Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
Sokos

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1863
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 26, 2008 4:24 am
Αγαπημένος παίκτης: Vince Carter
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 6:28 pm

Γιατί πρέπει ο Μπαρτζώκας να είναι είτε εμμονικός τσαρλατάνος που από τύχη καταφέρνει όσα καταφέρνει είτε ο καλύτερος προπονητής στην ιστορία του παγκόσμιου μπασκετ που δεν κάνει ποτέ λάθη και δεν τρώει κολλήματα?

Ούτε θάψιμο χρειάζεται, ούτε whitewashing. Έχει κάνει πολλά καλά, έχει κάνει και πολλά στραβά. Το ζύγι, ειδικά μετά την τελευταία χρονιά, γέρνει σαφώς προς το θετικό. Εξιλεώθηκε και ο ίδιος, οπότε πιστεύω και ελπίζω να παρουσιαστεί πιο απελευθερωμένος και ψύχραιμος από δω και πέρα.

Κλείνω το off-topic.

Χαιρετισμούς στο αμυντικό χαφ της καρδιάς μας. Θα έχει το χειροκρότημά του στην επιστροφή του (αν δεν είναι τραυματίας και μείνει στη Γαλλία).

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Δευ Ιουν 22, 2026 6:28 pm

Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:48 pm
basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 2:10 pm

τα εχουμε ξαναπει...αν σταματησει τις ψαλμωδιες οπου βρεθει και σταθει,αν σταματησει να χτυπαει τον μποζικα σε καθε καλαθι που τρωμε στον παγκο και να τον παιρνει η καμερα και να γινεται περιγελος,αν σταματησει να κοιταει μονο εργατες και θεωρησει και το ταλεντο κατι σημαντικο,και αν κανει σωστες αλλαγες και οχι με το ρολοι και κυριως στο τελος σε κλειστα παιχνιδια οπου ειναι υπνος βαθυς ας μεινει να προπονησει για αλλα 40 χρονια δεν με πειραζει καθολου.να κοψει τις εμμονες και να ειναι ψυχραιμος.να αποβαλλει τον οπαδισμο που τον θολωνει και να λειτουργει ως προπονητης για το καλο της ομαδας
Οι εμμονες του Μπαρτζωκα περισσοτερο υπαρχουν στο δικο σου μυαλο παρα στο δικο του. Καποιος θα ελεγε οτι εχεις....εμμονη με αυτο :sorry: :sorry: :sorry:
εχεις δικιο με καταλαβες παραδινομαι αλλά να σε ρωτησω κατι θελω φιλε jeight γιατι εκτιμω τις γνωσεις σου
δεν σου κανει εντυπωση που ο κοουτς μπαρτζωκας αφηνει ενα παικτη μεγαλης κλασης σαν τον ντιλικινα να φυγει?δεν το λεω εγω αλλά ο κοουτς τον εχει χαρακτηρισει ετσι.λες να μην μπορεσε να τον κρατησει επειδη εχει προταση απο νβα?ναι βρε για τον ντιλικινα λεω τον αντικαταστατη του εβανς.τον θυμασαι τον εβανς που ξερει ο κοουτς ο μπαρτζωκας αν ειναι σε θεση να ειναι απολυτα ετοιμος κι εγω ειμαι ο ασχετος που μιλουσα για ρισκο :imnewhere: :welcome:
https://www.eurohoops.net/el/heba-el/18 ... is-klasis/
SbioTech ετσι ακριβως οπως τα εγραψες ειναι...ποιος ειναι ομως ο κοινος παρονομαστης ολης αυτης καταστασης?οτι περασαν παικτες και παικτες μετριοι πχ χασαν μαρτιν,μπολομποι και παικταραδες μιλουτινοφ,ραιτ και εμεις ειχαμε φορτωθει στο κεφαλι τον χειροτερο απο ολους ως ΒΑΣΙΚΟ...αυτο ειναι εμμονη.αν εχεις χασαν μαρτιν και φαλ του 2022 οκ το σκεφτεσαι ποιος ειναι ο βασικος.αν ομως εχει μιλουτινοφ και φαλ το 2025 και βαζεις φαλ αυτο δεν ειναι επιλογη,ειναι εμμονη πλεον.σου εχει γινει εμμονη ο παικτης τι να κανουμε τωρα.δεν υπαρχει νοημων προπονητης της ευρωλιγκας που να εβαζε φαλ αντι για μιλουτινοφ
αν δεν τραυματιζοταν ο φαλ ο μιλουτινοφ θα εφευγε και θα εμενε ο 34χρ φαλ γιατι αυτον θεωρουσε καλυτερο ο μπαρτζωκας.αυτο ειναι εμμονη για να καταλαβαινουμε λιγο τα πραγματα.δεν ειναι λαθος κριση.δεν μιλαμε για σχεδον ισαξιους ψηλους που πρεπει να κανεις μια επιλογη και εισαι σε διλλημα.η διαφορα ειναι χαωδης.ελπιζω να καταλαβαινεις την διαφορα

