Μα αφού η ομάδα δεν ενεργοποίησε την option κι έμεινε ελεύθερος, πώς ακριβώς δείχνει ότι δεν σέβεται αυτούς τους 5-10 ανθρώπους; Επειδή πήγε στον Παναθηναϊκό, που προφανώς θα είχε καλύτερες απολαβές οικονομικές;redcard έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 amΕχετε χασει τελειως το ποιντ μου. Μα εντελως ομως.glenrice90 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 12:53 am
Μπραδερ δεν οφείλει ο επαγγελματίας παίκτης να συνδεθεί με την 7. Οι περισσότεροι στο τέλος της μέρας το βλέπουν καθαρά βιοποριστικα, ασχεται που υπάρχουν και οι τρελαμενοι τύπου Σακ, Λεσορ κλπ που είναι αγαπησιαρηδες. Ζούνε μια άλλη πραγματικότητα από αυτή που έχει στο μυαλό ο κόσμος. Είμαι 30τόσο, καταπονημένο σωμα, σε λίγα χρόνια σταματάω το μπάσκετ, να ένα καλό συμβόλαιο που δε χρειάζεται να αλλάξω και χώρα γιατί μου αρέσει εδώ , τα πάμε.
Ποτέ δεν πούλησε οπαδιλικι ο Φαλ και ποτέ δεν φαινόταν τύπος που νοιάζεται για όλα αυτά. Στο γήπεδο τα έδινε όλα και όταν η ομάδα του πε στο καλό. είπε κι αυτός στο καλο. Τα υπόλοιπα είναι για εμάς. Η Σπανουλιαδα, η Σλουκιαδα, η Οινκονομιαδα, η Δ.Παπανικολιαδα κλπ είχαν ίντριγκα η οποία άρχισε και λίγο απ' τους ίδιους τους παίκτες και το τι πρέσβευαν/ είχαν πει / είχαν κανει. Εδώ δεν υπάρχει τπτ. Τα ίδια και με Πέρπε
to each his own βέβαια, απλά τα γράφω γιατί θα διαβάσουμε πολλα
Ποιο οπαδιλικι, ποιος Ολυμπιακος και Παναθηναικος, ποια 7 και 13 και 21, θυρες, φανελες κλπ. Τι σχεση εχουν αυτα τα γραφικα;
Υπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.
Εκει οφειλεις σεβασμο, στους ανθρωπους, οχι στις μπλουζες και στα σηματα και σε μενα, τον ακυρο.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Καλά τον Λεσόρ δεν τον πήραν τα χρόνια. Ήδη έχει αρχίσει να επανέρχεται κάπως σε σχέση με το πως ήταν τον πρώτο μήνα που πάτησε παρκέ.shaq7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 amχαντακωνεις το ροστερ της ευρωλιγκας για ενα διαβατηριο που ζητημα να βγαλει 2 χρονια καλα..επισης πιθανο να μην χαλαει τον μπαρτζωκα να εχει απεναντι του γραμμη ψηλων Χ-λεσορ-φαλ ενω θα εχει μιλου ταρικ χολ..γιατι αν εξαιρεσουμε το διαβατηριο δεν μπορεις να κανεις καλη γραμμη ψηλων με τον λεσορ οπως ειναι μετα τον τραυματισμο και τον φαλ το ιδιο.
Αν ο πρώτος είναι ο Καμπενγκέλε στη χειρότερη, δεν βλέπω γιατί η 3άδα μας δεν είναι καλή.
Απλά η περίπτωση Χολ ήταν λίγο περίεργη.
Τη μισή χρονιά έτρωγε κράξιμο, μετά ήρθε ο Tyrique και ο Χολ ως δια μαγείας άρχισε να παίζει καλά. Μετά ο Tyrique τον προσπέρασε στο rotation και στο final-4 ήταν και οι 2 ψιλοκομπάρσοι. Στους τελικούς ξεκίνησε ο Χολ, δεν έκανε κάτι τρομερό (πάλι κράξιμο έτρωγε νομίζω) και στα τελευταία 2 παιχνίδια (ή και 3) έβαλε τον Tyrique που τα έκανε μαντάρα.
Θέλω να πω ότι κανείς από τους 2 δεν είναι κάτι εξαιρετικό ούτε κάτι σταθερό σαν απόδοση, τόσο ώστε να χαντακωθεί ο Φαλ.
Ακόμα και χωρίς τον Φαλ, μάλλον έναν από τους 2 θα κράταγα.
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3665
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Το θεμα ειναι ο τραυματισμος για εμενα. Προφανως και επανηλθε και πραγματικα χιλια μπραβο του το λεει η ψυχη του αλλα με τοσα λεφτα νομιζω μετα το ματσεγιαουσκας δεν ξαναρισκαρι η ομαδα. Το ιδιο εγινε και με Χακετ που εκει ομως η ομδα βγηκε χαμενη.manos_89 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:32 amΚαλά τον Λεσόρ δεν τον πήραν τα χρόνια. Ήδη έχει αρχίσει να επανέρχεται κάπως σε σχέση με το πως ήταν τον πρώτο μήνα που πάτησε παρκέ.shaq7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:07 am
χαντακωνεις το ροστερ της ευρωλιγκας για ενα διαβατηριο που ζητημα να βγαλει 2 χρονια καλα..επισης πιθανο να μην χαλαει τον μπαρτζωκα να εχει απεναντι του γραμμη ψηλων Χ-λεσορ-φαλ ενω θα εχει μιλου ταρικ χολ..γιατι αν εξαιρεσουμε το διαβατηριο δεν μπορεις να κανεις καλη γραμμη ψηλων με τον λεσορ οπως ειναι μετα τον τραυματισμο και τον φαλ το ιδιο.
Αν ο πρώτος είναι ο Καμπενγκέλε στη χειρότερη, δεν βλέπω γιατί η 3άδα μας δεν είναι καλή.
Απλά η περίπτωση Χολ ήταν λίγο περίεργη.
Τη μισή χρονιά έτρωγε κράξιμο, μετά ήρθε ο Tyrique και ο Χολ ως δια μαγείας άρχισε να παίζει καλά. Μετά ο Tyrique τον προσπέρασε στο rotation και στο final-4 ήταν και οι 2 ψιλοκομπάρσοι. Στους τελικούς ξεκίνησε ο Χολ, δεν έκανε κάτι τρομερό (πάλι κράξιμο έτρωγε νομίζω) και στα τελευταία 2 παιχνίδια (ή και 3) έβαλε τον Tyrique που τα έκανε μαντάρα.
Θέλω να πω ότι κανείς από τους 2 δεν είναι κάτι εξαιρετικό ούτε κάτι σταθερό σαν απόδοση, τόσο ώστε να χαντακωθεί ο Φαλ.
Ακόμα και χωρίς τον Φαλ, μάλλον έναν από τους 2 θα κράταγα.
Γενικα εινα πολλα τα 1.8 για καποιον που μπορει να εμφανισει τραυματσισμους και ειναι για 3ος
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 798
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Οταν μπλεκεται μεσα θεμα υγειας και τοσο σοβαρο μαλιστα, η συζητηση δε μπορει να ειναι η ιδια οπως με τον Σλουκα, τον Σπανουλη ή τον οποιονδηποτε. Ειναι αλλο λεβελ εξ ορισμου.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:15 amΤη δουλειά τους έκαναν αυτοί οι άνθρωποι δεν νομίζω πως έγινε τίποτα τρομερό.redcard έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 amΥπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.
Εκει οφειλεις σεβασμο, στους ανθρωπους, οχι στις μπλουζες και στα σηματα και σε μενα, τον ακυρο.
Τους σέβεται και θα τους σέβεται. Το σε ποιά ομάδα θα συνεχίσει δεν μπορεί έχει άλλη σημασία πέρα από το οπαδικό κριτήριο.
Ο Φαλ στα 35 με τετοιο τραυματισμο θα μπορουσε να επανελθει και να ειναι στα αζητητα ή να μην επανελθει ποτε. Αυτο δε το ηξερε το Μαιο οταν τραυματιστηκε, εκει ομως ο Ολυμπιακος του ειπε "θα σε στηριξω" και δεν ασχολουμαι με αναπροσαρμογη, αυτο ελεγαν τα τοτε ρεπορταζ. Αν το ψαξαμε και ειδαμε οτι δεν υπηρχε καμια μα καμια νομικη δυνατοτητα να κοπει εστω ενα ευρω απο τα 1.8 εκατομμυρια μπορει να ξανασκεφτω αυτα που γραφω. Αλλα αν υπηρχε κι εμεις ειπαμε "οχι, δε προκειται να ασχοληθω να ψαξω παραθυρακια, θα σε στηριξω και θα σ δωσω το 100.00 % του 1.8 εκατομμυριου γιατι αυτο θεωρω σωστο" τοτε αναγκαστικα θα επιμεινω.
Αδιανοητη κινηση.
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16426
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
ο καμπεγκελε πρεπει να ειναι 10 φορες πιο μουρλος απο ταρικ γιαυτο τον διωχνουν..εγω στην ευρωπη δεν βλεπω πρωτοκλασσατο σεντερ που μπορειτε να παρετε..αν εχετε εσεις ονοματα με χαρα να τα ακουσω.
ο ταρικ για μενα εχει τρελο ποτενσιαλ και ο μπαρτζω τον κρατησε πισω με το ροτεισον που εκανε..ο χολ οκ για 3ος μαρεσει μεχρι εκει..πχ ο ραιτ ηταν καλυτερος 3ος.
ο ταρικ για μενα εχει τρελο ποτενσιαλ και ο μπαρτζω τον κρατησε πισω με το ροτεισον που εκανε..ο χολ οκ για 3ος μαρεσει μεχρι εκει..πχ ο ραιτ ηταν καλυτερος 3ος.
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3665
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Ποιοι τον διωχνουν δεν ανανεωσε προσφαταshaq7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:37 amο καμπεγκελε πρεπει να ειναι 10 φορες πιο μουρλος απο ταρικ γιαυτο τον διωχνουν..εγω στην ευρωπη δεν βλεπω πρωτοκλασσατο σεντερ που μπορειτε να παρετε..αν εχετε εσεις ονοματα με χαρα να τα ακουσω.
ο ταρικ για μενα εχει τρελο ποτενσιαλ και ο μπαρτζω τον κρατησε πισω με το ροτεισον που εκανε..ο χολ οκ για 3ος μαρεσει μεχρι εκει..πχ ο ραιτ ηταν καλυτερος 3ος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Christofis την Πέμ Ιουν 25, 2026 1:58 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16426
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
α δεν γνωριζω..νομιζω οτι κατι ακουστηκε μαζι του παντως.Christofis έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:40 amΠοιο τον διωχνουν δεν ανανεωσε προσφαταshaq7 έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:37 amο καμπεγκελε πρεπει να ειναι 10 φορες πιο μουρλος απο ταρικ γιαυτο τον διωχνουν..εγω στην ευρωπη δεν βλεπω πρωτοκλασσατο σεντερ που μπορειτε να παρετε..αν εχετε εσεις ονοματα με χαρα να τα ακουσω.
ο ταρικ για μενα εχει τρελο ποτενσιαλ και ο μπαρτζω τον κρατησε πισω με το ροτεισον που εκανε..ο χολ οκ για 3ος μαρεσει μεχρι εκει..πχ ο ραιτ ηταν καλυτερος 3ος.
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 812
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αυτά τα slashing που έκανε σε ανύποπτο χρόνο ο Tony Parker δεν μπορεί να τα κάνει ο Walkup. Τώρα όμως έχεις 2 παίκτες που μπορούν να κάνουν αυτή την δουλειά. Επίσης το 5αρι θέσει εκτός από πάσα, να μπορεί να βάλει το κορμί του αλλά κυρίως να τελειώνει φάσεις κάτω από το καλάθι που δεν το έκανε ο Mous και το κάνει τρομερά ο Milu. Οπότε θα καραγουστάρουμε αυτό που θα δούμε…
-
Rivers15

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2371
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 26, 2025 12:53 pm
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: David Rivers
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
Να προσθεσω πως με pg μακινταιρ ή μοντερο ειναι θεωρητικα πολυ πιο χρησιμο ενα πενταρι σαν τον χολ κ τον ταιρικ παρα ενα πενταρι σαν τον φαλ. Τουλαχιστον στο επιθετικο κομματι.TuTiS έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:43 amΑυτά τα slashing που έκανε σε ανύποπτο χρόνο ο Tony Parker δεν μπορεί να τα κάνει ο Walkup. Τώρα όμως έχεις 2 παίκτες που μπορούν να κάνουν αυτή την δουλειά. Επίσης το 5αρι θέσει εκτός από πάσα, να μπορεί να βάλει το κορμί του αλλά κυρίως να τελειώνει φάσεις κάτω από το καλάθι που δεν το έκανε ο Mous και το κάνει τρομερά ο Milu. Οπότε θα καραγουστάρουμε αυτό που θα δούμε…
Γενικα πολυ κουβεντα για το τιποτα γινεται.
Ελα παμε να ξανασυζητησουμε για τις ενδεχομενες κινησεις του Ολυμπιακου, ο φαλ ειναι εκτος θεματος συζητηση κ περσινα ξινα σταφυλια. Υπαρχει κ το thread του Παναθηναικου για οσους θελουν να συζητησουν τα περι Φαλ!
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Οκ το βλέπουμε διαφορετικά όμως δεν μπορείς να αρνηθείς πως χρησιμοποιείς ένα εντελώς οπαδικό φίλτρο και είναι πολύ λογικό να μην σκέφτονται έτσι οι αθλητές και οι φυσιοθεραπευτές/γιατροί. Διότι το "ηθικό" ζήτημα που θέτεις είναι η μεταγραφή στον Παναθηναικό και όχι σε κάποια άλλη ομάδα. Αυτό είναι εντελώς υποκειμενικά ορισμένο από εσένα (τον φίλαθλο του Ολυμπιακού εννοώ όχι απαραίτητα εσένα προσωπικά). Είναι κάποιου είδους "communitarian ηθική" που η ομάδα δεν είναι απλά ένας εργοδότης, αλλά είναι κοινότητα και σύμβολα και αναμνήσεις κλπ. Αλλά αυτή η ηθική είναι μέσα στην κοινότητα των φιλάθλων μόνο. Για τον παίκτη, τον γιατρό, τον φυσιοθεραπευτή, το πλαίσιο μπορεί να είναι τελείως διαφορετικό από επαγγελματικό και ιατρικό μέχρι οικογενειακό, οικονομικό κλπredcard έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:36 amΟταν μπλεκεται μεσα θεμα υγειας και τοσο σοβαρο μαλιστα, η συζητηση δε μπορει να ειναι η ιδια οπως με τον Σλουκα, τον Σπανουλη ή τον οποιονδηποτε. Ειναι αλλο λεβελ εξ ορισμου.nikolas_asteri έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:15 am
Τη δουλειά τους έκαναν αυτοί οι άνθρωποι δεν νομίζω πως έγινε τίποτα τρομερό.
Τους σέβεται και θα τους σέβεται. Το σε ποιά ομάδα θα συνεχίσει δεν μπορεί έχει άλλη σημασία πέρα από το οπαδικό κριτήριο.
Ο Φαλ στα 35 με τετοιο τραυματισμο θα μπορουσε να επανελθει και να ειναι στα αζητητα ή να μην επανελθει ποτε. Αυτο δε το ηξερε το Μαιο οταν τραυματιστηκε, εκει ομως ο Ολυμπιακος του ειπε "θα σε στηριξω" και δεν ασχολουμαι με αναπροσαρμογη, αυτο ελεγαν τα τοτε ρεπορταζ. Αν το ψαξαμε και ειδαμε οτι δεν υπηρχε καμια μα καμια νομικη δυνατοτητα να κοπει εστω ενα ευρω απο τα 1.8 εκατομμυρια μπορει να ξανασκεφτω αυτα που γραφω. Αλλα αν υπηρχε κι εμεις ειπαμε "οχι, δε προκειται να ασχοληθω να ψαξω παραθυρακια, θα σε στηριξω και θα σ δωσω το 100.00 % του 1.8 εκατομμυριου γιατι αυτο θεωρω σωστο" τοτε αναγκαστικα θα επιμεινω.
Αδιανοητη κινηση.
Ο Φαλ την άνοιξη του 24 υπέγραψε 2+1 συμβόλαιο. Άρα η κάλυψη του τραυματισμού του ήταν εντελώς μέσα στα πλαίσια της υποχρέωσης της ομάδας.
Η κρίση σου είναι κυρίως μια οπαδική ηθική κρίση, φορτισμένη από την αντιπαλότητα Ολυ-Παο. Δεν κοιτάω αν έχεις δίκιο ή άδικο να αισθάνεσαι έτσι, είναι θεμιτό ως συναίσθημα, αλλά όχι αυτονόητο ως υποχρέωση για τον ίδιο τον Μουσταφά.

-
basilis_.kts

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 489
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
- Προειδοποιήσεις:
4
παρακολουθωντας το φορουμ αρκετα συχνα απο το προηγουμενο καλοκαιρι εχοντας πολλες διαφωνιες με παιδια που ακομα γραφουν σημερα εκτενως το πως εχει μετατραπει ο φαλ απο εναν πλει μεικερ ρακετας με τρομερη εφεση στο διαβασμα του παιχνιδιου και με μυθικη αμυνα κλπ κλπ σε εναν τυπο που δεν χωρουσε πλεον στην ομαδα καθως ο χολ ειναι καλυτερος ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΙΚΟ.
το ιδιο και ο μιλουτινοφ απο εναν χοντρο και ποτη σερβο που δεν αξιζει καν να μεινει πισω απο τον φαλ και καλως ο μπαρτζωκας προτιμα τον φαλ εχει γινει ο σεντερ βαρομετρο
ειλικρινα μενω αναυδος
το ιδιο και ο μιλουτινοφ απο εναν χοντρο και ποτη σερβο που δεν αξιζει καν να μεινει πισω απο τον φαλ και καλως ο μπαρτζωκας προτιμα τον φαλ εχει γινει ο σεντερ βαρομετρο
ειλικρινα μενω αναυδος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος basilis_.kts την Πέμ Ιουν 25, 2026 1:56 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
redcard

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 798
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
- Τοποθεσία: Λονδίνο
- Αγαπημένος παίκτης: Roy
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δε θελω να επαναληφθω αλλο, νομιζω το εξηγησα αρκετα.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:30 amΜα αφού η ομάδα δεν ενεργοποίησε την option κι έμεινε ελεύθερος, πώς ακριβώς δείχνει ότι δεν σέβεται αυτούς τους 5-10 ανθρώπους; Επειδή πήγε στον Παναθηναϊκό, που προφανώς θα είχε καλύτερες απολαβές οικονομικές;redcard έγραψε: ↑Πέμ Ιουν 25, 2026 1:02 am
Εχετε χασει τελειως το ποιντ μου. Μα εντελως ομως.
Ποιο οπαδιλικι, ποιος Ολυμπιακος και Παναθηναικος, ποια 7 και 13 και 21, θυρες, φανελες κλπ. Τι σχεση εχουν αυτα τα γραφικα;
Υπαρχουν 5 -10 ανθρωποι σε εναν οργανισμο, κανονικοι ανθρωποι με σαρκα και οστα, που σε στηριξαν τα μεγιστα σε δυσκολη στιγμη, ισως τη δυσκολοτερη της καριερας σου. Για μηνες.
Εκει οφειλεις σεβασμο, στους ανθρωπους, οχι στις μπλουζες και στα σηματα και σε μενα, τον ακυρο.
Οποιος θελει να τα κανει ολα χυλο, υπο το γενικο τιτλο "οι παιχτες ειναι επαγγελματιες", ειναι δικαιωμα του.
Απλα να πω οτι οταν ο Σλουκας αλλαξε στρατοπεδο, εγω τα ακουγα irl απο Ολυμπιακους φιλους μου που τον ελεγαν πολλα και διαφορα γιατι εγω ελεγα "ειναι επαγγελματιας". Ε σημερα δε μου βγαινει να το πω για τον Φαλ, τι να κανουμε, το back story δε μου το επιτρεπει.



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο