Γιώργος Μπαρτζώκας

Συντονιστής: Captains

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1856
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 11:02 am

nikolas_asteri έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:56 am
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:50 am
Δεν υπαρχει κατι αλλο να συζητησουμε.
Αυτό θα το κρατήσεις ή απλά θέλεις να τελειώσει μονομερώς η κουβέντα;
Δεν ειχα σκοπο να του απαντησω εκ νεου αν στειλει καινουργιο tag. Σε καλυπτει αυτο?

Christofis

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3645
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 06, 2022 9:26 am
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:08 am

kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:48 am
Έχω την εντύπωση (και ρωτώ βασικά μήπως κάποιος φίλος ολυμπιακός ξέρει να μου πει) αν ο Μπαρτζώκας "τρώει πόλεμο εκ των έσω" γιατί υπάρχει αυτή η "εμφυλιακή" διαμάχη στο σωματείο μεταξύ "Αγγελοπουλικών" και "Μαρινακικών" που νομίζω έχει επέκταση σε πολιτικά πλαίσια (σχέσεις με την ΝΔ των συγκεκριμένων πλευρών) και με τον Δήμο Πειραιά και το θέμα ανάπλασης του παραλιακού μετώπου. Το λέω γιατί έχω παρατήσει απίστευτα πράγματα σε εκπομπες ολυμπιακών, που είναι εντελώς αντίθετες και στα χαρακώματα. Πχ ο Κογκαλιδης και η στάση του απέναντι σε θέματα με τον Λιολιο την ΕΟΚ και άλλα πολλά που είναι τέρμα κόντρα με την ΚΑΕ.

ΥΓ: αολή απορία είναι μην το κάνετε κούγκι, αλλά έχω αυτή την εντύπωση και για μένα άδικα στοχοποιείται ο κόουτς Μπαρτζώκας.
Υπαρχει εμφυλια κοντρα μεταξυ Μαρινακη και Αγγελοπουλων λογω του Δημητριαδη. Ο Μπαρτζωκας χερει της εκτιμησης και των 2 πλευρων και δεν νομιζω οτι στοχοποιειται ηθελημενα απο κυκλους της ΠΑΕ.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3956
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:11 am

Christofis έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:08 am
kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:48 am
Έχω την εντύπωση (και ρωτώ βασικά μήπως κάποιος φίλος ολυμπιακός ξέρει να μου πει) αν ο Μπαρτζώκας "τρώει πόλεμο εκ των έσω" γιατί υπάρχει αυτή η "εμφυλιακή" διαμάχη στο σωματείο μεταξύ "Αγγελοπουλικών" και "Μαρινακικών" που νομίζω έχει επέκταση σε πολιτικά πλαίσια (σχέσεις με την ΝΔ των συγκεκριμένων πλευρών) και με τον Δήμο Πειραιά και το θέμα ανάπλασης του παραλιακού μετώπου. Το λέω γιατί έχω παρατήσει απίστευτα πράγματα σε εκπομπες ολυμπιακών, που είναι εντελώς αντίθετες και στα χαρακώματα. Πχ ο Κογκαλιδης και η στάση του απέναντι σε θέματα με τον Λιολιο την ΕΟΚ και άλλα πολλά που είναι τέρμα κόντρα με την ΚΑΕ.

ΥΓ: αολή απορία είναι μην το κάνετε κούγκι, αλλά έχω αυτή την εντύπωση και για μένα άδικα στοχοποιείται ο κόουτς Μπαρτζώκας.
Υπαρχει εμφυλια κοντρα μεταξυ Μαρινακη και Αγγελοπουλων λογω του Δημητριαδη. Ο Μπαρτζωκας χερει της εκτιμησης και των 2 πλευρων και δεν νομιζω οτι στοχοποιειται ηθελημενα απο κυκλους της ΠΑΕ.
Ωραία μου λύθηκε η απορία, γιατί μου είχε δημιουργηθεί αυτή η εντύπωση. thanks.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3956
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:12 am

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:01 am
kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:48 am
Έχω την εντύπωση (και ρωτώ βασικά μήπως κάποιος φίλος ολυμπιακός ξέρει να μου πει) αν ο Μπαρτζώκας "τρώει πόλεμο εκ των έσω" γιατί υπάρχει αυτή η "εμφυλιακή" διαμάχη στο σωματείο μεταξύ "Αγγελοπουλικών" και "Μαρινακικών" που νομίζω έχει επέκταση σε πολιτικά πλαίσια (σχέσεις με την ΝΔ των συγκεκριμένων πλευρών) και με τον Δήμο Πειραιά και το θέμα ανάπλασης του παραλιακού μετώπου. Το λέω γιατί έχω παρατήσει απίστευτα πράγματα σε εκπομπες ολυμπιακών, που είναι εντελώς αντίθετες και στα χαρακώματα. Πχ ο Κογκαλιδης και η στάση του απέναντι σε θέματα με τον Λιολιο την ΕΟΚ και άλλα πολλά που είναι τέρμα κόντρα με την ΚΑΕ.

ΥΓ: αολή απορία είναι μην το κάνετε κούγκι, αλλά έχω αυτή την εντύπωση και για μένα άδικα στοχοποιείται ο κόουτς Μπαρτζώκας.
Ο Μαρινακης εχει κοντρα με τους Αγγελοπουλους. Εχει δωσει βημα στον Συριγο που ειναι ΤΕΡΜΑ αντι μπαρτζωκικος και αντι-Ολυμπιακος και εχει εκπομπες στο Μεγκα. Τον λογο της κοντρας δεν τον ξερω αλλα υπαρχει.
Kαλά ο Συριγός οκ είναι πράσινος, εγώ για τον κογκαλιδη μιλάω που είναι κόκκινος σαν το άιμα.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
Giwrgos_AEK

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2989
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Αγαπημένη ομάδα: Aek
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:19 am

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:01 am
kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 9:48 am
Έχω την εντύπωση (και ρωτώ βασικά μήπως κάποιος φίλος ολυμπιακός ξέρει να μου πει) αν ο Μπαρτζώκας "τρώει πόλεμο εκ των έσω" γιατί υπάρχει αυτή η "εμφυλιακή" διαμάχη στο σωματείο μεταξύ "Αγγελοπουλικών" και "Μαρινακικών" που νομίζω έχει επέκταση σε πολιτικά πλαίσια (σχέσεις με την ΝΔ των συγκεκριμένων πλευρών) και με τον Δήμο Πειραιά και το θέμα ανάπλασης του παραλιακού μετώπου. Το λέω γιατί έχω παρατήσει απίστευτα πράγματα σε εκπομπες ολυμπιακών, που είναι εντελώς αντίθετες και στα χαρακώματα. Πχ ο Κογκαλιδης και η στάση του απέναντι σε θέματα με τον Λιολιο την ΕΟΚ και άλλα πολλά που είναι τέρμα κόντρα με την ΚΑΕ.

ΥΓ: αολή απορία είναι μην το κάνετε κούγκι, αλλά έχω αυτή την εντύπωση και για μένα άδικα στοχοποιείται ο κόουτς Μπαρτζώκας.
Ο Μαρινακης εχει κοντρα με τους Αγγελοπουλους. Εχει δωσει βημα στον Συριγο που ειναι ΤΕΡΜΑ αντι μπαρτζωκικος και αντι-Ολυμπιακος και εχει εκπομπες στο Μεγκα. Τον λογο της κοντρας δεν τον ξερω αλλα υπαρχει.
Είναι απλά τα πράγματα. Οι Αγγελόπουλοι είναι με τη ΝΔ, ο Μαρινάκης θέλει να ρίξει την κυβέρνηση γιατί τα έχει σπάσει με τον Μητσοτάκη συν ότι μιλάμε για ένα παρανοϊκό άτομο. Νομίζει ότι αυτός είναι πρωθυπουργός

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1856
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 11:19 am

kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:12 am
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:01 am


Ο Μαρινακης εχει κοντρα με τους Αγγελοπουλους. Εχει δωσει βημα στον Συριγο που ειναι ΤΕΡΜΑ αντι μπαρτζωκικος και αντι-Ολυμπιακος και εχει εκπομπες στο Μεγκα. Τον λογο της κοντρας δεν τον ξερω αλλα υπαρχει.
Kαλά ο Συριγός οκ είναι πράσινος, εγώ για τον κογκαλιδη μιλάω που είναι κόκκινος σαν το άιμα.
Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω εντρυφησει στον κυριο. Τον συριγο τον ξερω λογω sdna παλιοτερα και εχω δει κατα καιρους κατι κλιπακια του στο twitter να βριζει Μπαρτζωκα. Ο Μαρινακης δεν νομιζω οτι εχει μπιφ με τον Μπαρτζωκα. Με τους Αφους εχει σαν ιδιοκτητες.

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3956
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:27 am

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:19 am
kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:12 am


Kαλά ο Συριγός οκ είναι πράσινος, εγώ για τον κογκαλιδη μιλάω που είναι κόκκινος σαν το άιμα.
Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω εντρυφησει στον κυριο. Τον συριγο τον ξερω λογω sdna παλιοτερα και εχω δει κατα καιρους κατι κλιπακια του στο twitter να βριζει Μπαρτζωκα. Ο Μαρινακης δεν νομιζω οτι εχει μπιφ με τον Μπαρτζωκα. Με τους Αφους εχει σαν ιδιοκτητες.
Μαζί κάνουν εκπομπή Κογκαλιδης και Συρίγος και μάλιστα τρώγονται συνέχεια σε θέματα αιωνίων. Στα μονα θέματα που συμφωνούν είναι αυτά που ανέφερα και μου κάνει εντύπωση που ο πιο φανατικά αντι-Λιόλιος αντι- ΕΟΚ και αντι-Κεντρικης επιτροπης διαιτησίας είναι ο Κογκαλιδης παρά ο Συρίγος. ΚΑι γενικά τις ρίχνει τις μπηχτές του για το μπασκετικό ολυμπιακό σε θέματα διοίκησης ή εξωαγωνιστικά. Για αυτό άλλωστε ρώτησα μήπως ξέρετε τι παίζει.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16359
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:29 am

Ο Κογκαλίδης είναι βασιλακοπουλικος και όχι ολυμπιακός..γιαυτο και τους βάλαν να κάνουν μαζί εκπομπή για να κάνουν πόλεμο στον λιολιο..Δεν νομίζω ότι υπάρχει ολυμπιακός που βλέπει Κογκαλίδη

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τρί Ιουν 23, 2026 11:30 am

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:50 am
basilis_.kts έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 10:43 am

φιλε μου επειδη γινεται διαλογος θα σε παρακαλουσα να σεβεσαι την αποψη μου οπως σεβομαι την δικη σου.αν δεν θες να με διαβαζεις υπαρχει το ignore.χαρακτηρισμοι οπως παπατζες θα ηθελα να μην συνεχιστουν καθως προσωπικα δεν θελω να κανω αναφορες και προτιμω να γινεται διαλογος και οχι να σβηνονται μηνυματα.ευχαριστω
φιλε jeight
σου εστειλα ενα μηνυμα για να μου πεις την αποψη σου για τον παικτη μεγαλης κλασης ντιλικινα που αποτελουσε τον αντικαταστατη του εβανς που θα ηταν ταυρος μολις επεστρεψε.φυσικα επελεξες να με αγνοησεις και να συνεχισεις το αφηγημα σου για τον υπερπροπονητη μπαρτζωκα.ειναι παρα πολυ ωραιο να απανταμε σε οποιο μηνυμα μας βολευει και τα υπολοιπα να τα αγνοουμε γιατι δεν συμφερει την αποψη μας
φιλε rivers15
θελει ο μπαρτζωκας να βαλλει βασικο τον γουοκαπ?ας τον βαλλει αντι για τον μοντερο.απλα δεν προκειται να ασπαζομαι αποψεις οπως ξερει ο προπονητης γιατι το κανει κλπ.τον δογματισμο δεν τον αντεχω.εχω διαφορετικη αποψη και θα την παραθετω.επισης η κορυφη της ευρωπης ηρθε φετος.αν εσυ ή καποιος αλλος ειναι ηταν ή ειναι ευχαριστημενος με την συμμετοχη σε φαιναλ φορ ειναι αλλο θεμα.παντως το φαιναλ φορ δεν ειναι κορυφη.το λεω γιατι καποια στιγμη και οι προεδροι το ειχαν ψιλοχασει το πραγμα και μετρουσαν συμμετοχες αντι για κουπες.
φιλε conan1982
αν ο μπαρτζωκας περσι το καλοκαιρι ελεγε κοιταξτε παιδια με τον φαλ δεν γινεται η δουλεια.πρεπει να αλλαξει το πλανο και να στηριχθουμε σε αλλους ψηλους τοτε θα ημουν ο πρωτος που θα του ελεγα μπραβο που εστω και αργοπορημενα το καταλαβε.η προσαρμογη οντως εγινε αλλά οχι επειδη το καταλαβε ο μπαρτζωκας αλλά εντελως συγκυριακα καθως αυτος ηθελε να κρατησει τον φαλ.οποτε ακομα και μετα απο 4 χαμενα φαιναλ φορ μου δειχνει εναν ανθρωπο που δεν καταλαβαινε τιποτα και πως απλως τοσο με τον ντορσει που απο τουριστας επαιξε τους τελικους της ζωης του περσι οσο και με την υποθεση μιλουτινοφ ευνοηθηκε πραγματικα απο την θεα τυχη
Δεν ανοιγω dms και δεν καθομαι να κανω προσωπικα διαλογο μεσω μηνυματων. Θα μπορουσα καλλιστα να εχω στειλει μνμ σε αρκετα παιδια που διαφωνουμε καθετα εδω και δεν το εχω κανει ποτε.

Δεν γουσταρεις Μπαρτζωκα και ειναι φανερο οτι περιμενεις να φυγει φετος. Τωρα που θα μεινει για αγνωστο χρονικο διαστημα κανεις lash out και τον μειωνεις συστηματικα. Το βλεπουν ολοι και στο λενε. Δεν υπαρχει κατι αλλο να συζητησουμε. Αποψεις του τυπου "τον ξελασπωσαν οι παικτες" ειναι οπως ειπα αβελτηριες. Θα μπορυσα καλιστα να σου πω πως "ξελασπωσε" ο Μπαρτζωκας τον Ντορσει που συνεχισε να τον εμπιστευεται μετα τον αθλιο πρωτο τελικο περυσι που μεχρι και ο Μιλου κωλτσουσε πινακιδες με τις επιλογες του στνη επιθεση αλλα δεν θα το ακουσεις καν. Γιατι δεν θες να το ακουσεις.
δεν σου εστειλα κανενα προσωπικο dm.σου ειχα απευθυνθει χτες μετα την ανακοινωση της λυσης της συνεργασιας με τον ντιλικινα στο τοπικ μεταγραφες.πραγματι τωρα δεν το βρισκω,ισως διαγραφηκε ποιος ξερει.
οσον αφορα τον ντορσει σου ξαναλεω ηθελε να παρει πρωταθλημα γιατι αλλιως θα εφευγε νυχτα περσι ο μπαρτζωκας και δεν ειχε ανθρωπο να βαλλει.ο γκος ηταν τραυματιας και τα μονα γκαρντ που ειχε ηταν ο γουοκαπ και ο φουρνιε.δεν ηταν θεμα εμπιστοσυνης.το θεμα ηταν ποσοτικο.ποιον θα εβαζε?εμενα ή τον λαρεντζακη?θα επαιρνες πρωταθλημα με τον λαρεντζακη?δεν ειναι ολα η τρομερη δουλεια του μπαρτζωκα.με κελεμπιες κυκλοφορουσε ο ντορσει στο αμπου νταμπι.ειχες την εντυπωση οτι μια τετοια εικονα αθλητη αρεσε στον μπαρτζωκα?ή να ακουσουμε το αλλο το κουφο?η αποδοση του λεει του ντορσει περσι στους τελικους ηταν μετα απο την δουλεια του μπαρτζωκα...τον προετοιμαζε λενε για να τον εμφανισει στους τελικους.ποιον?τον κελεμπομενο?τον dnp στο φαιναλ φορ?μιλαμε για να δικαιολογηθουν πραγματα εχουμε ακουσει μυθικες ατακες
SbioTech
σε ευχαριστω για τον διαλογο και διαβασα προσεκτικα οτι ανεφερες για γουοκαπ και φαλ.συμφωνουμε πως διαφωνουμε στην αξια αυτων των παικτων και ολα καλα...δεν θα αντεπιχειρηματολογησω καθως δεν θα οδηγησει καπου.απλα διαφορετικες αποψεις :cool:

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 770
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:31 am

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:19 am
kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:12 am


Kαλά ο Συριγός οκ είναι πράσινος, εγώ για τον κογκαλιδη μιλάω που είναι κόκκινος σαν το άιμα.
Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω εντρυφησει στον κυριο. Τον συριγο τον ξερω λογω sdna παλιοτερα και εχω δει κατα καιρους κατι κλιπακια του στο twitter να βριζει Μπαρτζωκα. Ο Μαρινακης δεν νομιζω οτι εχει μπιφ με τον Μπαρτζωκα. Με τους Αφους εχει σαν ιδιοκτητες.
Τα αριστουργηματα του Συριγου ειναι στη Πρασινη btw, ακομα παλιοτερα.

Οποιος θυμαται τι εγραφε τοτε και βλεπει αυτην την αποπειρα rebranding που κανει τα τελευταια χρονια, δεν εχει παρα να θυμηθει μια ατακα του μακαριτη του Συριγου: "μα ειναι να γελαει κανεις"...

Άβαταρ μέλους
Giwrgos_AEK

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2989
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2016 12:16 pm
Αγαπημένη θέση: PF
Αγαπημένη ομάδα: Aek
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:37 am

kein έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:27 am
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:19 am


Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω εντρυφησει στον κυριο. Τον συριγο τον ξερω λογω sdna παλιοτερα και εχω δει κατα καιρους κατι κλιπακια του στο twitter να βριζει Μπαρτζωκα. Ο Μαρινακης δεν νομιζω οτι εχει μπιφ με τον Μπαρτζωκα. Με τους Αφους εχει σαν ιδιοκτητες.
Μαζί κάνουν εκπομπή Κογκαλιδης και Συρίγος και μάλιστα τρώγονται συνέχεια σε θέματα αιωνίων. Στα μονα θέματα που συμφωνούν είναι αυτά που ανέφερα και μου κάνει εντύπωση που ο πιο φανατικά αντι-Λιόλιος αντι- ΕΟΚ και αντι-Κεντρικης επιτροπης διαιτησίας είναι ο Κογκαλιδης παρά ο Συρίγος. ΚΑι γενικά τις ρίχνει τις μπηχτές του για το μπασκετικό ολυμπιακό σε θέματα διοίκησης ή εξωαγωνιστικά. Για αυτό άλλωστε ρώτησα μήπως ξέρετε τι παίζει.
Προφανώς δεν βγαίνουν μόνοι τους στο mega. Το επιτρέπει ο ιδιοκτήτης. Άρα ότι λένε έχει την έγκριση του.

Και στο μέτωπο του πολιτικού ρεπορτάζ ο Μαρινάκης πήρε τη Γιάμαλη πως τη λένε η οποία είναι ΣΥΡΙΖΑ/Τσίπρας. Ο Μαρινάκης είναι δεξιός αλλά επειδή είναι εναντίον του Μητσοτάκη έχει επιστρατεύσει όλα τα όπλα από οποιονδήποτε χωρο

Άβαταρ μέλους
kein

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3956
Εγγραφή: Τρί Μάιος 02, 2023 5:43 pm
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 am

redcard έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:31 am
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:19 am


Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω εντρυφησει στον κυριο. Τον συριγο τον ξερω λογω sdna παλιοτερα και εχω δει κατα καιρους κατι κλιπακια του στο twitter να βριζει Μπαρτζωκα. Ο Μαρινακης δεν νομιζω οτι εχει μπιφ με τον Μπαρτζωκα. Με τους Αφους εχει σαν ιδιοκτητες.
Τα αριστουργηματα του Συριγου ειναι στη Πρασινη btw, ακομα παλιοτερα.

Οποιος θυμαται τι εγραφε τοτε και βλεπει αυτην την αποπειρα rebranding που κανει τα τελευταια χρονια, δεν εχει παρα να θυμηθει μια ατακα του μακαριτη του Συριγου: "μα ειναι να γελαει κανεις"...
Καλά τέτοια "δημοσιογραφία" υπάρχει και στα 2 στρατόπεδα, δεν είναι προνόμιο του ενός μόνο.

:bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball: :bball:
11/4/1996 : Paris - 20/4/2000 : Thessaloniki
5/5/2002 : Bologna - 6/5/2007 : Athens - 3/5/2009 : Berlin
8/5/2011 : Barcelona - 26/5/2024 : Berlin
redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 770
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 am

@basilis_.kts εχω υποθετικη ερωτηση βασει αυτων που εχεις πει ως τωρα για τον προπονητη.

Αν σου ελεγαν να εχανες στον τελικο με την Ρεαλ και το καλοκαιρι να εφευγε ο Μπαρτζωκας, το αγοραζες;

Προφανως ειναι υποθετικο το ερωτημα αλλα με ενδιαφερει μια απαντηση.

Άβαταρ μέλους
big_lebowski

Moderator
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1696
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 11:38 am

Ποιος Συριγος είναι πράσινος?Ο πανελιστας της Χρηστιδου?

Υπάλληλος του δπγ είναι πρώην κόκκινος συνδέσμιτης. Οι εμετοι που έχει ρίξει για τον Ζοτς από το 12 έως το17 (κατόπιν παραγγελίας φυσικα) ειναι ανεκδιήγητοι.persona non grata για το κόσμο του Παναθηναικου
Highlight φυσικά στη κηδεία του Παύλου που έκανε live για κάποιο μέσο του δπγ κι όταν έσκασε ο Ζοτς έψαχνε να κρυφτεί

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1856
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 11:39 am

redcard έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:31 am
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 11:19 am


Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω εντρυφησει στον κυριο. Τον συριγο τον ξερω λογω sdna παλιοτερα και εχω δει κατα καιρους κατι κλιπακια του στο twitter να βριζει Μπαρτζωκα. Ο Μαρινακης δεν νομιζω οτι εχει μπιφ με τον Μπαρτζωκα. Με τους Αφους εχει σαν ιδιοκτητες.
Τα αριστουργηματα του Συριγου ειναι στη Πρασινη btw, ακομα παλιοτερα.

Οποιος θυμαται τι εγραφε τοτε και βλεπει αυτην την αποπειρα rebranding που κανει τα τελευταια χρονια, δεν εχει παρα να θυμηθει μια ατακα του μακαριτη του Συριγου: "μα ειναι να γελαει κανεις"...
Εγω θυμαμαι αρθρα του Κουβοπουλου στην Πρασινη και του Παπαθεοδωρου σαν πρασινοφρουρος. Και αυτοι τωρα στελεχωνουν το σαιτ της "αληθειας". Σαν α βγαινει ο Τσουκαλας να λεει ειμαι εγκριτος ποδοσφαιρικος, τα λεω οπως τα βλεπω :D :D

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ολυμπιακός”