Άβαταρ μέλους
qspock

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3922
Εγγραφή: Τρί Απρ 12, 2005 4:14 pm
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 6:31 pm

Knoxville έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 6:02 pm
Καρβουνιάρης έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:46 pm


Άντε, ρε Φράνκι, χαλάλι σου. Να 'χεις να λες στα εγγονάκια σου πως σήκωσες κι εσύ μια ευρωλίγκα! :)
Ήσουν συμπαθής. Ήσουνα σκυλί. Αν ήξερες και λίγο μπάσκετ...
Καλή συνέχεια!
Προσωπικά, το ότι "δεν ήξερε" μπάσκετ δεν με ενοχλούσε. Αυτό που με ενοχλούσε απίστευτα ήταν ότι δεν ήταν διαθέσιμος στα μισά παιχνίδια που παίξαμε.
Το ακόμη χειρότερο είναι πως αυτό είναι κάτι που τον ακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του... δεν ήταν κάτι απρόοπτο ή απρόσμενο που συνέβη με τον ερχομό του στον Ολυμπιακό.
Ξεκαθαρη και αυτονοητη αποχωρηση, ποιο ξεκαθαρο δε γινεται, τον ρολο του θα αναλαβει ο Μακινταιρ. Στο εμφανως πιο βελτιωμενο....

Του Τζοσεφ παιζεται με τον Εβανς. Ενας απο τους 2 λογικα θα μεινει πιστευω.

Ο Μακισικ θα εχει πρεσινγκ απο τον Αρη οποτε παιζεται, αν αποκτηθει τριαρι (Ντιαλο) λογικα αποδεσμευεται απο Ολυμπιακο.

Ο Λαρετζακης εχει πιεση απο την ΑΕΚ αλλα αν πει να φυγει δεν αποκλειω να παει προς Θεσσαλονικη ΑΝ τον θελουνε. Ο Ολυμπιακος θα τον εχει σε ρολο Νετζιπογλου. Κι εχει και τον ιδιο τον Νετζιπογλου...

Ο Φαλ πιθανως να αναπληρωθει απο το τεσσαρι που θα παιζει και πεντε, ή και πιθανως καθολου. Παντως το που θα παει παραμενει ερωτηματικο λογω Βιλερμπαν πιστευω, αλλιως θα τον εβαζα στο ροστερ του Αρη. Το οτι ο Κωστακουμπο θα αποδεσμευτει πρεπει να θεωρειται δεδομενο...

Ο Πιτερς θα αναπληρωθει πιθανως απο τεσσαροπενταρι ή παιχτη που εχει σουτ (Κολσον?) και ενα ακομα τεσσαροπενταρι. Το τελευταιο δεν υπαρχει απλα στην ομαδα. Αλλα με 3 σεντερ δε χρειαζεται κιολας.

Η ανανεωση Παπανικολαου ειναι πολυ πιθανη, το μονο που μπορει να την φρεναρει ειναι σφηνα απο Αρη (αφου θα τεθει θεμα μειωσης αποδοχων) σε συνδιασμο με τη νοοτροπια του κοουτς Μπι που δεν θελει παλαιμαχους.

Δλδ το σχημα με τριαρια τον Γουορντ, Παπ και τον Φουρνιε δυσκολα δε θα εχει ενισχυση αν εχουμε αποχωρησεις στο ποστο (Μακισικ, Λαρυ).

Με το παρον ροστερ, αναμενεται μονον μια κινηση για τον αντι Πιτερς, βαρια 2 με ενα 4-5 ακομα. Αν γινουν οι περεταιρω αποχωρησεις θα δουμε και τριαρι.

melagis

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Δευ Μαρ 28, 2022 11:11 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 6:41 pm

Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:49 pm
melagis έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 3:33 pm



Και εγώ απο Ηρακλειο...
Να γνωριστούμε παιδιά...
Ναι αλλα πρωτα να αρχιζετε να βαζετε λιγοτερες πατατες στο πιτογυρο γιατι δεν θα τα παμε καλα :D
Εγω μελισσοκομος ειμαι.....

Αν θες κρεατικό, να κεράσω αρνάκι αντικριστό...
Γιατί απο ψάρι, μια ζωή γαύρος :)

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 534
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 6:46 pm

SbioTech έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 6:15 pm
Το αστείο με τους ψηλό lineup του Ολυμπιακού ως εμμονή του Μπαρτζώκα κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει.

Εν αρχή ην ο Χασάν Μάρτιν!!! Θεωρητικά mobile ψηλός

2020-2021 Δίδυμο με κάθε περίεργο ο Μάρτιν. Λιβιό, Έλλις (Κουφός...). Τί λέγαμε; Ο Ολυμπιακός χρειάζεται οπωσδήποτε 7footer. Πως θα ανταγωνιστεί τους Ταβάρες αυτού του κόσμου. Το μπάσκετ έφυγε από τους mobiles και θέλει ξανά δεινόσαυρους.

2021-2022: Τί κάνει ο εμμονικός (sic) Μπαρτζώκας; Προσαρμόζεται, και παίρνει τον πιο δεινόσαυρο από τους δεινόσαυρους. Τον Φαλ. Τί λέμε; Ο Μάρτιν είναι μέτριος, τραυματίζεται κοκ (Παρεμπιπτόντως εκείνο το Δεκέμβριο ο Λεσόρτ ήταν διαθέσιμος και αν τον είχαμε πάρει ίσως είχαμε Ευρωλίγκα). Δεν του πήραν παίκτη (ή μάλλον πήραν τον απίθανο Κουίνσι Έισι για τις προπονήσεις)

2022-2023: Τί κάνει ο εμμονικός; Προσαρμόζεται. Παίρνει πιο ποιοτικό παίκτη αντί του Μάρτιν, τον Μπολομπόι (πάλι θεωρητικά αθλητικό ψηλό), και φέρνει και μέσα στη χρονιά τον Μπλακ για να μην την πατήσει όπως το 2022. Αποτέλεσμα της χρονιάς το καλύτερο μπάσκετ της ομάδας, 1η στη σεζόν, και για ένα κακό 10λεπτο και 1 σουτ χωρίς κούπα.

2023-2024: Με αποχώρηση Σλούκα-Σάσα στον ορίζονται από την ομάδα εμφανίζεται ως διαθέσιμος στην αγορά ο Μιλουτίνοφ. Τί κάνει ο εμμονικός που επί 3 σεζόν είχε mobile center και δυο σεζόν ΚΑΙ δεινόσαυρο; Φέρνει τον Μιλου γιατί φανταστείτε τι θα του σούρναμε αν ΔΕΝ τον έφερνε και έπαιρνε όπως θα ήθελε ένα mobile ψηλό. Και εντάσσει τον Μίλου στο σύστημα. Και τί λέμε όλοι; Που πας Μπαρτζώκα με δυο δεινόσαυρους χωρίς mobile. Και τί κάνει ο εμμονικός; Μα φέρνει mobile ψηλό (τον Ράιτ)

2024-2025: Με επιστροφή Σασα είμαστε όλοι υπεραισιόδοξοι, βουρ για ΕΛ, και τι κάνει ο εμμονικός; διατηρεί τη lineup με 7footer κυριαρχικό, 7footer playmaker defensive stopper, και mobile ψηλό. Και παίρνουμε πρωτάθλημα και παθαίνουμε πατατράκ στο Αμπου Ντάμπι, όχι λόγω ψηλού, αλλά λόγω επιθετικού μπλακαουτ.

2025-2026; Τί κάνει ο εμμονικός; Διατηρεί τον Μιλουτίνοφ και τον ντύνει με mobile ψηλό επειδή προφανώς άκουσε τους σχολιαστές (λες και δεν είχε mobile ψηλό ΚΑΘΕ χρονιά από τις προηγούμενες πέντε). Και μέσα στη σεζόν φέρνει και άλλο mobile ψηλό.

Οπότε λίγο το αστείο με τις εμμονές του (έχει κάποιες αλλά οι ψηλοί δεν είναι ανάμεσά τους) να τελειώνει,.
Mόμπαϊλ ψηλος που δεν μπορεί να βγάλει άμυνες στην περιφέρεια δεν είναι μόμπαϊλ ψηλός.

Απο τους Ράιτ, Χολ, Μάρτιν, Έισι και Μπολομπόι κανείς δεν μπορούσε να παίξει περιφερειακή άμυνα στις αλλαγές.
Ο Μπλακ είχε κάποιες εκλάμψεις, αλλα ήταν αυτό ακριβώς, εκλάμψεις.

Έχεις δίκιο στο σκεπτικό σου και σε όσα είπες αλλα στην πράξη δεν τους λες μόμπαϊλ.

Dimmitz

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3421
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 6:48 pm

Πήρε τον Ταιρίκ στο 95´ και εξιλεώθηκε νομίζω.

GP77

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 7:15 pm

Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω τόσα χρόνια είναι η λογική του Μπαρτζωκα στις μεταγραφές. Από το πρώτο καλοκαίρι που κλήθηκε να φτιάξει αυτός το ρόστερ σχεδόν κάθε χρόνο η πρώτη επιλογή του σε σύγκριση με τις εναλλακτικές είναι η μέρα με τη νύχτα. Και αν το καλοκαίρι του 20 είχε περιορισμένες επιλογές λόγω του σφιχτού μπατζετ, τα επόμενα καλοκαίρια ήθελε από την μια να φέρει Γκος-Λαιτι-Λαντειλ και τελικά πήρε Γουοκαπ-Ντορσει-Φαλ. Το 23 χάνει Σλουκα-Βεζενκοφ, κυνηγάει τον Ναν και τον Μιροτιτς και τελικά φέρνει Σικμα-Μπρζντεικις. Πέρυσι ήθελε να αφήσει Μιλουτινοφ για χάρη του Φαλ και τον Ντορσει επειδή δεν ακολουθούσε το σύστημα.
Δεν ξέρω πραγματικά πως σκέφτεται αυτός ο άνθρωπος όταν θέλει να πάρει ή να διώξει κάποιον παίχτη εφόσον θεωρητικά έχει ένα συγκεκριμένο παιχτικα πλάνο στο μυαλό του.

Άβαταρ μέλους
steph.larry

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1046
Εγγραφή: Δευ Φεβ 17, 2025 2:29 pm
Αγαπημένη θέση: PG, PF
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 7:35 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 6:08 pm
φρανκ τουβλικινα η αλλιως αμυντικο χαφ μπαινει με αξιωσεις διπλα σε γουοτερς τσερι τζονσον οντομ για το χειροτερο γκαρντ στην συγχρονη ιστορια του ολυμπιακου
Πιστεύω τους DJ Strawberry και Mardy - ο Θεός να μας φυλάξει- Collins δεν τους έβαλες γιατί είναι πιο πολύ 2-3 η θέση τους; Αυτοί οι δύο κατά τη γνώμη μου δεν έχουν αντίπαλο, προτιμούσα Ντιλικίνα με 5ετές κλειστό.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 7:39 pm

basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 6:28 pm
Jeight έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 5:48 pm


Οι εμμονες του Μπαρτζωκα περισσοτερο υπαρχουν στο δικο σου μυαλο παρα στο δικο του. Καποιος θα ελεγε οτι εχεις....εμμονη με αυτο :sorry: :sorry: :sorry:
εχεις δικιο με καταλαβες παραδινομαι αλλά να σε ρωτησω κατι θελω φιλε jeight γιατι εκτιμω τις γνωσεις σου
δεν σου κανει εντυπωση που ο κοουτς μπαρτζωκας αφηνει ενα παικτη μεγαλης κλασης σαν τον ντιλικινα να φυγει?δεν το λεω εγω αλλά ο κοουτς τον εχει χαρακτηρισει ετσι.λες να μην μπορεσε να τον κρατησει επειδη εχει προταση απο νβα?ναι βρε για τον ντιλικινα λεω τον αντικαταστατη του εβανς.τον θυμασαι τον εβανς που ξερει ο κοουτς ο μπαρτζωκας αν ειναι σε θεση να ειναι απολυτα ετοιμος κι εγω ειμαι ο ασχετος που μιλουσα για ρισκο :imnewhere: :welcome:
https://www.eurohoops.net/el/heba-el/18 ... is-klasis/
SbioTech ετσι ακριβως οπως τα εγραψες ειναι...ποιος ειναι ομως ο κοινος παρονομαστης ολης αυτης καταστασης?οτι περασαν παικτες και παικτες μετριοι πχ χασαν μαρτιν,μπολομποι και παικταραδες μιλουτινοφ,ραιτ και εμεις ειχαμε φορτωθει στο κεφαλι τον χειροτερο απο ολους ως ΒΑΣΙΚΟ...αυτο ειναι εμμονη.αν εχεις χασαν μαρτιν και φαλ του 2022 οκ το σκεφτεσαι ποιος ειναι ο βασικος.αν ομως εχει μιλουτινοφ και φαλ το 2025 και βαζεις φαλ αυτο δεν ειναι επιλογη,ειναι εμμονη πλεον.σου εχει γινει εμμονη ο παικτης τι να κανουμε τωρα.δεν υπαρχει νοημων προπονητης της ευρωλιγκας που να εβαζε φαλ αντι για μιλουτινοφ
αν δεν τραυματιζοταν ο φαλ ο μιλουτινοφ θα εφευγε και θα εμενε ο 34χρ φαλ γιατι αυτον θεωρουσε καλυτερο ο μπαρτζωκας.αυτο ειναι εμμονη για να καταλαβαινουμε λιγο τα πραγματα.δεν ειναι λαθος κριση.δεν μιλαμε για σχεδον ισαξιους ψηλους που πρεπει να κανεις μια επιλογη και εισαι σε διλλημα.η διαφορα ειναι χαωδης.ελπιζω να καταλαβαινεις την διαφορα
Δεν έχει νόημα να σου εξηγήσω γιατι διαφωνώ 100% με αυτα που λες. Στα ειπαν και οι προηγουμενοι. Υγεία και καλή καρδιά

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Δευ Ιουν 22, 2026 7:42 pm

GP77 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 7:15 pm
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω τόσα χρόνια είναι η λογική του Μπαρτζωκα στις μεταγραφές. Από το πρώτο καλοκαίρι που κλήθηκε να φτιάξει αυτός το ρόστερ σχεδόν κάθε χρόνο η πρώτη επιλογή του σε σύγκριση με τις εναλλακτικές είναι η μέρα με τη νύχτα. Και αν το καλοκαίρι του 20 είχε περιορισμένες επιλογές λόγω του σφιχτού μπατζετ, τα επόμενα καλοκαίρια ήθελε από την μια να φέρει Γκος-Λαιτι-Λαντειλ και τελικά πήρε Γουοκαπ-Ντορσει-Φαλ. Το 23 χάνει Σλουκα-Βεζενκοφ, κυνηγάει τον Ναν και τον Μιροτιτς και τελικά φέρνει Σικμα-Μπρζντεικις. Πέρυσι ήθελε να αφήσει Μιλουτινοφ για χάρη του Φαλ και τον Ντορσει επειδή δεν ακολουθούσε το σύστημα.
Δεν ξέρω πραγματικά πως σκέφτεται αυτός ο άνθρωπος όταν θέλει να πάρει ή να διώξει κάποιον παίχτη εφόσον θεωρητικά έχει ένα συγκεκριμένο παιχτικα πλάνο στο μυαλό του.
εχω μια πιθανη εξηγηση
θεωρω πως θεωρει πως το πλανο ειναι πανω απο παικτες.δηλαδη μπορει να εχει στο μυαλο του 2-3 παικτες που οντως του κανουν και ειναι καλοι και επειδη δεν του καθονται για α,β λογο επιλεγει κατι πιο κατω ποιοτικα ή εντελως αλλων χαρακτηριστικων θεωρωντας πως παλι η δουλεια θα γινει ανεξαρτητως τι εφερε γιατι το πλανο του ειναι αυτο που θα κερδισει και οχι τοσο η ατομικη ποιοτητα των παικτων
πχ τωρα διαλεξε να παρει μακινταιρ γιατι ειναι οτι πιο κοντινο σε γουοκαπ ωστε να υπηρετησει αυτο το πλανο
του αρεσει το οικουμενικο μπασκετ,αυτο στο οποιο η μπαλα σε καθε επιθεση θα περασει απο ολους τους παικτες και το κενο θα βρεθει απο την συνεχη κινηση των παικτων.γι αυτο δεν τρελαινοταν με τον πιτερς.γιατι ειναι στατικος ενω ο βεζενκοφ ολη την ωρα κινειται.αντιθετα πχ ο αταμαν και η φιλοσοφια του ειναι δεν χρειαζονται πασες και 10-12 δευτερολεπτα γυρω γυρω αρκει να εχει εναν γκαρντ ο οποιος να ειναι καλυτερος απο τον προσωπικο του αντιπαλο.μολις τον περασε κατευθειαν δημιουργηθηκε η ανισορροπια.στο μπασκετ μπαρτζωκα η ανισορροπια ειναι πιο χρονοβορα να βρεθει γιατι βασιζεται στην συνεχη κινηση και οχι στην ατομικη φαση.στοχος του σαν προπονητης μεσα απο αυτο ειναι να βγει ενας παικτης ελευθερος ή σε μιτς ματς.στο σημειο αυτο ειναι που λιγο τα χαλαει καθως δεν τον νοιαζει ποιος ειναι αυτος ο παικτης.εννοω αν ειναι ποιοτικα επαρκης για να το βαλει πχ γουοκαπ ή να εκμεταλλευτει το μιτς ματς και να ποσταρει εναν κοντυτερο πχ φαλ[ναι για αυτους που γκρινιαζω].σου λεει εμενα δουλεια μου ειναι να σου δημιουργησω το ελευθερο σουτ.αν εσυ το βαλλεις ή οχι ειναι περισσοτερο τυχη και λιγοτερο ατομικο χαρακτηριστικο.ειναι το πλανο που θελει να υπηρετειται σε καθε επιθεση ανεξαρτητως παικτων,το γυρισμα της μπαλας γι αυτο και βγαζει φλυκταινες αν δει καναν ντορσει να βαραει τριποντο σε αιφνιδιασμο.

GP77

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 7:49 pm

basilis_.kts έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 7:42 pm
GP77 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 7:15 pm
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω τόσα χρόνια είναι η λογική του Μπαρτζωκα στις μεταγραφές. Από το πρώτο καλοκαίρι που κλήθηκε να φτιάξει αυτός το ρόστερ σχεδόν κάθε χρόνο η πρώτη επιλογή του σε σύγκριση με τις εναλλακτικές είναι η μέρα με τη νύχτα. Και αν το καλοκαίρι του 20 είχε περιορισμένες επιλογές λόγω του σφιχτού μπατζετ, τα επόμενα καλοκαίρια ήθελε από την μια να φέρει Γκος-Λαιτι-Λαντειλ και τελικά πήρε Γουοκαπ-Ντορσει-Φαλ. Το 23 χάνει Σλουκα-Βεζενκοφ, κυνηγάει τον Ναν και τον Μιροτιτς και τελικά φέρνει Σικμα-Μπρζντεικις. Πέρυσι ήθελε να αφήσει Μιλουτινοφ για χάρη του Φαλ και τον Ντορσει επειδή δεν ακολουθούσε το σύστημα.
Δεν ξέρω πραγματικά πως σκέφτεται αυτός ο άνθρωπος όταν θέλει να πάρει ή να διώξει κάποιον παίχτη εφόσον θεωρητικά έχει ένα συγκεκριμένο παιχτικα πλάνο στο μυαλό του.
εχω μια πιθανη εξηγηση
θεωρω πως θεωρει πως το πλανο ειναι πανω απο παικτες.δηλαδη μπορει να εχει στο μυαλο του 2-3 παικτες που οντως του κανουν και ειναι καλοι και επειδη δεν του καθονται για α,β λογο επιλεγει κατι πιο κατω ποιοτικα ή εντελως αλλων χαρακτηριστικων θεωρωντας πως παλι η δουλεια θα γινει ανεξαρτητως τι εφερε γιατι το πλανο του ειναι αυτο που θα κερδισει και οχι τοσο η ατομικη ποιοτητα των παικτων
πχ τωρα διαλεξε να παρει μακινταιρ γιατι ειναι οτι πιο κοντινο σε γουοκαπ ωστε να υπηρετησει αυτο το πλανο
του αρεσει το οικουμενικο μπασκετ,αυτο στο οποιο η μπαλα σε καθε επιθεση θα περασει απο ολους τους παικτες και το κενο θα βρεθει απο την συνεχη κινηση των παικτων.γι αυτο δεν τρελαινοταν με τον πιτερς.γιατι ειναι στατικος ενω ο βεζενκοφ ολη την ωρα κινειται.αντιθετα πχ ο αταμαν και η φιλοσοφια του ειναι δεν χρειαζονται πασες και 10-12 δευτερολεπτα γυρω γυρω αρκει να εχει εναν γκαρντ ο οποιος να ειναι καλυτερος απο τον προσωπικο του αντιπαλο.μολις τον περασε κατευθειαν δημιουργηθηκε η ανισορροπια.στο μπασκετ μπαρτζωκα η ανισορροπια ειναι πιο χρονοβορα να βρεθει γιατι βασιζεται στην συνεχη κινηση και οχι στην ατομικη φαση.στοχος του σαν προπονητης μεσα απο αυτο ειναι να βγει ενας παικτης ελευθερος ή σε μιτς ματς.στο σημειο αυτο ειναι που λιγο τα χαλαει καθως δεν τον νοιαζει ποιος ειναι αυτος ο παικτης.εννοω αν ειναι ποιοτικα επαρκης για να το βαλει πχ γουοκαπ ή να εκμεταλλευτει το μιτς ματς και να ποσταρει εναν κοντυτερο πχ φαλ[ναι για αυτους που γκρινιαζω].σου λεει εμενα δουλεια μου ειναι να σου δημιουργησω το ελευθερο σουτ.αν εσυ το βαλλεις ή οχι ειναι περισσοτερο τυχη και λιγοτερο ατομικο χαρακτηριστικο.ειναι το πλανο που θελει να υπηρετειται σε καθε επιθεση ανεξαρτητως παικτων,το γυρισμα της μπαλας γι αυτο και βγαζει φλυκταινες αν δει καναν ντορσει να βαραει τριποντο σε αιφνιδιασμο.
Σίγουρα έχει εμμονή με το πλάνο, η οποία αρκετές φορές του έχει στερήσει τίτλους. Παραλίγο να γίνει και φέτος, αν δεν προσαρμοζόταν στο τελευταίο δεκάλεπτο του τελικού.
Και πάλι έστω ότι το πλάνο λειτουργεί άψογα και βρίσκονται τα ελεύθερα σουτ, δεν πρέπει να έχεις φροντίσει να έχεις πχ έναν σουτέρ του 40-42% στο τρίποντο ή κάποιον ψηλό με καλά τελειώματα, ώστε να είναι αποτελεσματικό; Γιατί καλά και τα γύρω γύρω και τα ελεύθερα σουτ και τα συνεχή κοψίματα αλλά αν δεν μπαίνει στο διχτάκι η μπάλα τι να το κάνω.

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 8:04 pm

GP77 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 7:49 pm
Σίγουρα έχει εμμονή με το πλάνο, η οποία αρκετές φορές του έχει στερήσει τίτλους. Παραλίγο να γίνει και φέτος, αν δεν προσαρμοζόταν στο τελευταίο δεκάλεπτο του τελικού.
Και πάλι έστω ότι το πλάνο λειτουργεί άψογα και βρίσκονται τα ελεύθερα σουτ, δεν πρέπει να έχεις φροντίσει να έχεις πχ έναν σουτέρ του 40-42% στο τρίποντο ή κάποιον ψηλό με καλά τελειώματα, ώστε να είναι αποτελεσματικό; Γιατί καλά και τα γύρω γύρω και τα ελεύθερα σουτ και τα συνεχή κοψίματα αλλά αν δεν μπαίνει στο διχτάκι η μπάλα τι να το κάνω.
Πρώτον, το πλάνο του Μπαρτζώκα ποτέ δεν ήταν από την κίνηση να βγαίνουν μόνο τα ελεύθερα σουτ. Αυτό ήταν ένα, υπήρχαν κι άλλα (μπούκες, κοψίματα, τάισμα ψηλού κλπ).
Δεύτερον, δηλαδή ο Ολυμπιακός δεν είχε σουτέρ του 40-42% στο τρίποντο (Σάσα, Πίτερς) ή ψηλό με καλά τελειώματα (Μιλού, Χολ, Τζόουνς);

GP77

 
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 8:17 pm

Καρβουνιάρης έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:04 pm
GP77 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 7:49 pm
Σίγουρα έχει εμμονή με το πλάνο, η οποία αρκετές φορές του έχει στερήσει τίτλους. Παραλίγο να γίνει και φέτος, αν δεν προσαρμοζόταν στο τελευταίο δεκάλεπτο του τελικού.
Και πάλι έστω ότι το πλάνο λειτουργεί άψογα και βρίσκονται τα ελεύθερα σουτ, δεν πρέπει να έχεις φροντίσει να έχεις πχ έναν σουτέρ του 40-42% στο τρίποντο ή κάποιον ψηλό με καλά τελειώματα, ώστε να είναι αποτελεσματικό; Γιατί καλά και τα γύρω γύρω και τα ελεύθερα σουτ και τα συνεχή κοψίματα αλλά αν δεν μπαίνει στο διχτάκι η μπάλα τι να το κάνω.
Πρώτον, το πλάνο του Μπαρτζώκα ποτέ δεν ήταν από την κίνηση να βγαίνουν μόνο τα ελεύθερα σουτ. Αυτό ήταν ένα, υπήρχαν κι άλλα (μπούκες, κοψίματα, τάισμα ψηλού κλπ).
Δεύτερον, δηλαδή ο Ολυμπιακός δεν είχε σουτέρ του 40-42% στο τρίποντο (Σάσα, Πίτερς) ή ψηλό με καλά τελειώματα (Μιλού, Χολ, Τζόουνς);
Φέτος τα είχε όλα αυτά και γι αυτό έφτασε μέχρι το τέλος. Η κουβέντα ξεκίνησε από τους διαφορετικούς παίχτες που επιλέγει σχεδόν σε όλες τις μεταγραφικές περιόδους. Μαζί σου ότι το επιθετικό πλάνο έχει πολλούς και διαφορετικούς προσανατολισμούς.
Αλλά πως γίνεται να θεωρείς ότι θα σου τρέξει το
Ίδιο την ομάδα ο Γκος με τον Γουοκαπ ή στους ψηλούς θα δώσουν τα ίδια πράγματα ο Λαντειλ με τον Φολ ή όταν ψάχναμε παίχτη-σκόρερ θα μπορούσε ν υπηρετήσει τον ρόλο αυτό και ο Μπραζντεικις και ο Ναν .

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1488
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 8:35 pm

ποιο καλό παιδί θα μου βρει το ποσοστό του Μακιντάιρ σε ελεύθερα τρίποντα; ιδανικά θα ήθελα το περσινό αλλά και της καριέρας του στην Ευρωλίγκα συνολικά. θενξ!

Άβαταρ μέλους
Καρβουνιάρης

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 23, 2026 3:11 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Boston Celtics
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 8:42 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:35 pm
ποιο καλό παιδί θα μου βρει το ποσοστό του Μακιντάιρ σε ελεύθερα τρίποντα; ιδανικά θα ήθελα το περσινό αλλά και της καριέρας του στην Ευρωλίγκα συνολικά. θενξ!
2023-2024 - 27/93
2024-2025 - 106/202
2024-2025 - 69/209
Σύνολο - 135/430 - 31,4%

Δεν ξέρω πόσα ήταν τα ελεύθερα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”