Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3440
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:29 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:24 pm
https://onlyeuroleaguenews.com/chapoel- ... u-gouokap/


ωχ ετοιμαστειτε να ξηλωθειτε
Μας είχατε ζαλίσει τόσα χρόνια να κάνουμε μεταγραφές στα γκάρντ. Με το που ήρθαν οι δύο καινούργιοι θέλουν να φύγουν οι παλιοί :D.

Κατι ήξερε ο Μπαρτζώκας και δεν έπαιρνε γκάρντ τόσα χρόνια ή έφερνε τίποτα τυχαίους στυλ Ντιλικινά :roofl: :roofl:

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:31 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:28 pm
kein έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:27 pm


Καλά αυτό είναι άλλη κουβέντα για άλλο θρεντ , τώρα μιλάμε για κασέρι :mrgreen:
την υπεραξια δεν την παιρνει επειδη παιζει η οχι στην εθνικη την παιρνει επειδη παιζει σαν ελληνας στην α1
Καλά ναι δεν αμφιβάλει κανεις γι αυτό.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3167
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Τετ Ιουν 24, 2026 4:31 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:16 pm
γιατι δεν θελετε να δωσετε αυξηση στον θωμα ενα εκατ να τελειωσει η ιστορια?
Εγώ ο σακ και ο ντιμιτζ; :D

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:31 pm

SbioTech έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:29 pm

Για τον Θωμά δεν ισχύει αυτο. Πείτε μου πόσοι πιστεύετε οτι αν βγει του χρόνου 34.5 στην αγορά θα βρει συμβόλαιο με 2 μπροστά. Ποτέ και με κανένα πληθωρισμό.

γιαυτο θα επιχειρησει να το παρει φετος το μεγαλο συμβολαιο


ανετα βρισκει 2+ εκατ φετος

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:32 pm

tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:31 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:16 pm
γιατι δεν θελετε να δωσετε αυξηση στον θωμα ενα εκατ να τελειωσει η ιστορια?
Εγώ ο σακ και ο ντιμιτζ; :D
Μόνο τρεις εισαστε ;

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:32 pm

tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:31 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:16 pm
γιατι δεν θελετε να δωσετε αυξηση στον θωμα ενα εκατ να τελειωσει η ιστορια?
Εγώ ο σακ και ο ντιμιτζ; :D
ε ολοι σας τι το συζητατε

κανονικα θα πρεπει να βομβαριζετε την καε να του δωσει τα 2.3-2.5 να τελειωνει η ιστορια
σιγα θα πεσει εξω η καε με 1 εκατ παραπανω για εναν παιχτη που εχει προσφερει

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:33 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:31 pm
SbioTech έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:29 pm

Για τον Θωμά δεν ισχύει αυτο. Πείτε μου πόσοι πιστεύετε οτι αν βγει του χρόνου 34.5 στην αγορά θα βρει συμβόλαιο με 2 μπροστά. Ποτέ και με κανένα πληθωρισμό.

γιαυτο θα επιχειρησει να το παρει φετος το μεγαλο συμβολαιο


ανετα βρισκει 2+ εκατ φετος
Φέτος ομως δεν είναι ελεύθερος. Ας κάτσει παγκο με 1μ. Του χρόνου οριακά θα βρίσκει τόσα

Κοίτα να δεις νεύρα που μου έβγαλε η υπόθεση...

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13687
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:35 pm

SbioTech έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:33 pm
τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:31 pm


γιαυτο θα επιχειρησει να το παρει φετος το μεγαλο συμβολαιο


ανετα βρισκει 2+ εκατ φετος
Φέτος ομως δεν είναι ελεύθερος. Ας κάτσει παγκο με 1μ. Του χρόνου οριακά θα βρίσκει τόσα

Κοίτα να δεις νεύρα που μου έβγαλε η υπόθεση...
ε μπορει να βρει με 1.8 του χρονου
εσεις ομως θα εχετε μεγαλη αγωνιστικη μειωση αν τα ξυνει
και θα χασατε και μελλοντικη του προσφορα

μαντεψε ποιος θα βγει χαμενος

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 488
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τετ Ιουν 24, 2026 4:38 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:32 pm
tokalytero3d έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:31 pm


Εγώ ο σακ και ο ντιμιτζ; :D
ε ολοι σας τι το συζητατε

κανονικα θα πρεπει να βομβαριζετε την καε να του δωσει τα 2.3-2.5 να τελειωνει η ιστορια
σιγα θα πεσει εξω η καε με 1 εκατ παραπανω για εναν παιχτη που εχει προσφερει
τουλουμπα αν παρει 2.5 ο θωμας τον μιλουτινοφ και τον ντορσει οχι με 4 ουτε με 5 δεν τους κρατας...ας επικρατησει η λογικη.μην ξεχνας εχουμε κλεισει μοντερο ομοιως με 3 παρα κατι.θα ερθει θα δει το θωμα και θα γελασει και το παρδαλο κατσικι.θα πει ιδια λεφτα παιρνω εγω με αυτον?εγκεφαλικο θα παθει ο ανθρωπος

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:39 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:35 pm
SbioTech έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:33 pm


Φέτος ομως δεν είναι ελεύθερος. Ας κάτσει παγκο με 1μ. Του χρόνου οριακά θα βρίσκει τόσα

Κοίτα να δεις νεύρα που μου έβγαλε η υπόθεση...
ε μπορει να βρει με 1.8 του χρονου
εσεις ομως θα εχετε μεγαλη αγωνιστικη μειωση αν τα ξυνει
και θα χασατε και μελλοντικη του προσφορα

μαντεψε ποιος θα βγει χαμενος
Θεωρείς οτι του χρόνου 34.5 θα του δώσει κάποιος διετές με 1.8εκ αν όλη τη χρονιά σκουπίζει πάγκο;

Για αυτό εγώ λέω του κανεις απο φετος κλειστό διετές και ενα +1 ως τυράκι που όλοι ξέρουμε οτι δεν θα ενεργοποιηθεί, του δίνεις και 1.5-1.7 και τέλος.

Εγώ ειλικρινά που είμαι φαν του, δεν θα είχα πρόβλημα να γίνει πιο σκληρή διαχείριση... Μάντεψε ποιος θα αγχώνεται οσο περνούν οι μήνες και ρισκάρει ενα τραυματισμό ή με απραξία...

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:40 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:35 pm
SbioTech έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:33 pm


Φέτος ομως δεν είναι ελεύθερος. Ας κάτσει παγκο με 1μ. Του χρόνου οριακά θα βρίσκει τόσα

Κοίτα να δεις νεύρα που μου έβγαλε η υπόθεση...
ε μπορει να βρει με 1.8 του χρονου
εσεις ομως θα εχετε μεγαλη αγωνιστικη μειωση αν τα ξυνει
και θα χασατε και μελλοντικη του προσφορα

μαντεψε ποιος θα βγει χαμενος
Δεν πρόκειται να βρει με την καμία του χρόνου 1,8. Από την στιγμή που πήραμε Μοντέρο, Μακιντάιρ δεν υπάρχει κενό στην θέση του, δεν μπορεί να μας ασκήσει πίεση και δεν μπορεί να φύγει. Επειδή η ομάδα δεν έχει δείξει ότι είναι αχάριστη θα του κάνει μια γεναία αύξηση που δεν θα ξεπεράσει σίγουρα τα 2 Μ και το πιθανοτερο είναι να την υπογράψει και θα λήξει το θέμα, εκτός αν τσινήσουν οι Αφοί με την συνέντευξη.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:42 pm

Δεν κρατάς παίχτη δυσαρεστημένο, είναι ζημιά για τα αποδυτήρια για για το αγωνιστικό κομμάτι. Ή τον πληρώνεις ανάλογα (βρίσκεις μια χρυσή τομή - τιμή ) ή του λες βρες πρόταση. Σε οποία αλκή περίπτωση η ομάδα βγαίνει χαμένη.
Πάντως το ένα μυριο είναι λίγο παιδιά , το αξίζει το κάτι παραπάνω

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:43 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:24 pm
https://onlyeuroleaguenews.com/chapoel- ... u-gouokap/


ωχ ετοιμαστειτε να ξηλωθειτε
Στο καλό

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3660
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:44 pm

Ο θωμας θα παρει το 1,7 του που ζητησε και θα πει και ευχαριστω. Λθος τροπος να δειξει οτι περιμενει αναπροσαρμογη. Λαθος του Λωτσου μεγαλο. Αλλα τεσπα.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16418
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 4:51 pm

Christofis έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 4:44 pm
Ο θωμας θα παρει το 1,7 του που ζητησε και θα πει και ευχαριστω. Λθος τροπος να δειξει οτι περιμενει αναπροσαρμογη. Λαθος του Λωτσου μεγαλο. Αλλα τεσπα.
o βαρλας ειναι και η οκταγκον..λωτσος ειναι του ντορσει εχω την εντυπωση και του βεζε.

@Dimmitz δηλαδη πρεπει η να βγει στα καναλια να εκβιαζει η να παει να υπογραψει αλλου?Το να παει να συζητησει με την ομαδα φυσιολογικα δεν υπαρχει σαν ενδεχομενο? :lol:

Μονο κακο εκανε ο θωμας με αυτο που εκανε..Να το κανει ο ντορσει παει και ερχεται αλλα ο θωμας δεν εχει το leverage..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”