Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:15 am

redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 am
Υπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.

Εκει οφειλεις σεβασμο, στους ανθρωπους, οχι στις μπλουζες και στα σηματα και σε μενα, τον ακυρο.
Τη δουλειά τους έκαναν αυτοί οι άνθρωποι δεν νομίζω πως έγινε τίποτα τρομερό.

Τους σέβεται και θα τους σέβεται. Το σε ποιά ομάδα θα συνεχίσει δεν μπορεί έχει άλλη σημασία πέρα από το οπαδικό κριτήριο.

Εικόνα
Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3665
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:16 am

Μην το κουραζουμε ο Φαλ πηγε στα 35 του στον Παο. Η πιθανοτητα να ειναι κομβικος ειναι παρα πολυ μικρη. Δεν τον χρειαζομασταν με γεια σου με χαρα σου με ή χωρις διαβατηριο.

Γουοκαπ, Μακινταιαρ, Μοντερο
Ντορσει, Νετζηπογλου
Φουρνιε, Παπανοκολαου
Σασα, Μεταγραφη
Μιλου, Ταιρικ, Καραγιαννιδης.

Μεταγραφη, Σλουκας, Τολιοπουλος
Ναν, Μεταγραφη/Γκραντ
Μπονγκα, Ρογκαβοπουλος, Καλαιτζακης
Χειζ Ντειβις, Μητογλου
Λεσορ/Μεταγραφη, Φαλ

Η αντι δυαριου να παιξει ο Ρογκα 2 και να μπει ακομη ενα φοργουορντ

Παλι Μιλου Ταιρικ προτιμω οποιος και αν ειναι πρωτος στον Παο

Ο Παο χρειαζοταν διαβατηειο απο Παπαγιαννη μαλλον καλυτερα το ρισκο (Πολυ Μεγαλο) Φαλ

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16425
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:16 am

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:14 am
shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 am


χαντακωνεις το ροστερ της ευρωλιγκας για ενα διαβατηριο που ζητημα να βγαλει 2 χρονια καλα..επισης πιθανο να μην χαλαει τον μπαρτζωκα να εχει απεναντι του γραμμη ψηλων Χ-λεσορ-φαλ ενω θα εχει μιλου ταρικ χολ..γιατι αν εξαιρεσουμε το διαβατηριο δεν μπορεις να κανεις καλη γραμμη ψηλων με τον λεσορ οπως ειναι μετα τον τραυματισμο και τον φαλ το ιδιο.
Μια χαρά γραμμή ψηλών μπορούμε να κάνουμε αν έρθει πρωτοκλασάτος ψηλός για να πλαισιώσει τον Λεσόρ και τον Φαλ.
ποιος ψηλος πιστευεις μπορει να ρθει και να ειναι καλη γραμμη ψηλων..κανας νουρκιτς η καποιος τετοιου επιπεδου..στην ευρωλιγκα ελευθερος δεν υπαρχει καποιος,η καλυτερη επιλογη ειναι ο ταις.

Rivers15

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2371
Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:18 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 am
manos_89 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:03 am
Και μόνο το ότι καλός/έστω average παίκτης με διαβατήριο πήγε στον αιώνιο είναι κάπως δώρο.
Στη θέση σας εγώ θα κράταγα έναν εκ των Χολ και Tyrique
χαντακωνεις το ροστερ της ευρωλιγκας για ενα διαβατηριο που ζητημα να βγαλει 2 χρονια καλα..επισης πιθανο να μην χαλαει τον μπαρτζωκα να εχει απεναντι του γραμμη ψηλων Χ-λεσορ-φαλ ενω θα εχει μιλου ταρικ χολ..γιατι αν εξαιρεσουμε το διαβατηριο δεν μπορεις να κανεις καλη γραμμη ψηλων με τον λεσορ οπως ειναι μετα τον τραυματισμο και τον φαλ το ιδιο.
Δεν συζηταμε για δυο χρονια αλλα για ενα, διοτι αλλο ενα χρονο συμβολαιο ειχε και δεν παιζει να τον ανανεωναμε του χρονου. Δηλαδη εδω τωρα δεν ειναι πως τελειωνε το συμβολαιο του κ δεν ανανεωσαμε αλλα πως καναμε exercise opt-out. Το ερωτημα δηλαδη ειναι αν επρεπε να εξαντλησουμε την τριετια πληρωνοντας τον φαλ 1.80 μυρια για ενα ακομα χρονο εξαντλωντας το συμβολαιο του ή να τον αποδεσμευσουμε με το opt-out.
Προσωπικα θεωρω αν δεν υπηρχε θεμα με το μπατζετ κ οντως παρει διαβατηριο θα ηταν καλο να μεινει. Διοτι κ ο Μιλου παρολο που φετος ηταν γερος (φτου φτου), βγαζει τραυματισμους και θα ηταν ενα ΟΚ backup. Ομως απ την αλλη δεν εχω καμια εικονα για την τωρινη κατασταση του Fall, δεν εχω εικονα για το μεταγραφικο σχεδιασμο στο 4-5 και δεν ξερω αν η ομαδα ειχε την πολυτελεια να πληρωνει 1.80 μυρια για το τεταρτο 5αρι της..
Οποτε χωρις να υπαρχει πληρης εικονα, σχεδον αδυνατον να καταληξουμε σε ασφαλες συμπερασματα. Για να αποφασισει ο Μπαρτζωκας με τη διοικηση πως δεν χρειαζεται να συνεχισουν με το Φαλ, σημαινει πως δεν τον θεωρησαν χρησιμο για τον αγωνιστικο σχεδιασμο της επομενης σεζον.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:19 am

Knoxville έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:09 am
SbioTech έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:06 am

Νταξ αν θυμάμαι καλά, ο Ματσε είχε δεύτερο τραυματισμό παίζοντας μονακι στη Λιθουανία. Εκεί πάτησαν οι Αφοί οτι τραυματιστεί στο αναψυχή του
Διάβασα και άλλα παιδιά παραπάνω να λένε για μονάκια, με φίλους και άλλα.

Μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας, έκανε οτι κάνουν όλοι οι παίκτες σήμερα.
Ατομικές προπονήσεις το καλοκαίρι, στο χωριό του στη Λιθουανία δεν θα είχε να νοικιάσει ενα ολόκληρο γήπεδο μόνος του, οπότε έκανε τις προπονήσεις του εκεί που έκανε και η τοπική ομάδα.

Αν στις ατομικές που κάνει ο Σάσα, ο Φουρνιέ (κάποιος απο αυτούς) κόψει αχίλλειο (φτου φτου φτου) θα τον τρέχουμε στα δικαστήρια?


Βασικά με την Σκαφάτι σε φιλικό με εμάς έκοψε τον αχίλλειο, άλλο τραυματισμό έπαθε στην Λιθουανία, το νόημα παραμένει το ίδιο ομως.
Ήταν να φύγει να πάει να παίξει στο προολυμπιακό για το Πεκίνο που έπαιζε τα μονά με φίλους του που κατέληξε να διαλύσει τον αστράγαλο του.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16425
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:20 am

το ιδανικο σεναριο για μενα ειναι να ειπαν ΄΄τωρα εχουμε μοντερο μακινταιρ κτλ ποιες μοσιον και φαλ να δινει πασουλες΄΄..αλλα δεν νομιζω να μου γινει το χατηρι :D αμα δεν παιξουμε μοσιον ο φαλ μας ειναι τελειως αχρειαστος.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:21 am

Christofis έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:16 am
Μην το κουραζουμε ο Φαλ πηγε στα 35 του στον Παο. Η πιθανοτητα να ειναι κομβικος ειναι παρα πολυ μικρη. Δεν τον χρειαζομασταν με γεια σου με χαρα σου με ή χωρις διαβατηριο.

Γουοκαπ, Μακινταιαρ, Μοντερο
Ντορσει, Νετζηπογλου
Φουρνιε, Παπανοκολαου
Σασα, Μεταγραφη
Μιλου, Ταιρικ, Καραγιαννιδης.

Μεταγραφη, Σλουκας, Τολιοπουλος
Ναν, Μεταγραφη/Γκραντ
Μπονγκα, Ρογκαβοπουλος, Καλαιτζακης
Χειζ Ντειβις, Μητογλου
Λεσορ/Μεταγραφη, Φαλ

Η αντι δυαριου να παιξει ο Ρογκα 2 και να μπει ακομη ενα φοργουορντ

Παλι Μιλου Ταιρικ προτιμω οποιος και αν ειναι πρωτος στον Παο

Ο Παο χρειαζοταν διαβατηειο απο Παπαγιαννη μαλλον καλυτερα το ρισκο (Πολυ Μεγαλο) Φαλ
Ο Φαλ έρχεται για 3ος ψηλός, δεν έρχεται για να είναι "κομβικός" στην Ευρωλίγκα. Άλλωστε λογικά στο ξεκίνημα της σεζόν θα παίζει κυρίως στο πρωτάθλημα για να βρει ρυθμό και για να μην επιβαρυνθεί ο Λεσόρ και ο έτερος σέντερ που θα έρθει, και σταδιακά θα παίρνει και κάποιον χρόνο στα παιχνίδια της Ευρωλίγκας. Σαφή εικόνα για τη γραμμή σέντερ μας θα έχουμε όταν έρθει και ο 2ος σέντερ, που σίγουρα θα είναι παίκτης "από το πάνω ράφι".

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:23 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:16 am
BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:14 am


Μια χαρά γραμμή ψηλών μπορούμε να κάνουμε αν έρθει πρωτοκλασάτος ψηλός για να πλαισιώσει τον Λεσόρ και τον Φαλ.
ποιος ψηλος πιστευεις μπορει να ρθει και να ειναι καλη γραμμη ψηλων..κανας νουρκιτς η καποιος τετοιου επιπεδου..στην ευρωλιγκα ελευθερος δεν υπαρχει καποιος,η καλυτερη επιλογη ειναι ο ταις.
Από τη στιγμή που έχουμε λεφτά να διαθέσουμε, θα βρεθεί ο παίκτης.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16425
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:25 am

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:23 am
shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:16 am

Από τη στιγμή που έχουμε λεφτά να διαθέσουμε, θα βρεθεί ο παίκτης.
και περσι ειχατε..δεν ειναι οτι θα τον γεννησουν τα λεφτα αν δεν υπαρχει :D Μπορει να βρεθει κατι απο ΝΒΑ προφανως απλα στην ευρωπη δεν υπαρχει τιποτα.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1513
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:25 am

το να μείνει σε εμάς ως τέταρτος με συμβόλαιο μεγαλύτερο από τον δεύτερο και τον τρίτο θα ήταν αρκετά προβληματικό, πέραν του ότι πιθανότατα δε θα το ήθελε και ο ίδιος. το δείχνει και το τριετές που υπέγραψε με τον Παναθηναϊκό ότι έχει όρεξη για μπάσκετ για πολύ καιρό ακόμα.

να τον κρατούσαμε με το ζόρι για να μη πάει στον Παναθηναϊκό;

εγώ είμαι απλός άνθρωπος, σκέφτομαι αν υπήρξε κάποια στιγμή μέσα στη σεζόν που να μου έλειψε ο Φαλ και η απάντηση είναι "όχι". ακόμα και όταν μπήκε στους δύο αγώνες της Ευρωλίγκας με έζωσαν τα φίδια για το τι μας περιμένει. οπότε για εμένα καλά έκαναν και τον άφησαν.

για το θέμα του διαβατηρίου του Φαλ είχε μιλήσει και ο Μπαφές πριν λίγο καιρό και είχε πει ότι έδωσε τις εξετάσεις και περιμένουν τα αποτελέσματα και ότι η όλη διαδικασία μέχρι να πάρει το διαβατήριο μπορεί να πάρει μήνες. από την άλλη ο κ. Δημήτρης σήμερα είπε ότι απλά περιμένει την ταυτότητα.

το τι πραγματικά ισχύει θα το δούμε άμεσα, δε θα μου έκανε πάντως εντύπωση να ξεκινήσει τη χρονιά ως ξένος στον Παναθηναϊκό.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:26 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:20 am
το ιδανικο σεναριο για μενα ειναι να ειπαν ΄΄τωρα εχουμε μοντερο μακινταιρ κτλ ποιες μοσιον και φαλ να δινει πασουλες΄΄..αλλα δεν νομιζω να μου γινει το χατηρι :D αμα δεν παιξουμε μοσιον ο φαλ μας ειναι τελειως αχρειαστος.
Πάλι Motion offense θα παίξεις. Αυτή τη φορά σωστά όμως γιατί έχεις τα σωστά εργαλεία. Κοίτα κανένα βίντεο των τελικών των Spurs 2014 για να πάρεις μια γεύση του τι έρχεται στα προσεχώς…

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:28 am

shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:25 am
BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:23 am


Από τη στιγμή που έχουμε λεφτά να διαθέσουμε, θα βρεθεί ο παίκτης.
και περσι ειχατε..δεν ειναι οτι θα τον γεννησουν τα λεφτα αν δεν υπαρχει :D Μπορει να βρεθει κατι απο ΝΒΑ προφανως απλα στην ευρωπη δεν υπαρχει τιποτα.
Σίγουρα κάτι θα βρεθεί, είτε από NBA είτε από εδώ.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BillyPao την Πέμ Ιουν 25, 2026 1:29 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
glenrice90

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 501
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 23, 2021 11:21 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:28 am

redcard έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:13 am
glenrice90 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 am


Ακόμα κι αυτούς τους ανθρώπους τους βλέπεις μέσα απ' το δικό σου πρίσμα. Πιστεύεις όταν ξαναδούν τον Φαλ ο Τσαβισης , ο Γκατζουλης κλπ δε θα τον αγκαλιάσουν; Εντάξει θα φάει γιουχα στο ΣΕΦ και ο Μπαρτζώκας μπορεί να πετάξει καμία σπόντα γιατί είναι το πρόσωπο της ομάδας αλλά μια χαρά θα είναι με τους περισσότερους. Όπως είναι σχεδόν όλοι στον αθλητισμό μεταξύ τους, και εμείς ουγκανιαζουμε σε οπαδικο επιπεδο

Εντωμεταξυ δε κάναμε τίποτα παραπάνω από το να τιμήσουμε το συμβόλαιο του
Aν ο Μπαρτζωκας και ο Γκατζουλης τον αγκαλιασουν, μαγκες και ρισπεκτ. Τους τιμα.

Αυτο δεν αλλαζει κατι σχετικα με τον Φαλ.
Εγώ απλά λέω ότι κάποιες φορές πρέπει να κάνουμε ζουμ άουτ στην real life και επειδή οι άνθρωποι του αθλητισμού καταλαβαίνουν καλύτερα τι σημαίνει μετρημένα χρόνια καριέρας, ή αγωνία για το επόμενο συμβόλαιο , οι τραυματισμοί και οι αλλαγές ζωές, δείχνουν μεγαλύτερη κατανόηση σε τέτοια , αρκεί οκ να μη μιλάμε για τοξικές περιπτώσεις ανθρώπων. Και προσωπικά με ενδιαφέρει πιο πολύ το πώς προσεγγίζουν τέτοια θέματα οι του χώρου, από τον το θα πει ο μέσος οπαδός.

Το πιο απλο. Σκέψου τώρα να του λέει η γυναίκα του "που να πάμε πάμε ρε Μους, με 4 χρόνων παιδί τώρα να αλλάζουμε χώρα" . Ε αντε πήγαινε εσύ πες του μην πάει στον ΠΑΟ. Who gives a fuck. Λες και έχουμε έρθει ποτέ εμείς σε αντίστοιχη θέση. Η πήγαινε πες στον Σερελή, κι εσύ τεκνον γαυρε; Που μιλάμε τώρα είναι πιο γαύρος από όλους μας εδώ. Δεν είναι ότι ζούμε σε κόσμο ρομαντικών ιδεαλιστων για να απαιτούμε να ναι και οι αθλητές έτσι δηλαδή

Το ληγω εδώ από μεριάς μου , γιατί θα φανεί ότι θέλω να περάσω το δικό μου ενώ απλα ήθελα να εξηγήσω τη θέση μου

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος glenrice90 την Πέμ Ιουν 25, 2026 1:29 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16425
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:29 am

