Δεν τον θέλω. Προβληματικός χαρακτήρας. Οι ισορροπίες στα αποδυτήρια πρέπει να παραμείνουν σωστές.
Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
- EL_Insider

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 171
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2026 9:37 pm
- Προειδοποιήσεις:
0
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Συν ότι με παίκτες του Μίσκο δεν ασχολείται η ομάδα πλέον.EL_Insider έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 9:57 pmΔεν τον θέλω. Προβληματικός χαρακτήρας. Οι ισορροπίες στα αποδυτήρια πρέπει να παραμείνουν σωστές.
- yawn.brigade

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1488
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 22, 2024 10:57 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αν φανει απο τις επομενες κινησεις του παναθηναικου προθεση του ομπραντοβιτς να κατεβαζει στο τρια τον χειζ ντειβις βλεπω τον μπαρτζωκα να κανει κινηση για κλαιμπερν αν τον βρει διαθεσιμο με λογικο συμβολαιο . Ειδικα αν ο παναθηναικος αποκτησει και τον μπονγκα .
Δεν υπαρχει περιπτωση να παει στο τρια με γουορντ φουρνιε και λιγο απο παπ .
Αυτο λαμβανοντας υπ οψην οτι ντιαλο δεν θα ειναι στην αγορα αν εχει κλεισει ντουμπαι .
Δεν υπαρχει περιπτωση να παει στο τρια με γουορντ φουρνιε και λιγο απο παπ .
Αυτο λαμβανοντας υπ οψην οτι ντιαλο δεν θα ειναι στην αγορα αν εχει κλεισει ντουμπαι .
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Για το 2016 θα ήταν τρομερός ο Clybern. Τώρα είναι να πάει να παίξει μπάσκετ μαζί με τον Καλάθη.coach blue έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:00 pmΑν φανει απο τις επομενες κινησεις του παναθηναικου προθεση του ομπραντοβιτς να κατεβαζει στο τρια τον χειζ ντειβις βλεπω τον μπαρτζωκα να κανει κινηση για κλαιμπερν αν τον βρει διαθεσιμο με λογικο συμβολαιο . Ειδικα αν ο παναθηναικος αποκτησει και τον μπονγκα .
Δεν υπαρχει περιπτωση να παει στο τρια με γουορντ φουρνιε και λιγο απο παπ .
Αυτο λαμβανοντας υπ οψην οτι ντιαλο δεν θα ειναι στην αγορα αν εχει κλεισει ντουμπαι .
- shaq7

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 16351
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
- Αγαπημένη θέση: SG, C
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Στην ουσία είπε ότι αν μείνει ο τζο τότε ο φουρνιε πάει 3ρι .. αν δεν μείνει θα πάρουμε έναν ρολίστα στο 3 και δεν έχει νόημα να πατάει και το 4ρα στο 3 .. είπε κιόλας και ότι δίνει η αγορά παίζει ρόλο γιαυτο μπας και έχει παίκτη στα ραντάρ
Ο πετρουσεφ που θα παίζει ; 13λ στο 4 και άμα πέσει περονόσπορος στο 5 … εδώ καλά καλά δεν χωράνε οι 3 που έχουμε στο 5
Ο πετρουσεφ που θα παίζει ; 13λ στο 4 και άμα πέσει περονόσπορος στο 5 … εδώ καλά καλά δεν χωράνε οι 3 που έχουμε στο 5
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πάντως άκουσα ότι και Morris και Joseph και Λάρυ και McKissic θα φύγουν. Οι 2 στον Άρη και ο ένας στην ΑΕΚ. Πρακτικά ανενεργοί θα μείνουν οι Νετζίπογλου, Παπ και παίζεται του Evans αν θα μείνει.shaq7 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:12 pmΣτην ουσία είπε ότι αν μείνει ο τζο τότε ο φουρνιε πάει 3ρι .. αν δεν μείνει θα πάρουμε έναν ρολίστα στο 3 και δεν έχει νόημα να πατάει και το 4ρα στο 3 .. είπε κιόλας και ότι δίνει η αγορά παίζει ρόλο γιαυτο μπας και έχει παίκτη στα ραντάρ
Ο πετρουσεφ που θα παίζει ; 13λ στο 4 και άμα πέσει περονόσπορος στο 5 … εδώ καλά καλά δεν χωράνε οι 3 που έχουμε στο 5
-
GP77

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 03, 2025 11:33 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Ο Μορις αν δεν είχε έξω αγωνιστικά θέματα θα μπορούσε να έχει βοηθήσει. Για ομάδες τύπου Άρης-ΑΕΚ είναι ταμάμ. Ισως πρέπει να κοιτάξουμε για ελληνοαμερικανους από κολέγια για τα διαβατήρια. Κάπου είχε γραφτεί νομίζω το όνομα Χυτικιδης ( αν το θυμάμαι σωστά)TuTiS έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:16 pmΠάντως άκουσα ότι και Morris και Joseph και Λάρυ και McKissic θα φύγουν. Οι 2 στον Άρη και ο ένας στην ΑΕΚ. Πρακτικά ανενεργοί θα μείνουν οι Νετζίπογλου, Παπ και παίζεται του Evans αν θα μείνει.shaq7 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 10:12 pmΣτην ουσία είπε ότι αν μείνει ο τζο τότε ο φουρνιε πάει 3ρι .. αν δεν μείνει θα πάρουμε έναν ρολίστα στο 3 και δεν έχει νόημα να πατάει και το 4ρα στο 3 .. είπε κιόλας και ότι δίνει η αγορά παίζει ρόλο γιαυτο μπας και έχει παίκτη στα ραντάρ
Ο πετρουσεφ που θα παίζει ; 13λ στο 4 και άμα πέσει περονόσπορος στο 5 … εδώ καλά καλά δεν χωράνε οι 3 που έχουμε στο 5
-
TuTiS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 27, 2024 3:14 am
- Αγαπημένος παίκτης: VSpan
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Να τον κάνεις τι μπασκετικά; Ο μόνος λόγος να έρθει είναι γιατί είναι ανιψιός της γυναίκας του προέδρου.
- coach blue

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
- Τοποθεσία: in the paint
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
-
Stam Tziant

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 25, 2024 4:16 pm
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Shot Clock αν θυμάμαι καλά είχαν πει ότι είναι χαμηλό (κάτι του τύπου 28-29%). Και γενικά όσο τον έχω δει περισσότερο τον θυμάμαι σαν εικόνα να τα βάζει μετά από ντρίμπλα παρά uncontested.yawn.brigade έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 8:48 pmτο βλέπω ως στατιστικό κατά καιρούς το uncontested 3pts, ίσως να το λένε οι σοτ κλοκ σε ένα βίντεο που έχουν για το Μακιντάιρ. θα μπω να τσεκάρω.Καρβουνιάρης έγραψε: ↑Δευ Ιουν 22, 2026 8:42 pm
2023-2024 - 27/93
2024-2025 - 106/202
2024-2025 - 69/209
Σύνολο - 135/430 - 31,4%
Δεν ξέρω πόσα ήταν τα ελεύθερα.
θενξ!


BasketForum – Ιστορικό Αρχείο