Eθνική Ομάδα - Προκριματικά Qatar 2027 - GRE-MNE-POR-ROM

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Φεβ 27, 2026 9:39 pm

Giwrgos_AEK έγραψε:
Παρ Φεβ 27, 2026 9:17 pm
Leo_98 έγραψε:
Παρ Φεβ 27, 2026 8:58 pm
Με 6/34 τρίποντα απλά δεν μπορείς να κερδίσεις...
και γιατι τόσα τρίποντα?? δεν ειναι μπασκετ αυτό
Γιατί δεν μπορεί κανείς να μπει μέσα με drive.

Άβαταρ μέλους
reignman

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6012
Εγγραφή: Παρ Σεπ 29, 2006 7:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: delete me
Αγαπημένη ομάδα: Chicago-Bulls
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Φεβ 27, 2026 10:30 pm

Giwrgos_AEK έγραψε:
Παρ Φεβ 27, 2026 9:17 pm
Leo_98 έγραψε:
Παρ Φεβ 27, 2026 8:58 pm
Με 6/34 τρίποντα απλά δεν μπορείς να κερδίσεις...
και γιατι τόσα τρίποντα?? δεν ειναι μπασκετ αυτό
Γιατι ειμαστε αμπαλοι, δεν υπαρχει παικτης με αρκετα καλο χειρισμο ωστε να μπει μεσα.
Δυστυχως ειμαστε και ασουτοι ομως.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Φεβ 27, 2026 10:42 pm

reignman έγραψε:
Παρ Φεβ 27, 2026 10:30 pm
Giwrgos_AEK έγραψε:
Παρ Φεβ 27, 2026 9:17 pm


και γιατι τόσα τρίποντα?? δεν ειναι μπασκετ αυτό
Γιατι ειμαστε αμπαλοι, δεν υπαρχει παικτης με αρκετα καλο χειρισμο ωστε να μπει μεσα.
Δυστυχως ειμαστε και ασουτοι ομως.
Ναι, αλλά είμαστε "σκεπτόμενοι", αυτό που το πας; :hoho: :hoho: :hoho:

Άβαταρ μέλους
reignman

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6012
Εγγραφή: Παρ Σεπ 29, 2006 7:23 pm
Αγαπημένος παίκτης: delete me
Αγαπημένη ομάδα: Chicago-Bulls
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Φεβ 27, 2026 10:45 pm

BillyPao έγραψε:
Παρ Φεβ 27, 2026 10:42 pm
reignman έγραψε:
Παρ Φεβ 27, 2026 10:30 pm


Γιατι ειμαστε αμπαλοι, δεν υπαρχει παικτης με αρκετα καλο χειρισμο ωστε να μπει μεσα.
Δυστυχως ειμαστε και ασουτοι ομως.
Ναι, αλλά είμαστε "σκεπτόμενοι", αυτό που το πας; :hoho: :hoho: :hoho:
Σκεφτομαστε με ποιο τροπο θα δωσουμε την μπαλα στον Giannis για να μας κουβαλησει μεχρι οπου μπορει.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Παρ Φεβ 27, 2026 10:51 pm

reignman έγραψε:
Παρ Φεβ 27, 2026 10:45 pm
BillyPao έγραψε:
Παρ Φεβ 27, 2026 10:42 pm


Ναι, αλλά είμαστε "σκεπτόμενοι", αυτό που το πας; :hoho: :hoho: :hoho:
Σκεφτομαστε με ποιο τροπο θα δωσουμε την μπαλα στον Giannis για να μας κουβαλησει μεχρι οπου μπορει.
Και τώρα χωρίς Γιάννη φαίνεται το μάλλον χαμηλό επίπεδο μας...

tarp7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 6238
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2018 12:23 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Φεβ 27, 2026 11:04 pm

Παιδιά τι σύστημα να υπάρχει η ομάδα ούτε μια προπόνηση δεν έχει κάνει όλη μαζί. Ο Παπανικολάου χτες γύρισε από το Κάουνας.Επισης κάποιοι παίκτες που βοηθούσαν στα παράθυρα τώρα είναι στην ΗΠΑ. Γενικά αυτό το σύστημα με τα παράθυρα είναι ότι να ναι

Άβαταρ μέλους
ssoulliss

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 7356
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 10:38 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Φάνης Χριστοδούλου
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Παρ Φεβ 27, 2026 11:17 pm

Σωστά είναι αυτά που γράφετε, ωστόσο τρέχουν ταυτόχρονα ορισμένα θέματα. Αρχικά να επαναλάβουμε ότι είμαστε σούπερ τυχεροί με την κλήρωση, κάτι που καθιστά σχεδόν επιτακτικό το να πάμε στο Κατάρ. Αν μπείτε στον κόπο να δείτε τους άλλους ομίλους και τις διασταυρώσεις, θα καταλάβετε πόσο ευνοημένοι είμαστε.

Τι συμβαίνει τώρα, κατ'εμέ. Πέραν των γνωστών θεμάτων, στα γκαρντ, στο σουτ κλπ η ομάδα αυτή τη στιγμή δεν έχει κίνητρο. Ο "στόχος" επετεύχθει το Σεπτέμβριο και πλέον αναζητείτε μπασκετικό κίνητρο για αυτά τα παιδιά. Αν προσθέσουμε σε αυτό, ότι φέτος οι παίκτες μας που έπαιξαν το καλοκαίρι έχουν - μέχρι σήμερα - από λίγο εώς καθόλου χρόνο στις ομάδες τους, αν προσθέσουμε επίσης ότι πλέον έχουν μεγαλώσει πολύ τότε κάπου μου φαίνεται λογικό να έχουμε τέτοια χάλια (και μπορεί να υπάρξει και συνέχεια).

Το κίνητρο σε τέτοιες περιπτώσεις το δίνει η διοίκηση - ας πούμε ότι το έδωσε είτε οικονομικά, είτε με την παραμονή του Σπανούλη ως μια λογική συνέχεια - και ο προπονητής. Ο Σπανούλης αυτή τη στιγμή στο κεφάλι του έχει περισσότερο τα προβλήματα της ομάδας του και όχι να προπονήσει την εθνική. Από ότι είχα διαβάσει μετά το EuroBasket ναι μεν τότε υπήρχε η δήλωση του Γιάννη - που κατά κάποιον τρόπο "δέσμευσε" τον Σπανούλη - ότι χωρίς αυτό δε συνεχίζω στην εθνική, όμως αυτό που ψιθυριζόταν είναι ότι ο Σπανούλης ήταν πιο κοντά στο να μην συνεχίσει στην εθνική. Τελικά συνεχίζει και μένει να δούμε πως θα πάει αυτό.

Και για να μη βγάζω τους παίκτες στην απ'εξω, πιστεύω πως οι πλειοψηφία των παιδιών θα έπρεπε να είχε φύγει το καλοκαίρι από τους αιωνίους ώστε αφενώς τώρα να έχουν ένα σταθερό αγωνιστικό ρυθμό εφόσον ήθελαν να συνεχίσουν, αφετέρου κάποιοι έπρεπε να έχουν κρεμάσει το σορτσάκι τους ώστε να αφήσουν τους επόμενους να πάρουν την κρυάδα. Αν δε συμβεί αυτό με αντιπάλους τη Ρουμανία, την Πορτογαλία, το χειρότερο Μαυροβούνιο που έχουμε δει και στη δεύτερη φάση την Ισπανία, την Ουκρανία (χωρίς έδρα) και τη γερο-Γεωργία, τότε πότε θα γίνει;

* Περίμενα ότι το καμπανάκι θα είχε ηχήσει στον αγώνα με την Πορτογαλία αλλά τελικά συνέβει σήμερα από χειρότερη ομάδα.

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Μαρ 02, 2026 8:12 pm

"Πιστολιόπουλος"... :shot: :shot: :shot:

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8082
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Μαρ 02, 2026 9:52 pm

Δυστυχώς η εικόνα του Μήτογλου επιθετικά είναι κάκιστη, έχει χάσει 3-4 καλάθια εξ επαφής. Τουλάχιστον έχει βοηθήσει στα ριμπάουντ, έχοντας μέχρι τώρα 8.

ΥΓ. Ο Ιωάννου κοντεύει να έρθει σε οργασμό με το "χτύπημα της κόμπρας" για τον Λαρεντζάκη... :D :D :D

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10061
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μαρ 02, 2026 9:56 pm

Ωραία νίκη! Έβγαλε νεύρο η Εθνική στο τέλος του παιχνιδιού!
Παπανικολάου τα δίνει όλα σε ένα τέτοιο ματς και έκανε ένα μεγάλο κάρφωμα στο τέλος.
Τολιόπουλος φοβερό κρεσέντο στην επίθεση!

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Leo_98

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 26, 2021 4:15 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Michael Jordan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Μαρ 02, 2026 10:00 pm

Βγάλαμε αντίδραση σήμερα, με εκπληκτικό Τολιόπουλο (27 πόντοι & 10 ασίστ)!

Άβαταρ μέλους
SteveNashidis

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 10061
Εγγραφή: Τρί Σεπ 21, 2010 2:36 am
Τοποθεσία: Arizona
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Steve Nash, Devin Booker
Αγαπημένη ομάδα: Phoenix-Suns
Αγαπημένη ομάδα: Εθνική Ελλάδας
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 2:40 pm

Εικόνα

Οι κλήσεις για τα παράθυρα του καλοκαιριού. Με μικρές νότες ανανέωσης. Μου κάνει εντύπωση που δεν είναι ο Κώστας Αντετοκούνμπο. Μαρέσουν οι κλήσεις Τουλιάτου Μπαζίνα , Φλιώνη.

Steve Nash. 2× NBA ΜVP (2005, 2006)SSOL- Seven Second or Less Len - 2006-07 : True champions
Εικόνα
Basketforum Fantasy Champion 2025-26🏆
Kwstantino

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2025 7:25 am
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 3:06 pm

Dream team

Άβαταρ μέλους
EL_Insider

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 3:15 pm

SteveNashidis έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 2:40 pm
Εικόνα

Οι κλήσεις για τα παράθυρα του καλοκαιριού. Με μικρές νότες ανανέωσης. Μου κάνει εντύπωση που δεν είναι ο Κώστας Αντετοκούνμπο. Μαρέσουν οι κλήσεις Τουλιάτου Μπαζίνα , Φλιώνη.
Τον Καραγιαννίδη που θα τον φάμε στην μάπα σαν τέταρτο ψηλό ούτε καν σε αυτή την Εθνική δεν τον κάλεσαν; 😂

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5270
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Σάβ Ιουν 20, 2026 4:09 pm

SteveNashidis έγραψε:
Σάβ Ιουν 20, 2026 2:40 pm
Οι κλήσεις για τα παράθυρα του καλοκαιριού. Με μικρές νότες ανανέωσης. Μου κάνει εντύπωση που δεν είναι ο Κώστας Αντετοκούνμπο. Μαρέσουν οι κλήσεις Τουλιάτου Μπαζίνα , Φλιώνη.
Όχι για τα "παράθυρα" του καλοκαιριού, μόνο για το "παράθυρο" του Ιουλίου δηλαδή για τα ματς απέναντι σε Ρουμανία (εκτός) και Πορτογαλία (εντός).

Για το πρώτο "παράθυρο" της 2ης φάσης (τέλη Αυγούστου) θα υπάρξει διαφορετική σύνθεση. Λογικά θα παίξουμε αντίπαλοι με Γεωργία και Ουκρανία τότε.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Εθνική Ανδρών”