TuTiS έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:26 am
shaq7 έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:20 am
το ιδανικο σεναριο για μενα ειναι να ειπαν ΄΄τωρα εχουμε μοντερο μακινταιρ κτλ ποιες μοσιον και φαλ να δινει πασουλες΄΄..αλλα δεν νομιζω να μου γινει το χατηρι :D αμα δεν παιξουμε μοσιον ο φαλ μας ειναι τελειως αχρειαστος.
Πάλι Motion offense θα παίξεις. Αυτή τη φορά σωστά όμως γιατί έχεις τα σωστά εργαλεία. Κοίτα κανένα βίντεο των τελικών των Spurs 2014 για να πάρεις μια γεύση του τι έρχεται στα προσεχώς…
ναι οκ δεν μου φταιει η μοσιον σαν συστημα..αλλα εμενα ολο αυτο το ασουτος ασσος φαλ στο 5 κτλ με ειχε κουρασει πολυ..απο την στιγμη που ηρθε ο μοντερο ειμαι κομπλε.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3665
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Πέμ Ιουν 25, 2026 1:29 am

BillyPao έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:21 am
Christofis έγραψε:
Πέμ Ιουν 25, 2026 1:16 am
Μην το κουραζουμε ο Φαλ πηγε στα 35 του στον Παο. Η πιθανοτητα να ειναι κομβικος ειναι παρα πολυ μικρη. Δεν τον χρειαζομασταν με γεια σου με χαρα σου με ή χωρις διαβατηριο.

Γουοκαπ, Μακινταιαρ, Μοντερο
Ντορσει, Νετζηπογλου
Φουρνιε, Παπανοκολαου
Σασα, Μεταγραφη
Μιλου, Ταιρικ, Καραγιαννιδης.

Μεταγραφη, Σλουκας, Τολιοπουλος
Ναν, Μεταγραφη/Γκραντ
Μπονγκα, Ρογκαβοπουλος, Καλαιτζακης
Χειζ Ντειβις, Μητογλου
Λεσορ/Μεταγραφη, Φαλ

Η αντι δυαριου να παιξει ο Ρογκα 2 και να μπει ακομη ενα φοργουορντ

Παλι Μιλου Ταιρικ προτιμω οποιος και αν ειναι πρωτος στον Παο

Ο Παο χρειαζοταν διαβατηειο απο Παπαγιαννη μαλλον καλυτερα το ρισκο (Πολυ Μεγαλο) Φαλ
Ο Φαλ έρχεται για 3ος ψηλός, δεν έρχεται για να είναι "κομβικός" στην Ευρωλίγκα. Άλλωστε λογικά στο ξεκίνημα της σεζόν θα παίζει κυρίως στο πρωτάθλημα για να βρει ρυθμό και για να μην επιβαρυνθεί ο Λεσόρ και ο έτερος σέντερ που θα έρθει, και σταδιακά θα παίρνει και κάποιον χρόνο στα παιχνίδια της Ευρωλίγκας. Σαφή εικόνα για τη γραμμή σέντερ μας θα έχουμε όταν έρθει και ο 2ος σέντερ, που σίγουρα θα είναι παίκτης "από το πάνω ράφι".
Μπιλυ πριν απαντησεις με στομφο μαθε να διαβαζεις πιο ηρεμα. Ειπα οτι δεν θα ειναι κομβικος το πιο πιθανον που δεν θα ειναι αρα δεν καταλαβαινω τον χαμο. Αυτο εγραψα. Παρεθεσα τα ροστερ για την Α1 και για μενα πιο πολυ ο Παο χρειαζοταν ενα διαβατηριο. Και απο Παπαγιαννη καλυτερα το ρισκο του Φαλ.

Ο ετερος σεντερ να ερθει και να ειναι και ο Νουρκιτς ειτε αυτος ειτε ο Λεσορ θα παιξει στην Α1 στους τελικους αλλιως δεν εχει νοημα να δωσεις τοσα λεφτα στον Φαλ.

Αρα δεν σχολιασα την δυναμικη της ομαδας σου στην ευρωλιγκας που και παλι με δυο παικτες μετα απο σοβαρους τραυματισμους θεωρω οτι δεν εχει το ιδανικο τοπ ταβανι αλλα την δυναμικη οποιουδηποτε διδυμου με Φαλ στηνΑ1 προσωπικα θα προτιμησω το Μιλου Ταιρικ

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”