Γιώργος Μπαρτζώκας

Συντονιστής: Captains

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5263
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 4:27 pm

SbioTech έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 12:29 pm
Στα του Γουοκαπ συμφωνούμε 100% οπως τα γράφεις.

Στα του Φαλ. Ο Μουσταφά στο final4 με τη Ρεαλ ηταν ήδη τραυματίας με κάταγμα κόπωσης. Τα αμέσως 5 προηγούμενα παιχνίδια με Φενερ ηταν οσο κυριαρχικός πήγαινε να είναι.

Δεν ηταν Ο Σαμπονις. Αλλα ο πράιμ Φαλ (πριν τον Μάιο 2023 που ουσιαστικά τελειωσε ως μπασκεμπολιστας Ευρωλιγκας, και ενω ηδη ειχε υπογραψει 3ετες κλειστο) ηταν απολυτως επιδραστικος στο παιχνιδι της ομαδας, οχι απεναντι στον Παπατζόν, αλλα απέναντι σε ολες τις ομαδες ΕΛ.

Τα λεφτά που πήρε τα άξιζε βάσει απόδοσης μες στη χρονιά. Το έγκλημα της ομαδας ηταν του ιατρικού τιμ που δεν έπιασε το κάταγμα κόπωσης πιο νωρίς, κατι που λογικά δεν θα του έδινε το εν λόγω συμβόλαιο. Εκεί, το Μάιο του '23 για μένα πλέον δεν υπάρχει παικτης Φαλ.

Το επιχείρημα με τον τραυματισμό Φαλ το 2025 δεν μπορώ να το δεκτω ως θεσφατο αξιωμα. Δεν έχουμε κανένα στοιχείο οτι αυτο ισχύει. Εικασία είναι.

Τη διετία 21-23 η ομάδα δεν εκτιμησε οτι κερδιζε τον Μποχωριδη, αλλα το οτι με μέσο μπάτζετ έπαιζε το πιο "ομορφο" μπασκετ, πήγε δυο final4 και βγήκε 1η στην κανονική περίοδο.

Είναι υπεραπλούστευση οπως το γράφεις. Αυτο που έγινε ήταν οτι η ιστορία με Σλουκα, το all in δπγ το 2023 με την επιτυχία του '24 "εσπρωξαν" τους Αγγελοπουλους να αυξήσουν μπάτζετ.

Από τις μεγαλύτερες διαφωνίες μου ηταν οτι ο Μπαρτζωκας δεν ήθελε παικτες λες και ενας επαγγελματίας δεν θέλει τα καλύτερα εργαλεία αν ο εργοδότης τα παρέχει. Ασπίδα στο μπάτζετ ηταν το my way του Μπαρτζωκα.
Αναφέρομαι στον τελικό με τη Ρεάλ το 2023, στο Κάουνας. Σε εκείνο το παιχνίδι ο Fall ήταν ωσεί παρών στον παρκέ.
Το νέο συμβόλαιο το έκανε στα μέσα της αμέσως επόμενης σεζόν, λίγους μήνες πριν διαγνωστεί με κάταγμα κόπωσης.

Εκείνη λοιπόν την εποχή, ο Fall ήταν υγιής αλλά ήταν ήδη 32 ετών. Θα μπορούσαν λοιπόν να σκεφτούν ότι τα καλύτερα χρόνια ενός σέντερ με ύψος 2.18 και σε αυτήν την ηλικία ανήκουν στο παρελθόν και όχι στο μέλλον και να μην του προσφέρουν τόσο υψηλό συμβόλαιο. Ειδικά από τη στιγμή που στο πιο σπουδαίο ματς της περασμένης σεζόν ήταν άφαντος. Αν πας στις συζητήσεις που γίνονταν τότε στο forum, θα δεις ότι υπήρξε κριτική απέναντι στη συγκεκριμένη κίνηση.

Στο F4 του 2024 ήταν ξανά άφαντος. Εδώ να δεχθώ όμως ότι ήταν ήδη επηρεασμένος από τον τραυματισμό του.

Θα συμφωνήσω προφανώς στο ότι ο Fall δεν είναι ο Sabonis αλλά ως κάτι τέτοιο παρουσιαζόταν τόσο από τον ίδιο τον Ολυμπιακό (στο βίντεο που παρέθεσα πιο πάνω οι Αφοί τον έβαλαν στην κορυφαία πεντάδα της ιστορίας του συλλόγου) όσο και από τα media όπου οι δημοσιογράφοι παρουσιάζαν τον Fall ως πολύ σημαντικό κομμάτι στο σύστημα του Μπαρτζώκα.

Ε λοιπόν την 1η σεζόν που ο Fall έμεινε εκτός ομάδας και ο Milutinov πήρε θέση starter και βασικού, η ομάδα τα σάρωσε όλα και ο Σέρβος πέτυχε νούμερα και ατομικές διακρίσεις που ο συμπαθής Fall δεν είχε ποτέ στην καριέρα του. Επομένως, και εκ του αποτελέσματος, μπορούσε να πούμε ότι τόσο ο Μπαρτζώκας όσο και η διοίκηση του Ολυμπιακού, αξιολογούσαν τους δύο συγκεκριμένους παίκτες εντελώς λάθος. Δεν χωράει αμφισβήτηση ότι ο Milutinov ήταν φευγάτος το καλοκαίρι του 2025, γνωρίζοντας ότι η ομάδα δεν ήταν διατεθειμένη να καλύψει τα οικονομικά του θέλω διότι τον θεωρούσαν λιγότερο σημαντικό από τον Fall. Πέρα από τις δηλώσεις του manager της Armani Milano υπάρχει πλήθος ελληνικών δημοσιευμάτων, από reporters της ομάδας, που έλεγαν ακριβώς αυτό που γράφω εγώ παραπάνω.

Το my way δεν ξέρω αν ήταν ασπίδα στο μπάτζετ αλλά ξέρω ότι πήγε περίπατο μετά τη σεζόν του Παναθηναϊκού το 2023-24 και την αγωνιστική δικαίωση του Σλούκα. Όπως εύστοχα αναφέρει και ο redcard πιο πάνω, το καλοκαίρι του 2023 ο Ολυμπιακός, συνολικά ως οργανισμός, έδειξε μεγάλη αλαζονεία και προκάλεσε το δικό του πισωγύρισμα.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16367
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:11 pm

Τα στατιστικα του φαλ στην ευρωλιγκα ειναι σε 21΄λεπτα 7π 50%βολες 4.5 ριμπαουντ 2 ασιστ για 1 λαθος και 1 μπλοκ.Αν καποιος διαβαζε απλα τα στατιστικα θα περιμενε οτι ειναι καποιος τρελος ρολιστας και οχι ο σεντερ που προτιμηθηκε του μιλου..

Άβαταρ μέλους
brandon_roy

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Δευ Ιαν 09, 2023 4:42 pm
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:20 pm

shaq7 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:11 pm
Τα στατιστικα του φαλ στην ευρωλιγκα ειναι σε 21΄λεπτα 7π 50%βολες 4.5 ριμπαουντ 2 ασιστ για 1 λαθος και 1 μπλοκ.Αν καποιος διαβαζε απλα τα στατιστικα θα περιμενε οτι ειναι καποιος τρελος ρολιστας και οχι ο σεντερ που προτιμηθηκε του μιλου..
Όταν έγραφα ότι είναι ένας μέτριος παίκτης που τον έκανε ο Παπαγιάννης να φαίνεται Χακίμ μου βάζατε ειρωνικά γελάκια. :mutombo:

Εμένα δε θα με χάλαγε πάντως για 3ος σ'εμας, δίνει πράγματα που μας λείπουν πολύ κ φάνηκε να χει επιστρέψει σε καλή κατάσταση.

Άβαταρ μέλους
τουλουμπα

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 13624
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2020 10:50 am
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:25 pm

brandon_roy έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:20 pm
shaq7 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:11 pm
Τα στατιστικα του φαλ στην ευρωλιγκα ειναι σε 21΄λεπτα 7π 50%βολες 4.5 ριμπαουντ 2 ασιστ για 1 λαθος και 1 μπλοκ.Αν καποιος διαβαζε απλα τα στατιστικα θα περιμενε οτι ειναι καποιος τρελος ρολιστας και οχι ο σεντερ που προτιμηθηκε του μιλου..
Όταν έγραφα ότι είναι ένας μέτριος παίκτης που τον έκανε ο Παπαγιάννης να φαίνεται Χακίμ μου βάζατε ειρωνικά γελάκια. :mutombo:

Εμένα δε θα με χάλαγε πάντως για 3ος σ'εμας, δίνει πράγματα που μας λείπουν πολύ κ φάνηκε να χει επιστρέψει σε καλή κατάσταση.
ο πραιμ φαλ ειναι μια χαρα παιχτης και μπορει να παιξει ανετα βασικος σε πολλες ομαδες ευρωλιγκας,ισως και ο καλυτερος αμυντικος στην λιγκας τοτε που ηταν στα πραιμ του

τωρα πλεον μονο για τριτος μπορει να υπαρξει σε ομαδα που θελει φ4

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16367
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 5:30 pm

καλα δεν νομιζω οτι ειναι θεμα παπαγιαννη..γιατι ο μιλου δεν γλενταγε τους παντες?Απλα ο φαλ κολλαγε σε αυτη την μοσιον που παιζαμε μιας και ειναι το μοναδικο 5ρι στον πλανητη που και ελευθερος να ειναι θελει να πασαρει..γιαυτο τον ειχε τοσο σε εκτιμηση ο μπαρτζω αλλα και οτι στην αμυνα μονο και που υπηρχε τρομαζε τους αντιπαλους.

