Μην αγχώνεσαι, Ομπράντοβιτς είναι, θα τους χωρέσει όλους.τουλουμπα έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 2:56 pmμερικοι μαλλον δεν εχουν καταλαβει οτι ο λαιλς αν ερθει θα ερθει με 4 χαρτια τον χρονοyawn.brigade έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 9:43 am
η διαφορά με τον Ολυμπιακό είναι ότι στην περίπτωση σας θα μιλάμε για φορτωμένο ρόστερ με πρωτοκλασάτους παίκτες. αυτό το θέμα το αντιμετωπίσαμε φέτος ουσιαστικά μόνο στο 5 και αυτό γιατί έκανε καλή χρονιά ο Χολ (αλλιώς δε θα τον έβαζε κανείς στους πρωτοκλασάτους).
λειτούργησε σε εμάς με Μίλου, Τζόουνς, Χολ και αυτό χωρίς να ξέρουμε αν υπήρξαν ή υπάρχουν γκρίνιες αλλά σε κάθε περίπτωση οι δύο τελευταίοι δεν είναι παίκτες με το ειδικό βάρος "παίζω 20 λεπτά ακατέβατα".
θα λειτουργήσει εξίσου καλά με ΝΧΝ, Λάιλς/Μπόνγκα, Χουάντσο, Οσμάν και Ρογκαβόπουλο; δε ξέρω.
και σε εμάς το Μακιντάιρ, Μοντέρο, Γουόκαπ, Φουρνιέ, Ντόρσεϊ θα χρειαστεί αλχημείες για να είναι όλοι ευχαριστημένοι, με το αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά αβέβαιο.
και ο μπονγκα με 3
δεν παιρνεις καποιον με 4 χαρτια τον χρονο για να παιζει 10 λεπτα η να κανει τα ρεπα οποιον τραυματιζονται γιατι σπαταλας και τα λεφτα σου και τον χρονο σου/του
Παναθηναϊκός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027
Συντονιστής: Captains
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
ναι σωστα και θα τους μαθει να παιζουν και σε αλλες θεσειςDimmitz έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 3:11 pmΜην αγχώνεσαι, Ομπράντοβιτς είναι, θα τους χωρέσει όλους.τουλουμπα έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 2:56 pm
μερικοι μαλλον δεν εχουν καταλαβει οτι ο λαιλς αν ερθει θα ερθει με 4 χαρτια τον χρονο
και ο μπονγκα με 3
δεν παιρνεις καποιον με 4 χαρτια τον χρονο για να παιζει 10 λεπτα η να κανει τα ρεπα οποιον τραυματιζονται γιατι σπαταλας και τα λεφτα σου και τον χρονο σου/του![]()
φαντασου αν ερθει ο λαιλς μονο με αυτον και τον ντειβις στο 4 ειναι ηδη φορτωμενη η θεση και θα πρεπει ο ενας να ψευτοπαιζει και λιγο στο 5 και ο αλλος να ψετυτοπαιζει λιγο στο 3 για να βγουνε και παλι οι χρονοι
ε τωρα σκεψου να υπαρχει και χουαντσο
και στο στο 3 οσμαν ρογκα και μπονγκα
μιλαμε για σοβαρο τραφικ οχι αστεια
αν εξαιρεσεις τον ρογκα που θα παιζει στην α1 και τα μισα θα ειναι τραυματιας οι υπολοιποι μπορει σε καποιο παιχνιδι ευρωλιγκας καποιος απο αυτους να ειναι και εκτος αποστολης ξερω γω
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Αναμασουμε τα ίδια και τα ίδια με βάση την λογική που η ομάδα" κρεμαστηκε" Τα προηγούμενα χρόνια. Τραυματισμός Λεσσορτ, Ναν, Σλουκα, Χερναγκομεζ, Γκραντ, Οσμανμέχρι και την περιβόητη περίοδο με τους τραυματισμόυς όλων των 5αριων μας που τρέχαμε στην Ταϊβάν για Φαριντ. Κύριοι 3 παίχτες σε κάθε θέση είναι το σωστό. Ο τρίτος να είναι διθεσιτης ΑΛΛΆ ΝΑ ΜΗΝ ΕΊΝΑΙ ΔΙΑΚΟΣΜΙΤΙΚΟΣ!!!!!! Τι να πει ο Ολυμπιακός με τα 3 5αρια και τους 3 "ασσους" κλπ κλπ
Το 3αρι ψηλο(3-4αρο) ποσες μεγάλες διαφορές έχει από το 4-3αρι;;;;;;; Δηλαδή αν δεν παίξει ο Χερναγκομεζ 7 παιχνίδια θα τα βάψει μαυρα;Αν τραυματιστεί το άλλο 4αρι αν είναι 2 παίχτες στην θέση θα παίζει έναν μήνα 35 λεπτά ανά αγώνα και δεν θα κλαταρει;;;;;;; Ακόμα το πάθημα δε μας έγινε μάθημα;;;;;;;
Τουλούμπα είσαι βαλτός




. Πρώτα διώχνεις παίχτες και μετά μιλάς και για 2 παίχτες ανά θέση και ο Θεός να βάλει το χέρι του να μην τραυματιστεί ο ένας.
