Τη δουλειά τους έκαναν αυτοί οι άνθρωποι δεν νομίζω πως έγινε τίποτα τρομερό.redcard έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 amΥπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.
Εκει οφειλεις σεβασμο, στους ανθρωπους, οχι στις μπλουζες και στα σηματα και σε μενα, τον ακυρο.
Τους σέβεται και θα τους σέβεται. Το σε ποιά ομάδα θα συνεχίσει δεν μπορεί έχει άλλη σημασία πέρα από το οπαδικό κριτήριο.










BasketForum – Ιστορικό Αρχείο