Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

Απάντηση

Ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού θέλετε να φύγουν

Σλούκας
9
3%
Γκραντ
25
9%
Σορτς
39
14%
Ναν
11
4%
Τολιόπουλος
4
1%
Γκριγκόνις
60
21%
Καλαϊτζάκης
6
2%
Ρογκαβόπουλος
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Οσμάν
23
8%
Ντέιβις
9
3%
Χουάντσο
6
2%
Μήτογλου
13
5%
Σαμοντούροφ
11
4%
Λεσόρτ
11
4%
Φαρίντ
59
21%
 
Σύνολο ψήφων: 286
manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:00 am

τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 3:10 am
shaq7 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 2:51 am
ο σαρας νομιζω τον πηγε 4ρι..αλλα ειναι και τι θελει ο προπονητης,εγω δεν βλεπω γιατι να παιζει ο μπονγκα 3 και οχι ο χειζ πχ..
γιατι αραγε ο ασχετος σαρας τον αλλαξε τον εκανε 4αρι και απτα καλυτερα της ευρωπης

ας τον αφηνε στο 3 να βολευομασταν και εμεις :mrgreen:
Καλά οι θέσεις στο μπάσκετ δεν υπάρχουν πλέον όπως τις έχουμε στο μυαλό μας. Το να αναλύουμε το αν παίζει ο Χέηζ Ντέιβις 3 ή 4 είναι μόνο για τα καφενεία.
Στο μπάσκετ πλέον υπάρχουν οι ρόλοι και όχι οι θέσεις. Υπάρχουν οι ball handler, οι combo guard, οι 3&D wings, οι point forward (o Χέηζ Ντέιβις π.χ. είναι ένας τέτοιος), οι stretch ψηλοί, και οι post up ψηλοί.

Ο σοφός Σάρας που πήγε τον Χέηζ Ντέιβις και καλά στο 4 (στην πραγματικότητα απλά μάρκαρε το 4άρι της άλλης ομάδας γιατί δεν μπορούσε να το κάνει ο Biberovic), έβαλε και τον Γκούντουριτς σαν ball handler πολλές φορές. Αν γράψω εδώ στο forum να πάρουμε τον Guduric για play maker θα πέσουν οι μισοί παναθηναϊκοί να με κυνηγήσουν

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13602
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:11 am

manos_89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:00 am
τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 3:10 am


γιατι αραγε ο ασχετος σαρας τον αλλαξε τον εκανε 4αρι και απτα καλυτερα της ευρωπης

ας τον αφηνε στο 3 να βολευομασταν και εμεις :mrgreen:
Καλά οι θέσεις στο μπάσκετ δεν υπάρχουν πλέον όπως τις έχουμε στο μυαλό μας. Το να αναλύουμε το αν παίζει ο Χέηζ Ντέιβις 3 ή 4 είναι μόνο για τα καφενεία.
Στο μπάσκετ πλέον υπάρχουν οι ρόλοι και όχι οι θέσεις. Υπάρχουν οι ball handler, οι combo guard, οι 3&D wings, οι point forward (o Χέηζ Ντέιβις π.χ. είναι ένας τέτοιος), οι stretch ψηλοί, και οι post up ψηλοί.

Ο σοφός Σάρας που πήγε τον Χέηζ Ντέιβις και καλά στο 4 (στην πραγματικότητα απλά μάρκαρε το 4άρι της άλλης ομάδας γιατί δεν μπορούσε να το κάνει ο Biberovic), έβαλε και τον Γκούντουριτς σαν ball handler πολλές φορές. Αν γράψω εδώ στο forum να πάρουμε τον Guduric για play maker θα πέσουν οι μισοί παναθηναϊκοί να με κυνηγήσουν
απο τι μια παρακαλαω να δω ολα αυτα τα γελοια οσμαν στο 2 λαιλ στο 5 χειζ στο 3 ,προφανως εννοω ολους αυτους σε μονιμο ρολο,απλα για να γελαω με τα σχολια μετα
αλλα απτην λεει δεν θελω γιατι θα χαθει ακομα μια χρονια

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:17 am

τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:11 am
manos_89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:00 am


Καλά οι θέσεις στο μπάσκετ δεν υπάρχουν πλέον όπως τις έχουμε στο μυαλό μας. Το να αναλύουμε το αν παίζει ο Χέηζ Ντέιβις 3 ή 4 είναι μόνο για τα καφενεία.
Στο μπάσκετ πλέον υπάρχουν οι ρόλοι και όχι οι θέσεις. Υπάρχουν οι ball handler, οι combo guard, οι 3&D wings, οι point forward (o Χέηζ Ντέιβις π.χ. είναι ένας τέτοιος), οι stretch ψηλοί, και οι post up ψηλοί.

Ο σοφός Σάρας που πήγε τον Χέηζ Ντέιβις και καλά στο 4 (στην πραγματικότητα απλά μάρκαρε το 4άρι της άλλης ομάδας γιατί δεν μπορούσε να το κάνει ο Biberovic), έβαλε και τον Γκούντουριτς σαν ball handler πολλές φορές. Αν γράψω εδώ στο forum να πάρουμε τον Guduric για play maker θα πέσουν οι μισοί παναθηναϊκοί να με κυνηγήσουν
απο τι μια παρακαλαω να δω ολα αυτα τα γελοια οσμαν στο 2 λαιλ στο 5 χειζ στο 3 ,προφανως εννοω ολους αυτους σε μονιμο ρολο,απλα για να γελαω με τα σχολια μετα
αλλα απτην λεει δεν θελω γιατι θα χαθει ακομα μια χρονια
Δεν μίλησα για Lyles στο 5, αλλά εξίσου «γελοίο» με το Οσμάν να παίζει ball handler (που μπορεί να το κάνει) είναι και το Guduric ball handler που το έκανε ο Σάρας και δεν μιλάω για ένα παιχνίδι.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13602
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:34 am

manos_89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:17 am
τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:11 am


απο τι μια παρακαλαω να δω ολα αυτα τα γελοια οσμαν στο 2 λαιλ στο 5 χειζ στο 3 ,προφανως εννοω ολους αυτους σε μονιμο ρολο,απλα για να γελαω με τα σχολια μετα
αλλα απτην λεει δεν θελω γιατι θα χαθει ακομα μια χρονια
Δεν μίλησα για Lyles στο 5, αλλά εξίσου «γελοίο» με το Οσμάν να παίζει ball handler (που μπορεί να το κάνει) είναι και το Guduric ball handler που το έκανε ο Σάρας και δεν μιλάω για ένα παιχνίδι.
δεν εχει λογικη να αλλαζει θεσεις παιχτες για να χωρεσεις αλλους

ο χειζ ειναι 4αρι
ο χουαντσο ειναι 4αρι
ο οσμαν ειναι 3αρι
ο μπονγκα ειναι 3αρι
ο ρογκα ειναι 3αρι
ο λαιλς ειναι 4αρι

επειδη καποια στιγμη καπου καπως καποτε ολοι αυτοι μπορει να εχουν παιξει σε αλλη θεση δεν λεει τιποτα
σε μονιμη βαση αυτη ειναι θεση τους


εχεις εναν παιχτη που παιζει στο 4 ποιο το νοημα να τον βαλεις στο 3?διωχτος και παρε κανονικο 3αρι

να πω οτι η περσινη ομαδα σαρωσε αντε να υπαρχει φετιχ με το τους κραταω ολους
μετα την τεραστια αποτυχια ακομα να μεινουν οι ιδιοι?ακομα και σε αλλες θεσεις εκτος της θεσης τους?

συνεχως διαβαζουμε για καλα φιτ και οτι αυτο εχει σημασια,και καπακι διαβαζουμε για αλλαγη θεσεων παιχτων

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:22 am

τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:34 am
manos_89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:17 am


Δεν μίλησα για Lyles στο 5, αλλά εξίσου «γελοίο» με το Οσμάν να παίζει ball handler (που μπορεί να το κάνει) είναι και το Guduric ball handler που το έκανε ο Σάρας και δεν μιλάω για ένα παιχνίδι.
δεν εχει λογικη να αλλαζει θεσεις παιχτες για να χωρεσεις αλλους

ο χειζ ειναι 4αρι
ο χουαντσο ειναι 4αρι
ο οσμαν ειναι 3αρι
ο μπονγκα ειναι 3αρι
ο ρογκα ειναι 3αρι
ο λαιλς ειναι 4αρι

επειδη καποια στιγμη καπου καπως καποτε ολοι αυτοι μπορει να εχουν παιξει σε αλλη θεση δεν λεει τιποτα
σε μονιμη βαση αυτη ειναι θεση τους


εχεις εναν παιχτη που παιζει στο 4 ποιο το νοημα να τον βαλεις στο 3?διωχτος και παρε κανονικο 3αρι

να πω οτι η περσινη ομαδα σαρωσε αντε να υπαρχει φετιχ με το τους κραταω ολους
μετα την τεραστια αποτυχια ακομα να μεινουν οι ιδιοι?ακομα και σε αλλες θεσεις εκτος της θεσης τους?

