Ποιοι τα λεγαν αυτα για τον φαλ? Εγω δυο χρονια διαβαζα γενικα να βριζουν τον μπαρτζωκα που εχει κολλημα με τον φαλ, τους αφους που τον ανανεωσαν κ τον φαλ που δεν πηδαει ουτε εφημεριδα. Αυτα γενικα διαβαζα τριγυρω μετα το 2023, ειδικα το 2024-25 υπηρχε πολυ μεγαλη γκρινια για τον φαλ σε αδικαιολογητο κατα τη γνωμη μου βαθμο.basilis_.kts έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:55 amπαρακολουθωντας το φορουμ αρκετα συχνα απο το προηγουμενο καλοκαιρι εχοντας πολλες διαφωνιες με παιδια που ακομα γραφουν σημερα εκτενως το πως εχει μετατραπει ο φαλ απο εναν πλει μεικερ ρακετας με τρομερη εφεση στο διαβασμα του παιχνιδιου και με μυθικη αμυνα κλπ κλπ σε εναν τυπο που δεν χωρουσε πλεον στην ομαδα καθως ο χολ ειναι καλυτερος ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΙΚΟ.
το ιδιο και ο μιλουτινοφ απο εναν χοντρο και ποτη σερβο που δεν αξιζει καν να μεινει πισω απο τον φαλ και καλως ο μπαρτζωκας προτιμα τον φαλ εχει γινει ο σεντερ βαρομετρο
ειλικρινα μενω αναυδος
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2371
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3665
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Η ομαδα πλεον εχει
1. Μακινταιαρ, Γουοκαπ,
1-2 Μοντερο,( Μπουρνελες)
2. Ντορσει
2-3 Φουρνιε, (Νετζηπογλου)
3. Γουορντ
3-4, (Παπανικολαου)
4. Σασα
4-5 (Καραγιαννιδης)
5. Μιλου, Ταιρικ, Χολ
Πλεον και με την αποχωρηση του Μακκισικ και μαλλον Λαρεντζακη αντιλαμβανομαστε οτι πλεον δεν εχουμε το βαθος στη θεση 3 καθως ο Φουρνιε θεωρω οτι υπο προυποθεσεις θα παιξει λιγο στο 3. Οποτε θα αποκτηθουν δυο διπλοθεσιτες . Θεωρω οτι κατι ηξερε η ομαδα για τον Φαλ ή τονυποψιαζοταν για αυτο ο Στεφανου μιλησε ξαφνικα για 4-5αρι καθως ετσι καλυπτει και την μετακινηση του Φαλ προς τα εκει για την Α1.
Αρα αν παμε για ενα 4-5αρι και ενα 3αροτεσσαρι ή δυαροτριαρι προσωπικα θα πηγαινα στον Μετου και που δεν θα στοιχισει και θα εδινα τα λεφτα σε ενα τριαρι
1. Μακινταιαρ, Γουοκαπ,
1-2 Μοντερο,( Μπουρνελες)
2. Ντορσει
2-3 Φουρνιε, (Νετζηπογλου)
3. Γουορντ
3-4, (Παπανικολαου)
4. Σασα
4-5 (Καραγιαννιδης)
5. Μιλου, Ταιρικ, Χολ
Πλεον και με την αποχωρηση του Μακκισικ και μαλλον Λαρεντζακη αντιλαμβανομαστε οτι πλεον δεν εχουμε το βαθος στη θεση 3 καθως ο Φουρνιε θεωρω οτι υπο προυποθεσεις θα παιξει λιγο στο 3. Οποτε θα αποκτηθουν δυο διπλοθεσιτες . Θεωρω οτι κατι ηξερε η ομαδα για τον Φαλ ή τονυποψιαζοταν για αυτο ο Στεφανου μιλησε ξαφνικα για 4-5αρι καθως ετσι καλυπτει και την μετακινηση του Φαλ προς τα εκει για την Α1.
Αρα αν παμε για ενα 4-5αρι και ενα 3αροτεσσαρι ή δυαροτριαρι προσωπικα θα πηγαινα στον Μετου και που δεν θα στοιχισει και θα εδινα τα λεφτα σε ενα τριαρι
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 798
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Προφανως δεν μπορω να αποποιηθω την ιδιοτητα του φιλαθλου/οπαδου αλλα ταυτοχρονα θεωρω τον εαυτο μου πιο ψυχραιμο απο το μεσο ορο. Με τον Σλουκα π.χ. ημουν σαν τους τρελους που πανε αναποδα μεταξυ των συνοπαδων μου, αλλα αν με χαλασε κι εμενα στο τελος με δηλωσεις κλπ.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:54 amΟκ το βλέπουμε διαφορετικά όμως δεν μπορείς να αρνηθείς πως χρησιμοποιείς ένα εντελώς οπαδικό φίλτρο και είναι πολύ λογικό να μην σκέφτονται έτσι οι αθλητές και οι φυσιοθεραπευτές/γιατροί. Διότι το "ηθικό" ζήτημα που θέτεις είναι η μεταγραφή στον Παναθηναικό και όχι σε κάποια άλλη ομάδα. Αυτό είναι εντελώς υποκειμενικά ορισμένο από εσένα (τον φίλαθλο του Ολυμπιακού εννοώ όχι απαραίτητα εσένα προσωπικά). Είναι κάποιου είδους "communitarian ηθική" που η ομάδα δεν είναι απλά ένας εργοδότης, αλλά είναι κοινότητα και σύμβολα και αναμνήσεις κλπ. Αλλά αυτή η ηθική είναι μέσα στην κοινότητα των φιλάθλων μόνο. Για τον παίκτη, τον γιατρό, τον φυσιοθεραπευτή, το πλαίσιο μπορεί να είναι τελείως διαφορετικό από επαγγελματικό και ιατρικό μέχρι οικογενειακό, οικονομικό κλπredcard έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:36 am
Οταν μπλεκεται μεσα θεμα υγειας και τοσο σοβαρο μαλιστα, η συζητηση δε μπορει να ειναι η ιδια οπως με τον Σλουκα, τον Σπανουλη ή τον οποιονδηποτε. Ειναι αλλο λεβελ εξ ορισμου.
Ο Φαλ στα 35 με τετοιο τραυματισμο θα μπορουσε να επανελθει και να ειναι στα αζητητα ή να μην επανελθει ποτε. Αυτο δε το ηξερε το Μαιο οταν τραυματιστηκε, εκει ομως ο Ολυμπιακος του ειπε "θα σε στηριξω" και δεν ασχολουμαι με αναπροσαρμογη, αυτο ελεγαν τα τοτε ρεπορταζ. Αν το ψαξαμε και ειδαμε οτι δεν υπηρχε καμια μα καμια νομικη δυνατοτητα να κοπει εστω ενα ευρω απο τα 1.8 εκατομμυρια μπορει να ξανασκεφτω αυτα που γραφω. Αλλα αν υπηρχε κι εμεις ειπαμε "οχι, δε προκειται να ασχοληθω να ψαξω παραθυρακια, θα σε στηριξω και θα σ δωσω το 100.00 % του 1.8 εκατομμυριου γιατι αυτο θεωρω σωστο" τοτε αναγκαστικα θα επιμεινω.
Αδιανοητη κινηση.
Ο Φαλ την άνοιξη του 24 υπέγραψε 2+1 συμβόλαιο. Άρα η κάλυψη του τραυματισμού του ήταν εντελώς μέσα στα πλαίσια της υποχρέωσης της ομάδας.
Η κρίση σου είναι κυρίως μια οπαδική ηθική κρίση, φορτισμένη από την αντιπαλότητα Ολυ-Παο. Δεν κοιτάω αν έχεις δίκιο ή άδικο να αισθάνεσαι έτσι, είναι θεμιτό ως συναίσθημα, αλλά όχι αυτονόητο ως υποχρέωση για τον ίδιο τον Μουσταφά.
Η περιπτωση του Φαλ για καποιους ειναι ολοιδια με ολων των αλλων, για μενα ειναι διαφορετικη. Και για να το πω κι αλλιως, το στορυ εχει στοιχεια που θα μου προκαλουσαν αποστροφη ακομα και αν τα εβλεπα σε αλλη κλιμακα ή σε τελειως αλλο, μη μπασκετικο ή οπαδικο context.
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2371
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Θεωρω στο παραπανω ροστερ θα προστεθουν αλλοι 3 παικτες απο τους οποιους ο ενας ισως ειναι ελληνας. Εκτος αν μεινει τελικα ο Λαρετζακης ή ο Τζοζεφ.Christofis έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 2:08 amΗ ομαδα πλεον εχει
1. Μακινταιαρ, Γουοκαπ,
1-2 Μοντερο,( Μπουρνελες)
2. Ντορσει
2-3 Φουρνιε, (Νετζηπογλου)
3. Γουορντ
3-4, (Παπανικολαου)
4. Σασα
4-5 (Καραγιαννιδης)
5. Μιλου, Ταιρικ, Χολ
Πλεον και με την αποχωρηση του Μακκισικ και μαλλον Λαρεντζακη αντιλαμβανομαστε οτι πλεον δεν εχουμε το βαθος στη θεση 3 καθως ο Φουρνιε θεωρω οτι υπο προυποθεσεις θα παιξει λιγο στο 3. Οποτε θα αποκτηθουν δυο διπλοθεσιτες . Θεωρω οτι κατι ηξερε η ομαδα για τον Φαλ ή τονυποψιαζοταν για αυτο ο Στεφανου μιλησε ξαφνικα για 4-5αρι καθως ετσι καλυπτει και την μετακινηση του Φαλ προς τα εκει για την Α1.
Αρα αν παμε για ενα 4-5αρι και ενα 3αροτεσσαρι ή δυαροτριαρι προσωπικα θα πηγαινα στον Μετου και που δεν θα στοιχισει και θα εδινα τα λεφτα σε ενα τριαρι
Δεν πιστευω πως θα παμε με ροστερ μιρκοτερο των 16 παικτων (συμπεριλ των Νετζη και Καραγιαννιδη αλλα οχι του Μπουρνελε).
- nikolakias

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 454
- Εγγραφή: Τετ Απρ 24, 2024 9:30 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Tim Duncan, Steve Nash
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: San Antonio
- Προειδοποιήσεις:
0
Καλησπέρα (μάλλον καλημέρα, ώρα που είναι) σε όλους!
Είπα να σπάσω τη σιωπή μου γιατί το όλο σκηνικό με τον Φαλ μου φάνηκε εντελώς σουρεάλ, κυρίως ως προς τα ήθη της εποχής, τα οποία οδηγούν έναν αθλητή που απόλαυσε τόσα σε μια ομάδα (βασικός έναντι του πολύ τεχνικότερου και κυριαρχικού Μιλου όταν δεν μπορούσε να ποστάρει ούτε τον Τολιόπουλο, βασικό γρανάζι στην ομάδα των σερί F-4 από εκεί που κινούνταν μεταξύ Eurocup και πάτου της Euroleague, τρελή υπεραξία στο τελευταίο συμβόλαιο στον έναν χρόνο και βάλε του οποίου δεν πάτησε καν παρκέ κ.ο.κ.) να πηγαίνει στους απέναντι, ελαφρά τη καρδία – και μάλιστα μερικές μέρες μετά το ευχαριστήριο μήνυμά του.
Δεν θέλω να πω πολλά πράγματα. Το μόνο που, νομίζω, αξίζει να ειπωθεί είναι ότι μέσα στην ατυχία της με τον περσινό του τραυματισμό η ομάδα κράτησε αυτόν που έπρεπε (κάτι με το οποίο, να το πω κομψά, υπήρχαν αρκετοί ενδοιασμοί εδώ μέσα) και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Εγώ νομίζω πως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις: έκανε μπαμ ποιος ψηλός πονούσε και πονάει την ομάδα και ποιος όχι. Το έλεγα και πέρσι: όταν βλέπω τον Μιλου να καρφώνει με γκριμάτσα πόρωσης δεν έχω να φοβάμαι τίποτα. Όσο για τους μισθοφόρους, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές – τον Ολυμπιακό δεν τον αντιπροσώπευαν τέτοιες αντιλήψεις, ούτε και θα τον αντιπροσωπεύσουν ποτέ. Κι αυτό πάει και για τον Τόμας, που με στεναχώρησε ιδιαίτερα σήμερα.

Είπα να σπάσω τη σιωπή μου γιατί το όλο σκηνικό με τον Φαλ μου φάνηκε εντελώς σουρεάλ, κυρίως ως προς τα ήθη της εποχής, τα οποία οδηγούν έναν αθλητή που απόλαυσε τόσα σε μια ομάδα (βασικός έναντι του πολύ τεχνικότερου και κυριαρχικού Μιλου όταν δεν μπορούσε να ποστάρει ούτε τον Τολιόπουλο, βασικό γρανάζι στην ομάδα των σερί F-4 από εκεί που κινούνταν μεταξύ Eurocup και πάτου της Euroleague, τρελή υπεραξία στο τελευταίο συμβόλαιο στον έναν χρόνο και βάλε του οποίου δεν πάτησε καν παρκέ κ.ο.κ.) να πηγαίνει στους απέναντι, ελαφρά τη καρδία – και μάλιστα μερικές μέρες μετά το ευχαριστήριο μήνυμά του.
Δεν θέλω να πω πολλά πράγματα. Το μόνο που, νομίζω, αξίζει να ειπωθεί είναι ότι μέσα στην ατυχία της με τον περσινό του τραυματισμό η ομάδα κράτησε αυτόν που έπρεπε (κάτι με το οποίο, να το πω κομψά, υπήρχαν αρκετοί ενδοιασμοί εδώ μέσα) και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Εγώ νομίζω πως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις: έκανε μπαμ ποιος ψηλός πονούσε και πονάει την ομάδα και ποιος όχι. Το έλεγα και πέρσι: όταν βλέπω τον Μιλου να καρφώνει με γκριμάτσα πόρωσης δεν έχω να φοβάμαι τίποτα. Όσο για τους μισθοφόρους, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές – τον Ολυμπιακό δεν τον αντιπροσώπευαν τέτοιες αντιλήψεις, ούτε και θα τον αντιπροσωπεύσουν ποτέ. Κι αυτό πάει και για τον Τόμας, που με στεναχώρησε ιδιαίτερα σήμερα.


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο