Προτάσεις για το Basketforum

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10061
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 11:24 am

kein έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 10:47 am
SteveNashidis έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 10:06 am
Στο παλιό basketforum υπήρχαν και αρκετοί moderator , όλοι ήθελαν να προσφέρουν με αφιερώματα, συμμάζεμα ποστ και φυσικά με φάουλ.

Τώρα; :mutombo:
Τώρα μείναμε με τα φάουλ μόνο ! :mrgreen: - πέρα από την πλάκα, έχετε κάνει καμιά κίνηση μήπως κάποιοι από αυτούς έχουν διάθεση να συμμετάσχουν, από αυτούς δηλαδή που πραγματικά ήθελαν να γράφουν για μπάσκετ ;
Είναι ανοιχτή η πόρτα για παλιούς και νέους. :)

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 11:36 am

SteveNashidis έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 11:24 am
kein έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 10:47 am


Τώρα μείναμε με τα φάουλ μόνο ! :mrgreen: - πέρα από την πλάκα, έχετε κάνει καμιά κίνηση μήπως κάποιοι από αυτούς έχουν διάθεση να συμμετάσχουν, από αυτούς δηλαδή που πραγματικά ήθελαν να γράφουν για μπάσκετ ;
Είναι ανοιχτή η πόρτα για παλιούς και νέους. :)
για παλιούς μιλάω :mrgreen: μηνπαρεξηγηθώ

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:34 pm

Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 18, 2026 12:08 pm
@nikolas_asteri , @kein @shaq7

και όποιο άλλο μέλος θέλει ας δοκιμάσει το νέο σύστημα mention, σας ήρθαν κανονικά ειδοποιήσεις παιδια; Το χρώμα πως σας φαίνεται στο mode που χρησιμοποιεί ο καθένας; Προτάσεις σε Hex μορφή.
Πώς ακριβώς; Πρέπει να κάνουμε κάτι;

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 12:56 pm

Καρβουνιάρης έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 12:34 pm
Conan1982 έγραψε:
Πέμ Ιουν 18, 2026 12:08 pm
@nikolas_asteri , @kein @shaq7

και όποιο άλλο μέλος θέλει ας δοκιμάσει το νέο σύστημα mention, σας ήρθαν κανονικά ειδοποιήσεις παιδια; Το χρώμα πως σας φαίνεται στο mode που χρησιμοποιεί ο καθένας; Προτάσεις σε Hex μορφή.
Πώς ακριβώς; Πρέπει να κάνουμε κάτι;
@Καρβουνιάρης απλώς κάνεις mention σε κάποιον και βλέπεις αν δουλεύει, αν και ως τώρα δεν εχει αναφέρει κάποιος δυσλειτουργία

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 1:03 pm

Ας με κάνει κάποιος και εμένα mention, να επιβεβαιώσω ότι λειτουργεί. :)

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 1:06 pm

BillyPao έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 1:03 pm
Ας με κάνει κάποιος και εμένα mention, να επιβεβαιώσω ότι λειτουργεί. :)
Εμένα με κάνανε τις προάλλες και οι θειαδες μου με ξεματιαζανε μισή ώρα.
Κάποιος σε μελετάει μου είπαν. Μακριά :-? :Amen:

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 1:09 pm

coach blue έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 1:06 pm
BillyPao έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 1:03 pm
Ας με κάνει κάποιος και εμένα mention, να επιβεβαιώσω ότι λειτουργεί. :)
Εμένα με κάνανε τις προάλλες και οι θειαδες μου με ξεματιαζανε μισή ώρα.
Κάποιος σε μελετάει μου είπαν. Μακριά :-?
@coach blue σε έκανα mention δοκιμαστικά, φαίνεται πως η λειτουργία είναι ΟΚ. Για το ξεμάτιασμα τώρα, δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω. :D

Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 1:19 pm

BillyPao έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 1:09 pm
coach blue έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 1:06 pm


Εμένα με κάνανε τις προάλλες και οι θειαδες μου με ξεματιαζανε μισή ώρα.
Κάποιος σε μελετάει μου είπαν. Μακριά :-?
@coach blue σε έκανα mention δοκιμαστικά, φαίνεται πως η λειτουργία είναι ΟΚ. Για το ξεμάτιασμα τώρα, δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω. :D


Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13688
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 1:27 pm

τι ειναι το μενσιον ρε παιδια ?τρωγεται?

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Κυρ Ιουν 21, 2026 1:45 pm

τουλουμπα έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 1:27 pm
τι ειναι το μενσιον ρε παιδια ?τρωγεται?
Ναι αμέ, και μάλιστα σερβίρεται ζεστό ή κρύο ανάλογα με την εποχή. :D

Άβαταρ μέλους
DSP

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Κυρ Απρ 19, 2026 1:09 pm
Αγαπημένος παίκτης: Jordan, Bird, Γκάλης
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 1:48 pm

Ουσιαστικά είναι κάτι σαν το Report που έχουν άλλες πλατφόρμες.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13688
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 1:50 pm

BillyPao έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 1:45 pm
τουλουμπα έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 1:27 pm
τι ειναι το μενσιον ρε παιδια ?τρωγεται?
Ναι αμέ, και μάλιστα σερβίρεται ζεστό ή κρύο ανάλογα με την εποχή. :D


Seven star

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2024 1:07 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Πάτρικ Μπερκ
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 21, 2026 2:13 pm

Conan1982 έγραψε:
Παρ Ιουν 19, 2026 10:42 pm
Seven star έγραψε:
Παρ Ιουν 19, 2026 10:17 pm


Καλά και τώρα αυτό γίνεται.
Τα μισά ποσταρισματα μου τα κόβουν οι μοντς με την αιτιολογία ότι περιέχουν σύνδεσμο με παράνομο η πειρατικό λογισμικό.
Πρώτον αποκλείεται να είναι ...μόνο τα μισά. Δεύτερον αυτό δημιούργησε το εξής παράδοξο, αν είχαν δημοσιευτεί όλα αυτά που δεν σου εγκρίνουμε ή σε είχαμε βγάλει από το καθεστώς έγκρισης τώρα θα είχες 5 φάουλ και μόνιμο αποκλεισμό. Θα σου πρότεινα με την ευκαιρία να ρίξεις μια ματιά στους κανονισμούς του φόρουμ μπας βγει κάποια στιγμή αυτή η έγκριση πριν αρχίσουμε να δίνουμε φάουλ και σε δημοσιεύσεις που δεν ..εγκρίνονται.

@Redoctor_33 Τι εννοείς με το αηδόνι;
Κύριε μου προτιμώ να φάω φάουλ και να ακουστεί η άποψη μου παρά να μην ακουστεί καθόλου επειδή ένας μοντ βασιζομενος σε ομαδικά κριτήρια ( κυρίως) μου κόβει ετσιθελικα την άποψη μου.
Για παράδειγμα στον θέμα των τελικών ΟΣΦΠ ΠΑΟ που έγινε ο χαμός με ποσταρισματα που αφορούσαν τη διαιτησία , εμένα με είχατε σε καθεστώς έγκρισης ενώ ο καθένας μπορούσε να γράψει και να φανεί η άποψη του. Ναι φάγανε φάουλ αλλά μετά από μία ημέρα.

Λόγος: Το αναφερόμενο μήνυμα περιέχει συνδέσμους με παράνομο ή πειρατικό λογισμικό..
Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Κυρ Ιουν 21, 2026 2:39 pm

Kαθεστως έγκρισης μπαίνει όταν υπάρχει προτερος (μη) έντιμος βίος εως οτου σιγουρευτουμε πως ο χρηστης ενδιαφερεται πρωτιστως για το μπασκετ κι οχι για ολα τα γυρω γυρω.Προφανως δε γίνεται να μπει σε όλους, οι υπόλοιποι αντιμετωπίζονται με βάση τους κανόνες. Όταν γράψουν κάτι που εμπίπτει σε κανονισμό για διαγραφή η τιμωρία ΟΤΑΝ το δούμε επιλαμβανομαστε.(Αυτός είναι κι ο λόγος που ζητάμε να γίνονται αναφορές,ώστε να έχουμε βοήθεια όταν χάνουμε κατι)

Επίσης δεν είσαι ο πρώτος στον οποιο μπαινει καθεστώς έγκρισης, αυτό έχει γίνει σε αρκετούς ΚΑΙ των 2 αποχρώσεων (αυτό περί ομαδικών κριτηριων) κι αυτός που σου έκοψε τα περισσότερα ήμουν εγώ (περί ομαδικών vol 2)
Aπο εσένα εξαρτάται αν θα βγεις από αυτό, όχι από εμας

Seven star

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 24, 2024 1:07 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Πάτρικ Μπερκ
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 2

Κυρ Ιουν 21, 2026 2:48 pm

big_lebowski έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 2:39 pm
Kαθεστως έγκρισης μπαίνει όταν υπάρχει προτερος (μη) έντιμος βίος εως οτου σιγουρευτουμε πως ο χρηστης ενδιαφερεται πρωτιστως για το μπασκετ κι οχι για ολα τα γυρω γυρω.Προφανως δε γίνεται να μπει σε όλους, οι υπόλοιποι αντιμετωπίζονται με βάση τους κανόνες. Όταν γράψουν κάτι που εμπίπτει σε κανονισμό για διαγραφή η τιμωρία ΟΤΑΝ το δούμε επιλαμβανομαστε.(Αυτός είναι κι ο λόγος που ζητάμε να γίνονται αναφορές,ώστε να έχουμε βοήθεια όταν χάνουμε κατι)

Επίσης δεν είσαι ο πρώτος στον οποιο μπαινει καθεστώς έγκρισης, αυτό έχει γίνει σε αρκετούς ΚΑΙ των 2 αποχρώσεων (αυτό περί ομαδικών κριτηριων) κι αυτός που σου έκοψε τα περισσότερα ήμουν εγώ (περί ομαδικών vol 2)
Aπο εσένα εξαρτάται αν θα βγεις από αυτό, όχι από εμας
Όταν τα κόβεις λοιπόν να γράφεις και τον πραγματικό λόγο που κοβονται και όχι μπαρουφες περί σύνδεσμος για πειρατικό υλικό.

Λόγος: Το αναφερόμενο μήνυμα περιέχει συνδέσμους με παράνομο ή πειρατικό λογισμικό..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ο Χώρος των Μελών: Προτάσεις - Mπασκετικές Αγγελίες - Συζητήσεις - Αναφορές Προβλημάτων”