Άλλο να μην παίξεις 7 παιχνίδια και να ξεκουράζεται και άλλο να παίζει 20 παιχνίδια από 10 λεπτά το καθένα. Μεγάλη διαφορά!!!!! Το ένα ονομάζεται ξεκούραση και τακτική του προπονητή, το άλλο χαντακωμα του παίχτη που δεν θα έχει την δυνατότητα να διεκδικήσει ενα δυνατό επόμενο συμβολαιο.
Αν έλειπε ο μεγάλος αριθμός παιχτών του Ολυμπιακού δύσκολα θα τερμάτιζε πρώτος κλπκλπ. Ας μας γίνει οδηγός κατεύθυνσης!!!!!
Ο Σλουκας και μερικοί παίχτες έχουν θέματα τραυματισμών. Βασικά ο καθένας μπορεί να τραυματιστεί. Να πηγαίνουμε με παίχτη μπάλωμα-διακοσμητικό και να χανουμε ματσακια όταν ο βασικός τραυματίζει κανένα μηνα;;;;;;;
Με Χουαντσο στο 3 την πρώτη χρονιά κερδίσαμε Ολυμπιακό κλπ κλπ. Ξεκωλατε με το 3-4 και το 4-5.Ο Λαιλς έκανε πάρτι με 20+ποντους στο πρώτο ημίχρονο. Θα πάει και θα πει του Ζοτς. Αααα εγώ δεν παίζω στο 5;;;;;;;
Αν χρειαστεί ο Μπονγκα θα πάει και στο 2 και στο ένα και θα τους παίζει Μις ματς όλους τους κοντούς. Γκαρντ φόργουορντ ξεκίνησε την καριέρα του. Δηλαδή αν είχαμε Γκουντουριτς και Μπραιαντ Θα τσακωνόνταν ποιος θα παίξει στο 3 και ποιος στο 1-2 ενώ χωράνε μια χαρά και οι δύο;;;;;
Αλλες φορές τα κοντά σχήματα και άλλες τα ψηλά φέρνουν νίκες σημαντικές
Το 3αρι ψηλο(3-4αρο) ποσες μεγάλες διαφορές έχει από το 4-3αρι;;;;;;; Δηλαδή αν δεν παίξει ο Χερναγκομεζ 7 παιχνίδια θα τα βάψει μαυρα;Αν τραυματιστεί το άλλο 4αρι αν είναι 2 παίχτες στην θέση θα παίζει έναν μήνα 35 λεπτά ανά αγώνα και δεν θα κλαταρει;;;;;;; Ακόμα το πάθημα δε μας έγινε μάθημα;;;;;;;
Τουλούμπα είσαι βαλτός
Άλλο να μην παίξεις 7 παιχνίδια και να ξεκουράζεται και άλλο να παίζει 20 παιχνίδια από 10 λεπτά το καθένα. Μεγάλη διαφορά!!!!! Το ένα ονομάζεται ξεκούραση και τακτική του προπονητή, το άλλο χαντακωμα του παίχτη που δεν θα έχει την δυνατότητα να διεκδικήσει ενα δυνατό επόμενο συμβολαιο.
Αν έλειπε ο μεγάλος αριθμός παιχτών του Ολυμπιακού δύσκολα θα τερμάτιζε πρώτος κλπκλπ. Ας μας γίνει οδηγός κατεύθυνσης!!!!!
Ο Σλουκας και μερικοί παίχτες έχουν θέματα τραυματισμών. Βασικά ο καθένας μπορεί να τραυματιστεί. Να πηγαίνουμε με παίχτη μπάλωμα-διακοσμητικό και να χανουμε ματσακια όταν ο βασικός τραυματίζει κανένα μηνα;;;;;;;
Με Χουαντσο στο 3 την πρώτη χρονιά κερδίσαμε Ολυμπιακό κλπ κλπ. Ξεκωλατε με το 3-4 και το 4-5.Ο Λαιλς έκανε πάρτι με 20+ποντους στο πρώτο ημίχρονο. Θα πάει και θα πει του Ζοτς. Αααα εγώ δεν παίζω στο 5;;;;;;;
Αν χρειαστεί ο Μπονγκα θα πάει και στο 2 και στο ένα και θα τους παίζει Μις ματς όλους τους κοντούς. Γκαρντ φόργουορντ ξεκίνησε την καριέρα του. Δηλαδή αν είχαμε Γκουντουριτς και Μπραιαντ Θα τσακωνόνταν ποιος θα παίξει στο 3 και ποιος στο 1-2 ενώ χωράνε μια χαρά και οι δύο;;;;;
Αλλες φορές τα κοντά σχήματα και άλλες τα ψηλά φέρνουν νίκες σημαντικές
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Πόσα χρόνια λέμε ότι ο βασικός άσσος που θα έλθει μαζί με τον 3ο άσσο Έλληνα θα βγάζουν άνετα τα παιχνίδια της Α1 ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΆΖΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΙΥΣ Ο ΣΛΟΥΚΑΣ;;;;;(καλά φέτος που δυναμωσαν Άρης Παοκ θα είναι ακόμα πιο απαραίτητο τκ μεγάλο ροστερ) ΈΓΙΝΕ ΠΟΤΈ ΑΥΤΌ Η ΧΡΕΙΑΖΌΤΑΝ ΚΆΘΕ ΦΟΡΆ ΝΑ ΜΠΑΊΝΕΙ Ο ΣΛΟΥΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΊΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΆ 5;;;;;;;ΤΙ ΠΟΙΟ ΤΡΑΝΤΑΧΤΌ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ;;;;;
- big_lebowski

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 1697
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 10:51 am
- Αγαπημένη θέση: PG
- Αγαπημένος παίκτης: Μποντιρογκα
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Μπαρούφα ή έχει κάποια δόση αλήθειας ότι ο Χουάντσο προτάθηκε στην Παρτιζάν?
Μήπως για να υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά?
https://www.pickandroll.gr/2026/06/23/p ... angkometh/
Μήπως για να υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά?
https://www.pickandroll.gr/2026/06/23/p ... angkometh/
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
στην παρτιζαν δυσκολο σε καμια ρεαλ θα ηταν πιο πιθανο να προταθειMOZZARTDR έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 4:29 pmΜπαρούφα ή έχει κάποια δόση αλήθειας ότι ο Χουάντσο προτάθηκε στην Παρτιζάν?
Μήπως για να υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά?
https://www.pickandroll.gr/2026/06/23/p ... angkometh/
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
δεν ειμαι καθολου βαλτος γραφω ακριβως τα ιδια που εγραφα τοσα χρονια στο θεμα του οσφπ για πητερς και πετρουσεφJERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 3:58 pm
Τουλούμπα είσαι βαλτός. Πρώτα διώχνεις παίχτες και μετά μιλάς και για 2 παίχτες ανά θέση και ο Θεός να βάλει το χέρι του να μην τραυματιστεί ο ένας.
το ιδανικο ειναι 2 τουμπανα σε καθε θεσεις
φυσικα και πρεπει να υπαρχουν τριτες επιλογες αλλα αυτες να ειναι πιο χαμηλου επιπεδου και φυσικα να εχουν αποδεχτει τον ρολο αυτο
αν καποιοι δεν μπορουν να καταλαβουν οτι το ντειβις λαιλς χουαντσο δεν στεκει δεν μπορω να κανω κατι
ακομα και το ντειβις λαιλς μονο του εχει λιγα θεματα
το ντειβς χουαντσο ειναι μια χαρα φυσικα με την προυποθεση οτι ο χουαντσο θα εχει αποδεχτει οτι θα παιζει 10-15 λεπτα αλλα θα παιζει
αλλα εφοσον ακουγεται εντονα και μαλιστα απτο καθεστωτικο για λαιλς σε φαση οτι αν δεν ηθελε νβα θα τον ειχαμε παρει σιγουρα δεν γινεται να μην το συζητησουμε
-
JERIAN GRANDAKOS

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2025 3:49 pm
- Τοποθεσία: Kalymnos
- Αγαπημένη θέση: C
- Αγαπημένος παίκτης: Mike Batiste
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Δηλαδή Τουλούμπα θέλεις ένα μοντελο τέτοιο;
Παιχταρά στον ασσο να παίζει και αμυνα+Σλουκας+Τολιοπουλος
Ναν+ασσοδυο( στο επίπεδο του καλου" γερου" Σλουκα) να παιζει και αμυνα και καλό σκορινγκ
Μπονγκα-Ρογκαβοπουλος - Καλαιτζακης
Χεις Ντειβις-Χουαντσο-Μιτογλου
Βαλα-Λεσσορτ-Παπαγιαννης η αλλο ξένο νεαρό με ταλέντο η γερόλυκος με εμπειρία.
14 παίχτες;
Παιχταρά στον ασσο να παίζει και αμυνα+Σλουκας+Τολιοπουλος
Ναν+ασσοδυο( στο επίπεδο του καλου" γερου" Σλουκα) να παιζει και αμυνα και καλό σκορινγκ
Μπονγκα-Ρογκαβοπουλος - Καλαιτζακης
Χεις Ντειβις-Χουαντσο-Μιτογλου
Βαλα-Λεσσορτ-Παπαγιαννης η αλλο ξένο νεαρό με ταλέντο η γερόλυκος με εμπειρία.
14 παίχτες;
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
στο τρια μπονγκα ρογκα καλαJERIAN GRANDAKOS έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 6:13 pmΔηλαδή Τουλούμπα θέλεις ένα μοντελο τέτοιο;
Παιχταρά στον ασσο να παίζει και αμυνα+Σλουκας+Τολιοπουλος
Ναν+ασσοδυο( στο επίπεδο του καλου" γερου" Σλουκα) να παιζει και αμυνα και καλό σκορινγκ
Μπονγκα-Ρογκαβοπουλος - Καλαιτζακης
Χεις Ντειβις-Χουαντσο-Μιτογλου
Βαλα-Λεσσορτ-Παπαγιαννης η αλλο ξένο νεαρό με ταλέντο η γερόλυκος με εμπειρία.
14 παίχτες;
στο 4 χειζ λαιλς μητογλου
στο 5 βαλα λεσορ γκεμπριελ/παπαγιαννης
τονιζω οτι αυτες ειναι απλα οι ρεαλιστικες επιλογες αυτην την στιγμη που μιλαμε
αν αποφασιζα εγω εννοειται πως δεν θα ηταν αυτες οι επιλογες που θα διαλεγα
ποιες θα ηταν?
μπονγκα τειλορ
χειζ λαιλς
καγκεμπελε ουτουρου κοστελο
σαν τριτες επιλογες για το 3 και το 4 ας εβαζαν οποια ελληνικα διαβατηρια ηθελαν δεν με ενδιαφερει
Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι στη λογική του τουλούμπα. Πως γίνεται να ισχύει το «Αν δεχτεί ο Χουάντσο να παίζει 10λεπτα» αλλά ο Λάιλς να είναι ευπρόσδεκτος να παίζει 10λεπτα πίσω από τον Χέηζ Ντέιβις. Εκτός αν θεωρεί τον Χουάντσο τόσο του πεταματού ωστέ να μην μπορεί να σταθεί για πάνω από 10 λεπτά
(αστείο και μόνο στη σκέψη)
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
αν και το εχω εξηγησει παραπανω ο λαιλς θα παιζει 20 λεπταmanos_89 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 6:25 pmΕγώ δεν καταλαβαίνω κάτι στη λογική του τουλούμπα. Πως γίνεται να ισχύει το «Αν δεχτεί ο Χουάντσο να παίζει 10λεπτα» αλλά ο Λάιλς να είναι ευπρόσδεκτος να παίζει 10λεπτα πίσω από τον Χέηζ Ντέιβις. Εκτός αν θεωρεί τον Χουάντσο τόσο του πεταματού ωστέ να μην μπορεί να σταθεί για πάνω από 10 λεπτά(αστείο και μόνο στη σκέψη)
που οπως εγραψα και στα παραπανω ποστ 2-3 φορες ακομα και το διδυμο χειζ λαιλς ειναι ολιγον προβληματικο αφου θα πρεπει να ψευτοπαιζουν ο ενας λιγο και στο 3 και ο αλλος λιγο και στο 5
το σεναριο που δεν εχει πολυ κονφλικτ ειναι το χειζ χουαντσο αν ο δευτερος παρει αποφαση να παιζει 10-15 λεπτα
επισης ο λαιλς θα κοστιζει σχεδον τα διπλα απο χουαντσο αρα δεν μπορει να ειναι ιδια η διαχειρηση τους
ολα αυτα τα εχω εξηγησει 2-3 φορες στα παραπανω ποστ
αν επιλεγει καποιος απλα να ποσταρει για να μου την <<πει>> και καλα τουλαχιστον ας διαβασει ολα τα ποστ για να βρει αλλο θεμα να μου την <<πει>>
κυριολεκτικα οτι ρωτας τα εχω απαντησει 2-3 ποστ πιο πανω
-
Dimmitz

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 05, 2024 9:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Προειδοποιήσεις:
0
Εάν έρθει ο Λάιλς θα βρει και χρόνο στο πέντε και ο NHD θα κατέβει αναγκαστικά στο τρία σε κάποια σχήματα. Πάλι τράφικο υπάρχει όταν έχεις δύο πρωτοκλασάτους στην ίδια θέση. Το είδαμε και με Ντόρσει-Φουρνιέ που τους έπαιζε μαζί στην 4η περίοδο για να πάρουν έξτρα λεπτά.manos_89 έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 6:25 pmΕγώ δεν καταλαβαίνω κάτι στη λογική του τουλούμπα. Πως γίνεται να ισχύει το «Αν δεχτεί ο Χουάντσο να παίζει 10λεπτα» αλλά ο Λάιλς να είναι ευπρόσδεκτος να παίζει 10λεπτα πίσω από τον Χέηζ Ντέιβις. Εκτός αν θεωρεί τον Χουάντσο τόσο του πεταματού ωστέ να μην μπορεί να σταθεί για πάνω από 10 λεπτά(αστείο και μόνο στη σκέψη)
- τουλουμπα

- Reactions:
- Δημοσιεύσεις: 13624
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
- Αγαπημένη ομάδα:

- Mood:
- Προειδοποιήσεις:
0
και παλι αυτο δεν ειναι και το ιδανικο αλλα πες παει στον κορακα αντε να κανουμε μια παραχωρηση εκει προκειμενου να εχουμε 2 κορυφαια 4αριαDimmitz έγραψε: ↑Τρί Ιουν 23, 2026 6:32 pm
Εάν έρθει ο Λάιλς θα βρει και χρόνο στο πέντε και ο NHD θα κατέβει αναγκαστικά στο τρία σε κάποια σχήματα. Πάλι τράφικο υπάρχει όταν έχεις δύο πρωτοκλασάτους στην ίδια θέση. Το είδαμε και με Ντόρσει-Φουρνιέ που τους έπαιζε μαζί στην 4η περίοδο για να πάρουν έξτρα λεπτά.
αυτο που δεν τραβαει με τιποτα ειναι το χειζ λαιλς χουαντσο
απορω πως μερικοι δεν μπορουν να το δουνε
ο μονος τροπος για να συνειπαρξουν και οι 3 μαζι ειναι ο λαιλς να παιζει ΜΟΝΙΜΑ στο 5
που αυτο κατα την γνωμη μου θα ειναι καταστροφικο και καλυτερα να μην ερθει αν τον προοριζουν για 5αρι



BasketForum – Ιστορικό Αρχείο