Είναι ανοιχτή η πόρτα για παλιούς και νέους.kein έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 20, 2026 10:47 amΤώρα μείναμε με τα φάουλ μόνο !SteveNashidis έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 20, 2026 10:06 amΣτο παλιό basketforum υπήρχαν και αρκετοί moderator , όλοι ήθελαν να προσφέρουν με αφιερώματα, συμμάζεμα ποστ και φυσικά με φάουλ.
Τώρα;![]()
- πέρα από την πλάκα, έχετε κάνει καμιά κίνηση μήπως κάποιοι από αυτούς έχουν διάθεση να συμμετάσχουν, από αυτούς δηλαδή που πραγματικά ήθελαν να γράφουν για μπάσκετ ;
Προτάσεις για το Basketforum
Συντονιστής: Captains
- SteveNashidis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 10061
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
- Τοποθεσία: Arizona
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
- Προειδοποιήσεις:
0
Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions

Basketforum Fantasy Champion 2025-26

Basketforum Fantasy Champion 2025-26
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
για παλιούς μιλάω
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
@Καρβουνιάρης απλώς κάνεις mention σε κάποιον και βλέπεις αν δουλεύει, αν και ως τώρα δεν εχει αναφέρει κάποιος δυσλειτουργία
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
BillyPao

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 8082
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
- Τοποθεσία: Poitiers
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
1
@coach blue σε έκανα mention δοκιμαστικά, φαίνεται πως η λειτουργία είναι ΟΚ. Για το ξεμάτιασμα τώρα, δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω.coach blue έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 1:06 pmΕμένα με κάνανε τις προάλλες και οι θειαδες μου με ξεματιαζανε μισή ώρα.
Κάποιος σε μελετάει μου είπαν. Μακριά![]()
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
BillyPao έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 1:09 pm@coach blue σε έκανα mention δοκιμαστικά, φαίνεται πως η λειτουργία είναι ΟΚ. Για το ξεμάτιασμα τώρα, δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω.coach blue έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 1:06 pm
Εμένα με κάνανε τις προάλλες και οι θειαδες μου με ξεματιαζανε μισή ώρα.
Κάποιος σε μελετάει μου είπαν. Μακριά![]()
![]()
-
Seven star

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 89
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2024 1:07 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Πάτρικ Μπερκ
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
2
Κύριε μου προτιμώ να φάω φάουλ και να ακουστεί η άποψη μου παρά να μην ακουστεί καθόλου επειδή ένας μοντ βασιζομενος σε ομαδικά κριτήρια ( κυρίως) μου κόβει ετσιθελικα την άποψη μου.Conan1982 έγραψε: ↑Παρ Ιουν 19, 2026 10:42 pmΠρώτον αποκλείεται να είναι ...μόνο τα μισά. Δεύτερον αυτό δημιούργησε το εξής παράδοξο, αν είχαν δημοσιευτεί όλα αυτά που δεν σου εγκρίνουμε ή σε είχαμε βγάλει από το καθεστώς έγκρισης τώρα θα είχες 5 φάουλ και μόνιμο αποκλεισμό. Θα σου πρότεινα με την ευκαιρία να ρίξεις μια ματιά στους κανονισμούς του φόρουμ μπας βγει κάποια στιγμή αυτή η έγκριση πριν αρχίσουμε να δίνουμε φάουλ και σε δημοσιεύσεις που δεν ..εγκρίνονται.Seven star έγραψε: ↑Παρ Ιουν 19, 2026 10:17 pm
Καλά και τώρα αυτό γίνεται.
Τα μισά ποσταρισματα μου τα κόβουν οι μοντς με την αιτιολογία ότι περιέχουν σύνδεσμο με παράνομο η πειρατικό λογισμικό.
@Redoctor_33 Τι εννοείς με το αηδόνι;
Για παράδειγμα στον θέμα των τελικών ΟΣΦΠ ΠΑΟ που έγινε ο χαμός με ποσταρισματα που αφορούσαν τη διαιτησία , εμένα με είχατε σε καθεστώς έγκρισης ενώ ο καθένας μπορούσε να γράψει και να φανεί η άποψη του. Ναι φάγανε φάουλ αλλά μετά από μία ημέρα.
Λόγος: Το αναφερόμενο μήνυμα περιέχει συνδέσμους με παράνομο ή πειρατικό λογισμικό..
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1709
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Kαθεστως έγκρισης μπαίνει όταν υπάρχει προτερος (μη) έντιμος βίος εως οτου σιγουρευτουμε πως ο χρηστης ενδιαφερεται πρωτιστως για το μπασκετ κι οχι για ολα τα γυρω γυρω.Προφανως δε γίνεται να μπει σε όλους, οι υπόλοιποι αντιμετωπίζονται με βάση τους κανόνες. Όταν γράψουν κάτι που εμπίπτει σε κανονισμό για διαγραφή η τιμωρία ΟΤΑΝ το δούμε επιλαμβανομαστε.(Αυτός είναι κι ο λόγος που ζητάμε να γίνονται αναφορές,ώστε να έχουμε βοήθεια όταν χάνουμε κατι)
Επίσης δεν είσαι ο πρώτος στον οποιο μπαινει καθεστώς έγκρισης, αυτό έχει γίνει σε αρκετούς ΚΑΙ των 2 αποχρώσεων (αυτό περί ομαδικών κριτηριων) κι αυτός που σου έκοψε τα περισσότερα ήμουν εγώ (περί ομαδικών vol 2)
Aπο εσένα εξαρτάται αν θα βγεις από αυτό, όχι από εμας
Επίσης δεν είσαι ο πρώτος στον οποιο μπαινει καθεστώς έγκρισης, αυτό έχει γίνει σε αρκετούς ΚΑΙ των 2 αποχρώσεων (αυτό περί ομαδικών κριτηριων) κι αυτός που σου έκοψε τα περισσότερα ήμουν εγώ (περί ομαδικών vol 2)
Aπο εσένα εξαρτάται αν θα βγεις από αυτό, όχι από εμας
-
Seven star

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 89
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2024 1:07 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Αγαπημένη θέση: Bench
- Αγαπημένος παίκτης: Πάτρικ Μπερκ
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
2
Όταν τα κόβεις λοιπόν να γράφεις και τον πραγματικό λόγο που κοβονται και όχι μπαρουφες περί σύνδεσμος για πειρατικό υλικό.big_lebowski έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 2:39 pmKαθεστως έγκρισης μπαίνει όταν υπάρχει προτερος (μη) έντιμος βίος εως οτου σιγουρευτουμε πως ο χρηστης ενδιαφερεται πρωτιστως για το μπασκετ κι οχι για ολα τα γυρω γυρω.Προφανως δε γίνεται να μπει σε όλους, οι υπόλοιποι αντιμετωπίζονται με βάση τους κανόνες. Όταν γράψουν κάτι που εμπίπτει σε κανονισμό για διαγραφή η τιμωρία ΟΤΑΝ το δούμε επιλαμβανομαστε.(Αυτός είναι κι ο λόγος που ζητάμε να γίνονται αναφορές,ώστε να έχουμε βοήθεια όταν χάνουμε κατι)
Επίσης δεν είσαι ο πρώτος στον οποιο μπαινει καθεστώς έγκρισης, αυτό έχει γίνει σε αρκετούς ΚΑΙ των 2 αποχρώσεων (αυτό περί ομαδικών κριτηριων) κι αυτός που σου έκοψε τα περισσότερα ήμουν εγώ (περί ομαδικών vol 2)
Aπο εσένα εξαρτάται αν θα βγεις από αυτό, όχι από εμας
Λόγος: Το αναφερόμενο μήνυμα περιέχει συνδέσμους με παράνομο ή πειρατικό λογισμικό..


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο