Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

GP77

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:01 am

Ρε παιδιά πάντως χώρια από τα ονόματα που ακούγονται, προσωπικά μου φαίνεται απίθανο να μην πάρουμε παίχτη καθαρό 4. Δεν γίνεται να πάμε μόνο με τον Σάσα και από πίσω του μπαλώματα τύπου Κόλσον-Ντιαλό-Μπόνγκα. Και εννοώ μπαλώματα όχι ως προς την ποιότητα των συγκεκριμένων παιχτών αλλά από την άποψη πως είναι κυρίως τριάρια οι οποίοι υπό προυποθέσεις μπορούν να παίξουν στο 4. Όπως πχ είδαμε να συμβαίνει με τον Γουόρντ κάποιες φορές φέτος. Ακόμα και η απόκτηση Οκέκε, ο οποίος ίσως υστερεί σε ποιότητα σε σύγκριση με τους προαναφερθέντες βγάζει περισσότερο νόημα, εφόσον είναι καθαρό 4.
Πιο πολύ νομίζω θα στοχεύσουμε σε μια τέτοια κίνηση. Στο 3 με Γουόρντ, και μετά δεκάλεπτα από Παπ-Φουρνιέ και ίσως Μακίσικ αν μείνει μπορεί να ξεκινήσει η σεζόν μέχρι τα Χριστούγεννα πχ και αν δεν βγαίνει να κοιτάξουν για παίχτη από NBA. Βέβαια και αυτό το σενάριο περιλαμβάνει μπαλώματα, όπως ανέφερα παραπάνω και για τη θέση 4. Άρα και πάλι καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι χρειαζόμαστε 2 παίχτες στα φοργουορντ και όχι αλχημείες

Άβαταρ μέλους
steph.larry

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1046
Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
Αγαπημένη θέση: PG, PF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:56 am

Ο Lyles αποχαιρέτησε τη Ρεάλ, είναι και επίσημο πλέον. Ξέρω πως δεν είναι από το ονόματα που ακούγονται για εμάς, συν ότι γράψανε οι Σέρβοι πως τον θέλει ο Ομπράντοβιτς στον ΠΑΟ, όμως αν ψάχναμε κυριολεκτικά έναν "αντι-Πίτερς", o Lyles είναι το πιο κοντινό που μπορούμε να βρούμε. Μάλλον όμως για τον 2ο PF θα ψάξουμε περισσότερη σκληράδα.

Άβαταρ μέλους
EL_Insider

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 11:59 am

steph.larry έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:56 am
Ο Lyles αποχαιρέτησε τη Ρεάλ, είναι και επίσημο πλέον. Ξέρω πως δεν είναι από το ονόματα που ακούγονται για εμάς, συν ότι γράψανε οι Σέρβοι πως τον θέλει ο Ομπράντοβιτς στον ΠΑΟ, όμως αν ψάχναμε κυριολεκτικά έναν "αντι-Πίτερς", o Lyles είναι το πιο κοντινό που μπορούμε να βρούμε. Μάλλον όμως για τον 2ο PF θα ψάξουμε περισσότερη σκληράδα.
Ας είμαστε ρεαλιστές δεν πρόκειται να έρθει για να παίζει πίσω από βεζενκοφ και ούτε θα δώσουμε τέτοιο συμβόλαιο για αναπληρωματικό παίκτη.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:02 pm

EL_Insider έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:59 am
steph.larry έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:56 am
Ο Lyles αποχαιρέτησε τη Ρεάλ, είναι και επίσημο πλέον. Ξέρω πως δεν είναι από το ονόματα που ακούγονται για εμάς, συν ότι γράψανε οι Σέρβοι πως τον θέλει ο Ομπράντοβιτς στον ΠΑΟ, όμως αν ψάχναμε κυριολεκτικά έναν "αντι-Πίτερς", o Lyles είναι το πιο κοντινό που μπορούμε να βρούμε. Μάλλον όμως για τον 2ο PF θα ψάξουμε περισσότερη σκληράδα.
Ας είμαστε ρεαλιστές δεν πρόκειται να έρθει για να παίζει πίσω από βεζενκοφ και ούτε θα δώσουμε τέτοιο συμβόλαιο για αναπληρωματικό παίκτη.
NBA, Παναθηναϊκό ή Χάποελ λογικά.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 pm

Sharp Shooter έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:50 am
Jeight έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 6:25 pm
Τον ειδαν συγγενεις μου σε προαστιο με ανθρωπους του Ολυμπιακου 3-4 βδομαδες πριν να ψαχνουν σπιτια. Δεν θα γραψω το προαστιο για ευνοητους λογους.
Καλά προφανώς και (σχεδόν) όλοι οι παίκτες του Ολυμπιακού σε Γλυφάδα/Βούλα μένουν, δεν θα αποκαλύψεις και κάτι τρομακτικό αν το γράψεις.

Φαντάζεσαι βέβαια να τον πέτυχαν να ψάχνει κανά δυάρι του 1975 στο Κερατσίνι και ο σπιτονοικοκύρης να μην κατεβαίνει απο τα 600; :D
Εγώ περιμένω να έρθει κάποιος που να έχει ονειρο να μένει στα Μανιάτικα και να κυκλοφορεί με παπί και να τον πετυχαίνεις στο Ειδικον

:roofl:

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:17 pm

Το σενάριο να ξεκινήσουμε με το backup 4ari και να πάμε μετα σε προσθηκη δεν είναι απαραίτητα κακο, αν αυτό μας εξασφαλίσει κάποιο pool απο nbaers που εχουν ήδη σκαουταρει οι φοβεροί και τρομεροί recruiters μας (aka Γιώργος Μποζικας).

Τριάρι 3&D με πολυ πολυ καλο σουτ και αθλητικοτητα μπορούμε να βρούμε απο Αμερική, και λογικά θα είναι παιδιά που στην Ευρώπη άνετα κατεβαίνουν θεση....

Ωστόσο αν μείνουμε με ενα φόργουορντ στην αρχή πρέπει να είναι ενα πασπαρτού.

Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ καλυτερη περίπτωση απο τις δευτεραντζες που δίνει η αγορά τον Μάικ κυρίως για το αξιόπιστο σουτ και την αθλητικοτητα που μπορεί να δώσει στην αμυνα και στο 3 και στο 4.

Προφανώς τα high profile ονόματα (και δεν βάζω τον Μπονγκα σε αυτα) είναι πιο ποιοτικά.

fotis vlachopoulos

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2466
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 15, 2017 11:47 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:26 pm

SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 pm
Sharp Shooter έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:50 am


Καλά προφανώς και (σχεδόν) όλοι οι παίκτες του Ολυμπιακού σε Γλυφάδα/Βούλα μένουν, δεν θα αποκαλύψεις και κάτι τρομακτικό αν το γράψεις.

Φαντάζεσαι βέβαια να τον πέτυχαν να ψάχνει κανά δυάρι του 1975 στο Κερατσίνι και ο σπιτονοικοκύρης να μην κατεβαίνει απο τα 600; :D
Εγώ περιμένω να έρθει κάποιος που να έχει ονειρο να μένει στα Μανιάτικα και να κυκλοφορεί με παπί και να τον πετυχαίνεις στο Ειδικον

:roofl:
Kοκκινια φιλε και να αραζει στα καφε στην Τσαλδαρη, εκει που το ποσοστο θαμωνων Ολυμπιακων αγγιζει το 99 %...

τα τρια μου μεγαλυτερα ελλατωματα ειναι η αναβλητικοτητα και... τα αλλα δυο θα τα γραψω μια αλλη φορα
GP77

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:29 pm

SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:17 pm
Το σενάριο να ξεκινήσουμε με το backup 4ari και να πάμε μετα σε προσθηκη δεν είναι απαραίτητα κακο, αν αυτό μας εξασφαλίσει κάποιο pool απο nbaers που εχουν ήδη σκαουταρει οι φοβεροί και τρομεροί recruiters μας (aka Γιώργος Μποζικας).

Τριάρι 3&D με πολυ πολυ καλο σουτ και αθλητικοτητα μπορούμε να βρούμε απο Αμερική, και λογικά θα είναι παιδιά που στην Ευρώπη άνετα κατεβαίνουν θεση....

Ωστόσο αν μείνουμε με ενα φόργουορντ στην αρχή πρέπει να είναι ενα πασπαρτού.

Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ καλυτερη περίπτωση απο τις δευτεραντζες που δίνει η αγορά τον Μάικ κυρίως για το αξιόπιστο σουτ και την αθλητικοτητα που μπορεί να δώσει στην αμυνα και στο 3 και στο 4.

Προφανώς τα high profile ονόματα (και δεν βάζω τον Μπονγκα σε αυτα) είναι πιο ποιοτικά.
Στο 3 εκτός από Γουόρντ μπορούν να δώσου ανάσες οι Παπ-Φουρνιέ και ίσως Μακίσικ αν παραμείνει. Οπότε ίσως να μην βιαστούμε για παίχτη εκεί. Στο 4 πίσω από τον Σάσα δεν έχεις κανέναν άλλον. Γι αυτό θεωρώ πως το back up 4 δεν θα αργήσει να έρθει. Ο Μάικ είναι καλή περίπτωση αλλά από όσο τον θυμάμαι είναι καλός στην επίθεση αλλά αμυντικά δεν τον λες και ογκόλιθο

Άβαταρ μέλους
steph.larry

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1046
Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
Αγαπημένη θέση: PG, PF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:36 pm

EL_Insider έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:59 am
steph.larry έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 11:56 am
Ο Lyles αποχαιρέτησε τη Ρεάλ, είναι και επίσημο πλέον. Ξέρω πως δεν είναι από το ονόματα που ακούγονται για εμάς, συν ότι γράψανε οι Σέρβοι πως τον θέλει ο Ομπράντοβιτς στον ΠΑΟ, όμως αν ψάχναμε κυριολεκτικά έναν "αντι-Πίτερς", o Lyles είναι το πιο κοντινό που μπορούμε να βρούμε. Μάλλον όμως για τον 2ο PF θα ψάξουμε περισσότερη σκληράδα.
Ας είμαστε ρεαλιστές δεν πρόκειται να έρθει για να παίζει πίσω από βεζενκοφ και ούτε θα δώσουμε τέτοιο συμβόλαιο για αναπληρωματικό παίκτη.
Ούτε εγώ πιστεύω πως θα έρθει, αλλά αυτό θα είναι για αγωνιστικούς λόγους περισσότερο και όχι τόσο για τους χρόνους και τα συμβόλαια. Δεν γίνεται πχ να χωράει στον ΠΑΟ με ΝHD και Juancho συν Μήτογλου για μπαλαντερ, και σε εμάς να λέμε ότι δεν πάει πίσω από Βεζένκοβ.

Απλώς πιστεύω πως το σουτ δεν είναι ιεραρχικά το πρώτο που θα ψάξουμε στον νεο αναπληρωματικό PF (το 3άρι ή το 3-4 που θα έρθει θα κοιτάξουν να είναι χεράς πιστεύω). Τις δύο προσθήκες στα forward τις θεωρώ δεδομένες πάντως, είτε θα είναι πακέτο είτε με κάποιους μήνες απόσταση.

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 762
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:37 pm

SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 pm
Sharp Shooter έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:50 am


Καλά προφανώς και (σχεδόν) όλοι οι παίκτες του Ολυμπιακού σε Γλυφάδα/Βούλα μένουν, δεν θα αποκαλύψεις και κάτι τρομακτικό αν το γράψεις.

Φαντάζεσαι βέβαια να τον πέτυχαν να ψάχνει κανά δυάρι του 1975 στο Κερατσίνι και ο σπιτονοικοκύρης να μην κατεβαίνει απο τα 600; :D
Εγώ περιμένω να έρθει κάποιος που να έχει ονειρο να μένει στα Μανιάτικα και να κυκλοφορεί με παπί και να τον πετυχαίνεις στο Ειδικον

:roofl:
Να σου βρουμε μηπως και κανεναν ΝΒΑer Γερμανο ή Γαλλο ξερω γω που να ζηταει να παιξει στην ομαδα απο μονος του; Χαλαρωσε λιγο κι εσυ.

Oh wait...

Άβαταρ μέλους
tokalytero3d

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3141
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2022 10:04 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Προειδοποιήσεις: 2

Δευ Ιουν 22, 2026 12:37 pm

Απο ρεαλ έφυγε ο λαιλς, να αφήσουν και τον οκεκε; Δύσκολο.
Μπονγκα θα πάει παο λογικά λόγο ζοτς.

Λογικά ο ενας φόργουορντ θα είναι ο κολσον που παίζει και τις δυο θέσεις και θα περιμένουν να δουν την αγορά.

Αν ο ενας φόργουορντ ήταν ο ντιαλο μετά ας περίμεναν, τώρα με κολσον δεν ξέρω.
Ελπίζω να μην σκέφτεται να βάζει τον Φουρνιε στο 3.

Γενικά η 5αδα στα γκαρντ και η 3αδα στο 5 δεν χρειάζεται να αλλάξει.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 12:37 pm

Conan1982 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:31 am
shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:27 am
αποτι εχω ακουσει 99% θ παιξουμε στην σανελ και ειναι αποφασισμενο μηνες τωρα..η αεκ θα παρει κανα εκατομμυριο εσοδα και δεν ειναι οτι μπορει να πει οχι απλα το κανουν δυσκολο για να μην γκρινιαζουν οι οπαδοι.
Ωραία θα είναι στην Αρένα σε σχέση με το ΣΕΦ. Μικρότερη μεν αλλά δίπλα στο παρκέ, σε καλό θα μας βγει πιστεύω, θα είναι καυτή η ατμόσφαιρα. Εντάξει είχα μια ελπίδα για τα 2 αοράκια να έβλεπα κανένα αγώνα από κοντά αλλά χαλάλι.
Και εσυ απο Κρητη εισαι? Χανια η Ηρακλειο?

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:38 pm

GP77 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:29 pm
Ο Μάικ είναι καλή περίπτωση αλλά από όσο τον θυμάμαι είναι καλός στην επίθεση αλλά αμυντικά δεν τον λες και ογκόλιθο
Τίμιος αμυντικος είναι, τον βοηθάει το wingspan και η αθλητικοτητα του. Έχει καλο αμυντικό ριμπάουντ, πολυ καλο on ball hustling, παίζει άνετα αλλαγές.

Το μειονέκτημα του είναι τα κιλά του frame που είναι πιο "κατω" για να μαρκαρει λχ κατι Σενγκελια...

Αλλα απο τη μία δεν μας εκανε ο Πιτερς για τα αργά ποδια και θέλαμε speedy gonzalez στη θεση, τώρα δεν νομίζω το πρόβλημα να είναι το αδύνατο frame.

Εμένα μου αρέσει πολυ πάντως και ας μην εντυπωσιάζει τα νούμερα του

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9332
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:39 pm

Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:37 pm
Conan1982 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 10:31 am


Ωραία θα είναι στην Αρένα σε σχέση με το ΣΕΦ. Μικρότερη μεν αλλά δίπλα στο παρκέ, σε καλό θα μας βγει πιστεύω, θα είναι καυτή η ατμόσφαιρα. Εντάξει είχα μια ελπίδα για τα 2 αοράκια να έβλεπα κανένα αγώνα από κοντά αλλά χαλάλι.
Και εσυ απο Κρητη εισαι? Χανια η Ηρακλειο?
Από Ηράκλειο.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:40 pm

redcard έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:37 pm
SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:06 pm


Εγώ περιμένω να έρθει κάποιος που να έχει ονειρο να μένει στα Μανιάτικα και να κυκλοφορεί με παπί και να τον πετυχαίνεις στο Ειδικον

:roofl:
Να σου βρουμε μηπως και κανεναν ΝΒΑer Γερμανο ή Γαλλο ξερω γω που να ζηταει να παιξει στην ομαδα απο μονος του; Χαλαρωσε λιγο κι εσυ.

Oh wait...
Είδες, ολα γίνονται....

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”