Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
25
9%
Σορτς
38
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
59
21%
Καλαϊτζάκης
6
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
23
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
13
5%
Σαμοντούροφ
10
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
58
21%
 
Σύνολο ψήφων: 282
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 1:34 pm

Fitz έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:48 pm
golitog7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:39 pm


Κάνεις λάθος γιατί τον Sterling Brown τον πήρε από Άλμπα όχι από ΝΒΑ.
Μπίλυ μην κρίνεις από τα λίγα ματς με τις εθνικές, που είναι ούτως ή άλλως περίεργα. Ο τύπος μπορεί να είναι πυρηνικό όπλο κατά δω.
Μπορεί να έχεις δίκιο σε αυτό που γράφεις, σίγουρα έχεις πιο ολοκληρωμένη άποψη για τον παίκτη από τη στιγμή που παρακολουθείς και NBA. Συν τοις άλλοις, άλλος είναι ο ρόλος και άλλοι οι συμπαίκτες του στην Εθνική Βοσνίας και άλλος ο ρόλος και οι συμπαίκτες του στην ομάδα του στο NBA.

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2055
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:20 pm

Βλέποντας την αγορά για να κινηθεί ο Παναθηναικός σε σοβαρές μεταγραφές θα πρέπει είτε να σπάσει συμβόλαια παικτών από Ευρώπη, είτε να κοιτάξει το ΝΒΑ. Το ΝΒΑ δεν ήταν κάτι που κατείχε ο ζοτς στα χρόνια του ΠΑΟ ενώ δε θυμάμαι και στην Παρτιζάν πρόσφατα να του βγήκε κάποια μεταγραφή απευθείας από Αμερική.

Ειδικά για κοντό στην Ευρώπη έχουν κλήσεις όλοι οι πιθανοί σταρ. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον πως θα κινηθούμε. Και πρέπει να κινηθούμε γρήγορα γιατί είμαστε πιο πίσω από ομάδες που συνεχίζουν με ίδιο προπονητή.

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3421
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:26 pm

Λάρκιν - Μπαντιό - Μπόνγκα in, Οσμάν out και ένα αθλητικό πεντάρι από Αμερική + Big papa.

Στην Παρτιζάν είχε φέρει Καμίνσκι, Ντοζίερ, Κάρλικ Jones, Έξουμ που δεν έπαιζαν Ευρώπη, δεν τις λες και κακές περιπτώσεις.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3637
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:31 pm

nikolas_asteri έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:59 pm
SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 12:51 pm
Και οι δυο παικτες Νουρκιτς και Βαλα είναι σπουδαιοι. Καθαρά προσωπική άποψη οτι στην Ευρώπη επιθετικά ο Βαλα ειναι απόλυτο cheat ενω δεν ξερω τι θα περίμενα επιθετικά απο Νουρκιτς αφου το ποστ παιχνίδι του είναι ενα σκαλί κάτω

Αμυντικά και δημιουργικά ο Νουρκιτς είναι πολυ καλύτερος.

Οπότε αν μπορούσε ο Ζοτς να πάρει ενας απο τους δυο θα έπρεπε να σκεφτεί λχ για Βαλα αν μπορεί να τον "καλυψει" με Χουαντσο ή Μπονγκα ή NHD γιατί τετοιος πολιορκητικος κριός είναι για φόβο.
Φέρτους και τους δύο να τελειώνουμε :lol:
Christofi εσυ;

t0ny3

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2055
Εγγραφή: Τετ Οκτ 03, 2007 4:09 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:42 pm

Dimmitz έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:26 pm
Λάρκιν - Μπαντιό - Μπόνγκα in, Οσμάν out και ένα αθλητικό πεντάρι από Αμερική + Big papa.

Στην Παρτιζάν είχε φέρει Καμίνσκι, Ντοζίερ, Κάρλικ Jones, Έξουμ που δεν έπαιζαν Ευρώπη, δεν τις λες και κακές περιπτώσεις.
Με τιποτα δε θελω Λαρκιν και Τζειμς. Ο Παναθηναικος θελει φρεσκα ποδια στον ασσο ειδικα με τον Σλουκα ερωτηματικο και εχω την περσινη σεζον ως γνωμονα.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1686
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 2:47 pm

Eγω νομίζω κ οι 2 παίκτες που θα πάρουμε στα γκαρντ θα έχουν κ μέγεθος ,κ αμυντικό φίλτρο και καλό σουτ.

Και γενικά πιστεύω θα πάρουμε παίκτες που δεν έχουν γραφτει

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1488
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 3:13 pm

μια διόρθωση μικρής σημασίας, από τη Μπαρτσελόνα τον πήρε τον Έξουμ ο Ομπράντοβιτς.

JERIAN GRANDAKOS

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
Τοποθεσία: Kalymnos
Αγαπημένη θέση: C
Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 3:29 pm

ο Chimezie Metu σε τι φαση είναι; για 3ος προφανώς...