συνεχως διαβαζουμε για καλα φιτ και οτι αυτο εχει σημασια,και καπακι διαβαζουμε για αλλαγη θεσεων παιχτων
Μα δεν αλλάζεις θέση, εγώ αυτό λέω. Και ο Χέηζ και ο Χουάντσο είναι 4άρια αλλά είναι εντελώς διαφορετικοί. Και οι 2 είναι απαραίτητοι.
Το σενάριο που υποστηρίζουν οι περισσότεροι, δηλαδή να πάμε με
3) Μπόνγκα-Ρογκαβόπουλο
4) Χέηζ Ντέηβις-Λάιλς

Είναι αυτοκτονικό. Ένας τραυματισμός να σου κάτσει πάει η σεζόν. Θες 5 πρωτοκλασσάτους σε αυτές τις 2 θέσεις για να είσαι safe

xavier

Honorary
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 13, 2006 12:50 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 7:03 am

τοση συζητηση για τα φοργουορντ στον παο, που ουσιαστικα ηταν το πιο δυνατο του σημειο την φετινη χρονια και καμια συζητηση για τις θεσεις που πραγματικα αντιμετωπισε προβλημα, στα γκαρντ και το σεντερ...
περιεργα πραγματα...

Άβαταρ μέλους
pan24

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 14401
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2014 11:03 am
Αγαπημένη ομάδα: Milwaukee-Bucks
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 8:23 am

Γενικότερα στο σύγχρονο μπάσκετ έχει καταργηθεί η έννοια των θέσεων με τον ευρύ όρο.
Αυτό που λένε βασικά είναι ότι θέσεις είναι 3: γκαρντ, φόργουορντ, ψηλοί.

Φυσικά στην Ευρώπη δεν είμαστε έτσι γιατί δεν υπάρχουν πολλοί παίκτες με τα προσόντα να παίξουν 2-3 θέσεις αλλά κάποιοι τα έχουν.
Ο Ντέιβις για παράδειγμα όλη του τη καριέρα μοιραζόταν το χρόνο ανάμεσα στο 3 και το 4 και γιατί να μη το κάνει, δεν του λείπει κάτι για καμία από τις 2 θέσεις.
Όπως και ο Μπόνγκα μοιράζεται τα λεπτά του ανάμεσα στο 3 και το 4 και στις ομάδες του και στην εθνική του.

Ή για να το πάω και αρκετά πιο παλιά, ο Σλούκας στον Ολυμπιακό πριν πάει Φενέρ έπαιζε μόνο στο 2. Φαντάζομαι τι θα έγραφαν στο τούρκικο basketforum όταν πήραν για άσσο το μπακαπ 2αρι του Ολυμπιακού.

Τώρα σχετικά με Λάιλς και 4-5 εξαρτάται πως βλέπει ο Ζοτς τον Λεσόρ.
Αν τον βλέπει όπως ο Τουλούμπας για 3ο ψηλό θα πάει να πάρει κλασσικό 5αρι.
Αν τον έχει σε μεγαλύτερη εκτίμηση δεν είναι καθόλου παράλογο να έχει τον Λεσόρ ως ψηλό που παίζει κοντά στο καλάθι, τον Λάιλς ως 4-5αρι που θα παίζει για να ανοίγει το γήπεδο και να πάρει ακόμα έναν για τρίτο είτε κάποιον rim protector είτε κάποιον 7footer(papag welcome back)

TonyTonyChopper έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:13 am
Δεν ξέρω αν θα είναι σοφή κίνηση αλλά μήπως αν πάρουν λαιλς μετά πάρουν 1 πεντάρι. Αλλιώς δύσκολα χωράνε όλοι.
edit: α αυτό έχουν γράψει στο gazetta οκ.
Αυτό φαίνεται ότι θα πάμε να κάνουμε.

manos_89

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 11, 2012 6:16 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:08 am

