Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Απάντηση

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
25
9%
Σορτς
38
13%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
59
21%
Καλαϊτζάκης
6
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
23
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
13
5%
Σαμοντούροφ
10
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
58
21%
 
Σύνολο ψήφων: 282
manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:00 am

τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 3:10 am
shaq7 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 2:51 am
ο σαρας νομιζω τον πηγε 4ρι..αλλα ειναι και τι θελει ο προπονητης,εγω δεν βλεπω γιατι να παιζει ο μπονγκα 3 και οχι ο χειζ πχ..
γιατι αραγε ο ασχετος σαρας τον αλλαξε τον εκανε 4αρι και απτα καλυτερα της ευρωπης

ας τον αφηνε στο 3 να βολευομασταν και εμεις :mrgreen:
Καλά οι θέσεις στο μπάσκετ δεν υπάρχουν πλέον όπως τις έχουμε στο μυαλό μας. Το να αναλύουμε το αν παίζει ο Χέηζ Ντέιβις 3 ή 4 είναι μόνο για τα καφενεία.
Στο μπάσκετ πλέον υπάρχουν οι ρόλοι και όχι οι θέσεις. Υπάρχουν οι ball handler, οι combo guard, οι 3&D wings, οι point forward (o Χέηζ Ντέιβις π.χ. είναι ένας τέτοιος), οι stretch ψηλοί, και οι post up ψηλοί.

Ο σοφός Σάρας που πήγε τον Χέηζ Ντέιβις και καλά στο 4 (στην πραγματικότητα απλά μάρκαρε το 4άρι της άλλης ομάδας γιατί δεν μπορούσε να το κάνει ο Biberovic), έβαλε και τον Γκούντουριτς σαν ball handler πολλές φορές. Αν γράψω εδώ στο forum να πάρουμε τον Guduric για play maker θα πέσουν οι μισοί παναθηναϊκοί να με κυνηγήσουν

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13602
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:11 am

manos_89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:00 am
τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 3:10 am


γιατι αραγε ο ασχετος σαρας τον αλλαξε τον εκανε 4αρι και απτα καλυτερα της ευρωπης

ας τον αφηνε στο 3 να βολευομασταν και εμεις :mrgreen:
Καλά οι θέσεις στο μπάσκετ δεν υπάρχουν πλέον όπως τις έχουμε στο μυαλό μας. Το να αναλύουμε το αν παίζει ο Χέηζ Ντέιβις 3 ή 4 είναι μόνο για τα καφενεία.
Στο μπάσκετ πλέον υπάρχουν οι ρόλοι και όχι οι θέσεις. Υπάρχουν οι ball handler, οι combo guard, οι 3&D wings, οι point forward (o Χέηζ Ντέιβις π.χ. είναι ένας τέτοιος), οι stretch ψηλοί, και οι post up ψηλοί.

Ο σοφός Σάρας που πήγε τον Χέηζ Ντέιβις και καλά στο 4 (στην πραγματικότητα απλά μάρκαρε το 4άρι της άλλης ομάδας γιατί δεν μπορούσε να το κάνει ο Biberovic), έβαλε και τον Γκούντουριτς σαν ball handler πολλές φορές. Αν γράψω εδώ στο forum να πάρουμε τον Guduric για play maker θα πέσουν οι μισοί παναθηναϊκοί να με κυνηγήσουν
απο τι μια παρακαλαω να δω ολα αυτα τα γελοια οσμαν στο 2 λαιλ στο 5 χειζ στο 3 ,προφανως εννοω ολους αυτους σε μονιμο ρολο,απλα για να γελαω με τα σχολια μετα
αλλα απτην λεει δεν θελω γιατι θα χαθει ακομα μια χρονια

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:17 am

τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:11 am
manos_89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:00 am


Καλά οι θέσεις στο μπάσκετ δεν υπάρχουν πλέον όπως τις έχουμε στο μυαλό μας. Το να αναλύουμε το αν παίζει ο Χέηζ Ντέιβις 3 ή 4 είναι μόνο για τα καφενεία.
Στο μπάσκετ πλέον υπάρχουν οι ρόλοι και όχι οι θέσεις. Υπάρχουν οι ball handler, οι combo guard, οι 3&D wings, οι point forward (o Χέηζ Ντέιβις π.χ. είναι ένας τέτοιος), οι stretch ψηλοί, και οι post up ψηλοί.

Ο σοφός Σάρας που πήγε τον Χέηζ Ντέιβις και καλά στο 4 (στην πραγματικότητα απλά μάρκαρε το 4άρι της άλλης ομάδας γιατί δεν μπορούσε να το κάνει ο Biberovic), έβαλε και τον Γκούντουριτς σαν ball handler πολλές φορές. Αν γράψω εδώ στο forum να πάρουμε τον Guduric για play maker θα πέσουν οι μισοί παναθηναϊκοί να με κυνηγήσουν
απο τι μια παρακαλαω να δω ολα αυτα τα γελοια οσμαν στο 2 λαιλ στο 5 χειζ στο 3 ,προφανως εννοω ολους αυτους σε μονιμο ρολο,απλα για να γελαω με τα σχολια μετα
αλλα απτην λεει δεν θελω γιατι θα χαθει ακομα μια χρονια
Δεν μίλησα για Lyles στο 5, αλλά εξίσου «γελοίο» με το Οσμάν να παίζει ball handler (που μπορεί να το κάνει) είναι και το Guduric ball handler που το έκανε ο Σάρας και δεν μιλάω για ένα παιχνίδι.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13602
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:34 am

manos_89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:17 am
τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:11 am


απο τι μια παρακαλαω να δω ολα αυτα τα γελοια οσμαν στο 2 λαιλ στο 5 χειζ στο 3 ,προφανως εννοω ολους αυτους σε μονιμο ρολο,απλα για να γελαω με τα σχολια μετα
αλλα απτην λεει δεν θελω γιατι θα χαθει ακομα μια χρονια
Δεν μίλησα για Lyles στο 5, αλλά εξίσου «γελοίο» με το Οσμάν να παίζει ball handler (που μπορεί να το κάνει) είναι και το Guduric ball handler που το έκανε ο Σάρας και δεν μιλάω για ένα παιχνίδι.
δεν εχει λογικη να αλλαζει θεσεις παιχτες για να χωρεσεις αλλους

ο χειζ ειναι 4αρι
ο χουαντσο ειναι 4αρι
ο οσμαν ειναι 3αρι
ο μπονγκα ειναι 3αρι
ο ρογκα ειναι 3αρι
ο λαιλς ειναι 4αρι

επειδη καποια στιγμη καπου καπως καποτε ολοι αυτοι μπορει να εχουν παιξει σε αλλη θεση δεν λεει τιποτα
σε μονιμη βαση αυτη ειναι θεση τους


εχεις εναν παιχτη που παιζει στο 4 ποιο το νοημα να τον βαλεις στο 3?διωχτος και παρε κανονικο 3αρι

να πω οτι η περσινη ομαδα σαρωσε αντε να υπαρχει φετιχ με το τους κραταω ολους
μετα την τεραστια αποτυχια ακομα να μεινουν οι ιδιοι?ακομα και σε αλλες θεσεις εκτος της θεσης τους?

συνεχως διαβαζουμε για καλα φιτ και οτι αυτο εχει σημασια,και καπακι διαβαζουμε για αλλαγη θεσεων παιχτων

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:22 am

τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:34 am
manos_89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:17 am


Δεν μίλησα για Lyles στο 5, αλλά εξίσου «γελοίο» με το Οσμάν να παίζει ball handler (που μπορεί να το κάνει) είναι και το Guduric ball handler που το έκανε ο Σάρας και δεν μιλάω για ένα παιχνίδι.
δεν εχει λογικη να αλλαζει θεσεις παιχτες για να χωρεσεις αλλους

ο χειζ ειναι 4αρι
ο χουαντσο ειναι 4αρι
ο οσμαν ειναι 3αρι
ο μπονγκα ειναι 3αρι
ο ρογκα ειναι 3αρι
ο λαιλς ειναι 4αρι

επειδη καποια στιγμη καπου καπως καποτε ολοι αυτοι μπορει να εχουν παιξει σε αλλη θεση δεν λεει τιποτα
σε μονιμη βαση αυτη ειναι θεση τους


εχεις εναν παιχτη που παιζει στο 4 ποιο το νοημα να τον βαλεις στο 3?διωχτος και παρε κανονικο 3αρι

να πω οτι η περσινη ομαδα σαρωσε αντε να υπαρχει φετιχ με το τους κραταω ολους
μετα την τεραστια αποτυχια ακομα να μεινουν οι ιδιοι?ακομα και σε αλλες θεσεις εκτος της θεσης τους?

συνεχως διαβαζουμε για καλα φιτ και οτι αυτο εχει σημασια,και καπακι διαβαζουμε για αλλαγη θεσεων παιχτων
Μα δεν αλλάζεις θέση, εγώ αυτό λέω. Και ο Χέηζ και ο Χουάντσο είναι 4άρια αλλά είναι εντελώς διαφορετικοί. Και οι 2 είναι απαραίτητοι.
Το σενάριο που υποστηρίζουν οι περισσότεροι, δηλαδή να πάμε με
3) Μπόνγκα-Ρογκαβόπουλο
4) Χέηζ Ντέηβις-Λάιλς

Είναι αυτοκτονικό. Ένας τραυματισμός να σου κάτσει πάει η σεζόν. Θες 5 πρωτοκλασσάτους σε αυτές τις 2 θέσεις για να είσαι safe

xavier

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 13, 2006 12:50 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 7:03 am

τοση συζητηση για τα φοργουορντ στον παο, που ουσιαστικα ηταν το πιο δυνατο του σημειο την φετινη χρονια και καμια συζητηση για τις θεσεις που πραγματικα αντιμετωπισε προβλημα, στα γκαρντ και το σεντερ...
περιεργα πραγματα...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”