Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
26
9%
Σορτς
39
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
7
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
24
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
14
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
60
21%
 
Σύνολο ψήφων: 291
Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 781
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:21 am

manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:12 am
Άκουσα λίγο από τη χθεσινή εκπομπή και αν αποκωδικοποίησα καλά έχουμε τα εξής:
1) Είπαν ότι ο Ομπράντοβιτς όντως θέλει 5άρι με τρίποντο, και συγκεκριμένα τον Lyles. Όχι σαν 4 που θα παίζει και 5, αλλά κυρίως για το 5. Αναφέρθηκαν κάποιες επιλογές (reuvers και δεν θυμάμαι ποιοι άλλοι), αλλά είπε ότι είναι χαμηλότερου επιπέδου. Αν όχι Lyles υπάρχει και ο Leday υπάρχει και ο Porzingis :D
2) Περιμένουμε καινούρια μεταγραφή μέχρι την Κυριακή
3) Πάλι θα είναι κίνηση έκπληξη (άρα μάλλον όχι του Lyles, Bonga, Butler, κ.λπ.)

Μάλλον από Ευρωλίγκα φαντάζομαι θα είναι και φαντάζομαι παίκτης με συμβόλαιο. Κυρίως γιατί όλοι οι παίκτες χωρίς συμβόλαιο έχουν ακουστεί λίγο πολύ.

Αν έπρεπε να ρίξω μια ζαριά, κυρίως επειδή είναι παίκτης που αν ήταν ελεύθερος θα τον ήθελε ο Ομπράντοβιτς, θα έλεγα Μαλεντόν. Έκανε κακή χρονιά, οπότε είναι ίσως λίγο πιο εύκολο να βγει από το συμβόλαιό του. Αλλά όπως είπα είναι wild guess
Εγώ θυμάμαι οτι ο Λεντει έφυγε τρέχοντας απο εμάς γιατι ενω του είχαν ταξει θέση ως 4αρι τον χρησιμοποιούσε ο Μπλατ ως 5αρι. Οπότε ίσως μου φαίνεται λιγότερο πιθανό αλλα ποτέ δεν ξέρεις. Money talks bullshit walks...

Μαλεντον πως να φύγει απο το συμβόλαιο του. Φέτος ηταν χρονιά προσαρμογής. Μεγάλο καράβι η Ρεαλ...

Τον Λαιλς στο 5 δεν το ακούω επίσης. Οκ θα παίζει φοβερό five out αλλα αμυντικά ποιον θα μαρκάρει. Αλλαγές βολλευ αλά Αταμαν θα κάνει ο Ζοτς;

Προφανώς disclaimer για ολα τα παραπάνω, ο Ζοτς έχει κερδίσει το γαλόνι να κάνει ο,τι γουστάρει απλώς λέμε κι εμείς τη γνώμη μας.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 781
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:25 am

tanasen01 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:18 am
Για να τον πήραμε σίγουρα έχουμε λάβει διαβεβαιώσεις από την πλευρά του ότι θα περάσει τα ιατρικά (τα οποία γίνονται σήμερα) και ότι θα λάβει σύντομα την ταυτότητα. Για τον ρόλο που τον πήραμε δλδ. 10 λεπτά ως τρίτος νομίζω είναι γιουρτσ....εεε... πολυτέλεια :sorry:
Πιστεύεις οτι θα έλεγε "Ρε μαν, οκ τα έχω τα θεματακια μου αλλα μην αγχώνεσαι. Ψηλός είμαι, θα μπω όρθιος στη χειρότερη;"

Δεν λέω οτι υα περάσει ή δεν θα περάσει. Απλως στα ιατρικά η οποιαδήποτε διαβεβαίωση ειναι non factor... για αυτο τα κάνεις τα τεστ

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 783
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:29 am

SbioTech έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:21 am
manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:12 am
Άκουσα λίγο από τη χθεσινή εκπομπή και αν αποκωδικοποίησα καλά έχουμε τα εξής:
1) Είπαν ότι ο Ομπράντοβιτς όντως θέλει 5άρι με τρίποντο, και συγκεκριμένα τον Lyles. Όχι σαν 4 που θα παίζει και 5, αλλά κυρίως για το 5. Αναφέρθηκαν κάποιες επιλογές (reuvers και δεν θυμάμαι ποιοι άλλοι), αλλά είπε ότι είναι χαμηλότερου επιπέδου. Αν όχι Lyles υπάρχει και ο Leday υπάρχει και ο Porzingis :D
2) Περιμένουμε καινούρια μεταγραφή μέχρι την Κυριακή
3) Πάλι θα είναι κίνηση έκπληξη (άρα μάλλον όχι του Lyles, Bonga, Butler, κ.λπ.)

Μάλλον από Ευρωλίγκα φαντάζομαι θα είναι και φαντάζομαι παίκτης με συμβόλαιο. Κυρίως γιατί όλοι οι παίκτες χωρίς συμβόλαιο έχουν ακουστεί λίγο πολύ.

Αν έπρεπε να ρίξω μια ζαριά, κυρίως επειδή είναι παίκτης που αν ήταν ελεύθερος θα τον ήθελε ο Ομπράντοβιτς, θα έλεγα Μαλεντόν. Έκανε κακή χρονιά, οπότε είναι ίσως λίγο πιο εύκολο να βγει από το συμβόλαιό του. Αλλά όπως είπα είναι wild guess
Εγώ θυμάμαι οτι ο Λεντει έφυγε τρέχοντας απο εμάς γιατι ενω του είχαν ταξει θέση ως 4αρι τον χρησιμοποιούσε ο Μπλατ ως 5αρι. Οπότε ίσως μου φαίνεται λιγότερο πιθανό αλλα ποτέ δεν ξέρεις. Money talks bullshit walks...

Μαλεντον πως να φύγει απο το συμβόλαιο του. Φέτος ηταν χρονιά προσαρμογής. Μεγάλο καράβι η Ρεαλ...

Τον Λαιλς στο 5 δεν το ακούω επίσης. Οκ θα παίζει φοβερό five out αλλα αμυντικά ποιον θα μαρκάρει. Αλλαγές βολλευ αλά Αταμαν θα κάνει ο Ζοτς;

Προφανώς disclaimer για ολα τα παραπάνω, ο Ζοτς έχει κερδίσει το γαλόνι να κάνει ο,τι γουστάρει απλώς λέμε κι εμείς τη γνώμη μας.
Καλά για τον Maledon περισσότερο υπόθεση είναι. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον από Ευρωλίγκα που θα είναι και έκπληξη και καλός παίκτης σε καλή ηλικία που είπαν ότι θέλουμε.
Για τον Lyles δεν ξέρω και γω αν θα ταιριάζει στο 5. Αλλά δεν μου φαίνεται και τόσο απίθανο να στέκεται πολύ καλά αμυντικά απέναντι σε ελαφριά 5άρια. Όπως είπα υπάρχει και ο Porzingis :D

Άβαταρ μέλους
tanasen01

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 872
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 10, 2013 10:18 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Tim Duncan
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:34 am

Mιλάμε για επαγγελματία-βετεράνο οπότε ναι, παίζει σημαντικό ρόλο και η εμπιστοσύνη που βγάζει προς το νέο του εργοδότη. Ο παίκτης έχει ανακοινωθεί πριν περάσει ιατρικά. Πόσο φάουλ θα ήταν για τον ίδιο τον παίκτη να κοπεί μια μέρα μετά;

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5271
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:45 am

Ο Fall είναι ένας δεινόσαυρος ψηλός στα 34+ πλέον που προέρχεται από σοβαρό τραυματισμό, χειρουργείο και αγωνιστική απραξία 1 έτους. Την αμέσως προηγούμενη χρόνια από το σοβαρό τραυματισμό του είχε και άλλο σημαντικό τραυματισμό (κάταγμα κόπωσης) που τον κράτησε εκτός από όλα τα σημαντικά ματς. Θα είναι θαύμα αν κατορθώσει να επιστρέψει στο 60-70% της φόρμας που είχε τη σεζόν 2024-25. Ο παίκτης Fall της διετίας 2021-23 δεν υφίσταται πλέον.

Για να πούμε λοιπόν τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, με δεδομένο και το μεγάλο συμβόλαιο που πήρε ο Fall και ανεξάρτητα από το ρόλο που θα έχει στην ομάδα αλλά και το διαβατήριο που θα χρησιμοποιεί, αν η μεταγραφή αυτή είχε γίνει από προπονητή με όνομα διαφορετικό από το Obradovic, εδώ μέσα θα είχαμε λαϊκά δικαστήρια τώρα :peace:

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 8:57 am

Παίζει ρόλο να δούμε κ το υπόλοιπο ροστερ .

Εφόσον είναι αυτό που φαίνεται (δλδ ο 3ος σέντερ με ελληνικό διαβατηριο) είναι μια χαρά.Χωρις διαβατηριο πχ ως ξένος, δε θα το αγόραζα.Αλλα thats not the case.

Εικαζω θα πάρει κι έναν που θα στρετσαρει περισσότερο και μετά θα πάει σε μέγεθος κι αθλητικοτητα στα γκαρντ.

Γενικά τι λέγαμε πέρσι πως μας έλειπε,Μέγεθος στη ρακέτα, σταθερό σουτ κ αμυντικο φίλτρο. Ε αυτά θα ψάξει

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 783
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Dejan
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:06 am

GK_23 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:45 am
Ο Fall είναι ένας δεινόσαυρος ψηλός στα 34+ πλέον που προέρχεται από σοβαρό τραυματισμό, χειρουργείο και αγωνιστική απραξία 1 έτους. Την αμέσως προηγούμενη χρόνια από το σοβαρό τραυματισμό του είχε και άλλο σημαντικό τραυματισμό (κάταγμα κόπωσης) που τον κράτησε εκτός από όλα τα σημαντικά ματς. Θα είναι θαύμα αν κατορθώσει να επιστρέψει στο 60-70% της φόρμας που είχε τη σεζόν 2024-25. Ο παίκτης Fall της διετίας 2021-23 δεν υφίσταται πλέον.

Για να πούμε λοιπόν τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη, με δεδομένο και το μεγάλο συμβόλαιο που πήρε ο Fall και ανεξάρτητα από το ρόλο που θα έχει στην ομάδα αλλά και το διαβατήριο που θα χρησιμοποιεί, αν η μεταγραφή αυτή είχε γίνει από προπονητή με όνομα διαφορετικό από το Obradovic, εδώ μέσα θα είχαμε λαϊκά δικαστήρια τώρα :peace:
Ψιλοδιαφωνώ σε αυτό. Ο Fall ποτέ δεν έπαιζε με τα αθλητικά του προσόντα. Ποτέ δεν ήταν γρήγορος ή πήδαγε στον θεό και στην επίθεση κυρίως λειτουργούσε με το IQ του εκμεταλευόμενος το court vision και τη συνεχή κίνηση των υπολοίπων.
Αν δεν πιάσει πιο πιθανό μου φαίνεται να είναι επειδή δεν θα μπορέσει να προσαρμοστεί σε ένα άλλο σύστημα παρά επειδή είναι επηρεασμένος από τους τραυματισμούς.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9370
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:20 am

Δεν είμαι σίγουρος σε ποιο τόπικ πρέπει να γράψω του Παναθηναϊκού ή του Ολυμπιακού.
Για τον Φαλ είναι μια απολύτως λογική κίνηση, ίσως μέσα από το οπαδικό πρίσμα φάνηκε αχάριστος αλλά να το δούμε από την μεριά του, είσαι από σοβαρό τραυματισμό στα 34 προς 35 και σου δίνει μια ομάδα για 2 χρόνια κάπου στα 3,5 εκατομμύρια, δεν τα πετάς στον αέρα στο όνομα του δεσίματος με μια ομάδα, δεν είναι ότι είχε πουλήσει οπαδιλίκι, ότι δεν θα παίξει ποτέ στον Παναθηναϊκο κλπ. Αντικειμενικά έπραξε καλά όσο και να μας τσινάει στον Ολυμπιακό κυρίως επειδή 2 χρόνια δεν μπόρεσε να προσφέρει ενώ είχε υψηλό συμβόλαιο. (Εδώ επανέρχεται και το θέμα του να κάνεις συμβόλαιο για πολλά χρόνια τι συν και τι πλην έχει).
Για τον Παναθηναϊκό σαν κίνηση δεν ξέρω πως να την αξιολογήσω για την Ευρώπη. Δίνει στον Παναθηναϊκό αυτό που δεν είχε έναν ψηλό 2.18 που βοηθάει στην ροή της επίθεσης και σπάει την μπάλα έξω αλλά πιθανότατα στην κατάσταση που θα είναι θα είναι αυτό ένας τρίτος ψηλός.
Οπότε πρέπει να το δούμε σε σχέση και με το ποιος θα είναι ο βασικός παρτενέρ του Λεσόρτ. Να πάρει κάποιο στρετς 4άρι που δεν θα μπορεί να αμυνθεί απέναντι σε κανονικά 5άρια, δεν ξέρω δεν μου φαίνεται πολύ πιθανό. Αμυντικά σίγουρα με το μέγεθος του βοηθάει στην ρακέτα, αναλόγως και τι θα του ζητήσεις και του πόσο ταχύτητα διατηρέί στα πλαινά βήματα. Σίγουρα το πρώτο όνομα πρέπει να είναι δυνατό αλλά δεν βλέπω ποιος μπορεί να είναι ή ποιο συμβόλαιο μπορεί να σπάσει.

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 492
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:28 am

big_lebowski έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:57 am
Παίζει ρόλο να δούμε κ το υπόλοιπο ροστερ .

Εφόσον είναι αυτό που φαίνεται (δλδ ο 3ος σέντερ με ελληνικό διαβατηριο) είναι μια χαρά.Χωρις διαβατηριο πχ ως ξένος, δε θα το αγόραζα.Αλλα thats not the case.

Εικαζω θα πάρει κι έναν που θα στρετσαρει περισσότερο και μετά θα πάει σε μέγεθος κι αθλητικοτητα στα γκαρντ.

Γενικά τι λέγαμε πέρσι πως μας έλειπε,Μέγεθος στη ρακέτα, σταθερό σουτ κ αμυντικο φίλτρο. Ε αυτά θα ψάξει
ο παπαθεοδωρου αφησε ξεκαθαρα να εννοηθει πως το 5αρι που ακομα θα παρει ο παναθηναικος θα εχει σουτ και τα φοργουορντ που εχει μενουν και κινειται για λαιλς και μπονγκα...με ολα οσα ειπε εννοει τον λαιλς.θα τον κανει το 5αρι με σουτ
αν ημουν παναθηναικος και ξεκινουσε η χρονια με λεσορτ με αμφιβολιες,με φαλ και με λαιλς στο 5 θα ειχα τρελες ενστασεις
μην κοιταμε που σε ενα ημιχρονο κοιμηθηκε ο θεος και ο λαιλς εβαλε 5-6 τριποντα σερι στον τελικο.δεν ειναι ο κανονας και αυτην η γραμμη ψηλων αν ο λεσορτ δεν ανεβει κατακορυφα θα εχει πολυ σοβαρα θεματα κατ εμε
μιλαω για τον στοχο κατακτησης ευρωλιγκας οχι απλης ανταγωνιστικοτητας

Άβαταρ μέλους
j-kidd13

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13029
Εγγραφή: Παρ Σεπ 07, 2007 2:50 pm
Αγαπημένη θέση: SF
Αγαπημένος παίκτης: Jordan,Kidd,Kobe,T-mac
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:34 am

Ο Φαλ ερχεται για τριτος ψηλος, με - λογικα,μεχρι να γινει και επισημο - ελληνικο διαβατηριο.
Προερχεται απο πολυ σοβαρο τραυματισμο,αλλα οπως ειπε ο manos δεν στηριχθηκε στα αθλητικα του προσοντα για να πουμε οτι θα εχει πτωση στην αγωνιστικη του εικονα. Ο Παναθηναικος βαζει ενα κορμι 2.18 στην ρακετα του,για συγκεκριμενο χρονο συμμετοχης, που δεν νομιζω οτι θα ξεπερναει τα 10-12 λεπτα ανα αγωνα, αναλογα παντα τις εκαστοτε συνθηκες , για να κανει συγκεκριμενα πραγματα. Το θεμα ειναι να ξεπερασει τον τραυματισμο και να ειναι υγιης.Με τα χαρακτηριστικα που εχει παντως, και με τον Ομπραντοβιτς προπονητη,μπορει να μας εκπληξει με την συνεισφορα που θα εχει στην ομαδα.

Δεδομενα πήρε πολυ υψηλό συμβόλαιο,για παικτη στα 34 προερχομενο απο σοβαρο τραυματισμο,ωστοσο αν παρει το διαβατηριο οπως λεγεται,τοτε σιγουρα και το απαιτουμενο ποσο ανεβαινει.

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14412
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 9:58 am

Βλέπω ακολουθούμε την παράδοση να γράφουμε σελίδες επι σελίδων για τον 3ο μιας θέσης :D
Ο Φαλ είναι καλύτερος από τον Παπαγιάννη ή τον Μήτογλου και τελειώνει εκεί εκτός αν κάποιος φανταζόταν γραμμή υψηλών Ουτούρου, Βαλα, Λεσόρ.