Trelobasketakias92

 sophomore
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Παρ Φεβ 02, 2024 3:27 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 4:09 pm

Οι δικές μου προτάσεις:
Flynn-Badio/Devon Hall-Bonga-Matkovic-αθλητικο 5άρι τύπου Kevarrius Hayes ή και κάτι φθηνότερο+Μωραΐτης
Out:Grant,Shorts,Grigonis,Farried,Samodurov

Άβαταρ μέλους
Skip to my Lou

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευ Ιουν 22, 2026 3:39 pm
Τοποθεσία: Ath
Αγαπημένος παίκτης: AI
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 4:20 pm

Guard lineup Nunn Sloukas Tolio Badio Keaton Wallace
Forward H Davis Juancho Rogka Bonga Osman
Center Lessort Bassey Mitoglou

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3421
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 4:41 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 3:13 pm
μια διόρθωση μικρής σημασίας, από τη Μπαρτσελόνα τον πήρε τον Έξουμ ο Ομπράντοβιτς.
Α ναι; Ούτε που το θυμόμουνα ότι έπαιζε Ευρώπη! Σωστή παρατήρηση!

MOZZARTDR

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2023 11:55 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:07 pm

Dimmitz έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:26 pm
Λάρκιν - Μπαντιό - Μπόνγκα in, Οσμάν out και ένα αθλητικό πεντάρι από Αμερική + Big papa.

Στην Παρτιζάν είχε φέρει Καμίνσκι, Ντοζίερ, Κάρλικ Jones, Έξουμ που δεν έπαιζαν Ευρώπη, δεν τις λες και κακές περιπτώσεις.
Πολύ σωστά. Οι οποίοι δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, γιατί τόσα χρήματα μπορούσε να ξοδέψει η Παρτιζάν. Τώρα όμως που θα του δοθεί μεγαλύτερο budget για να φέρει παίκτες, πιστεύω ότι θα είναι αρκετά καλύτεροι από αυτούς που είχε φέρει στην Παρτιζάν.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13592
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:12 pm

Dimmitz έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:26 pm
Λάρκιν - Μπαντιό - Μπόνγκα in, Οσμάν out και ένα αθλητικό πεντάρι από Αμερική + Big papa.

Στην Παρτιζάν είχε φέρει Καμίνσκι, Ντοζίερ, Κάρλικ Jones, Έξουμ που δεν έπαιζαν Ευρώπη, δεν τις λες και κακές περιπτώσεις.
ο καμινσκ ηταν κακιστη

ο ντοζιερ και ο καρλικ δεν ειναι για επιπεδο παο

μονο ο εξουμ ηταν κατι εξαιρετικο

Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3297
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:22 pm

Πράγματι αππό την Μπάρτσα τον πήρε τον Έξουμ, από το μεγάλο σχολείο γκαρντ "ο Σάρας".

Όποιος βασικά θέλει να πάρει γκαρντ της προκοπής να βάλει στο μάτι τους γκαρντ με τους οποίους έχει δουλέψει ο Σάρας.
Ο κατά τ άλλα αντιπαθέστατος (για μένα) Σαρούνας είναι ο καλύτερος προπονητής στο να βελτιώνει γκαρντ αλλά και παίκτες γενικά. Ρίξτε μια ματιά πόσους παίκτες σύστησε στο ευρωπαικό κοινό που μετά κάνανε παπάδες (Γουόκαπ, Χέιζ-Ντέιβις, Brandon Davies, Έξουμ, Μίσιτς, Πάνκος, Jokubaitis, Kuric κτλ ή δείτε τι χρονιές έχουν κάνει μ αυτόν προπονητή οι Μίροτιτς, Χιγκινς, Σμιτς, Μιλάκνις, Ulanovas, Aaron White, Kavaliauskas και πόσοι άλλοι.
Δείτε πως εξελίχθηκε το αιώνιο ταλέντο Biberovic και σε μία χρονιά με τον Σάρας έγινε από τους καλύτερους στη θέση του. Δείτε πως μετάλλαξε έναν σχεδόν τελειωμένο παίκτη από το νεκροταφείο της Μιλάνο σε έναν από τους καλύτερους κόμπο που ζητάει πλέον 3 εκ για να υπογράψει (Ντεβον Χολ).

Το κακό για τον Σάρας είναι ότι αυτός τους ετοιμάζει και άλλοι δρέπουν τους καρπούς.

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3637
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 5:25 pm

JERIAN GRANDAKOS έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 3:29 pm
ο Chimezie Metu σε τι φαση είναι; για 3ος προφανώς...
Εκανε καλη μιση σεζον μετα το τραυματισμο του εστω και σε επιπεδο liga endessa. Για μενα ευκαιρια ολκης γιατι φαινεται οτι ξεπερασε τον τραυματισμο του, παιζει δυο θεσεις και τον παιρνεις φθηνα για το ταλεντο του.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”