Σαν 4-5αρια Σμιτ και Σορκιν μου κάνουν το ίδιο αν το 3αρι ειναι sniper οπως λες γιατρεChristofis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 2:24 pmΟ Φουρνιε δεν θα περασει στο 3. Δεν υπαρχει περιπτωση. Και δεν ξερω γιατι το συζηταμε ακομη. Οπως το Πιτερς στο 3 που το συζητουσαμε για 3 χρονια. Ο Φουρνιε θα παιξει και 3 οπως εχει παιξει αυτα τα δυο χρονια. Δηλαδη οταν το επιβαλλει ο αγωνας και ο αντιπαλος.
Θα αποκτηθουν 2 παικτες αυτο ειναι σιγουρο.
Το 4-5 απο Ευρωλιγκα:
1.Πετρουσεφ - Δεν σχολιαζω
2.Λεντει - Παει Παρτιζαν - ειχε γινει επαφη δεν ξερω γιατι δεν προχωρησε
3.Μετου - Εχει προταση απο Μπασκονια, ειχαμε επαφη μαζι του πριν 15 ημερες αλλα οχι κατι ουσιαστικο
4.Σενγκελια - Δεν μπορει να παιξει 5αρι και ας εχει βαρυνει - Ειναι λατρεια αυτος ο παικτης απο τον Καιρο της Μπασκονια αλλα οχι σε αυτη την ηλικια δεν θα τον ηθελα
5.Σμιτς - Παικτης σκληρος που συμπληρωνει τα κουτακια του Μπι, Με εναν φονια στο 3 δεν θα με πειραζε καθολου
6. Λαιλς - Θα μπορουσε αλλα θα παει οπου του δωσουνε τα παραπανω και σιγουρα δεν θα τα βρει απο εμας
7. Χορντ - Εχει υπογραψει επεκταση με την Μακαμπι
8. Μοτλει - Ειναι πλεομ περισσοτερο 5 παρα 4 και ας ξεκινησε ως 4
Δεν μου ερχεται αλλος στο μυαλο απο Ευρωλιγκα
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 766
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Φέρε μου Αλφα Ντιαλλό
και πες μου πως να χασω
στην άμυνα παίζει για δύο
ποστάρει και τον ασσο.....
Σαν δει τον Χειζ Ντέιβις
χώρους ξανά θα κλείσει
και την αντίπαλη αμυνα
καλάθια θα γεμίσει
Η ηλικία ειναι καλή
αντέχει 3 χρόνια
Θα χουμε παρει back to back
με ζέστες και με χιόνια
Καλοί οι πειραματισμοί
μα τετοιο εργαλείο
αμέσως πας και το αποκτάς
στον ΠΑΟ??????????
Ούτε για αστείο.........
και πες μου πως να χασω
στην άμυνα παίζει για δύο
ποστάρει και τον ασσο.....
Σαν δει τον Χειζ Ντέιβις
χώρους ξανά θα κλείσει
και την αντίπαλη αμυνα
καλάθια θα γεμίσει
Η ηλικία ειναι καλή
αντέχει 3 χρόνια
Θα χουμε παρει back to back
με ζέστες και με χιόνια
Καλοί οι πειραματισμοί
μα τετοιο εργαλείο
αμέσως πας και το αποκτάς
στον ΠΑΟ??????????
Ούτε για αστείο.........
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 342
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτοί λένε πως ψάχνουμε 4ο5άρι λόγω τελικών στην Ελλάδα και πως μας προτάθηκε ο Κοστέλο.