Ένα άλλο καλό του Φαλ είναι ότι θα σταματήσει η συζήτηση περί ελληνοποιημένων. Πλέον και οι δύο το έχουν κάνει, και οι δύο έχουν έναν ξένο με ελληνικό διαβατήριο και πάμε παρακάτω.
basilis_.kts έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 9:28 am
big_lebowski έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:57 am
Παίζει ρόλο να δούμε κ το υπόλοιπο ροστερ .

Εφόσον είναι αυτό που φαίνεται (δλδ ο 3ος σέντερ με ελληνικό διαβατηριο) είναι μια χαρά.Χωρις διαβατηριο πχ ως ξένος, δε θα το αγόραζα.Αλλα thats not the case.

Εικαζω θα πάρει κι έναν που θα στρετσαρει περισσότερο και μετά θα πάει σε μέγεθος κι αθλητικοτητα στα γκαρντ.

Γενικά τι λέγαμε πέρσι πως μας έλειπε,Μέγεθος στη ρακέτα, σταθερό σουτ κ αμυντικο φίλτρο. Ε αυτά θα ψάξει
ο παπαθεοδωρου αφησε ξεκαθαρα να εννοηθει πως το 5αρι που ακομα θα παρει ο παναθηναικος θα εχει σουτ και τα φοργουορντ που εχει μενουν και κινειται για λαιλς και μπονγκα...με ολα οσα ειπε εννοει τον λαιλς.θα τον κανει το 5αρι με σουτ
αν ημουν παναθηναικος και ξεκινουσε η χρονια με λεσορτ με αμφιβολιες,με φαλ και με λαιλς στο 5 θα ειχα τρελες ενστασεις
μην κοιταμε που σε ενα ημιχρονο κοιμηθηκε ο θεος και ο λαιλς εβαλε 5-6 τριποντα σερι στον τελικο.δεν ειναι ο κανονας και αυτην η γραμμη ψηλων αν ο λεσορτ δεν ανεβει κατακορυφα θα εχει πολυ σοβαρα θεματα κατ εμε
μιλαω για τον στοχο κατακτησης ευρωλιγκας οχι απλης ανταγωνιστικοτητας
Προσωπικά δε μου φαίνεται τόσο κακό.

Ο Λεσόρ έδειξε ότι είναι υγιής,από όταν επέστρεψε δεν έβγαλε κανένα θέμα ούτε καν μυικό λόγω αποχής και δε το περίμενα.

Από εκεί και πέρα έχοντας από τον Ιούνιο μέχρι τον Οκτώβρη να δουλέψει το σώμα του, κάνοντας κανονική προετοιμασία και παίζοντας πόσα φιλικά είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα είναι καλύτερος από αυτό που είδαμε τη περασμένη σεζόν.

Ίσως όχι ένας από τους καλύτερους ψηλούς της Ευρωλίγκας όπως ήταν πριν τραυματιστεί αλλά καλύτερος.
Οπότε έχοντας Λεσόρ-Λάιλς να μοιράζονται τη θέση είναι από καλά έως πολύ καλά για βασικό ροτέισον.
Μετά ο Φαλ για όταν θες να ματσάρεις δεινόσαυρο με δεινόσαυρο και Μήτογλου για Α1 και τρίτο Ευρωλίγκα όταν λείψει κάποιος από αυτούς.

Επίσης μη ξεχνάμε ότι αν σε ένα παιχνίδι για κάποιο διάστημα θέλει αλλαγές παντού μπορεί να κατεβάσει σχήμα με δίδυμο Χουάντσο-Ντέιβις μαζί στο 4-5 όπως είδαμε και φέτος κατά διαστήματα.

Δεν είναι τόσο φαντεζί όσο να πήγαινε να πάρει τον Βαλαντσιούνας αλλά μπορεί να είναι καλύτερο και νομίζω αυτή είναι τελικά η διαφορά με τα προηγούμενα χρόνια.
Παίρνουμε παίκτες με κάποιο πλάνο που έχει σκεφτεί ο προπονητής και θα κριθεί στο τέλος για αυτό, οχι παίκτες για να πάει ο κόσμος στο αεροδρόμιο.

Αλλά είναι και τι υπάρχει στην αγορά. Ο Καμπενγκέλε υπέγραψε επέκταση/αναπροσαρμογή στη Χάποελ με περισσότερα λεφτά, ο Ουτούρου δε φαίνεται να φεύγει από τη Χάποελ οπότε τι μένει; Πας για Λάιλς ή για ρίσκο με έναν τύπου Χολμς από Αμερική ελπίζοντας να μη βγει Χολμς;

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:00 am

basilis_.kts έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 9:28 am
big_lebowski έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 8:57 am
Παίζει ρόλο να δούμε κ το υπόλοιπο ροστερ .

Εφόσον είναι αυτό που φαίνεται (δλδ ο 3ος σέντερ με ελληνικό διαβατηριο) είναι μια χαρά.Χωρις διαβατηριο πχ ως ξένος, δε θα το αγόραζα.Αλλα thats not the case.

Εικαζω θα πάρει κι έναν που θα στρετσαρει περισσότερο και μετά θα πάει σε μέγεθος κι αθλητικοτητα στα γκαρντ.

Γενικά τι λέγαμε πέρσι πως μας έλειπε,Μέγεθος στη ρακέτα, σταθερό σουτ κ αμυντικο φίλτρο. Ε αυτά θα ψάξει
ο παπαθεοδωρου αφησε ξεκαθαρα να εννοηθει πως το 5αρι που ακομα θα παρει ο παναθηναικος θα εχει σουτ και τα φοργουορντ που εχει μενουν και κινειται για λαιλς και μπονγκα...με ολα οσα ειπε εννοει τον λαιλς.θα τον κανει το 5αρι με σουτ
αν ημουν παναθηναικος και ξεκινουσε η χρονια με λεσορτ με αμφιβολιες,με φαλ και με λαιλς στο 5 θα ειχα τρελες ενστασεις
μην κοιταμε που σε ενα ημιχρονο κοιμηθηκε ο θεος και ο λαιλς εβαλε 5-6 τριποντα σερι στον τελικο.δεν ειναι ο κανονας και αυτην η γραμμη ψηλων αν ο λεσορτ δεν ανεβει κατακορυφα θα εχει πολυ σοβαρα θεματα κατ εμε
μιλαω για τον στοχο κατακτησης ευρωλιγκας οχι απλης ανταγωνιστικοτητας
Αν εννοείς γενικως αν θα βάζει 5 στα 6 τρίποντα σε κάθε αγώνα, αυτό ειναι δυσκολο για τον οποιοδήποτε.(αν και νομίζω με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ πάλι κάτι σε 7 στα 8 η 6 στα 7 η κάτι τέτοιο ειχε)
Αν εννοείς για την ικανότητα του να στρετσαρει το γήπεδο με 46% τρίποντο σε σχεδόν 4 προσπάθειες ανά αγώνα δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μπορεί να το κάνει
Η ένσταση για τον Λαιλς θα είναι στο αμυντικό σκελος

Άβαταρ μέλους
tanasen01

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 872
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 10, 2013 10:18 pm
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Tim Duncan
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:23 am

Και γω θα προτιμούσα Moses Wright από Lyles για 5. Αλλά για να μην έχει ακουστεί καθόλου μάλλον δεν έχει τα στοιχεία που θέλει ο Ζέλικο; Ή γιατί τα στοιχεία που διαθέτει ο Wright τα παίρνουμε από τον Lessort; Γιατί δε νομίζω να αποθαρρυνθήκαμε από τις διαπραγματεύσεις με την Μπαρτσελόνα.

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14412
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:52 am

tanasen01 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 10:23 am
Και γω θα προτιμούσα Moses Wright από Lyles για 5. Αλλά για να μην έχει ακουστεί καθόλου μάλλον δεν έχει τα στοιχεία που θέλει ο Ζέλικο; Ή γιατί τα στοιχεία που διαθέτει ο Wright τα παίρνουμε από τον Lessort; Γιατί δε νομίζω να αποθαρρυνθήκαμε από τις διαπραγματεύσεις με την Μπαρτσελόνα.
Νομίζω ότι το κύριο προσόν που ψάχνουν είναι το τρίποντο και ο Ράιτ το έχει σε πολύ μικρότερο βαθμό.
Ίσως να είναι η δεύτερη επιλογή αν ο Λάιλς τελικά βρει στο nba.

Γενικά έχω την αίσθηση ότι μέσα στις επόμενες δυο εβδομάδες αν Λάιλς και Μπόνγκα δε βρουν συμβόλαιο στο nba θα ανακοινωθούν.

todorris

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2011 9:05 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 10:57 am

Λάιλς κ εγώ δεν τρελαίνομαι,δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητος,ειδικά αν υπάρξει σκέψη αποχώρησης Χουάντσο
5αρι κ άσσος βασικοί,εκεί να πέσει το βάρος (κ το χρήμα)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”