Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3928
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Ισχύει σε μεγάλο βαθμό αυτό που λες. Όμως αν ο Ζοτς είναι προ των πυλών, τότε ο Μπονγκα δεν είναι καθόλου απίθανο να έρθει. Η Ομάδα έχει τρανταχτό πρόβλημα σε συγκεκριμένη άμυνα και ο συγκεκριμένος παίχτης είναι ιδανικός για το μπάσκετ που θέλει να παίξει ο Ζοτς. Η μια λύση είναι να πάρει μερικά λεπτά και στο 3 ο Οσμαν, και να πάει με ψηλά σχήματα στις ενδιάμεσες θέσεις (2-3-4) και ανάλογα σμολ μπολ στο ή Ματιας (με την ανάλογη επιλογή παίχτη στον άσο). Αν όχι, τότε μπορεί να σκέφτεται αποδέσμευση Οσμαν, κάτι που σημαίνει : όχι γρήγορο παιχνίδι με τρανζισιον αιφνιδιασμούς (καθόλα λογικό εφόσον φεύγει και ο σορτς) και κατά βάση σετ παιχνίδι. Εγώ θα τον κράταγα τον Οσμαν, αν ήμουν Ζοτς, θα έβρισκα τον τρόπο να τον αξιοποιήσω, γιατί είναι ... άτιRice έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 9:18 amΕντάξει δεν ξέρουμε αν αυτά που γράφονται ισχύουν αλλά εγώ βλέπω ότι ο ΠΑΟ είναι γεμάτος στο 3-4 και παρόλα αυτά ακούμε για Μπονγκα και Λαιλς.Ο ΠΑΟ θέλει 2 σεντερ και 2-3 γκαρντ όπου ο ένας να μπορεί να παίξει και στο 3 σε πιο κοντό σχήμα,αν έρθει και άλλος φοργουορντ κάποιος από τους υπάρχοντες θα χαιρετήσει .
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3415
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ακριβώς! Εμείς διώξαμε τον Φαλ γιατί έχουμε τρεις καλύτερους παίκτες μπροστά του. Από εκεί και πέρα το που θα πάει είναι αδιάφορο. Αν θέλετε μπορείτε να τον πάρετε.pan24 έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 20, 2026 11:51 pmΗ ερώτηση προς όσους φαντάζονται Χουάντσο στον Ολυμπιακό είναι γιατί αν δε του αρέσει να παίζει 10-15 λεπτά πίσω από τον Ντέιβις θα του αρέσει να παίζει 10-15 λεπτά πίσω από τον Βεζένκοφ.Το σενάριο να έχουμε συμφωνήσει να πάρουμε παίκτη που θεωρούμε καλύτερο από αυτόν που έχουμε και να μη το κάνουμε γιατί αν διώξουμε αυτόν που έχουμε μπορεί να πάει στον Ολυμπιακό είναι σαν ανέκδοτοτουλουμπα έγραψε: ↑Σάβ Ιουν 20, 2026 11:30 pm
ναι
γιατι πρωτη φορα θα ειναι που μια ομαδα θελει να διωξει καποιον αυτος δεν τα βρισκει με αλλες ομαδες και τελικα μενει για ενα χρονο ακομα μεχρι να τελειωσει το συμβολαιο του?
η καποιος θελει να φυγει τα βρισκει με αλλη ομαδα η τωρινη του ομαδα δεν παιρνει αυτα που θελει και τελικα μενει?
πρωτη φορα τα ακους αυτα?
Δεν έχει λογική αυτό που γράφεις τουλουμπα. Αν έρθει ο Λάιλς θα έρθει ως ποιοτική αναβάθμιση, από εκεί και πέρα δεν μπορείς να αναγκάσεις έναν παίκτη που έχει συμβόλαιο και τον διώχνεις εσύ να βάλει την υπογραφή του σε ρήτρα για να μην πάει στον ανταγωνιστή σου.
Εδώ όλοι είδαμε τι έγινε με Βιλντόζα, που τον πληρώσατε κιόλας και ήρθε σε εμάς.
Αναφορικά με τον Χουάντσο δεν είπα ότι θα πάει στον Ολυμπιακό. Στη Ρεάλ θα πάει για να παίζει 30 λεπτά και όχι 15.
-
Stelios97

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 756
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2025 11:15 am
- Τοποθεσία: Μυτιληνη Λεσβος
- Αγαπημένος παίκτης: Nunn
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
4
Δε μπορω να καταλαβω ο ζελικο μπορει να μη θελει οσμαν κ χουαντσο κ να θελει μπονγκα κ λαιλς που το περιεργο δηλ?αμυνα μαυτους δε θα παιξουμε παντως!σουτ ειδικα ο χουαντσο δεν εχει σταθερο!θυμαμαι στο οακα με τον οσφπ να τα σπαει κ ελευθερα κιολας!δε πειραζει ομως ειναι καλος χαρακτηρας κρατηστε τον οπως κ ο οσμαν
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5971
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εγώ θυμάμαι τον Λαιλς να τα χάνει *όλα* στα 2 τελευταία ματς των προημιτελικών της ACB (που αποκλείστηκαν) αλλά ας τον πάρουμε γιατί τα έβαλε με τον Ολυμπιακό και τον είδε ο ΣτέλιοςStelios97 έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 11:44 amΔε μπορω να καταλαβω ο ζελικο μπορει να μη θελει οσμαν κ χουαντσο κ να θελει μπονγκα κ λαιλς που το περιεργο δηλ?αμυνα μαυτους δε θα παιξουμε παντως!σουτ ειδικα ο χουαντσο δεν εχει σταθερο!θυμαμαι στο οακα με τον οσφπ να τα σπαει κ ελευθερα κιολας!δε πειραζει ομως ειναι καλος χαρακτηρας κρατηστε τον οπως κ ο οσμαν

-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 784
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ακριβώς αυτό με τον Lyles. Τελευταίο καλό παιχνίδι ήταν με ολυμπιακό μέχρι να προσαρμοστεί ο Ολυμπιακός στο δεύτερο ημίχρονο. Έκτοτε αγνοείται στα παιχνίδια με Baskonia, Manresa και τα 3 παιχνίδια με την Τενερίφη.nikolas_asteri έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 11:56 amΕγώ θυμάμαι τον Λαιλς να τα χάνει *όλα* στα 2 τελευταία ματς των προημιτελικών της ACB (που αποκλείστηκαν) αλλά ας τον πάρουμε γιατί τα έβαλε με τον Ολυμπιακό και τον είδε ο ΣτέλιοςStelios97 έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 11:44 amΔε μπορω να καταλαβω ο ζελικο μπορει να μη θελει οσμαν κ χουαντσο κ να θελει μπονγκα κ λαιλς που το περιεργο δηλ?αμυνα μαυτους δε θα παιξουμε παντως!σουτ ειδικα ο χουαντσο δεν εχει σταθερο!θυμαμαι στο οακα με τον οσφπ να τα σπαει κ ελευθερα κιολας!δε πειραζει ομως ειναι καλος χαρακτηρας κρατηστε τον οπως κ ο οσμαν![]()
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14391
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Οσμάν παρά το κράξιμο που τρώει δικαίως γιατί είναι ύπνος βαθύς στην άμυνα έχει κάτι που δεν έχει σχεδόν κανένας άλλος στο ρόστερ, το κάθετο παιχνίδι.
Ο μόνος άλλος που το έχει είναι ο Σορτς που φεύγει και ως ένα βαθμό ο Ναν που όμως συνήθως προτιμάει το mid range.
Χρειάζεται και κάποιο forward που να μπορεί να βάλει τη μπάλα στο παρκε και να πάει μέχρι μέσα, αν πεις οτι αντικαθιστάς τον Οσμάν με τον Μπόνγκα πρέπει να βρεις κάποιον άλλο να σου δώσει αυτή τη διάσταση στο παιχνίδι.
Για αυτό και θεωρώ ότι τελικά θα μείνει. Σε μικρότερο ρόλο από φέτος, δε νομίζω ότι ο Ομπράντοβιτς θα πήγαινε ποτέ με τον Οσμάν βασικό, αλλά θεωρώ θα μείνει για αυτό.
Να τον βάζει μέσα όταν θα θέλει να ανοίξει τον ρυθμό ή σε σχήματα με 3 forward και εκεί ακριβώς βγήκε η φήμη/παρεξήγηση ότι θα βάλει τον Οσμάν να παίξει 2αρι πιστεύω.
Ο Οσμάν είναι πολύ χρήσιμος αν κατεβάσεις ένα σχήμα με Ντέιβις, Οσμάν, Μπόνγκα/Χουάντσο ταυτόχρονα στη 5αδα σε συνδυασμό με έναν αθλητικό άσσο και ένα αθλητικό 5αρι ή έναν forward/ψηλό γκάρντ ακόμα ώστε να έχεις μέγεθος, ταχύτητα, αθλητικότητα για να αλλάζεις παντού, να κλέβεις μπάλες και να φεύγεις στο transition.
Αν οι φήμες ισχύουν έστω εν μέρει θα φορεθεί πολύ το σχήμα με 3 forward στο παρκέ είτε στις θέσεις 3-5 είτε στις θέσεις 2-4 και δε φαίνεται κακό.
Είναι και λύση ανάγκης εν μέρει γιατί στα forward έχουμε μεγάλη ποιότητα και κυκλοφορούν και αρκετοί πολύ καλοί παίκτες που ταιριάζουν σε αυτό το μοντέλο (πχ Ντιαλό, Μπόνγκα, Λάιλς) σε αντίθεση με τα 5αρια και τους άσσους που οι αντίστοιχες επιλογές είναι πολύ πιο περιορισμένες.
Στο 5 για παράδειγμα, ποια είναι τα τοπ διαθέσιμα παραδοσιακά 5αρια;
Όχι με φαντασιώσεις τύπου ο Οτούρου να θελήσει να φύγει από τη Χάποελ(που ανανέωσε πριν ένα μήνα) ή να θελήσουν οι Νάγκετς κάποια στιγμή τον Ιούλιο να αφήσουν ελεύθερο τον Βαλαντσιούνας, ελεύθεροι παίκτες ή παίκτες με συμβόλαιο που έχει buy out ή σε ομάδες που να μπορούμε να τους αγοράσουμε.
Στον άσσο ποιες είναι οι τοπ διαθέσιμες επιλογές αν ισχύει ότι ο Φρανσίσκο έχει κλείσει Βιλερμπάν με κάνα 4αρι και οι Μοντέρο-Μακιντάιρ στον Ολυμπιακό; Μόνο τον Μπάτλερ μπορώ να σκεφτώ και αυτό αν πείσουμε τον Ερυθρό Αστέρα να πουλήσει. Μετά πάμε είτε σε χαμηλότερου επιπέδου είτε ρίσκο και αναμονή. Τέτοιο παράδειγμα είναι ο Έξουμ. Έκανε χειρουργείο στο γόνατο πέρσι το καλοκαίρι, είχε επιπλοκή και έκανε και δεύτερο το χειμώνα με αποτέλεσμα να χάσει όλη τη χρονιά. Θα πρέπει να περιμένουμε αν θα βρει νέο συμβόλαιο στο NBA και να ελπίζουμε ότι μετά από αυτό θα είναι ο γνωστός Έξουμ και να ελπίζουμε και ότι δε θα βγάζει τραυματισμούς γιατί και πέρσι είχε αρκετούς.
Ο μόνος άλλος που το έχει είναι ο Σορτς που φεύγει και ως ένα βαθμό ο Ναν που όμως συνήθως προτιμάει το mid range.
Χρειάζεται και κάποιο forward που να μπορεί να βάλει τη μπάλα στο παρκε και να πάει μέχρι μέσα, αν πεις οτι αντικαθιστάς τον Οσμάν με τον Μπόνγκα πρέπει να βρεις κάποιον άλλο να σου δώσει αυτή τη διάσταση στο παιχνίδι.
Για αυτό και θεωρώ ότι τελικά θα μείνει. Σε μικρότερο ρόλο από φέτος, δε νομίζω ότι ο Ομπράντοβιτς θα πήγαινε ποτέ με τον Οσμάν βασικό, αλλά θεωρώ θα μείνει για αυτό.
Να τον βάζει μέσα όταν θα θέλει να ανοίξει τον ρυθμό ή σε σχήματα με 3 forward και εκεί ακριβώς βγήκε η φήμη/παρεξήγηση ότι θα βάλει τον Οσμάν να παίξει 2αρι πιστεύω.
Ο Οσμάν είναι πολύ χρήσιμος αν κατεβάσεις ένα σχήμα με Ντέιβις, Οσμάν, Μπόνγκα/Χουάντσο ταυτόχρονα στη 5αδα σε συνδυασμό με έναν αθλητικό άσσο και ένα αθλητικό 5αρι ή έναν forward/ψηλό γκάρντ ακόμα ώστε να έχεις μέγεθος, ταχύτητα, αθλητικότητα για να αλλάζεις παντού, να κλέβεις μπάλες και να φεύγεις στο transition.
Αν οι φήμες ισχύουν έστω εν μέρει θα φορεθεί πολύ το σχήμα με 3 forward στο παρκέ είτε στις θέσεις 3-5 είτε στις θέσεις 2-4 και δε φαίνεται κακό.
Είναι και λύση ανάγκης εν μέρει γιατί στα forward έχουμε μεγάλη ποιότητα και κυκλοφορούν και αρκετοί πολύ καλοί παίκτες που ταιριάζουν σε αυτό το μοντέλο (πχ Ντιαλό, Μπόνγκα, Λάιλς) σε αντίθεση με τα 5αρια και τους άσσους που οι αντίστοιχες επιλογές είναι πολύ πιο περιορισμένες.
Στο 5 για παράδειγμα, ποια είναι τα τοπ διαθέσιμα παραδοσιακά 5αρια;
Όχι με φαντασιώσεις τύπου ο Οτούρου να θελήσει να φύγει από τη Χάποελ(που ανανέωσε πριν ένα μήνα) ή να θελήσουν οι Νάγκετς κάποια στιγμή τον Ιούλιο να αφήσουν ελεύθερο τον Βαλαντσιούνας, ελεύθεροι παίκτες ή παίκτες με συμβόλαιο που έχει buy out ή σε ομάδες που να μπορούμε να τους αγοράσουμε.
Στον άσσο ποιες είναι οι τοπ διαθέσιμες επιλογές αν ισχύει ότι ο Φρανσίσκο έχει κλείσει Βιλερμπάν με κάνα 4αρι και οι Μοντέρο-Μακιντάιρ στον Ολυμπιακό; Μόνο τον Μπάτλερ μπορώ να σκεφτώ και αυτό αν πείσουμε τον Ερυθρό Αστέρα να πουλήσει. Μετά πάμε είτε σε χαμηλότερου επιπέδου είτε ρίσκο και αναμονή. Τέτοιο παράδειγμα είναι ο Έξουμ. Έκανε χειρουργείο στο γόνατο πέρσι το καλοκαίρι, είχε επιπλοκή και έκανε και δεύτερο το χειμώνα με αποτέλεσμα να χάσει όλη τη χρονιά. Θα πρέπει να περιμένουμε αν θα βρει νέο συμβόλαιο στο NBA και να ελπίζουμε ότι μετά από αυτό θα είναι ο γνωστός Έξουμ και να ελπίζουμε και ότι δε θα βγάζει τραυματισμούς γιατί και πέρσι είχε αρκετούς.
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- pan24

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 14391
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν το πας σε 1 προς 1 δεν θα είμαστε λογικά αλλά το βάθος δεν έχει τόση σημασία.JERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 12:48 pmΜια πιθανη 6αδα του Ολυμπιακού σε ελληνικό πρωταθλημα
ΜONTERO-Γουολκαπ-Νετζιπογλου
Ντορσει-FOURNIER
4/3 Ξ-Παπανικολαου
Βεζενκοφ-ελληνας
MILUTINOV-JONES- 5/4 Ξ
Τι υποθετική 12αδα Παναθηναϊκόυ θα παραθέτατε;Στους "κοντούς" δεν νομίζω ότι θα μπορούμε να είμαστε καλύτεροι τους φέτος...
Μιλάμε για 3 μονά παιχνίδια (2 regular, 1 κύπελλο) και 3-5 παιχνίδια στους τελικούς.
Τα μονά είναι κυρίως θέμα μέρας αφού οι ομάδες θα είναι πάνω κάτω ισοδύναμες, στους τελικούς το σημαντικότερο είναι να έχεις εκείνη τη περίοδο σε πολύ καλή κατάσταση 2-3 παίκτες και 3-4 ακόμα να μπορούν να ακολουθήσουν.
Για 3-5 παιχνίδια στο τέλος της χρονιάς μικρό το κακό αν 2-3 παίκτες παίξουν 30+ λεπτά.
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13583
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
παντως τα εβαλε και σε ενα παιχνιδι κατι ειναι και αυτο ο αλλος εχει να τα βαλει απο περυσιnikolas_asteri έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 11:56 am
Εγώ θυμάμαι τον Λαιλς να τα χάνει *όλα* στα 2 τελευταία ματς των προημιτελικών της ACB (που αποκλείστηκαν) αλλά ας τον πάρουμε γιατί τα έβαλε με τον Ολυμπιακό και τον είδε ο Στέλιος![]()




BasketForum – Ιστορικό Αρχείο