MOZZARTDR έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 1:15 pm
JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 28, 2026 1:22 am
Ο Ζοτς δεν είναι κανένας τυχαίος. Βλέπει τι διαθέτει η Ευρωπαϊκή αγορά και κινείται αν τον ικανοποιεί κάτι.
Προφανώς το buy out του Μπαντιο το γνώριζε, όπως γνωριζει ότι δεν υπάρχουν πολλοί διαθεσιμοι αθλητικοί καλοί αμυντικοί στην θέση 2.
Πιστεύω τον Μπονγκα θα τον περιμένει.
Άσσο και 5ρι και εγώ βλέπω από ΝΒΑ, εκτός αν πάει στον ασσο σε κάτι γνωστό και έμπειρο από Ευρώπη πχ Μάικ Τζέιμς. 5αρι αν δεν του κάτσει κανένας Ράιτ, νομίζω θα πάει καθαρά σε ΝΒΑ και μάλιστα με μπόλικα κιλά ώστε να μην κουνιεται

. Εξάλλου χρήμα υπάρχει.
Αν βρει καλή προσφορά ο Γκραντ εννοείται ότι μπορεί να φύγει. 2-3αρι όμως με άμυνα που θέλει ένας φίλος παραπάνω (εγώ βασικά θέλω ασσοδυο στην θέση του Γκραντ) ποια να είναι διαθέσιμα στην αγορά;;;;;; Αν είναι χειρωτερος από Γκραντ γιατί δεν κρατάμε Γκραντ με μια μικρή αύξηση;
Καλά μπορεί να λένε οι καθεστωτικοι ότι θέλουν . Η αλήθεια θα φανεί στο τέλος. Δεν νομίζω να πάμε σε δευτεραντζες στο 1 και στο 5.Ισα ίσα που αν σκάσουν ξαφνικά μεγάλα ονόματα θα προκληθεί ευφορία στον κοσμο. Μπορούμε να περιμένουμε. Δεν είμαστε ξεκρέμαστοι. Η προετοιμασία θα έχει πολλούς παίχτες σε όλες τις θέσεις ουτως η άλλως φέτος.Αφου ακυρώθηκε και η Κίνα να τρίβουμε τα χέρια μας
Από τις 2 πρώτες μεταγραφές έδειξε ο Ζέλικο ότι δεν αστειεύεται.Σοβαρος,πειθαρχημένος και πάνω απ''ολα βαθιά σκεπτόμενος πήγε αμέσως και κάλυψε τα τρανταχτά κενά που είχε από πέρσι η ομάδα.Δεν θα μπορούσε να πάει να πάει να πάρει τον Μπάμπ για αμυντικό εξολοθρευτή και με λιγότερα χρήματα?Δεν το έκανε όμως.Αντιθετα πήγε και έκλεισε τον καλύτερο διαθέσιμο εξολοθρευτή που υπήρχε σε όλη την Euroleague χωρίς να σκεφτούν το κόστος.Επισης δεν θα μπορούσε για 3ο ψηλό για την πολυτέλεια που αναφέρουμε συχνά ένα παίκτη στυλ Γιούρτσε με 1εκ το πολύ?Δεν το έκανε πήγε και έφερε τον καλύτερο διαθέσιμο με ελληνικό διαβατήριο και τα έσκασε και πάλι για ένα παίκτη 34 ετών με σοβαρό τραυματισμό.Αρα λοιπόν το να πάει σε δευτεραντζες επιλογές σε ακόμα πιο νευραλγικές θέσεις το θεωρώ απίθανο με βάση την εικόνα που έχουμε δει ως τώρα.Επισης βλέποντας ότι φέτος είναι η χρονιά των ελεύθερων forward ή ποιοι ει άι και πολυθεσίτες θα πάει να κλείσει όσους περισσότερους μπορεί από την αφρόκρεμα γιατί ξέρει ότι του χρόνου θα είναι αργά και θα πρέπει να περιμένει αλλά 2-3 χρόνια μήπως και τους ξαναβρεί και είναι διαθέσιμοι.
Δεν είναι δευτεράντζες όποιο μη όνομα τυχόν κλείσουμε, αυτό δε καταλαβαίνει συχνά ο κόσμος και γιατί οκ όλοι κοιτάνε τα ονόματα και γιατί έτσι έχουμε μάθει στα 3 χρόνια Αταμάν.
Όμως στην ομάδα δε λείπουν οι σταρ, εξαρτάται ποιος ταιριάζει στο πλάνο το οποίο δεν έχουμε ιδέα ποιο είναι γιατί δεν είμαστε στο μυαλό του προπονητή και δεν έχουμε δει την ομάδα με αυτόν ούτε σε φιλικό.
Για παράδειγμα αν το πλάνο στο 1 είναι ο άσσος να κατεβάζει τη μπάλα και να τη δίνει στον Ναν ή στον Ντέιβις να στήσουν αυτοί κάποιο play και αυτός να πηγαίνει στο φτερό ο άσσος που θα πάρουμε δε θα είναι κάποιο μεγάλο όνομα, δευτεράντζα θα φανεί.
Θα είναι όμως καλύτερη επιλογή για τέτοιο ρόλο από τον Λάρκιν πχ.
Όπως αντίστοιχα τα δυο προηγούμενα χρόνια ο Μπράουν και ο Σορτς ήταν πολύ κακές επιλογές για το ρόλο που φάνηκε ότι τους θέλαμε, κάποιο μικρότερο όνομα που θα είχε απλά σουτ και καλή άμυνα πιθανότατα θα έβγαινε πολύ καλύτερη επιλογή.