Heisenberg έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 2:38 pm
basilis_.kts έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm
τα εχουμε ξαναπει...αν σταματησει τις ψαλμωδιες οπου βρεθει και σταθει,αν σταματησει να χτυπαει τον μποζικα σε καθε καλαθι που τρωμε στον παγκο και να τον παιρνει η καμερα και να γινεται περιγελος,αν σταματησει να κοιταει μονο εργατες και θεωρησει και το ταλεντο κατι σημαντικο,και αν κανει σωστες αλλαγες και οχι με το ρολοι και κυριως στο τελος σε κλειστα παιχνιδια οπου ειναι υπνος βαθυς ας μεινει να προπονησει για αλλα 40 χρονια δεν με πειραζει καθολου.να κοψει τις εμμονες και να ειναι ψυχραιμος.να αποβαλλει τον οπαδισμο που τον θολωνει και να λειτουργει ως προπονητης για το καλο της ομαδας
Ναι Αν σταματησει να ειναι Μπαρτζωκας για να γινει καποιος άλλος.
Ερωτηση. Γράφεις στο redgoal το site? γιατι εκει μεσα γραφουν κατι τετοια. κραζουν καθε μερα Μπαρτζωκα ακομα και οταν παιρνει κουπες και Νικαει ΠΑΟ.
οχι δεν γραφω στο redgoal,γενικως πουθενα αλλου δεν γραφω.
επισης το αν παιρνει κουπες ή κερδιζει τον παναθηναικο με εμφαση στο 2ο αποτελει κριτηριο καποιων ολυμπιακων και δεν με βρισκει συμφωνο
κρινω την συμπεριφορα και τις αποφασεις που παιρνει μεσα στο παιχνιδι...ανεξαρτητως αποτελεσματος.αν μια αποφαση ειναι σωστη ειναι σωστη ειτε βαλλει το σουτ ο φουρνιε ειτε οχι.αν μια αλλαγη ειναι σωστη ειναι σωστη
yawn.brigade
ειτε σου αρεσει ειτε οχι ο φουρνιε δεν ηταν κινηση μπαρτζωκα και το εχει παραδεχθει προσφατα κι ο ιδιος
ομοιως και ο μοντερο.δεν νομιζω ο μπαρτζωκας να διαλεγε ποτε παικτη μοντερο απο μονος του λογω σωματος.θελει βαρια γκαρντ για να μπορει να παιξει αλλαγες
ο ντορσει του εδωσε το πρωταθλημα περσι και ειναι ο λογος που εμεινε...ας μην τραυματιζοταν ο γκος και ας επαιζε στους τελικους και θα σου πω εγω αν εμενε ο ντορσει.για διωξιμο ηταν και στο φαιναλ φορ κυκλοφορουσε με κελεμπιες και το ξερουν απαντες αυτο
βεζενκοφ και μακινταιρ δικες του επιλογες...ο μακινταιρ ειναι καλος παικτης αλλά παικτης μπαρτζωκα δηλαδη απο σουτ-ταλεντο υπολοιπομαστε λιγακι αλλά τεσπα τρωγεται
ΘΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΜΙΛΟΥΤΙΝΟΦ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ?θες να πουμε ωμα τον λογο?επειδη τραυματιστηκε ο φαλ και με την φυγη ραιτ θα ειμασταν χωρις σεντερ.ο αθεοφοβος ηθελε να κρατησει τον φαλ 34 χρονων και θα εφερνε και τον χολ...με 2αδα φαλ-χολ θα πηγαινες φετος με αυτα που ειχε ο μπαρτζωκας στο μυαλο του.μην κοιτας που μας ανοιξε η τυχη και βρεθηκαμε με μιλουτινοφ-τζοουνς.κοιμηθηκε ο θεος να πουμε και γλιτωσαμε απο του χαρου τα δοντια.με φαλ-χολ οχι ευρωπαικο δεν θα βλεπαμε,ουτε φαιναλ φορ.ΑΣΤΟ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ Ο ΚΑΚΟΣ ΠΑΛΙ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
basilis_.kts την Δευ Ιουν 22, 2026 3:29 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.