Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Christofis

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3637
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
- Προειδοποιήσεις:
0
Τι να πω ρε παιδια φευγουν ενας ενας χωρις συναισθηματισμους και δευτερες ευκαιριες, ξεσκαρτισμα κανονικο, εχουμε κλεισειτους δυο απο τους 3 καλυτερους διαθεσιμους γκαρντς της περσινης χρονιας.
Ρε λετε να ευθυγραμμιστηκαν τα αστρα και ολες οι ευχες χρονων σε αυτο το φορουμ και όλες οι δεησεις του @berry να πιασαν τοπο
Ρε λετε να ευθυγραμμιστηκαν τα αστρα και ολες οι ευχες χρονων σε αυτο το φορουμ και όλες οι δεησεις του @berry να πιασαν τοπο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Christofis την Δευ Ιουν 22, 2026 6:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
RedEmperor

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 919
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 04, 2025 4:01 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- Knoxville

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 534
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
- Τοποθεσία: AB
- Αγαπημένος παίκτης: B
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Προσωπικά, το ότι "δεν ήξερε" μπάσκετ δεν με ενοχλούσε. Αυτό που με ενοχλούσε απίστευτα ήταν ότι δεν ήταν διαθέσιμος στα μισά παιχνίδια που παίξαμε.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 5:46 pmΆντε, ρε Φράνκι, χαλάλι σου. Να 'χεις να λες στα εγγονάκια σου πως σήκωσες κι εσύ μια ευρωλίγκα!![]()
Ήσουν συμπαθής. Ήσουνα σκυλί. Αν ήξερες και λίγο μπάσκετ...
Καλή συνέχεια!
Το ακόμη χειρότερο είναι πως αυτό είναι κάτι που τον ακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του... δεν ήταν κάτι απρόοπτο ή απρόσμενο που συνέβη με τον ερχομό του στον Ολυμπιακό.
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2871
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Να παρεις μερικα απο γιαουρτοπλημμυρα να τους πας δειγμα ...Jeight έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 5:56 pmΑδερφε ειμαι απο Χανια, δεν υφισταται τζατζικι στο πιτγυρο. Γιαουρτακι, ωραιο, δροσερο και στραγγιστοΚαρβουνιάρης έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 5:51 pm
Και το τζατζίκι το βάζουμε από πάνω, στο τέλος. Δεν το πασαλείβουμε στην πίτα σαν να είναι μαρμελάδα !![]()
![]()
![]()
- TonyTonyChopper

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 03, 2025 7:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Για τον Λαιλς έχει γράψει και ας πούμε ινσαιντερ του παναθηναϊκού που βλέπω που και που άρα ίσως να μην είναι παπατζες. Τώρα αν θα έρθει όντως είναι άλλο θέμα. Γιατί άλλο είναι απλά να υπάρχει ένα ενδιαφέρον και άλλο επίσημη πρόταση. Προσωπικά θεωρώ πιο πιθανό να αλλάξουν κάποιοι θέση παρά να φύγει ο χουαντσο (αν είναι καλή επιλογή δεν ξέρω). Αλλα ας μην συνεχίσουμε το off topic.kein έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 5:57 pmΤα εχω ξαναγράψει πιο πριν σήμερα αυτά που ρωτάς κάνε το κόπο και ξαναδιάβασε τα. Δεν εννοώ εσενα γενικά μιλάω, για οποίον ονειρεύεται φυγή του Ισπανού. Αν εννοούσα κάποιον συγκεκριμένα θα ήταν πρώτος πρώτος ο τουλου !Dimmitz έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 4:36 pm
Ποιος θα φύγει τελικά; Ο Οσμάν; Αν εννοείς εμένα, κανένα ευσεβή πόθο δεν έχω, αφού ο παίκτης έτσι και αλλιώς δεν θα καταλήξει σε εμάς.
Αν υποθέσουμε ότι θα πάρετε Lyles κυρίως για 4 (και κάποια λεπτά στο πέντε), δεν είναι λογικό θα φύγει ένα τεσσάρι από τα δύο που έχετε;
Εκτός και αν δεν έρθει και ο Μπόνγκα και πάει μόνιμος ο NHD στο τρία.
Ο λαιλς έχει βγει σαν όνομα από σάιτ σαν το σπορ24 που δεν έχει καμία εγκυρότητα σε θέματα Παναθηναϊκού.
Ο μπονγκα είναι βασικός στόχος. Ο Ισπανός θα είναι φέτος βασικό γρανάζι στην άμυνα του ζοτς, οποίος ξέρει τον ζοτς το καταλαβαίνει. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες μπασκετικής γνώσεις.
Ελπίζω να έχει τελειώσει το one piece μέχρι να πεθάνω. 
-
Jeight

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1843
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
- Τοποθεσία: Chania
- Αγαπημένος παίκτης: Kobe
- Αγαπημένη ομάδα:

- Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
- Προειδοποιήσεις:
1
Απο ποτε ειναι αυτη η εφημεριδα????coach blue έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 6:09 pmΝα παρεις μερικα απο γιαουρτοπλημμυρα να τους πας δειγμα ...
- SbioTech

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 750
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
- Αγαπημένη θέση: SG
- Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Το αστείο με τους ψηλό lineup του Ολυμπιακού ως εμμονή του Μπαρτζώκα κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει.
Εν αρχή ην ο Χασάν Μάρτιν!!! Θεωρητικά mobile ψηλός
2020-2021 Δίδυμο με κάθε περίεργο ο Μάρτιν. Λιβιό, Έλλις (Κουφός...). Τί λέγαμε; Ο Ολυμπιακός χρειάζεται οπωσδήποτε 7footer. Πως θα ανταγωνιστεί τους Ταβάρες αυτού του κόσμου. Το μπάσκετ έφυγε από τους mobiles και θέλει ξανά δεινόσαυρους.
2021-2022: Τί κάνει ο εμμονικός (sic) Μπαρτζώκας; Προσαρμόζεται, και παίρνει τον πιο δεινόσαυρο από τους δεινόσαυρους. Τον Φαλ. Τί λέμε; Ο Μάρτιν είναι μέτριος, τραυματίζεται κοκ (Παρεμπιπτόντως εκείνο το Δεκέμβριο ο Λεσόρτ ήταν διαθέσιμος και αν τον είχαμε πάρει ίσως είχαμε Ευρωλίγκα). Δεν του πήραν παίκτη (ή μάλλον πήραν τον απίθανο Κουίνσι Έισι για τις προπονήσεις)
2022-2023: Τί κάνει ο εμμονικός; Προσαρμόζεται. Παίρνει πιο ποιοτικό παίκτη αντί του Μάρτιν, τον Μπολομπόι (πάλι θεωρητικά αθλητικό ψηλό), και φέρνει και μέσα στη χρονιά τον Μπλακ για να μην την πατήσει όπως το 2022. Αποτέλεσμα της χρονιάς το καλύτερο μπάσκετ της ομάδας, 1η στη σεζόν, και για ένα κακό 10λεπτο και 1 σουτ χωρίς κούπα.
2023-2024: Με αποχώρηση Σλούκα-Σάσα στον ορίζονται από την ομάδα εμφανίζεται ως διαθέσιμος στην αγορά ο Μιλουτίνοφ. Τί κάνει ο εμμονικός που επί 3 σεζόν είχε mobile center και δυο σεζόν ΚΑΙ δεινόσαυρο; Φέρνει τον Μιλου γιατί φανταστείτε τι θα του σούρναμε αν ΔΕΝ τον έφερνε και έπαιρνε όπως θα ήθελε ένα mobile ψηλό. Και εντάσσει τον Μίλου στο σύστημα. Και τί λέμε όλοι; Που πας Μπαρτζώκα με δυο δεινόσαυρους χωρίς mobile. Και τί κάνει ο εμμονικός; Μα φέρνει mobile ψηλό (τον Ράιτ)
2024-2025: Με επιστροφή Σασα είμαστε όλοι υπεραισιόδοξοι, βουρ για ΕΛ, και τι κάνει ο εμμονικός; διατηρεί τη lineup με 7footer κυριαρχικό, 7footer playmaker defensive stopper, και mobile ψηλό. Και παίρνουμε πρωτάθλημα και παθαίνουμε πατατράκ στο Αμπου Ντάμπι, όχι λόγω ψηλού, αλλά λόγω επιθετικού μπλακαουτ.
2025-2026; Τί κάνει ο εμμονικός; Διατηρεί τον Μιλουτίνοφ και τον ντύνει με mobile ψηλό επειδή προφανώς άκουσε τους σχολιαστές (λες και δεν είχε mobile ψηλό ΚΑΘΕ χρονιά από τις προηγούμενες πέντε). Και μέσα στη σεζόν φέρνει και άλλο mobile ψηλό.
Οπότε λίγο το αστείο με τις εμμονές του (έχει κάποιες αλλά οι ψηλοί δεν είναι ανάμεσά τους) να τελειώνει,.
Εν αρχή ην ο Χασάν Μάρτιν!!! Θεωρητικά mobile ψηλός
2020-2021 Δίδυμο με κάθε περίεργο ο Μάρτιν. Λιβιό, Έλλις (Κουφός...). Τί λέγαμε; Ο Ολυμπιακός χρειάζεται οπωσδήποτε 7footer. Πως θα ανταγωνιστεί τους Ταβάρες αυτού του κόσμου. Το μπάσκετ έφυγε από τους mobiles και θέλει ξανά δεινόσαυρους.
2021-2022: Τί κάνει ο εμμονικός (sic) Μπαρτζώκας; Προσαρμόζεται, και παίρνει τον πιο δεινόσαυρο από τους δεινόσαυρους. Τον Φαλ. Τί λέμε; Ο Μάρτιν είναι μέτριος, τραυματίζεται κοκ (Παρεμπιπτόντως εκείνο το Δεκέμβριο ο Λεσόρτ ήταν διαθέσιμος και αν τον είχαμε πάρει ίσως είχαμε Ευρωλίγκα). Δεν του πήραν παίκτη (ή μάλλον πήραν τον απίθανο Κουίνσι Έισι για τις προπονήσεις)
2022-2023: Τί κάνει ο εμμονικός; Προσαρμόζεται. Παίρνει πιο ποιοτικό παίκτη αντί του Μάρτιν, τον Μπολομπόι (πάλι θεωρητικά αθλητικό ψηλό), και φέρνει και μέσα στη χρονιά τον Μπλακ για να μην την πατήσει όπως το 2022. Αποτέλεσμα της χρονιάς το καλύτερο μπάσκετ της ομάδας, 1η στη σεζόν, και για ένα κακό 10λεπτο και 1 σουτ χωρίς κούπα.
2023-2024: Με αποχώρηση Σλούκα-Σάσα στον ορίζονται από την ομάδα εμφανίζεται ως διαθέσιμος στην αγορά ο Μιλουτίνοφ. Τί κάνει ο εμμονικός που επί 3 σεζόν είχε mobile center και δυο σεζόν ΚΑΙ δεινόσαυρο; Φέρνει τον Μιλου γιατί φανταστείτε τι θα του σούρναμε αν ΔΕΝ τον έφερνε και έπαιρνε όπως θα ήθελε ένα mobile ψηλό. Και εντάσσει τον Μίλου στο σύστημα. Και τί λέμε όλοι; Που πας Μπαρτζώκα με δυο δεινόσαυρους χωρίς mobile. Και τί κάνει ο εμμονικός; Μα φέρνει mobile ψηλό (τον Ράιτ)
2024-2025: Με επιστροφή Σασα είμαστε όλοι υπεραισιόδοξοι, βουρ για ΕΛ, και τι κάνει ο εμμονικός; διατηρεί τη lineup με 7footer κυριαρχικό, 7footer playmaker defensive stopper, και mobile ψηλό. Και παίρνουμε πρωτάθλημα και παθαίνουμε πατατράκ στο Αμπου Ντάμπι, όχι λόγω ψηλού, αλλά λόγω επιθετικού μπλακαουτ.
2025-2026; Τί κάνει ο εμμονικός; Διατηρεί τον Μιλουτίνοφ και τον ντύνει με mobile ψηλό επειδή προφανώς άκουσε τους σχολιαστές (λες και δεν είχε mobile ψηλό ΚΑΘΕ χρονιά από τις προηγούμενες πέντε). Και μέσα στη σεζόν φέρνει και άλλο mobile ψηλό.
Οπότε λίγο το αστείο με τις εμμονές του (έχει κάποιες αλλά οι ψηλοί δεν είναι ανάμεσά τους) να τελειώνει,.
-
Neobasketikos25

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 67
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 03, 2024 6:13 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
νεα εποχή; αφου καθε χρονο τελευταία στο φ4 ειναι η ομάδα
πιο καυτή έδρα; απο τις σερβικες δύσκολο, σε πρώτη φάση ας γίνει μια έδρα με συστηματικά soldouts
περιορισμό μπατζετ; 15 ευρωλιγκάτους παίκτες είχε φέτος
πητερς κομβικός στο τέλος, φαλ κουβάλησε χρόνια πριν τον τραυματισμό, αυτοί είναι οι ενεργοί πρωταθλητές Ευρώοης, ούτε ο CMM όυτε ο JM.
- kein

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3941
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
Ποιος είναι αυτός ο ινσάιντερ ; προφανώς λες τον "Αλογο Μπαμπάς γαύρων" που και μόνο το όνομα "φωνάζει" από μακριά : "μην ασχοληθείς μαζί μου, είμαι παπατζα;" - καλά γενικά η όλη φάση των ινσάιντερ είναι για κλάματα, ούτε καν για γέλια.TonyTonyChopper έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 6:10 pm
Για τον Λαιλς έχει γράψει και ας πούμε ινσαιντερ του παναθηναϊκού που βλέπω που και που άρα ίσως να μην είναι παπατζες.
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο