Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό. Η επιστροφή.

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:22 pm

coach blue έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:49 pm
shaq7 έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:05 pm
αμα ο ζελικο γινει μωβ και τον αρχισει στα φακ γιου τζιτζι ντατομε θα κατσει ηρεμος αυτος η θα εχουμε σκηνικο σαν του γκος που τον κραταγανε να μην ορμηξει? :D
Γιατι να εχει προβλημα ο ναν αν ο ομπραντοβιτς βριζει τον ντατομε ; :D
Το ερώτημα βασικά είναι αν τον ξέρει τον Ντατομε...

Fitz

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1676
Εγγραφή: Δευ Ιαν 28, 2013 12:59 am
Τοποθεσία: Netherlands
Αγαπημένη ομάδα: Utah-Jazz
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:44 pm

Για μένα τα σημαντικότερο που φέρνει ο Ζοτς, είναι δυο: πλάνο και ηρεμία και σεβασμός στον πάγκο.

Για το πρώτο λίγο-πολύ όλοι ξέρουμε πως δουλέυει. Έμφαση στις αμυντικές αρχές, ομαδική λειτουργία και σταδιακή εξέλιξη μέσα στη σεζόν, ώστε να υπάρξει αφομοίωση και απόδοση την άνοιξη που καίει η μπάλα. Επιθετικά πολλή βάση στο p&r (μπορεί να δούμε κοντούς να εξελίσσονται σε δημιουργοί) και εύρεση σουτ με τις καλύτερες των προϋποθέσεων.

Το δεύτερο είναι αυτό που εμένα με χαροποιεί περισσότερο. Με τον Αταμάν - τον οποίο σέβομαι και εκτιμώ αφάνταστα - βγάζαμε προς τα έξω μια 'κακή' εικόνα, που αν δεν ήμουν Παναθηναϊκός, αλλά φίλαθλος οποιασδήποτε άλλης ομάδας, θα σιχτίριζα. Δεν ήταν πράγμα αυτό με τις συνεχόμενες φωνές/διαμαρτυρίες/τεχνικές ποινές κλπ. Αν μη τι άλλο, η έλευση του βασιλιά θα δώσει φοβερό boost στο ήδη μεγάλο brand που λέγεται Παναθηναϊκός.

Έχουμε να δούμε μεγάλα πράγματα, άσχετα με το τι θα γίνει στο τέλος της χρονιάς. Μεγάλη ανυπομονησία και για το σχεδιασμό, αλλά και για την εικόνα που θα παρουσιάσουμε μέσα στη σεζον.

Καλως ήρθες σπίτι μάγε!

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:53 pm

Έχω και μια αίσθηση ότι ο Ζοτς θα προτιμούσε ο Παναθηναϊκός να μην ταξιδέψει Κίνα για του Τουρνουά για να μπορέσει να δουλέψει με την ομάδα, αλλά μάλλον είναι και πολλά τα χρήματα. Για να δούμε, πρόωρο είναι.

Άβαταρ μέλους
nikolas_asteri

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5997
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
Αγαπημένη ομάδα: New-York-Knicks
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 12:57 pm

Conan1982 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:53 pm
Έχω και μια αίσθηση ότι ο Ζοτς θα προτιμούσε ο Παναθηναϊκός να μην ταξιδέψει Κίνα για του Τουρνουά για να μπορέσει να δουλέψει με την ομάδα, αλλά μάλλον είναι και πολλά τα χρήματα. Για να δούμε, πρόωρο είναι.
Πόσα είναι πια αυτά τα λεφτά; Οκ, μπορεί να πάρουμε κάνα φράγκο τώρα άμεσα, αλλά μακροπρόθεσμα κανείς δεν ενδιαφέρεται για ευρωπαικό μπασκετ και στην Κίνα δεν έχουμε και καμία διασπορά να πεις ότι το κάνουμε γι'αυτούς.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:00 pm

SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:22 pm
coach blue έγραψε:
Κυρ Ιουν 21, 2026 11:49 pm


Γιατι να εχει προβλημα ο ναν αν ο ομπραντοβιτς βριζει τον ντατομε ; :D
Το ερώτημα βασικά είναι αν τον ξέρει τον Ντατομε...
Ε, ναι. Όταν ο Ντατόμε έπαιζε στους Πίστονς και στους Σέλτικς ο Ναν δεν ήταν καν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας! :)

Άβαταρ μέλους
brandon_roy

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Δευ Ιαν 09, 2023 4:42 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:01 pm

Καρβουνιάρης έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:00 pm
SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:22 pm


Το ερώτημα βασικά είναι αν τον ξέρει τον Ντατομε...
Ε, ναι. Όταν ο Ντατόμε έπαιζε στους Πίστονς και στους Σέλτικς ο Ναν δεν ήταν καν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας! :)
Και ο Τσιμπλίδης ήταν δεξι μπακ πριν γεννηθεί καν ο Μέσι, λες να τον ξέρει ο Μέσι?

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:02 pm

Conan1982 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:53 pm
Έχω και μια αίσθηση ότι ο Ζοτς θα προτιμούσε ο Παναθηναϊκός να μην ταξιδέψει Κίνα για του Τουρνουά για να μπορέσει να δουλέψει με την ομάδα, αλλά μάλλον είναι και πολλά τα χρήματα. Για να δούμε, πρόωρο είναι.
Θα θέλει όμως ο χάπι τράβελερ !!! :)

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:02 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:57 pm
Conan1982 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:53 pm
Έχω και μια αίσθηση ότι ο Ζοτς θα προτιμούσε ο Παναθηναϊκός να μην ταξιδέψει Κίνα για του Τουρνουά για να μπορέσει να δουλέψει με την ομάδα, αλλά μάλλον είναι και πολλά τα χρήματα. Για να δούμε, πρόωρο είναι.
Πόσα είναι πια αυτά τα λεφτά; Οκ, μπορεί να πάρουμε κάνα φράγκο τώρα άμεσα, αλλά μακροπρόθεσμα κανείς δεν ενδιαφέρεται για ευρωπαικό μπασκετ και στην Κίνα δεν έχουμε και καμία διασπορά να πεις ότι το κάνουμε γι'αυτούς.
Στο SDNA βρίσκω για 3,5 μύρια, μπορεί και να είναι φουσκωμένο φυσικά: https://www.sdna.gr/mpasket/1328272_ekt ... psei-brand

Δεν το λες και αμελητέο το ποσό.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:05 pm

brandon_roy έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:01 pm
Καρβουνιάρης έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:00 pm


Ε, ναι. Όταν ο Ντατόμε έπαιζε στους Πίστονς και στους Σέλτικς ο Ναν δεν ήταν καν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας! :)
Και ο Τσιμπλίδης ήταν δεξι μπακ πριν γεννηθεί καν ο Μέσι, λες να τον ξέρει ο Μέσι?
Ατυχέστατος ο παραλληλισμός. :sorry:

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:35 pm

Συντριπτικά περισσότεροι ολυμπιακοί γράφουν στο τοπικ του Ζέλικο, έλα παραδεχτείτε το παιδιά είσαστε φαν :mrgreen: ☘️ ... μην ντρέπεστε, ο Ζοτς είναι οικουμενικός :mrgreen:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
brandon_roy

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Δευ Ιαν 09, 2023 4:42 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:38 pm

Καρβουνιάρης έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:05 pm
brandon_roy έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 1:01 pm


Και ο Τσιμπλίδης ήταν δεξι μπακ πριν γεννηθεί καν ο Μέσι, λες να τον ξέρει ο Μέσι?
Ατυχέστατος ο παραλληλισμός. :sorry:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 1:50 pm

Nα είμαστε σοβαροί,να σεβόμαστε αντιπάλους και τους εαυτούς μας με τη δουλειά, να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε,καλές μέρες κακες μέρες το θέμα είναι να παλεύουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο ,να δώσουμε στους παικτες να καταλάβουν τι σημαίνει να παίζουν στον Παναθηναικο (can u imagine?).
Αυτά μεταξύ άλλων είπε
Μιλάμε για πολιτισμικό σοκ σε σχέση με τον Αταμαν

Άβαταρ μέλους
koulis

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τετ Ιαν 08, 2025 7:12 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:01 pm

Φαινεται οτι υπαρχει ολικη αλλαγη παραδειγματος σε σχεση με την εποχη Αταμαν (τουλαχιστον σημειολογικα). Απο εκει που το διδυμο Αταμαν-δπγ καλαμπουριαζε, σιγονταριζε και αλληλοσυμπληρωνοταν τωρα φαινεται οτι ο Ζοτς επι τούτου προσπαθει να θεσει τα δικα του στανταρ και να δειξει οτι θα θεσει μια διαφορετικη φιλοσοφια και προσεγγιση για ολα τα πραγματα στο τμημα. Εντυπωσιαστηκα απο αυτα που επελεξε να σταθει, να πει, να συμπληρωσει, να παρεμβει κλπ. Λετε να το υπεραναλυω;

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:07 pm

Tο είπα κ 2 σελίδες πριν,η τοξικότητα θα μείνει εκτός αυτού του τοπικ,ακόμα και η προσπάθεια επίκλησης της άνευ λόγου

Τα σχετικά ποστ θα διαγράφονται

Εάν θεωρηθεί πως γίνεται επί τούτου θα πέφτουν και οι ανάλογες ποινες φάουλ κ οφ

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3991
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:20 pm

Μια χαρά ήταν το κλίμα στην συνέντευξη τύπου, σοβαρές ερωτήσεις και απαντήσεις, ενώ σε μια-δυο "ψιλό-προβοκατόρικες" δόθηκαν απαντήσεις ανάλογες και καλά έκαναν γιατί δεν υπήρχε λόγος σε ένα τέτοιο event να βγάζεις "ατζέντα". Καλή αρχή αδέρφια, επιτέλους μια νότα αισιοδοξίας για το μέλλον. Να πάμε ήσυχα στην καλοκαιρινή περίοδο και να δουλέψει η ομάδα χωρίς τριγμούς.


Εικόνα

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παναθηναϊκός”