Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Απάντηση
Erether

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2025 10:47 am
Τοποθεσία: Αθηνα
Αγαπημένος παίκτης: Μακκολουμ
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Σάβ Ιουν 27, 2026 11:02 pm

Rivers15 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:53 pm
Erether έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:40 pm
Με κανα 500ρικο θέλουν να ανανεώσουν τον Παπ οι αφοι. Τιμές my way. Οι κινήσεις εως τωρα δείχνουν ότι θα προσπαθήσουν να κρατήσουν το μπάτζετ σε οσο πιο χαμηλά επίπεδα γίνεται.

Το γεγονός ότι προσαρμόστηκαν στην αγορά και πληρώνουν τα βαριά ονόματα της ομάδας όσο όσο, δεν σημαίνει ότι ξαφνικά έγιναν "σκορπαω". Για αυτό έφυγαν και πολλά παιδιά, τα οποία δεν υπολογίζονταν πλέον για σημαντικο ρόλο.
Σιγα μην δεχθει μονο με 500 ο Παπ.. Εν τω μεταξυ δεν βγαινουν κ τα νουμερα με τους ελληνες για να τον αφησουν να παει σε καναν αρη.
Δεν είναι ο οποιοσδήποτε παίκτης ο Παπ φίλε μου. Τι συζητάμε τώρα; Αν δε δεχτεί, θα του δώσουν περισσότερα και θα μείνει. Δεν έχει να κάνει με αγωνιστικά κριτήρια και διαβατήρια πλέον. Εδώ θα κλείσει την καριέρα του στο υψηλό επίπεδο.

Pani7.0

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Δευ Φεβ 22, 2010 10:40 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 11:04 pm

Σε κάθε ανανέωση αυτό γίνεται με τον ΠΑΠ. Ξεκινάμε από χαμηλά, τσινάει και μετά τα βρίσκουν. Ετσι θα γίνει και τώρα.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 11:12 pm

Pani7.0 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 11:04 pm
Σε κάθε ανανέωση αυτό γίνεται με τον ΠΑΠ. Ξεκινάμε από χαμηλά, τσινάει και μετά τα βρίσκουν. Ετσι θα γίνει και τώρα.
Ο Παπ δεν έχω ακούσει να τσινήσει ποτέ. Ίσα-ίσα που σε κάποια στιγμή που ήταν ζόρικα τα πράγματα για την ομάδα είπε στους αφούς να ανακοινώσουν την ανανέωση, για να δημιουργηθεί καλό κλίμα στην ομάδα και στον κόσμο, και μετά θα τα βρούνε στο οικονομικό. Δεν είναι φραγκοφονιάς ο Παπ. Είναι κιμπάρης! :) :) :)

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1902
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 2

Σάβ Ιουν 27, 2026 11:38 pm

Erether έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:40 pm
Με κανα 500ρικο θέλουν να ανανεώσουν τον Παπ οι αφοι. Τιμές my way. Οι κινήσεις εως τωρα δείχνουν ότι θα προσπαθήσουν να κρατήσουν το μπάτζετ σε οσο πιο χαμηλά επίπεδα γίνεται.

Το γεγονός ότι προσαρμόστηκαν στην αγορά και πληρώνουν τα βαριά ονόματα της ομάδας όσο όσο, δεν σημαίνει ότι ξαφνικά έγιναν "σκορπαω". Για αυτό έφυγαν και πολλά παιδιά, τα οποία δεν υπολογίζονταν πλέον για σημαντικο ρόλο.
36-37 ειναι ο Παπ, ποσο θα παρει δηλαδη?

Pani7.0

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Δευ Φεβ 22, 2010 10:40 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 11:54 pm

Καρβουνιάρης έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 11:12 pm
Pani7.0 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 11:04 pm
Σε κάθε ανανέωση αυτό γίνεται με τον ΠΑΠ. Ξεκινάμε από χαμηλά, τσινάει και μετά τα βρίσκουν. Ετσι θα γίνει και τώρα.
Ο Παπ δεν έχω ακούσει να τσινήσει ποτέ. Ίσα-ίσα που σε κάποια στιγμή που ήταν ζόρικα τα πράγματα για την ομάδα είπε στους αφούς να ανακοινώσουν την ανανέωση, για να δημιουργηθεί καλό κλίμα στην ομάδα και στον κόσμο, και μετά θα τα βρούνε στο οικονομικό. Δεν είναι φραγκοφονιάς ο Παπ. Είναι κιμπάρης! :) :) :)
Εχμ όχι ακριβώς. Ενδεικτικά

Ανανέωση 2018
https://www.eurohoops.net/en/euroleague ... lympiacos/

Ανανεωση 2023 https://www.gazzetta.gr/basketball/euro ... n-ananeosi

Επίσης το να διαπραγματεύεται ένας παίκτης για το συμβόλαιό του δεν τον καθιστά "φραγκοφονιά".

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 27, 2026 11:54 pm

Rivers15 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:53 pm
Erether έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:40 pm
Με κανα 500ρικο θέλουν να ανανεώσουν τον Παπ οι αφοι. Τιμές my way. Οι κινήσεις εως τωρα δείχνουν ότι θα προσπαθήσουν να κρατήσουν το μπάτζετ σε οσο πιο χαμηλά επίπεδα γίνεται.

Το γεγονός ότι προσαρμόστηκαν στην αγορά και πληρώνουν τα βαριά ονόματα της ομάδας όσο όσο, δεν σημαίνει ότι ξαφνικά έγιναν "σκορπαω". Για αυτό έφυγαν και πολλά παιδιά, τα οποία δεν υπολογίζονταν πλέον για σημαντικο ρόλο.
Σιγα μην δεχθει μονο με 500 ο Παπ.. Εν τω μεταξυ δεν βγαινουν κ τα νουμερα με τους ελληνες για να τον αφησουν να παει σε καναν αρη.
Ελπιζω οτι το ρεπορταζ ειναι λαθος - εν τω μεταξυ δε λεει καν για 500, για 400 μιλαει. Ναι, ok, ειναι 36 ο Παπ αλλα ειναι και παρα πολυ ειδικη περιπτωση.

Aν υποθεσουμε οτι ισχυει το ρεπορταζ, δε με κανει και πολυ αισιοδοξο για περιπτωσεις που οντως θα χρειαστουν υπερβασεις οπως του Γουοκαπ και του Ντορσει. Ελπιζω μονο να μη μπηκαμε ξαφνικα στη λογικη οτι "ειμαστε πρωταθλητες Ευρωπης τωρα" και αρα οι παιχτες θα πρεπει να ξανουν εκπτωσεις στο οικονομικο για να ειναι μελη του πρωταθλητη Ευρωπης κλπ.

Τα εχουμε ξανακανει αυτα και δε πηγαν πολυ καλα οποτε ελπιζω να πηραμε το μαθημα μας και να μη το ξεχασουμε λογω κουπας.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2409
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 28, 2026 12:01 am

redcard έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 11:54 pm
Rivers15 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:53 pm


Σιγα μην δεχθει μονο με 500 ο Παπ.. Εν τω μεταξυ δεν βγαινουν κ τα νουμερα με τους ελληνες για να τον αφησουν να παει σε καναν αρη.
Ελπιζω οτι το ρεπορταζ ειναι λαθος - εν τω μεταξυ δε λεει καν για 500, για 400 μιλαει. Ναι, ok, ειναι 36 ο Παπ αλλα ειναι και παρα πολυ ειδικη περιπτωση.

Aν υποθεσουμε οτι ισχυει το ρεπορταζ, δε με κανει και πολυ αισιοδοξο για περιπτωσεις που οντως θα χρειαστουν υπερβασεις οπως του Γουοκαπ και του Ντορσει. Ελπιζω μονο να μη μπηκαμε ξαφνικα στη λογικη οτι "ειμαστε πρωταθλητες Ευρωπης τωρα" και αρα οι παιχτες θα πρεπει να ξανουν εκπτωσεις στο οικονομικο για να ειναι μελη του πρωταθλητη Ευρωπης κλπ.

Τα εχουμε ξανακανει αυτα και δε πηγαν πολυ καλα οποτε ελπιζω να πηραμε το μαθημα μας και να μη το ξεχασουμε λογω κουπας.
Ειναι ασεβες για τον Παπ αν του δωσουν 400-500 χιλιαρικα οταν ο Ντιλικινα επαιρνε κοντα στο εκατομμυριο, το ιδιο κι ο Μητρου Λονγκ. Οχι μονο ακομα προσφερει περισσοτερα απ ολους αυτους στο παρκε, αλλα εξακολουθει να ειναι κ σημαια του συλλογου.
Οποτε αδυνατω να πιστεψω οτι ισχυουν αυτα τα ποσα. Εξαλλου το διεψευσε και ο ατζεντης του Παπ λεγοντας πως ακομα δεν εχει δεχθει καμια προταση απ τον Ολυμπιακο.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 12:44 am

ακραιο μου φαινεται να δινουν μονο 400-500 στον παπ..επαιρνε 1,2 φετος αποτι θυμαμαι..οκ να του πουν 900 το καταλαβαινω..και περσι παντως δεν τα ειχαν βρει,του παπ του διναν 2ετες και αυτος υπεγραψε για 1 γιατι δεν του αρεσαν τα λεφτα.κατι τετοιο λεγαν.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6025
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 1:11 am

shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:44 am
ακραιο μου φαινεται να δινουν μονο 400-500 στον παπ..επαιρνε 1,2 φετος αποτι θυμαμαι..οκ να του πουν 900 το καταλαβαινω..και περσι παντως δεν τα ειχαν βρει,του παπ του διναν 2ετες και αυτος υπεγραψε για 1 γιατι δεν του αρεσαν τα λεφτα.κατι τετοιο λεγαν.
Θα του δώσει ο ΔΠΓ 1.5 από συνήθειο.

Εικόνα
Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2409
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 28, 2026 1:11 am

shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:44 am
ακραιο μου φαινεται να δινουν μονο 400-500 στον παπ..επαιρνε 1,2 φετος αποτι θυμαμαι..οκ να του πουν 900 το καταλαβαινω..και περσι παντως δεν τα ειχαν βρει,του παπ του διναν 2ετες και αυτος υπεγραψε για 1 γιατι δεν του αρεσαν τα λεφτα.κατι τετοιο λεγαν.
Περυσι ειχε option +1 ο Ολυμπιακος κ του προτειναν επεκταση με μειωμενες αποδοχες αλλα δεν δεχτηκε κι ετσι απλα ανανεωθηκε για ενα ακομα χρονο στο προσυμφωνημενο ποσο

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 1:46 am

redcard έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 11:54 pm
Rivers15 έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 10:53 pm


Σιγα μην δεχθει μονο με 500 ο Παπ.. Εν τω μεταξυ δεν βγαινουν κ τα νουμερα με τους ελληνες για να τον αφησουν να παει σε καναν αρη.
Ελπιζω οτι το ρεπορταζ ειναι λαθος - εν τω μεταξυ δε λεει καν για 500, για 400 μιλαει. Ναι, ok, ειναι 36 ο Παπ αλλα ειναι και παρα πολυ ειδικη περιπτωση.

Aν υποθεσουμε οτι ισχυει το ρεπορταζ, δε με κανει και πολυ αισιοδοξο για περιπτωσεις που οντως θα χρειαστουν υπερβασεις οπως του Γουοκαπ και του Ντορσει. Ελπιζω μονο να μη μπηκαμε ξαφνικα στη λογικη οτι "ειμαστε πρωταθλητες Ευρωπης τωρα" και αρα οι παιχτες θα πρεπει να ξανουν εκπτωσεις στο οικονομικο για να ειναι μελη του πρωταθλητη Ευρωπης κλπ.

Τα εχουμε ξανακανει αυτα και δε πηγαν πολυ καλα οποτε ελπιζω να πηραμε το μαθημα μας και να μη το ξεχασουμε λογω κουπας.
Εγω συμφωνώ με το να μην κάνουν οβερπέι.
Στο τέλος θα βγει μπάτζετ 35-40εκ χωρίς η πραγματική αξία να είναι έστω κοντά.
Όπως δεν ήταν η κανονική αξία του ρόστερ μας 8.5εκ το 2021.

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 28, 2026 1:46 am

Rivers15 έγραψε:
Κυρ Ιουν 28, 2026 12:01 am
redcard έγραψε:
Σάβ Ιουν 27, 2026 11:54 pm


Ελπιζω οτι το ρεπορταζ ειναι λαθος - εν τω μεταξυ δε λεει καν για 500, για 400 μιλαει. Ναι, ok, ειναι 36 ο Παπ αλλα ειναι και παρα πολυ ειδικη περιπτωση.

Aν υποθεσουμε οτι ισχυει το ρεπορταζ, δε με κανει και πολυ αισιοδοξο για περιπτωσεις που οντως θα χρειαστουν υπερβασεις οπως του Γουοκαπ και του Ντορσει. Ελπιζω μονο να μη μπηκαμε ξαφνικα στη λογικη οτι "ειμαστε πρωταθλητες Ευρωπης τωρα" και αρα οι παιχτες θα πρεπει να ξανουν εκπτωσεις στο οικονομικο για να ειναι μελη του πρωταθλητη Ευρωπης κλπ.

Τα εχουμε ξανακανει αυτα και δε πηγαν πολυ καλα οποτε ελπιζω να πηραμε το μαθημα μας και να μη το ξεχασουμε λογω κουπας.
Ειναι ασεβες για τον Παπ αν του δωσουν 400-500 χιλιαρικα οταν ο Ντιλικινα επαιρνε κοντα στο εκατομμυριο, το ιδιο κι ο Μητρου Λονγκ. Οχι μονο ακομα προσφερει περισσοτερα απ ολους αυτους στο παρκε, αλλα εξακολουθει να ειναι κ σημαια του συλλογου.
Οποτε αδυνατω να πιστεψω οτι ισχυουν αυτα τα ποσα. Εξαλλου το διεψευσε και ο ατζεντης του Παπ λεγοντας πως ακομα δεν εχει δεχθει καμια προταση απ τον Ολυμπιακο.
Τέσσερα κατοστάρικα ο Μήτρου-Λόνγκ και 7 ο Νιλικινά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”