https://www.sport24.gr/basket/ti-isxiei ... rotathike/
Μήπως ο Τσούμα Οκέκε κάλυπτε (έστω περισσότερο από τον Πίτερς) το 5 για κάποια λεπτά ώστε να πάρουμε πιο ευέλικτο παίκτη;
https://www.sport24.gr/basket/ti-isxiei ... rotathike/
Μήπως ο Τσούμα Οκέκε κάλυπτε (έστω περισσότερο από τον Πίτερς) το 5 για κάποια λεπτά ώστε να πάρουμε πιο ευέλικτο παίκτη;
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Guys αυτό λέω. Μην το κάνουμε όπως στο τοπικ του ΠΑΟ που ανακυκλώνονται γύρω από 3-4 ονόματα (Μπατιό-Μπόνγκα και σια). Για να μην έχει προχωρήσει κάτι σημαίνει ότι τα διαθέσιμα τεσσάρια στην αγορά δεν μας καλύπτουν. Γι αυτό έλεγα ότι η μη παραμονή του Πίτερς ίσως μας στοιχίσει φέτος. Δεν είναι εύκολο να βρεις ποιοτικό παίκτη με νορμαλ συμβόλαιο που θα έρθει να κάνει τα ρεπά του Σάσα. Γι αυτό πιστεύω ότι τελικά ο παίκτης που θα καταλήξουμε θα μας ξενερώσει λίγο (πχ Σμίτς), δεν θα είναι τίποτα φοβερό, στην καλύτερη να βγει σαν τον Γάλλο που είχαμε (ξεχνάω το όνομα του), στην χειρότερη να μας βγει Σίκμα.Christofis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 2:24 pmΟ Φουρνιε δεν θα περασει στο 3. Δεν υπαρχει περιπτωση. Και δεν ξερω γιατι το συζηταμε ακομη. Οπως το Πιτερς στο 3 που το συζητουσαμε για 3 χρονια. Ο Φουρνιε θα παιξει και 3 οπως εχει παιξει αυτα τα δυο χρονια. Δηλαδη οταν το επιβαλλει ο αγωνας και ο αντιπαλος.
Θα αποκτηθουν 2 παικτες αυτο ειναι σιγουρο.
Το 4-5 απο Ευρωλιγκα:
1.Πετρουσεφ - Δεν σχολιαζω
2.Λεντει - Παει Παρτιζαν - ειχε γινει επαφη δεν ξερω γιατι δεν προχωρησε
3.Μετου - Εχει προταση απο Μπασκονια, ειχαμε επαφη μαζι του πριν 15 ημερες αλλα οχι κατι ουσιαστικο
4.Σενγκελια - Δεν μπορει να παιξει 5αρι και ας εχει βαρυνει - Ειναι λατρεια αυτος ο παικτης απο τον Καιρο της Μπασκονια αλλα οχι σε αυτη την ηλικια δεν θα τον ηθελα
5.Σμιτς - Παικτης σκληρος που συμπληρωνει τα κουτακια του Μπι, Με εναν φονια στο 3 δεν θα με πειραζε καθολου
6. Λαιλς - Θα μπορουσε αλλα θα παει οπου του δωσουνε τα παραπανω και σιγουρα δεν θα τα βρει απο εμας
7. Χορντ - Εχει υπογραψει επεκταση με την Μακαμπι
8. Μοτλει - Ειναι πλεομ περισσοτερο 5 παρα 4 και ας ξεκινησε ως 4
Δεν μου ερχεται αλλος στο μυαλο απο Ευρωλιγκα
Θεωρώ ότι η ασφάλεια που υπάρχει στα Γκαρντ θα μας δώσει τον απαραίτητο χώρο και χρόνο για να περιμένουμε να κάνουμε την σωστή κίνηση.
Μου αρέσει που έχει ξεκινήσει ξεσκαρτάρισμα στο ρόστερ (ακούγεται ότι Λαρε και Μακισικ χαιρετούν).
Λέτε αντί για Τζόζεφ να κρατήσουμε Έβανς; Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει ανακοινωθεί η λύση της συνεργασίας του ακόμη. Περίμενα οτι θα ήταν από τους πρώτους.
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 319
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Εγώ, αν πάρουμε 4αρι που να μπορεί να παίξει τη θέση ως πρώτος σε περίπτωση απουσίας Σάσα και που να μην τον παίζουν under (για να διατηρηθεί το spacing), είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Και ένα 3αρι βέβαια.Dimmitz έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 3:07 pmGuys αυτό λέω. Μην το κάνουμε όπως στο τοπικ του ΠΑΟ που ανακυκλώνονται γύρω από 3-4 ονόματα (Μπατιό-Μπόνγκα και σια). Για να μην έχει προχωρήσει κάτι σημαίνει ότι τα διαθέσιμα τεσσάρια στην αγορά δεν μας καλύπτουν. Γι αυτό έλεγα ότι η μη παραμονή του Πίτερς ίσως μας στοιχίσει φέτος. Δεν είναι εύκολο να βρεις ποιοτικό παίκτη με νορμαλ συμβόλαιο που θα έρθει να κάνει τα ρεπά του Σάσα. Γι αυτό πιστεύω ότι τελικά ο παίκτης που θα καταλήξουμε θα μας ξενερώσει λίγο (πχ Σμίτς), δεν θα είναι τίποτα φοβερό, στην καλύτερη να βγει σαν τον Γάλλο που είχαμε (ξεχνάω το όνομα του), στην χειρότερη να μας βγει Σίκμα.Christofis έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 2:24 pmΟ Φουρνιε δεν θα περασει στο 3. Δεν υπαρχει περιπτωση. Και δεν ξερω γιατι το συζηταμε ακομη. Οπως το Πιτερς στο 3 που το συζητουσαμε για 3 χρονια. Ο Φουρνιε θα παιξει και 3 οπως εχει παιξει αυτα τα δυο χρονια. Δηλαδη οταν το επιβαλλει ο αγωνας και ο αντιπαλος.
Θα αποκτηθουν 2 παικτες αυτο ειναι σιγουρο.
Το 4-5 απο Ευρωλιγκα:
1.Πετρουσεφ - Δεν σχολιαζω
2.Λεντει - Παει Παρτιζαν - ειχε γινει επαφη δεν ξερω γιατι δεν προχωρησε
3.Μετου - Εχει προταση απο Μπασκονια, ειχαμε επαφη μαζι του πριν 15 ημερες αλλα οχι κατι ουσιαστικο
4.Σενγκελια - Δεν μπορει να παιξει 5αρι και ας εχει βαρυνει - Ειναι λατρεια αυτος ο παικτης απο τον Καιρο της Μπασκονια αλλα οχι σε αυτη την ηλικια δεν θα τον ηθελα
5.Σμιτς - Παικτης σκληρος που συμπληρωνει τα κουτακια του Μπι, Με εναν φονια στο 3 δεν θα με πειραζε καθολου
6. Λαιλς - Θα μπορουσε αλλα θα παει οπου του δωσουνε τα παραπανω και σιγουρα δεν θα τα βρει απο εμας
7. Χορντ - Εχει υπογραψει επεκταση με την Μακαμπι
8. Μοτλει - Ειναι πλεομ περισσοτερο 5 παρα 4 και ας ξεκινησε ως 4
Δεν μου ερχεται αλλος στο μυαλο απο Ευρωλιγκα
Θεωρώ ότι η ασφάλεια που υπάρχει στα Γκαρντ θα μας δώσει τον απαραίτητο χώρο και χρόνο για να περιμένουμε να κάνουμε την σωστή κίνηση.
Μου αρέσει που έχει ξεκινήσει ξεσκαρτάρισμα στο ρόστερ (ακούγεται ότι Λαρε και Μακισικ χαιρετούν).
Λέτε αντί για Τζόζεφ να κρατήσουμε Έβανς; Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει ανακοινωθεί η λύση της συνεργασίας του ακόμη. Περίμενα οτι θα ήταν από τους πρώτους.
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16367
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
@Καρβουνιάρης δεν είναι ότι έχεις μικρές απαιτήσεις πάντως ..Δύσκολα έρχεται παίκτης για να παίζει 10λ και εν δύναμη να μπορεί να είναι βασικός στην πρωταθλήτρια Ευρώπης .. ο Πίτερς άντεξε δύο χρόνια να το κάνει επειδή είχε συμβόλαιο ..από Ευρωλίγκα εκτός του λεντει και του οκεκε δεν μου έρχεται άλλος να πληρει αυτά τα κριτήρια
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 802
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Βασικά μόνο ο Okeke μπορεί να το κάνει αυτό. Αρκετά καλό σουτ, ντούκι, γρήγορος, δεν ζητά και τρελό χρόνο, παίζει συμπαθητική άμυνα (καλύτερη από Αλέκο και Σάσα) και τρομερή ηλικία.shaq7 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 3:52 pm@Καρβουνιάρης δεν είναι ότι έχεις μικρές απαιτήσεις πάντως ..Δύσκολα έρχεται παίκτης για να παίζει 10λ και εν δύναμη να μπορεί να είναι βασικός στην πρωταθλήτρια Ευρώπης .. ο Πίτερς άντεξε δύο χρόνια να το κάνει επειδή είχε συμβόλαιο ..από Ευρωλίγκα εκτός του λεντει και του οκεκε δεν μου έρχεται άλλος να πληρει αυτά τα κριτήρια
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 319
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16367
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
εγω παντως αν ημουν μπαρτζω θα επαιρνα τον οκεκε και μετα αναλογως πως πηγαινε η ομαδα μεχρι τα κοψιματα του ΝΒΑ θα εφερνα και οτι εβλεπα οτι λειπει απο την ομαδα..στην ευρωπη δεν κυκλοφορει τιποτα που δεν το βρισκεις πανευκολα στα μεσα της χρονιας..σπας και ενα συμβολαιο που λεει ο λογος.
