Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:47 pm

Christofis έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 2:24 pm
Ο Φουρνιε δεν θα περασει στο 3. Δεν υπαρχει περιπτωση. Και δεν ξερω γιατι το συζηταμε ακομη. Οπως το Πιτερς στο 3 που το συζητουσαμε για 3 χρονια. Ο Φουρνιε θα παιξει και 3 οπως εχει παιξει αυτα τα δυο χρονια. Δηλαδη οταν το επιβαλλει ο αγωνας και ο αντιπαλος.

Θα αποκτηθουν 2 παικτες αυτο ειναι σιγουρο.

Το 4-5 απο Ευρωλιγκα:

1.Πετρουσεφ - Δεν σχολιαζω
2.Λεντει - Παει Παρτιζαν - ειχε γινει επαφη δεν ξερω γιατι δεν προχωρησε
3.Μετου - Εχει προταση απο Μπασκονια, ειχαμε επαφη μαζι του πριν 15 ημερες αλλα οχι κατι ουσιαστικο
4.Σενγκελια - Δεν μπορει να παιξει 5αρι και ας εχει βαρυνει - Ειναι λατρεια αυτος ο παικτης απο τον Καιρο της Μπασκονια αλλα οχι σε αυτη την ηλικια δεν θα τον ηθελα
5.Σμιτς - Παικτης σκληρος που συμπληρωνει τα κουτακια του Μπι, Με εναν φονια στο 3 δεν θα με πειραζε καθολου
6. Λαιλς - Θα μπορουσε αλλα θα παει οπου του δωσουνε τα παραπανω και σιγουρα δεν θα τα βρει απο εμας
7. Χορντ - Εχει υπογραψει επεκταση με την Μακαμπι
8. Μοτλει - Ειναι πλεομ περισσοτερο 5 παρα 4 και ας ξεκινησε ως 4


Δεν μου ερχεται αλλος στο μυαλο απο Ευρωλιγκα
Σαν 4-5αρια Σμιτ και Σορκιν μου κάνουν το ίδιο αν το 3αρι ειναι sniper οπως λες γιατρε

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16367
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:49 pm

Φοντεκιο δεν νομίζω να φύγει από μαιαμι όπως ήρθαν τα πράγματα ξέμειναν από παίκτες

melagis

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Δευ Μαρ 28, 2022 11:11 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 2:51 pm

Φέρε μου Αλφα Ντιαλλό
και πες μου πως να χασω
στην άμυνα παίζει για δύο
ποστάρει και τον ασσο.....

Σαν δει τον Χειζ Ντέιβις
χώρους ξανά θα κλείσει
και την αντίπαλη αμυνα
καλάθια θα γεμίσει

Η ηλικία ειναι καλή
αντέχει 3 χρόνια
Θα χουμε παρει back to back
με ζέστες και με χιόνια

Καλοί οι πειραματισμοί
μα τετοιο εργαλείο
αμέσως πας και το αποκτάς
στον ΠΑΟ??????????

Ούτε για αστείο.........

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 3:04 pm

Αυτοί λένε πως ψάχνουμε 4ο5άρι λόγω τελικών στην Ελλάδα και πως μας προτάθηκε ο Κοστέλο.

https://www.sport24.gr/basket/ti-isxiei ... rotathike/

Μήπως ο Τσούμα Οκέκε κάλυπτε (έστω περισσότερο από τον Πίτερς) το 5 για κάποια λεπτά ώστε να πάρουμε πιο ευέλικτο παίκτη;

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 3:07 pm

Christofis έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 2:24 pm
Ο Φουρνιε δεν θα περασει στο 3. Δεν υπαρχει περιπτωση. Και δεν ξερω γιατι το συζηταμε ακομη. Οπως το Πιτερς στο 3 που το συζητουσαμε για 3 χρονια. Ο Φουρνιε θα παιξει και 3 οπως εχει παιξει αυτα τα δυο χρονια. Δηλαδη οταν το επιβαλλει ο αγωνας και ο αντιπαλος.

Θα αποκτηθουν 2 παικτες αυτο ειναι σιγουρο.

Το 4-5 απο Ευρωλιγκα:

1.Πετρουσεφ - Δεν σχολιαζω
2.Λεντει - Παει Παρτιζαν - ειχε γινει επαφη δεν ξερω γιατι δεν προχωρησε
3.Μετου - Εχει προταση απο Μπασκονια, ειχαμε επαφη μαζι του πριν 15 ημερες αλλα οχι κατι ουσιαστικο
4.Σενγκελια - Δεν μπορει να παιξει 5αρι και ας εχει βαρυνει - Ειναι λατρεια αυτος ο παικτης απο τον Καιρο της Μπασκονια αλλα οχι σε αυτη την ηλικια δεν θα τον ηθελα
5.Σμιτς - Παικτης σκληρος που συμπληρωνει τα κουτακια του Μπι, Με εναν φονια στο 3 δεν θα με πειραζε καθολου
6. Λαιλς - Θα μπορουσε αλλα θα παει οπου του δωσουνε τα παραπανω και σιγουρα δεν θα τα βρει απο εμας
7. Χορντ - Εχει υπογραψει επεκταση με την Μακαμπι
8. Μοτλει - Ειναι πλεομ περισσοτερο 5 παρα 4 και ας ξεκινησε ως 4


Δεν μου ερχεται αλλος στο μυαλο απο Ευρωλιγκα
Guys αυτό λέω. Μην το κάνουμε όπως στο τοπικ του ΠΑΟ που ανακυκλώνονται γύρω από 3-4 ονόματα (Μπατιό-Μπόνγκα και σια). Για να μην έχει προχωρήσει κάτι σημαίνει ότι τα διαθέσιμα τεσσάρια στην αγορά δεν μας καλύπτουν. Γι αυτό έλεγα ότι η μη παραμονή του Πίτερς ίσως μας στοιχίσει φέτος. Δεν είναι εύκολο να βρεις ποιοτικό παίκτη με νορμαλ συμβόλαιο που θα έρθει να κάνει τα ρεπά του Σάσα. Γι αυτό πιστεύω ότι τελικά ο παίκτης που θα καταλήξουμε θα μας ξενερώσει λίγο (πχ Σμίτς), δεν θα είναι τίποτα φοβερό, στην καλύτερη να βγει σαν τον Γάλλο που είχαμε (ξεχνάω το όνομα του), στην χειρότερη να μας βγει Σίκμα.

Θεωρώ ότι η ασφάλεια που υπάρχει στα Γκαρντ θα μας δώσει τον απαραίτητο χώρο και χρόνο για να περιμένουμε να κάνουμε την σωστή κίνηση.

Μου αρέσει που έχει ξεκινήσει ξεσκαρτάρισμα στο ρόστερ (ακούγεται ότι Λαρε και Μακισικ χαιρετούν).

Λέτε αντί για Τζόζεφ να κρατήσουμε Έβανς; Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει ανακοινωθεί η λύση της συνεργασίας του ακόμη. Περίμενα οτι θα ήταν από τους πρώτους.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16367
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 3:18 pm

Καλά ότι δεν έχει προχωρήσει δεν το ξέρουμε … εδώ δεν έχουν ανακοινώσει αυτούς που κλείσαμε τον Μάρτιο.. μπορεί να έχουν βρει παίκτη , το πιθανότερο είναι κιόλας

Τον Έβανς αποκλείεται να τον κρατήσουμε

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 3:34 pm

Dimmitz έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 3:07 pm
Christofis έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 2:24 pm
Ο Φουρνιε δεν θα περασει στο 3. Δεν υπαρχει περιπτωση. Και δεν ξερω γιατι το συζηταμε ακομη. Οπως το Πιτερς στο 3 που το συζητουσαμε για 3 χρονια. Ο Φουρνιε θα παιξει και 3 οπως εχει παιξει αυτα τα δυο χρονια. Δηλαδη οταν το επιβαλλει ο αγωνας και ο αντιπαλος.

Θα αποκτηθουν 2 παικτες αυτο ειναι σιγουρο.

Το 4-5 απο Ευρωλιγκα:

1.Πετρουσεφ - Δεν σχολιαζω
2.Λεντει - Παει Παρτιζαν - ειχε γινει επαφη δεν ξερω γιατι δεν προχωρησε
3.Μετου - Εχει προταση απο Μπασκονια, ειχαμε επαφη μαζι του πριν 15 ημερες αλλα οχι κατι ουσιαστικο
4.Σενγκελια - Δεν μπορει να παιξει 5αρι και ας εχει βαρυνει - Ειναι λατρεια αυτος ο παικτης απο τον Καιρο της Μπασκονια αλλα οχι σε αυτη την ηλικια δεν θα τον ηθελα
5.Σμιτς - Παικτης σκληρος που συμπληρωνει τα κουτακια του Μπι, Με εναν φονια στο 3 δεν θα με πειραζε καθολου
6. Λαιλς - Θα μπορουσε αλλα θα παει οπου του δωσουνε τα παραπανω και σιγουρα δεν θα τα βρει απο εμας
7. Χορντ - Εχει υπογραψει επεκταση με την Μακαμπι
8. Μοτλει - Ειναι πλεομ περισσοτερο 5 παρα 4 και ας ξεκινησε ως 4


Δεν μου ερχεται αλλος στο μυαλο απο Ευρωλιγκα
Guys αυτό λέω. Μην το κάνουμε όπως στο τοπικ του ΠΑΟ που ανακυκλώνονται γύρω από 3-4 ονόματα (Μπατιό-Μπόνγκα και σια). Για να μην έχει προχωρήσει κάτι σημαίνει ότι τα διαθέσιμα τεσσάρια στην αγορά δεν μας καλύπτουν. Γι αυτό έλεγα ότι η μη παραμονή του Πίτερς ίσως μας στοιχίσει φέτος. Δεν είναι εύκολο να βρεις ποιοτικό παίκτη με νορμαλ συμβόλαιο που θα έρθει να κάνει τα ρεπά του Σάσα. Γι αυτό πιστεύω ότι τελικά ο παίκτης που θα καταλήξουμε θα μας ξενερώσει λίγο (πχ Σμίτς), δεν θα είναι τίποτα φοβερό, στην καλύτερη να βγει σαν τον Γάλλο που είχαμε (ξεχνάω το όνομα του), στην χειρότερη να μας βγει Σίκμα.

Θεωρώ ότι η ασφάλεια που υπάρχει στα Γκαρντ θα μας δώσει τον απαραίτητο χώρο και χρόνο για να περιμένουμε να κάνουμε την σωστή κίνηση.

Μου αρέσει που έχει ξεκινήσει ξεσκαρτάρισμα στο ρόστερ (ακούγεται ότι Λαρε και Μακισικ χαιρετούν).

Λέτε αντί για Τζόζεφ να κρατήσουμε Έβανς; Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει ανακοινωθεί η λύση της συνεργασίας του ακόμη. Περίμενα οτι θα ήταν από τους πρώτους.
Εγώ, αν πάρουμε 4αρι που να μπορεί να παίξει τη θέση ως πρώτος σε περίπτωση απουσίας Σάσα και που να μην τον παίζουν under (για να διατηρηθεί το spacing), είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Και ένα 3αρι βέβαια.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16367
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 3:52 pm

@Καρβουνιάρης δεν είναι ότι έχεις μικρές απαιτήσεις πάντως ..Δύσκολα έρχεται παίκτης για να παίζει 10λ και εν δύναμη να μπορεί να είναι βασικός στην πρωταθλήτρια Ευρώπης .. ο Πίτερς άντεξε δύο χρόνια να το κάνει επειδή είχε συμβόλαιο ..από Ευρωλίγκα εκτός του λεντει και του οκεκε δεν μου έρχεται άλλος να πληρει αυτά τα κριτήρια

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:20 pm

shaq7 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 3:52 pm
@Καρβουνιάρης δεν είναι ότι έχεις μικρές απαιτήσεις πάντως ..Δύσκολα έρχεται παίκτης για να παίζει 10λ και εν δύναμη να μπορεί να είναι βασικός στην πρωταθλήτρια Ευρώπης .. ο Πίτερς άντεξε δύο χρόνια να το κάνει επειδή είχε συμβόλαιο ..από Ευρωλίγκα εκτός του λεντει και του οκεκε δεν μου έρχεται άλλος να πληρει αυτά τα κριτήρια
Βασικά μόνο ο Okeke μπορεί να το κάνει αυτό. Αρκετά καλό σουτ, ντούκι, γρήγορος, δεν ζητά και τρελό χρόνο, παίζει συμπαθητική άμυνα (καλύτερη από Αλέκο και Σάσα) και τρομερή ηλικία.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:18 pm

@shaq7 Εννοείται πως ο Σάσα θα σταματήσει τα 30+ λεπτά που έπαιζε. Τέρμα και το κυνήγι του MVP. Πρέπει κι αυτός να ξεκουράζεται και να παραμένει φρέσκος. Να παίζει 20-25 λεπτά και τα υπόλοιπα ο Οκέκε (ας πούμε). Και όχι όλα τα παιχνίδια. Να γίνεται ροτέισον και εκεί.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:23 pm

@Christofis Ο Τουμπελις δεν ειναι in the picture;

Και αν πάμε σε 4-5αρι οπως είπε κι ο γιατρός πάμε σε λύση 2-3αριού

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16367
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:37 pm

εγω παντως αν ημουν μπαρτζω θα επαιρνα τον οκεκε και μετα αναλογως πως πηγαινε η ομαδα μεχρι τα κοψιματα του ΝΒΑ θα εφερνα και οτι εβλεπα οτι λειπει απο την ομαδα..στην ευρωπη δεν κυκλοφορει τιποτα που δεν το βρισκεις πανευκολα στα μεσα της χρονιας..σπας και ενα συμβολαιο που λεει ο λογος.

μοντερο μακ γουοκαπ
φουρνιε ντορσει
γουορντ παπ μακισικ
βεζε οκεκε
μιλου ταρικ χολ

Υπερκομπλε να ξεκινησεις ετσι την χρονια και να δεις τι σου λειπει..αν ο φουρνιε αποδιδει στο 3 δεν χρειαζεσαι παικτη..αν οχι φερνεις ενα 3ρι απο τα κοψιματα.πχ φοντεκιο..

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:40 pm

SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:23 pm
@Christofis Ο Τουμπελις δεν ειναι in the picture;

Και αν πάμε σε 4-5αρι οπως είπε κι ο γιατρός πάμε σε λύση 2-3αριού
Ο Τουμπέλις κυρίως των πλει οφς είναι φοβερή κίνηση. Αμφιβάλλω όμως αν τον δίνει η Ζαλγκίρις που πρόσφατα τον ανανέωσε.

Επίσης είναι Λιθουανός που για κάποιο λόγο δεν σαν Ολυμπιακός. :Amen:

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:59 pm

SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:23 pm
@Christofis Ο Τουμπελις δεν ειναι in the picture;

Και αν πάμε σε 4-5αρι οπως είπε κι ο γιατρός πάμε σε λύση 2-3αριού
@SbioTech ο Τουμπέλις ανανέωσε με Ζαλγκίρις με καλό συμβόλαιο. Δεν παραχωρείται πλέον. Θα ήταν ιδανική περίπτωση για 4-5.

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 6:03 pm

shaq7 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:37 pm
εγω παντως αν ημουν μπαρτζω θα επαιρνα τον οκεκε και μετα αναλογως πως πηγαινε η ομαδα μεχρι τα κοψιματα του ΝΒΑ θα εφερνα και οτι εβλεπα οτι λειπει απο την ομαδα..στην ευρωπη δεν κυκλοφορει τιποτα που δεν το βρισκεις πανευκολα στα μεσα της χρονιας..σπας και ενα συμβολαιο που λεει ο λογος.

μοντερο μακ γουοκαπ
φουρνιε ντορσει
γουορντ παπ μακισικ
βεζε οκεκε
μιλου ταρικ χολ

Υπερκομπλε να ξεκινησεις ετσι την χρονια και να δεις τι σου λειπει..αν ο φουρνιε αποδιδει στο 3 δεν χρειαζεσαι παικτη..αν οχι φερνεις ενα 3ρι απο τα κοψιματα.πχ φοντεκιο..
@shaq ακριβώς αυτό. Πέρυσι (χωρίς να είναι μέσα στον προγραμματισμό) υπήρχαν κενά στο ρόστερ, τα οποία συμπληρώθηκαν ιδανικά μέσα στην χρονιά. Αν είχαμε φέρει μια μετριότητα στο πέντε να συμπληρώσει τον Χολ, τότε ίσως να είχε αλλάξει ο ρους της ιστορίας γιατί δεν θα είχαμε κινηθεί για Ταιρικ.

Από το να πάρεις μετριότητες τύπου Κόλσον, φέρνεις ένα τίμιο τεσσάρι στυλ Οκέκε και περιμένεις. Στην τελική ο Ward μπορεί άνετα να παίξει 25+ λεπτά στο πρώτο μισό της σεζόν.

Ο Φουρνιέ στο τρία για μένα θα κάνει όργια φέτος. Δεν θα τον βάλεις μαζί με Ντορσει που δεν την έδινε από το δεξί στο αριστερό. Ο Γάλλος έχει και τρομερό off ball παιχνίδι που δεν το έχει ξεδιπλώσει ακόμα, αρκεί να υπάρχει και κάποιος που να μπορεί να του πασάρει (που πλέον έχουμε αρκετούς).

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”