλεψίματα και λάθη του Παο έπρεπε να είχε πάρει διαφορά ο Ολυμπιακός, αλλά είναι τόσο τραγικός επιθετικά, που άνετα λές, πάλι καλά. Αν ο Πάο βρει έναν να το πάρει πάνω του, θα κερδίσει. Ο Λι πολύ καλός.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αρχείο Τελικών Α1 και Yποβιβασμένων Ομάδων Α1”