Heisenberg έγραψε: ↑Παρ Ιουν 26, 2026 12:05 pm
Δυο πραγματα για τον Χεζονια.
Το μεγαλυτερο ελάττωμα του Χεζονια είναι το decision making γιατι καποιες φορες χωρις λογο κανει κατι ασκοπα fade away και σουτ απο τα 8 μετρα αψυχολογητα.
Στον ολυμπιακο ο μπαρτζωκας θα του το βελτιωνε πολυ αυτο. οι αποφασεις του θα ηταν πιο μελετημενες και πιο οργανωμενες. ετσι και αλλιως το μπασκετ του μπαρτζωκα κατα κυριο λογο δεν στηριζεται στο isolation, αλλα στα κρισιμα εαν πρεπει το κανει, το ειδαμe στο f4.
Tοτε λοιπον θα εχεις ενα πυρηνικο οπλο αν εχεις χεζονια καθως μπορει να σκοραρει με χιλιους τροπους. Στον ολυμπιακο του μπαρτζωκα θα μαθαινε να παιζει αμυνα χωρου και με συνεπεια, αυτο που του λειπει δηλαδη. το κορμι το εχει τα προσοντα τα εχει, θα προσαρμοζοταν στην φιλοσοφια του κοουτς ειδικα αν οπως λεει τον θαυμαζει.
Παιζει ρολο και που παει ενας παικτης οχι μονο τι εκανε πριν.
Αν θυμαστε καλα τον Πητερς στην μπασκονια εκανε πολλες προσωπικες φασεις,
στον ολυμπιακο εμαθε πολλα αλλα να κανει χωρις να χασει τα ποσοστα του. Ο μπαρτζωκας δεν αφαιρει ικανοτητες, αφαιρει ευθυνες και επικεντρώνεται στα κυρια ατου του παικτη.
εχει διαφορα.
με μια γρηγορη προσεγγιση θα ελεγα οτι ο Χεζονια στον Ολυμπιακο θα μπορουσε να βελτιωθει
και στην ομαδικη αμυνα και στο shot selection και στην αποδοτικοτητα(efficiency) ανεξάρτητα που θα μειωνοταν το ατομικο του σκοραρισμα.
* Γι αυτο πιστευω και οτι ο Μοντερο(ακομα και ο Κοντι) στον ολυμπιακο θα ειναι πολυ καλυτερος σουτερ.
το ποσο καλος σουτερ ειναι καποιος εχει να κανει με την ποιοτητα των σουτ που παιρνει.
(το ειδαμε και με Γουοκαπ οταν δεν σουταρε με την γλωσσα εξω απο την κουραση)
Αν ενας παίκτης παιρνει περισσότερα contested τρίποντα, pull up,
fadeaways, δύσκολα post up, ακόμα κι αν είναι εξαιρετικος, το ποσοστο του θα πέσει