Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1488
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 8:48 pm

Καρβουνιάρης έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:42 pm
yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:35 pm
ποιο καλό παιδί θα μου βρει το ποσοστό του Μακιντάιρ σε ελεύθερα τρίποντα; ιδανικά θα ήθελα το περσινό αλλά και της καριέρας του στην Ευρωλίγκα συνολικά. θενξ!
2023-2024 - 27/93
2024-2025 - 106/202
2024-2025 - 69/209
Σύνολο - 135/430 - 31,4%

Δεν ξέρω πόσα ήταν τα ελεύθερα.
το βλέπω ως στατιστικό κατά καιρούς το uncontested 3pts, ίσως να το λένε οι σοτ κλοκ σε ένα βίντεο που έχουν για το Μακιντάιρ. θα μπω να τσεκάρω.

θενξ!

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16350
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 8:59 pm

https://3stepsbasket.com/player/codi-mi ... e/shooting

εδω μπορειτε να δειτε και ποσοστα απο ποιο σημειο τα βαζει..πχ αριστερη γωνια και κεντρο ειναι ταφος..απο τις υπολοιπες γωνιες τα βαζει.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:06 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:48 pm
Καρβουνιάρης έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:42 pm


2023-2024 - 27/93
2024-2025 - 106/202
2024-2025 - 69/209
Σύνολο - 135/430 - 31,4%

Δεν ξέρω πόσα ήταν τα ελεύθερα.
το βλέπω ως στατιστικό κατά καιρούς το uncontested 3pts, ίσως να το λένε οι σοτ κλοκ σε ένα βίντεο που έχουν για το Μακιντάιρ. θα μπω να τσεκάρω.

θενξ!
Είναι 37% με 1.1 προσπάθειες γιατί από επιλογή του κάνει drive ή βλέπει πάσα.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1488
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:08 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:59 pm
https://3stepsbasket.com/player/codi-mi ... e/shooting

εδω μπορειτε να δειτε και ποσοστα απο ποιο σημειο τα βαζει..πχ αριστερη γωνια και κεντρο ειναι ταφος..απο τις υπολοιπες γωνιες τα βαζει.
δεν έχει όμως τα uncontested τρίποντα (ή δε τα βλέπω)

μου γεννήθηκε η απορία γιατί γράφτηκε για κάποιο στόχο μας (Okeke ή Colson δε θυμάμαι) ότι είχε 58% uncontested 3pts και ψάχνω το αντίστοιχο ποσοστό για τον Μακιντάιρ.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1488
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:09 pm

TuTiS έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:06 pm
yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:48 pm


το βλέπω ως στατιστικό κατά καιρούς το uncontested 3pts, ίσως να το λένε οι σοτ κλοκ σε ένα βίντεο που έχουν για το Μακιντάιρ. θα μπω να τσεκάρω.

θενξ!
Είναι 37% με 1.1 προσπάθειες γιατί από επιλογή του κάνει drive ή βλέπει πάσα.
θενξ!

πού το βρήκες αν επιτρέπεται;

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:14 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:09 pm
TuTiS έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:06 pm

Είναι 37% με 1.1 προσπάθειες γιατί από επιλογή του κάνει drive ή βλέπει πάσα.
θενξ!

πού το βρήκες αν επιτρέπεται;
Από το συνδρομητικό της synergy. Sportradar.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16350
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:14 pm

μπραξτον κι υπεγραψε σε αλλη ομαδα της ευρωλιγκας με 3.5εκ για 2χρ ειπε ο στεφανου,αρα τον ξεχναμε.

κολσον δεν πολυ αρεσει στον μπαρτζωκα τον θεωρει σοφτ

οκεκε θα εξεταστει αν μεινει ελευθερος αλλα ψαχνουμε κατι πιο σιγουρο..ισως τελικα παρουμε 4-5 οχι 4-3.

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:18 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:08 pm
shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 8:59 pm
https://3stepsbasket.com/player/codi-mi ... e/shooting

εδω μπορειτε να δειτε και ποσοστα απο ποιο σημειο τα βαζει..πχ αριστερη γωνια και κεντρο ειναι ταφος..απο τις υπολοιπες γωνιες τα βαζει.
δεν έχει όμως τα uncontested τρίποντα (ή δε τα βλέπω)

μου γεννήθηκε η απορία γιατί γράφτηκε για κάποιο στόχο μας (Okeke ή Colson δε θυμάμαι) ότι είχε 58% uncontested 3pts και ψάχνω το αντίστοιχο ποσοστό για τον Μακιντάιρ.
Ο Colson έχει 58% open wide τρίποντο, που ήταν το δεύτερο μεγαλύτερο στη EuroLeague με πρώτο τον Αλέκο με 61.2%.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16350
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:28 pm

στεφανου ειπε λαρε παει αεκ και μακισικ πιο πιθανον για εξω παρα μεσα.Τζοσεφ θα μαθουμε συντομα,αν μεινει θα παρουμε ενα 4-5ρι και αν φυγει θα παρουμε και ενα 3ρι επιπεδου τζοσεφ

λετε να παρουμε κανα μιροτιτς?μολις ειδα οτι φευγει απο μονακο αλλα δεν εχει ακουστει που θα παει..

Άβαταρ μέλους
plo koon

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 19, 2011 3:17 pm
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Papaloukas
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Δευ Ιουν 22, 2026 9:42 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:28 pm
λετε να παρουμε κανα μιροτιτς?μολις ειδα οτι φευγει απο μονακο αλλα δεν εχει ακουστει που θα παει..
Κλαίω. Ο μόνος λόγος να κάνουμε κάτι τέτοιο είναι ότι θεωρούμε πολύ τούμπανο την ομάδα μέχρι τώρα και θέλουμε να παίξουμε με handicap μη παρουν τα μυαλά μας αέρα.

:hammer: je suis jazz thrillos :hammer:
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16350
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:48 pm

και οτι οταν θα βγαινει ο βεζε θα εχουμε εναν παρομοιο μεσα..καλα δεν το ακουσα απο πουθενα απλα μ εκανε εντυπωση που ειπε ο στεφανου οτι παμε για 4-5 και κατι σιγουρο.

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Δευ Ιουν 22, 2026 9:52 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:28 pm
στεφανου ειπε λαρε παει αεκ και μακισικ πιο πιθανον για εξω παρα μεσα.Τζοσεφ θα μαθουμε συντομα,αν μεινει θα παρουμε ενα 4-5ρι και αν φυγει θα παρουμε και ενα 3ρι επιπεδου τζοσεφ

λετε να παρουμε κανα μιροτιτς?μολις ειδα οτι φευγει απο μονακο αλλα δεν εχει ακουστει που θα παει..
καιρος να αποσυμφορηθει λιγο το ροστερ...αν μεινει ο τζοσεφ ο φουρνιε θα προοριζεται για αποκλειστικο 3αρι και θα ειναι μεγιστο λαθος αν γινει.ο τζοσεφ να φυγει οι ασσοι να ειναι γουοκαπ,μακινταιρ,μοντερο και ο φουρνιε να ειναι αποκλειστικα στο 2 με ντορσει οπως πρεπει.να πλαισιωθει ο γουορντ με ενα κανονικο 3αρι αν και ο παπανικολαου μονο βετερανος δεν μοιαζει.μια χαρα στεκεται και δεν αξιζει του χρονου να εχει ρολο τουριστα,και να ερθει κι ενα κανονικο 4αρι.ο στεφανου ειπε πως θελουμε κατι καλυτερο απο κι οσον αφορα το σουτ οποτε ειναι καλο σημαδι αυτο.

Άβαταρ μέλους
yawn.brigade

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1488
Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:53 pm

shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:48 pm
μ εκανε εντυπωση που ειπε ο στεφανου οτι παμε για 4-5 και κατι σιγουρο.
μετανοημένο άτι Πετρούσεφ;

Άβαταρ μέλους
EL_Insider

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:53 pm

Η ιδέα να βλέπω και φέτος τον συνταξιούχο Παπ βασικό με τρομάζει. Αν και φαίνεται θα πάνε και με φουρνιέ στο 3 (μην δούμε και κάνα Θωμά σε κάνα σχήμα εκει). Θα βάλω το podcast να παίζει όσο βλέπω Βαλένθια Μπάρτσα 😂

TuTiS

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
Αγαπημένος παίκτης: VSpan
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Δευ Ιουν 22, 2026 9:57 pm

yawn.brigade έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:53 pm
shaq7 έγραψε:
Δευ Ιουν 22, 2026 9:48 pm
μ εκανε εντυπωση που ειπε ο στεφανου οτι παμε για 4-5 και κατι σιγουρο.
μετανοημένο άτι Πετρούσεφ;
Ο συγκεκριμένος αυτή τη στιγμή είναι για καμιά Bayern σε περίπτωση που οριστικοποιηθεί η μεταγραφή Mike στην Dubai. Πραγματικά δεν τον βλέπω να είναι για κάπου παραπάνω αφού και στην Dubai παίζει να ήταν χειρότερος ακόμα και από όταν ήταν σε εμάς.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”