μοντερο μακ γουοκαπ
φουρνιε ντορσει
γουορντ παπ μακισικ
βεζε οκεκε
μιλου ταρικ χολ
Υπερκομπλε να ξεκινησεις ετσι την χρονια και να δεις τι σου λειπει..αν ο φουρνιε αποδιδει στο 3 δεν χρειαζεσαι παικτη..αν οχι φερνεις ενα 3ρι απο τα κοψιματα.πχ φοντεκιο..
μοντερο μακ γουοκαπ
φουρνιε ντορσει
γουορντ παπ μακισικ
βεζε οκεκε
μιλου ταρικ χολ
Υπερκομπλε να ξεκινησεις ετσι την χρονια και να δεις τι σου λειπει..αν ο φουρνιε αποδιδει στο 3 δεν χρειαζεσαι παικτη..αν οχι φερνεις ενα 3ρι απο τα κοψιματα.πχ φοντεκιο..
-
FabrizioOberto

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 342
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένος παίκτης: McKissick
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
@shaq ακριβώς αυτό. Πέρυσι (χωρίς να είναι μέσα στον προγραμματισμό) υπήρχαν κενά στο ρόστερ, τα οποία συμπληρώθηκαν ιδανικά μέσα στην χρονιά. Αν είχαμε φέρει μια μετριότητα στο πέντε να συμπληρώσει τον Χολ, τότε ίσως να είχε αλλάξει ο ρους της ιστορίας γιατί δεν θα είχαμε κινηθεί για Ταιρικ.shaq7 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 5:37 pmεγω παντως αν ημουν μπαρτζω θα επαιρνα τον οκεκε και μετα αναλογως πως πηγαινε η ομαδα μεχρι τα κοψιματα του ΝΒΑ θα εφερνα και οτι εβλεπα οτι λειπει απο την ομαδα..στην ευρωπη δεν κυκλοφορει τιποτα που δεν το βρισκεις πανευκολα στα μεσα της χρονιας..σπας και ενα συμβολαιο που λεει ο λογος.
μοντερο μακ γουοκαπ
φουρνιε ντορσει
γουορντ παπ μακισικ
βεζε οκεκε
μιλου ταρικ χολ
Υπερκομπλε να ξεκινησεις ετσι την χρονια και να δεις τι σου λειπει..αν ο φουρνιε αποδιδει στο 3 δεν χρειαζεσαι παικτη..αν οχι φερνεις ενα 3ρι απο τα κοψιματα.πχ φοντεκιο..
Από το να πάρεις μετριότητες τύπου Κόλσον, φέρνεις ένα τίμιο τεσσάρι στυλ Οκέκε και περιμένεις. Στην τελική ο Ward μπορεί άνετα να παίξει 25+ λεπτά στο πρώτο μισό της σεζόν.
Ο Φουρνιέ στο τρία για μένα θα κάνει όργια φέτος. Δεν θα τον βάλεις μαζί με Ντορσει που δεν την έδινε από το δεξί στο αριστερό. Ο Γάλλος έχει και τρομερό off ball παιχνίδι που δεν το έχει ξεδιπλώσει ακόμα, αρκεί να υπάρχει και κάποιος που να μπορεί να του πασάρει (που πλέον έχουμε αρκετούς).


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο