Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Erether

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1267
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Πώς γίνεται να είσαι σοβαρός και μακριά από τοξικοτητες, αλλά να υιοθετείς όλες τις εικασίες των τύπων του σδνα, απορώ. Θυμάμαι και τις προάλλες που δεν περίμενες να κάνει κωλοτουμπα ο dpg για τα διαβατήρια επειδή έχει αρχές χαχαχαkein έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pmΜια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 138
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Αφήνεις χολ ( και αυτός ΠΑΟ ανετα) και είσαι με βεζε γιαμπου μιλου crazy 88 και δαγκωνεις σε άμυνα επίθεση + ότι βάζεις τρίποντο στο 5 που πιστεύω θα μας πήγαινε σε άλλη διάσταση να παίρνεις spacing από τον 1 έως το 5FabrizioOberto έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:26 pmΕγώ αυτόν δε θέλω να πάρουν οι απέναντι (οκ και Ράιτ, γιατί θα μας πρήξουν οι Ολυμπιακοί που πάντα θεωρούν καλύτερο μας παίκτη όποιον δεν παίζει/έχει φύγει). Τσιτ ο τύπος για Ευρωλίγκα. Ας πάρουν όποιον άλλο θέλουν. Ας είναι και ο Μπαμ Αντεμπάγιο...Heisenberg έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:11 pmΓιαμπουσελε κυκλοφορει ως φημη στα μανατζερικα οτι προσπαθει ο ολυμπιακος.
και μαλιστα μαντεψτε ποιον λένε οτι εχουνε βαλει για ψηστήρι.
Δεν το πιστευω γιατι αυτος ειχε δηλωσει οτι δεν γυρναει Ευρωπη και θελει να εξσφαλίσει συνταξη στο ΝΒΑ.![]()
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2386
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Πιθανον ξεκινησε η διαδικασια του διαβατηριου οταν ακομα ο Μπαρτζωκας υπολογιζε τον Φαλ για την 3αδα ψηλων και αλλαξαν οι προτεραιοτητες αφοτου αποκτηθηκε ο Ταιρικ ή αφοτου ειδε ο Μπαρτζωκας την τρεχουσα κατασταση του Φαλ, κανεις δεν ξερει. Ισως μαθουμε σε καμια μελλοντικη συνεντευξη των προεδρων.kein έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pmΜια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1533
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Οι προθέσεις (που κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιες μπορεί να είναι) δεν παίζουν κάποιον ρόλο.kein έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pmΜια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Τα γεγονότα γράφουν ότι ο ΠΑΟ έστησε και συντήρησε το αφήγημα των "Fake Greeks" για χρόνια αλλά όταν προέκυψε η ευκαιρία να κάνει το ίδιο, την άρπαξε.
je suis jazz thrillos 
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9378
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Την έχει πάρει την ιατροφαρμακευτική ήδη, στα 10 χρόνια είναι και για την οικογένεια του. Σύνταξη πράγματι έχει θεμελιώσει το δικαίωμα, ομως το ύψος της αυξάνει με τα χρόνια.TuTiS έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:26 pmΘέλει άλλα 6 χρόνια να παίξει NBA για να πάρει την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Για σύνταξη, μόλις συμπληρώσει τα 3 χρόνια στο NBA θα μπορεί να λάβει σύνταξη και είναι στο NBA ήδη 4 χρόνια.Heisenberg έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:11 pmΓιαμπουσελε κυκλοφορει ως φημη στα μανατζερικα οτι προσπαθει ο ολυμπιακος.
και μαλιστα μαντεψτε ποιον λένε οτι εχουνε βαλει για ψηστήρι.
Δεν το πιστευω γιατι αυτος ειχε δηλωσει οτι δεν γυρναει Ευρωπη και θελει να εξσφαλίσει συνταξη στο ΝΒΑ.
- plo koon

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1533
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Έτσι ναι. Είναι τρομερή κίνησηKostas89 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:37 pmΑφήνεις χολ ( και αυτός ΠΑΟ ανετα) και είσαι με βεζε γιαμπου μιλου crazy 88 και δαγκωνεις σε άμυνα επίθεση + ότι βάζεις τρίποντο στο 5 που πιστεύω θα μας πήγαινε σε άλλη διάσταση να παίρνεις spacing από τον 1 έως το 5FabrizioOberto έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:26 pm
Εγώ αυτόν δε θέλω να πάρουν οι απέναντι (οκ και Ράιτ, γιατί θα μας πρήξουν οι Ολυμπιακοί που πάντα θεωρούν καλύτερο μας παίκτη όποιον δεν παίζει/έχει φύγει). Τσιτ ο τύπος για Ευρωλίγκα. Ας πάρουν όποιον άλλο θέλουν. Ας είναι και ο Μπαμ Αντεμπάγιο...![]()
je suis jazz thrillos 
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2386
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Τη δουλεια του εκανε ο παο που εστησε το αφηγημα για να αποδομησει το πλεονεκτημα του ολυμπιακου, ειτε με προπαγανδα ή με αλλο τροπο. Εμεις γιατι τσιμπαμε δεν εχω καταλαβει ακομα...plo koon έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:38 pmΟι προθέσεις (που κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιες μπορεί να είναι) δεν παίζουν κάποιον ρόλο.kein έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm
Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Τα γεγονότα γράφουν ότι ο ΠΑΟ έστησε και συντήρησε το αφήγημα των "Fake Greeks" για χρόνια αλλά όταν προέκυψε η ευκαιρία να κάνει το ίδιο, την άρπαξε.
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1522
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
για Φαλ διάβασα και εδώ μέσα και αλλού ότι το σημαντικό δεν είναι πού θα παίξει ως ελληνοποιημένος αλλά το σε ποια ομάδα βρισκόταν όταν ξεκίνησε τη διαδικασία ελληνοποίησης. το βάζω εύκολα στο τοπ 5 εξωφρενικών stretches λογικής που έχω ακούσει.
ο Ποκουσέφκσι με ελληνικό διαβατήριο ως συμπλήρωμα σούπερ μου φαίνεται.
ο Ποκουσέφκσι με ελληνικό διαβατήριο ως αντικαταστάτης του Πίτερς όχι, εκτός κι αν πάρουμε τριάρι ελίτ που τα κάνει όλα και συμφέρει.
ο Ποκουσέφκσι χωρίς ελληνικό διαβατήριο ως αντι-Πίτερς είναι στα όρια του ανέκδοτου.
ο Ποκουσέφκσι με ελληνικό διαβατήριο ως συμπλήρωμα σούπερ μου φαίνεται.
ο Ποκουσέφκσι με ελληνικό διαβατήριο ως αντικαταστάτης του Πίτερς όχι, εκτός κι αν πάρουμε τριάρι ελίτ που τα κάνει όλα και συμφέρει.
ο Ποκουσέφκσι χωρίς ελληνικό διαβατήριο ως αντι-Πίτερς είναι στα όρια του ανέκδοτου.
- Sokos

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1870
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
- Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δεν λέω ότι ο DPG είναι άμεσα "προϊστάμενος" των παικτών, αλλά αφενός αυτά για τα social, το site της αλήθειας κτλ μπορεί να επηρεάσουν ή να εκνευρίσουν έστω τους παίκτες, αφετέρου μου φαίνεται δύσκολο να μένει σε αυτά και να μην επεμβαίνει γενικότερα.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:23 pmΌλα αυτά που γράφεις (πλην του λεωφορείου που ήταν πριν σχεδόν 10 χρόνια) δεν έχουν να κάνουν με τις συνθήκες εργασίας όμως. Σε όλα έχεις δίκιο σχετικά με το ποιον του ΔΠΓ, αλλά είναι εκτός θέματος. Το να έχεις έναν εργοδότη με τον οποίο...ας πούμε δεν συμφωνείς για να μην βγούμε εκτός θέματος, δεν κάνει τις συνθήκες εργασίας σου δύσκολες ή περίεργες.Sokos έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:15 pm
Ναι, πολλούς. Αυτούς που δεν σε βάζουν σε πούλμαν από Κωνσταντινούπολη - Αθήνα αν χάσει η ομάδα. Αυτούς που δεν σε κράζουν στα social όταν δεν πάει καλά το πράγμα. Αυτούς που δεν βάζουν τα τσιράκια τους να γράφουν ό,τι παπάτζα να ναι προκειμένου να "σφίξουν τα λουριά". Αυτούς που δεν κηρύσσουν πολέμους απέναντι σε όλους και σε όλα σαν Δον Κιχώτης από τα Lidl. Αυτούς που δεν περηφανεύονται ότι είναι δεξιότεροι των νεοναζί. Η λίστα είναι μεγάλη. Αν θες, ψάξε λίγο το ανθολόγιο του λεγάμενου και θα βρεις πολλά ακόμα.
Αυτό που αναφέρεις βέβαια είναι το μισθολογικό. Αμα πληρώνεις χοντρά λεφτά, πείθεις και τον άλλο να κάνει τα στραβά μάτια ή να "καταπίνει" διάφορα. Δεν συμβαίνει μόνο στον πρωταθλητισμό αυτό. Πρώτα πρώτα γράφω ότι δεν ξέρουμε αν έβρισκε αλλού αυτά τα λεφτά.
Ο παίκτης έχει προπονητή, σταφ, γιατρούς, εγκαταστάσεις κλπ. Πληρώνεται στην ώρα του μπόλικα λεφτά, έχει ότι σκατά ανέσεις υποτίθεται προσφέρει η ομάδα. Και εντάξει, μπορεί μία στο τόσο να σκάσει προπόνηση το αφεντικό "να τους τρίξει τα δόντια" (lmao).
Καταλαβαίνω ότι υπάρχει μία απέχθεια προς τον ΔΠΓ σαν άτομο (η οποία με βρίσκει σύμφωνο) αλλά δεν έχει να κάνει με το πως περνάει ο αθλητής στην ομάδα, τι να κάνουμε τώρα;
Προσωπικά ας πούμε θα μουν πολύ διστακτικός να πάω να δουλέψω κάπου ενώ γνωρίζω ότι το αφεντικό είναι "προβληματικό" (για να το θέσω ευγενικά), ακόμα κι αν ο προιστάμενός μου ή οι συναδελφοί μου ήταν ΟΚ. Εξαρτάται και πως το αντιμετωπίζει ο καθένας.
Δεν ξέρω αν ο Obradovic μπορεί να λειτουργήσει ως ομπρέλα. Αστειευόμενοι κιόλας με φίλο Παναθηναϊκό λέγαμε όταν ανακοινώθηκε ότι σίγουρα θα έθεσε ως όρο στο συμβόλαιο να κόψει τα social o DPG ή έστω να του δίνει μπόνους σε κάθε του ποστάρισμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sokos την Πέμ Ιουν 25, 2026 4:51 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4015
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Συνεχίζω να είμαι σοβαρός και μακριά από τοξικότητες, γιαυτο δεν θα μπω στη διαδικασία να μιλήσω με επιχειρήματα άλλο μαζί σου και με κάθε έναν που γράφει πράγματα (ΔΠΓ) που τα βγάζει από την φαντασία του. Αν θες την απάντηση πήγαινε να δεις τι έγραφα χθες για το θέμα του διαβατηρίου του φαλ και ξαναέλα να πεις το αφήγημα σου που δεν έχει καμία βάση. Να διαβάζεις πρώτα το γράφει ο άλλος και μετά να πας να του την πέσεις. Όσο για τα γελάκια το να πω, μάλλον εσυ ακολουθείς αυτό το επίπεδο του sdnaErether έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:36 pmΠώς γίνεται να είσαι σοβαρός και μακριά από τοξικοτητες, αλλά να υιοθετείς όλες τις εικασίες των τύπων του σδνα, απορώ. Θυμάμαι και τις προάλλες που δεν περίμενες να κάνει κωλοτουμπα ο dpg για τα διαβατήρια επειδή έχει αρχές χαχαχαkein έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm
Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4015
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Η λογική αυτό λέει. Εντούτοις όλοι υποθετικά μιλάμε άρα υποκειμενικά. Εγώ έγραψα ότι του γύρισε μπούμερανγκ γιατι δεν περίμενε ότι θα πάει στον Ολυμπιακό όχι ότι υπήρχε κάποιο παρασκήνιο.Rivers15 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:37 pmΠιθανον ξεκινησε η διαδικασια του διαβατηριου οταν ακομα ο Μπαρτζωκας υπολογιζε τον Φαλ για την 3αδα ψηλων και αλλαξαν οι προτεραιοτητες αφοτου αποκτηθηκε ο Ταιρικ ή αφοτου ειδε ο Μπαρτζωκας την τρεχουσα κατασταση του Φαλ, κανεις δεν ξερει. Ισως μαθουμε σε καμια μελλοντικη συνεντευξη των προεδρων.kein έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm
Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
Kostas89

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 138
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 18, 2025 6:33 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
- Αγαπημένος παίκτης: Evan Fournier
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός
- Προειδοποιήσεις:
0
Χρειάζεται 5 χρόνια ακόμη για το veteran δεν ξέρω αν είναι εφικτό είναι 30-31 στην ηλικία και φετος από τους Μπουλς πήρε 2 μύρια στο τέλος θα αναγκαστεί να έρθει Ευρώπη με λιγότερα λεφτά από ότι τώρα γιατί δεν θα βρίσκει ομάδα προσωπική μου άποψη πάντα
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πάντως @Heisenberg (ωπ! Δουλεύει το μαραφέτι το μένσιον) με όλο το σεβασμό και σε εσένα και σε όσα παιδιά μας μεταφέρουν πληροφορίες, είναι δυνατόν να συζητείται πως ψαχνόμαστε για Γιαμπουσέλε; Άλλο τι λέγεται στο X και άλλο να το συζητάνε έστω στα μανατζερικά. Μιλάμε για παίκτη που σε αυτή την αγορά θα ζητήσει 4 ακατέβατα και θα έρθει για πίσω από Βεζέ και κάτι ψιλά (και αν) στο 5;
Θέλω να πω μου φαίνεται μούφα ακόμα και το να ρωτήσαμε "φιλολογικά" για τον παίκτη.
Φυσικά δεν αμφισβητώ εσένα, αλλά την "πληροφορία".
Θέλω να πω μου φαίνεται μούφα ακόμα και το να ρωτήσαμε "φιλολογικά" για τον παίκτη.
Φυσικά δεν αμφισβητώ εσένα, αλλά την "πληροφορία".
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 4015
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Όπως γράφω και παραπάνω εικασίες κάνουμε οι μεν και οι δε.plo koon έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:38 pmΟι προθέσεις (που κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιες μπορεί να είναι) δεν παίζουν κάποιον ρόλο.kein έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 4:29 pm
Μια εικασία έκανα ότι με την σύμφωνη γνώμη ή την προτροπή του Ολυμπιακού έγινε η προσπάθεια απόκτησης ελληνικού διαβατηρίου. Ήδη υπάρχει ηβπεριοτωση του ουοκαπ που τον βόλεψε και του έδωσε αθέμιτο πλεονέκτημα Τώρα αν δεν σου αρέσει η άποψη μου δεν την υιοθετείς, διαφωνείς
Και προχωράς παρακάτω.
Τα γεγονότα γράφουν ότι ο ΠΑΟ έστησε και συντήρησε το αφήγημα των "Fake Greeks" για χρόνια αλλά όταν προέκυψε η ευκαιρία να κάνει το ίδιο, την άρπαξε.
Τα αλλά που γράφεις δεν τα ενέπλεξα ποτε στο ποστ μου και αν έβλεπες τι έγραφα χθες για το διαβατήριο φαλ θα είχες άλλη άποψη αλλά μάλλον σε πιάνει οπαδική φούρια και όποιον πάρει ο χάρος
Χθες έγραφα ότι για μένα ο Φαλ δεν θα ήθελα να παίξει ως Έλληνας στον Παναθηναϊκό. Μερικές φορές να διαβάζουμε το γράφει ο άλλος φίλε μου και μετά να αρχίζουμε το τροπάριο
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin

BasketForum – Ιστορικό Αρχείο