τουλουμπα έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:35 pm
SbioTech έγραψε: ↑Τετ Ιουν 24, 2026 4:33 pm
Φέτος ομως
δεν είναι ελεύθερος. Ας κάτσει παγκο με 1μ. Του χρόνου οριακά θα βρίσκει τόσα
Κοίτα να δεις νεύρα που μου έβγαλε η υπόθεση...
ε μπορει να βρει με 1.8 του χρονου
εσεις ομως θα εχετε μεγαλη αγωνιστικη μειωση αν τα ξυνει
και θα χασατε και μελλοντικη του προσφορα
μαντεψε ποιος θα βγει χαμενος
Θεωρείς οτι του χρόνου 34.5 θα του δώσει κάποιος διετές με 1.8εκ αν όλη τη χρονιά σκουπίζει πάγκο;
Για αυτό εγώ λέω του κανεις απο φετος κλειστό διετές και ενα +1 ως τυράκι που όλοι ξέρουμε οτι δεν θα ενεργοποιηθεί, του δίνεις και 1.5-1.7 και τέλος.
Εγώ ειλικρινά που είμαι φαν του, δεν θα είχα πρόβλημα να γίνει πιο σκληρή διαχείριση... Μάντεψε ποιος θα αγχώνεται οσο περνούν οι μήνες και ρισκάρει ενα τραυματισμό ή με απραξία...