Το ερώτημα βασικά είναι αν τον ξέρει τον Ντατομε...coach blue έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 11:49 pmΓιατι να εχει προβλημα ο ναν αν ο ομπραντοβιτς βριζει τον ντατομε ;![]()
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό. Η επιστροφή.
Συντονιστής: Captains
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Fitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1676
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 28, 2013 12:59 am
- Τοποθεσία: Netherlands
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Για μένα τα σημαντικότερο που φέρνει ο Ζοτς, είναι δυο: πλάνο και ηρεμία και σεβασμός στον πάγκο.
Για το πρώτο λίγο-πολύ όλοι ξέρουμε πως δουλέυει. Έμφαση στις αμυντικές αρχές, ομαδική λειτουργία και σταδιακή εξέλιξη μέσα στη σεζόν, ώστε να υπάρξει αφομοίωση και απόδοση την άνοιξη που καίει η μπάλα. Επιθετικά πολλή βάση στο p&r (μπορεί να δούμε κοντούς να εξελίσσονται σε δημιουργοί) και εύρεση σουτ με τις καλύτερες των προϋποθέσεων.
Το δεύτερο είναι αυτό που εμένα με χαροποιεί περισσότερο. Με τον Αταμάν - τον οποίο σέβομαι και εκτιμώ αφάνταστα - βγάζαμε προς τα έξω μια 'κακή' εικόνα, που αν δεν ήμουν Παναθηναϊκός, αλλά φίλαθλος οποιασδήποτε άλλης ομάδας, θα σιχτίριζα. Δεν ήταν πράγμα αυτό με τις συνεχόμενες φωνές/διαμαρτυρίες/τεχνικές ποινές κλπ. Αν μη τι άλλο, η έλευση του βασιλιά θα δώσει φοβερό boost στο ήδη μεγάλο brand που λέγεται Παναθηναϊκός.
Έχουμε να δούμε μεγάλα πράγματα, άσχετα με το τι θα γίνει στο τέλος της χρονιάς. Μεγάλη ανυπομονησία και για το σχεδιασμό, αλλά και για την εικόνα που θα παρουσιάσουμε μέσα στη σεζον.
Καλως ήρθες σπίτι μάγε!
Για το πρώτο λίγο-πολύ όλοι ξέρουμε πως δουλέυει. Έμφαση στις αμυντικές αρχές, ομαδική λειτουργία και σταδιακή εξέλιξη μέσα στη σεζόν, ώστε να υπάρξει αφομοίωση και απόδοση την άνοιξη που καίει η μπάλα. Επιθετικά πολλή βάση στο p&r (μπορεί να δούμε κοντούς να εξελίσσονται σε δημιουργοί) και εύρεση σουτ με τις καλύτερες των προϋποθέσεων.
Το δεύτερο είναι αυτό που εμένα με χαροποιεί περισσότερο. Με τον Αταμάν - τον οποίο σέβομαι και εκτιμώ αφάνταστα - βγάζαμε προς τα έξω μια 'κακή' εικόνα, που αν δεν ήμουν Παναθηναϊκός, αλλά φίλαθλος οποιασδήποτε άλλης ομάδας, θα σιχτίριζα. Δεν ήταν πράγμα αυτό με τις συνεχόμενες φωνές/διαμαρτυρίες/τεχνικές ποινές κλπ. Αν μη τι άλλο, η έλευση του βασιλιά θα δώσει φοβερό boost στο ήδη μεγάλο brand που λέγεται Παναθηναϊκός.
Έχουμε να δούμε μεγάλα πράγματα, άσχετα με το τι θα γίνει στο τέλος της χρονιάς. Μεγάλη ανυπομονησία και για το σχεδιασμό, αλλά και για την εικόνα που θα παρουσιάσουμε μέσα στη σεζον.
Καλως ήρθες σπίτι μάγε!
- nikolas_asteri

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 5997
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2011 2:15 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Ε, ναι. Όταν ο Ντατόμε έπαιζε στους Πίστονς και στους Σέλτικς ο Ναν δεν ήταν καν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας!SbioTech έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:22 pmΤο ερώτημα βασικά είναι αν τον ξέρει τον Ντατομε...coach blue έγραψε: ↑Κυρ Ιουν 21, 2026 11:49 pm
Γιατι να εχει προβλημα ο ναν αν ο ομπραντοβιτς βριζει τον ντατομε ;![]()
- brandon_roy

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 845
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 09, 2023 4:42 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Και ο Τσιμπλίδης ήταν δεξι μπακ πριν γεννηθεί καν ο Μέσι, λες να τον ξέρει ο Μέσι?Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 1:00 pmΕ, ναι. Όταν ο Ντατόμε έπαιζε στους Πίστονς και στους Σέλτικς ο Ναν δεν ήταν καν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας!![]()
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
- Conan1982

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 9363
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Στο SDNA βρίσκω για 3,5 μύρια, μπορεί και να είναι φουσκωμένο φυσικά: https://www.sdna.gr/mpasket/1328272_ekt ... psei-brandnikolas_asteri έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 12:57 pmΠόσα είναι πια αυτά τα λεφτά; Οκ, μπορεί να πάρουμε κάνα φράγκο τώρα άμεσα, αλλά μακροπρόθεσμα κανείς δεν ενδιαφέρεται για ευρωπαικό μπασκετ και στην Κίνα δεν έχουμε και καμία διασπορά να πεις ότι το κάνουμε γι'αυτούς.
Δεν το λες και αμελητέο το ποσό.
- Καρβουνιάρης

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
- Προειδοποιήσεις:
0
Ατυχέστατος ο παραλληλισμός.brandon_roy έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 1:01 pmΚαι ο Τσιμπλίδης ήταν δεξι μπακ πριν γεννηθεί καν ο Μέσι, λες να τον ξέρει ο Μέσι?Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 1:00 pm
Ε, ναι. Όταν ο Ντατόμε έπαιζε στους Πίστονς και στους Σέλτικς ο Ναν δεν ήταν καν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας!![]()
- brandon_roy

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 845
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 09, 2023 4:42 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 1:05 pmΑτυχέστατος ο παραλληλισμός.brandon_roy έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 1:01 pm
Και ο Τσιμπλίδης ήταν δεξι μπακ πριν γεννηθεί καν ο Μέσι, λες να τον ξέρει ο Μέσι?![]()

- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1709
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Nα είμαστε σοβαροί,να σεβόμαστε αντιπάλους και τους εαυτούς μας με τη δουλειά, να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε,καλές μέρες κακες μέρες το θέμα είναι να παλεύουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο ,να δώσουμε στους παικτες να καταλάβουν τι σημαίνει να παίζουν στον Παναθηναικο (can u imagine?).
Αυτά μεταξύ άλλων είπε
Μιλάμε για πολιτισμικό σοκ σε σχέση με τον Αταμαν
Αυτά μεταξύ άλλων είπε
Μιλάμε για πολιτισμικό σοκ σε σχέση με τον Αταμαν
- koulis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 08, 2025 7:12 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Φαινεται οτι υπαρχει ολικη αλλαγη παραδειγματος σε σχεση με την εποχη Αταμαν (τουλαχιστον σημειολογικα). Απο εκει που το διδυμο Αταμαν-δπγ καλαμπουριαζε, σιγονταριζε και αλληλοσυμπληρωνοταν τωρα φαινεται οτι ο Ζοτς επι τούτου προσπαθει να θεσει τα δικα του στανταρ και να δειξει οτι θα θεσει μια διαφορετικη φιλοσοφια και προσεγγιση για ολα τα πραγματα στο τμημα. Εντυπωσιαστηκα απο αυτα που επελεξε να σταθει, να πει, να συμπληρωσει, να παρεμβει κλπ. Λετε να το υπεραναλυω;
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1709
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3991
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Μια χαρά ήταν το κλίμα στην συνέντευξη τύπου, σοβαρές ερωτήσεις και απαντήσεις, ενώ σε μια-δυο "ψιλό-προβοκατόρικες" δόθηκαν απαντήσεις ανάλογες και καλά έκαναν γιατί δεν υπήρχε λόγος σε ένα τέτοιο event να βγάζεις "ατζέντα". Καλή αρχή αδέρφια, επιτέλους μια νότα αισιοδοξίας για το μέλλον. Να πάμε ήσυχα στην καλοκαιρινή περίοδο και να δουλέψει η ομάδα χωρίς τριγμούς.


11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο