SbioTech έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 6:15 pm
Το αστείο με τους ψηλό lineup του Ολυμπιακού ως εμμονή του Μπαρτζώκα κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει.
Εν αρχή ην ο Χασάν Μάρτιν!!! Θεωρητικά mobile ψηλός
2020-2021 Δίδυμο με κάθε περίεργο ο Μάρτιν. Λιβιό, Έλλις (Κουφός...). Τί λέγαμε; Ο Ολυμπιακός χρειάζεται οπωσδήποτε 7footer. Πως θα ανταγωνιστεί τους Ταβάρες αυτού του κόσμου. Το μπάσκετ έφυγε από τους mobiles και θέλει ξανά δεινόσαυρους.
2021-2022: Τί κάνει ο εμμονικός (sic) Μπαρτζώκας; Προσαρμόζεται, και παίρνει τον πιο δεινόσαυρο από τους δεινόσαυρους. Τον Φαλ. Τί λέμε; Ο Μάρτιν είναι μέτριος, τραυματίζεται κοκ (Παρεμπιπτόντως εκείνο το Δεκέμβριο ο Λεσόρτ ήταν διαθέσιμος και αν τον είχαμε πάρει ίσως είχαμε Ευρωλίγκα). Δεν του πήραν παίκτη (ή μάλλον πήραν τον απίθανο Κουίνσι Έισι για τις προπονήσεις)
2022-2023: Τί κάνει ο εμμονικός; Προσαρμόζεται. Παίρνει πιο ποιοτικό παίκτη αντί του Μάρτιν, τον Μπολομπόι (πάλι θεωρητικά αθλητικό ψηλό), και φέρνει και μέσα στη χρονιά τον Μπλακ για να μην την πατήσει όπως το 2022. Αποτέλεσμα της χρονιάς το καλύτερο μπάσκετ της ομάδας, 1η στη σεζόν, και για ένα κακό 10λεπτο και 1 σουτ χωρίς κούπα.
2023-2024: Με αποχώρηση Σλούκα-Σάσα στον ορίζονται από την ομάδα εμφανίζεται ως διαθέσιμος στην αγορά ο Μιλουτίνοφ. Τί κάνει ο εμμονικός που επί 3 σεζόν είχε mobile center και δυο σεζόν ΚΑΙ δεινόσαυρο; Φέρνει τον Μιλου γιατί φανταστείτε τι θα του σούρναμε αν ΔΕΝ τον έφερνε και έπαιρνε όπως θα ήθελε ένα mobile ψηλό. Και εντάσσει τον Μίλου στο σύστημα. Και τί λέμε όλοι; Που πας Μπαρτζώκα με δυο δεινόσαυρους χωρίς mobile. Και τί κάνει ο εμμονικός; Μα φέρνει mobile ψηλό (τον Ράιτ)
2024-2025: Με επιστροφή Σασα είμαστε όλοι υπεραισιόδοξοι, βουρ για ΕΛ, και τι κάνει ο εμμονικός; διατηρεί τη lineup με 7footer κυριαρχικό, 7footer playmaker defensive stopper, και mobile ψηλό. Και παίρνουμε πρωτάθλημα και παθαίνουμε πατατράκ στο Αμπου Ντάμπι, όχι λόγω ψηλού, αλλά λόγω επιθετικού μπλακαουτ.
2025-2026; Τί κάνει ο εμμονικός; Διατηρεί τον Μιλουτίνοφ και τον ντύνει με mobile ψηλό επειδή προφανώς άκουσε τους σχολιαστές (λες και δεν είχε mobile ψηλό ΚΑΘΕ χρονιά από τις προηγούμενες πέντε). Και μέσα στη σεζόν φέρνει και άλλο mobile ψηλό.
Οπότε λίγο το αστείο με τις εμμονές του (έχει κάποιες αλλά οι ψηλοί δεν είναι ανάμεσά τους) να τελειώνει,.