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται Lyles στην ομάδα. Τον Bonga τον ακούω περισσότερο. Τα guard που θα πάρουμε πρέπει οπωσδήποτε να έχουν 2 από τα 3 σε τοπ επίπεδο. Δημιουργία, Σουτ, Άμυνα. Να βρούμε guard που τα έχει και τα 3 είναι απίθανο, οπότε προτιμώ από το να καταλήξουμε σε λύση Μπάντιο (που έχει 1 από τα 3), να πάρουμε κοντό/κοντούς που έχουν δημιουργία και σουτ και να έχουμε παίκτες στους forward για να τους καλύπτουν.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:18 am

pan24 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 8:23 am
Τώρα σχετικά με Λάιλς και 4-5 εξαρτάται πως βλέπει ο Ζοτς τον Λεσόρ.
Αν τον βλέπει όπως ο Τουλούμπας για 3ο ψηλό θα πάει να πάρει κλασσικό 5αρι.
Αν τον έχει σε μεγαλύτερη εκτίμηση δεν είναι καθόλου παράλογο να έχει τον Λεσόρ ως ψηλό που παίζει κοντά στο καλάθι, τον Λάιλς ως 4-5αρι που θα παίζει για να ανοίγει το γήπεδο και να πάρει ακόμα έναν για τρίτο είτε κάποιον rim protector είτε κάποιον 7footer(papag welcome back).
Χωρίς καν να διανοηθώ να κάνω κριτική στον Ζοτς, η δική μου προσωπική ανάγνωση του ροστερ σας στους ψηλούς είναι η εξης: Θεωρώ επιβεβλημένη την προσθήκη 7footer anchor κυριαρχικου ψηλου. Παικτη δηλαδή με αρκετό όγκο για να γεμίσει αμυντικά τη ρακέτα και να βοηθήσει στο ριμπάουντ και να μπορεί να πάρει πιο στατικές φάσεις απο οτι ο Λεσορτ.

Τέτοιος ο Papajohn δεν ηταν ούτε στα πράιμ του. Να τον παρετε γιατι είναι ποιοτικό διαβατήριο απο τα ελάχιστα που κυκλοφορούν, αλλα δεν νομίζω οτι μπορείς να τον κατατάξεις ως τον 7footer κυριαρχικά ψηλο.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3944
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 9:22 am

manos_89 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 4:00 am
τουλουμπα έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 3:10 am


γιατι αραγε ο ασχετος σαρας τον αλλαξε τον εκανε 4αρι και απτα καλυτερα της ευρωπης

ας τον αφηνε στο 3 να βολευομασταν και εμεις :mrgreen:
Καλά οι θέσεις στο μπάσκετ δεν υπάρχουν πλέον όπως τις έχουμε στο μυαλό μας. Το να αναλύουμε το αν παίζει ο Χέηζ Ντέιβις 3 ή 4 είναι μόνο για τα καφενεία.
Στο μπάσκετ πλέον υπάρχουν οι ρόλοι και όχι οι θέσεις. Υπάρχουν οι ball handler, οι combo guard, οι 3&D wings, οι point forward (o Χέηζ Ντέιβις π.χ. είναι ένας τέτοιος), οι stretch ψηλοί, και οι post up ψηλοί.

Ο σοφός Σάρας που πήγε τον Χέηζ Ντέιβις και καλά στο 4 (στην πραγματικότητα απλά μάρκαρε το 4άρι της άλλης ομάδας γιατί δεν μπορούσε να το κάνει ο Biberovic), έβαλε και τον Γκούντουριτς σαν ball handler πολλές φορές. Αν γράψω εδώ στο forum να πάρουμε τον Guduric για play maker θα πέσουν οι μισοί παναθηναϊκοί να με κυνηγήσουν
Ισχύει αυτό που λες 100%. Αναλύουμε λίγο το μπάσκετ με ορους "τηλεοπτικους", "καναπεδάτους" και με λογική "90s", αλλά το μπάσκετ έχει αλλάξει και πλέον οι θέσεις πιο "ρευστές" από ποτέ. Πλέον περισσότερη σημασία έχει τι μπορεί να μαρκάρεις παρά τι θέση λέμε εμείς ότι μπορεί ο καθένας. Ο ζοτς δηλαδή βλέπει όλους αυτούς τους παίχτες σε ένα εύρος 3-4-5 ή 2-3-4, με ψηλά σχήματα στις ενδιάμεσες θέσεις και ανάλογα να το συνδυάζει με μολ μπολ και ψηλό χειριστή ή με με κλασικό 5άρι στην πεντάδα.
Επίσςη για τον Γκούντουριτς το έχω γράψει κι εγώ άλλα όχι πληροφορία, απλή προαίσθηση, καθώς είναι παίχτης που "φωνάζει" : είμαι για το σύστημα ζοτς ταμαμ !
TonyTonyChopper έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:13 am
Δεν ξέρω αν θα είναι σοφή κίνηση αλλά μήπως αν πάρουν λαιλς μετά πάρουν 1 πεντάρι. Αλλιώς δύσκολα χωράνε όλοι.
edit: α αυτό έχουν γράψει στο gazetta οκ.
Σωστός ! Αν ισχύει του Λάις, τότε (με δεδομένο αυτό που γράφω ακριβώς από πάνω στο ίδιο ποστ) μάλλον θα κινηθούμε για έναν ακόμα σέντερ, και αυτός ίσως είναι κάποιος δεινόσαυρος (Βάλα-Νούρκιτς). Έτσι βγαίνουν τα νούμερα.
plo koon έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 1:42 am
Lyles σημαίνει 100% φυγή χουαντσο. Είναι χαζό να εχεισ 3 τόσο καλουσ Παίκτες στο 4. Οριακά χωράει χουαντσο με NHD.
Όχι απαραίτητα ! Δες τι γράφω από πάνω στο ίδιο ποστ στους 2 φίλους. Ο Λαις (σε περιπτωση που ισχύει το σενάριο, και σε περίπτωση που έρθει και ο Μπονγκα, δηλαδή είναι πολλά τα : αν) θα υπολογίζεται σαν 4-5, που θα παίρνει αρκετό χρόνο (μην σου πω το περισσότερο του στην αρχή αν δεν είναι έτοιμος 100% ο Ματίας) ως σέντερ σε σμολ μπολ σχήματα με 3 φορ στην πεντάδα. Με λιγα λογια ο Ζοτς ίσως βλεπει τον Λαιλς 4-5 τον Χουνατσο 4 (και 5 σε σμολ μπολ) αν θέλει αλλαγές στα παντα μαζί με παγίδες με ψευτο χετζ - το κανει σε άμυνες ο ζοτς σε περιφεριακούς απο την εποχή του Φώτση και ο χουάντσο είναι ο μόνος παίχτης γι αυτο τον ρόλο λόγο ευκινησίας και ταχύτητας - δηλαδή βγαίνει και κάνει ρικάβερ ακαριαία, κάτι που οποιος έχει ρίξει λιγη σημασια στα πλεις του Ζοτς θα δει ποσο σημαντικό παίχτης είναι για το παιχνίδι του. Μετά του Μπονγκα και Χειζ τους βλέπει 3-4 και τους Οσμαν/Ρογκα 3 που μπορούν να πατήσουν στο 2 στα ψηλα σχήματα του.
Αν λοιπόν πας έτσι, με Ματιας, Βαλα + Λαιλς στο 4-5 , δεν υπάρχει λόγος να φύγει ο Ισπανός, ακόμα και να έρθει ο Μπονγκα (θεωρώ δύσκολα θα έρθουν και Λαιλσ και Μπονγκα) τότε αν αποφασίσει να φύγει κάποιος θα είναι ο Οσμαν όχι ο Χουάντσο, και ο 2ος περιφερειακός που θα πάρουμε θα πατάει περισσότερο στο 2.



Εν ολίγοις, για να συνοψίσω :
Το πείραμα με μεγάλα ράστερ (που φέτος δικαίωσε τον Ολυμπιακό) μας δείχνει ότι θα φορτωθεί η ομάδα φέτος για είναι γεμάτη. Κατά την γνώμη μου θα πάμε για έναν εκ των δυο Μπονγκα ή Λαιλς και θα μείνουν και Οσμαν (που είναι ο μονός παίχτης μας με τρανζίσιον ταχύτητα στα φορ με τόσο καλό χειρισμό, σαν γκαρντ και έχει κάθετο παιχνίδι) και Χουάντσο. Αν ο Αποκτηθεί ο Μπονγκα, θα πάμε για 2 σέντερ , έναν Άσο και ανάλογα τι θα γίνει με τον Γκραντ βλέπουμε στην περιφέρεια ανα θα χρειαστεί κάτι. Αν όμως αποκτηθεί ο Λαιλς, θα πάμε για ένα Σέντερ, συν έναν Άσο σσυνύν ένα περιφερειακό που πατάει και στο 3 υπο προϋποθέσεις και (κατα προτίμηση) τελειώνει σε ... -ιτς :mrgreen:



Σορυ για το σεντόνι ... :peace:

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”