Απλα ο μπαρτζωκας αργησε πολυ να καταλαβει οτι αυτο το μπασκετ που θελει να παιξει δεν τον αφηνουν να το παιξει στα κρισιμα..Εδω κολλαει πιο πολυ ο παο..που ειναι η μονη ομαδα που δεν μπορουσε να μας μπλοκαρει την μοσιον και επαιζε με χετζ αουτ :lol:

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1860
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 5:54 pm

brandon_roy έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:20 pm
shaq7 έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:11 pm
Τα στατιστικα του φαλ στην ευρωλιγκα ειναι σε 21΄λεπτα 7π 50%βολες 4.5 ριμπαουντ 2 ασιστ για 1 λαθος και 1 μπλοκ.Αν καποιος διαβαζε απλα τα στατιστικα θα περιμενε οτι ειναι καποιος τρελος ρολιστας και οχι ο σεντερ που προτιμηθηκε του μιλου..
Όταν έγραφα ότι είναι ένας μέτριος παίκτης που τον έκανε ο Παπαγιάννης να φαίνεται Χακίμ μου βάζατε ειρωνικά γελάκια. :mutombo:

Εμένα δε θα με χάλαγε πάντως για 3ος σ'εμας, δίνει πράγματα που μας λείπουν πολύ κ φάνηκε να χει επιστρέψει σε καλή κατάσταση.
Δεν ηταν ποτε μετριος παικτης ο Φαλ. Μονο ο Ταβαρες τον δυσκολευε ενω αυτος δυσκολευε σχεδον ολους τους περιφερειακους της ευρωπης. Για ρωτα ξενους γκαρντ για τον Φαλ του 21-24 και το ποσο μετριος ηταν....

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8053
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 6:14 pm

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:54 pm
brandon_roy έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:20 pm


Όταν έγραφα ότι είναι ένας μέτριος παίκτης που τον έκανε ο Παπαγιάννης να φαίνεται Χακίμ μου βάζατε ειρωνικά γελάκια. :mutombo:

Εμένα δε θα με χάλαγε πάντως για 3ος σ'εμας, δίνει πράγματα που μας λείπουν πολύ κ φάνηκε να χει επιστρέψει σε καλή κατάσταση.
Δεν ηταν ποτε μετριος παικτης ο Φαλ. Μονο ο Ταβαρες τον δυσκολευε ενω αυτος δυσκολευε σχεδον ολους τους περιφερειακους της ευρωπης. Για ρωτα ξενους γκαρντ για τον Φαλ του 21-24 και το ποσο μετριος ηταν....
Αν δεν ήταν μέτριος, δε θα ήταν εξαφανισμένος σε όλα τα Final 4. Σίγουρα πάντως ο Παπαγιάννης τον έκανε να φαίνεται καλύτερος από ό,τι ήταν.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 6:26 pm

BillyPao έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:14 pm
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:54 pm


Δεν ηταν ποτε μετριος παικτης ο Φαλ. Μονο ο Ταβαρες τον δυσκολευε ενω αυτος δυσκολευε σχεδον ολους τους περιφερειακους της ευρωπης. Για ρωτα ξενους γκαρντ για τον Φαλ του 21-24 και το ποσο μετριος ηταν....
Αν δεν ήταν μέτριος, δε θα ήταν εξαφανισμένος σε όλα τα Final 4. Σίγουρα πάντως ο Παπαγιάννης τον έκανε να φαίνεται καλύτερος από ό,τι ήταν.
Ημιτελικός με Μονακό το 23: 12 πόντοι. 5/6 δίποντα 2/5 βολές 4 ριμπάουντ 4 ασίστς 1 κλέψιμο 1 λάθος. 18 pir +18.

Το "εξαφανισμένος στα φ4" προκύπτει κυρίως από 2 παιχνίδια το 23 και 24 κόντρα στη Ρεάλ που ο Ταβάρες, όντως, τον "κατάπιε".

Δε βάζω στατιστικά άλλων παικτών από τον ημιτελικό εκείνο με Μονακό, γιατί θα ξεφύγουμε.

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1860
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 6:30 pm

BillyPao έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:14 pm
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 5:54 pm


Δεν ηταν ποτε μετριος παικτης ο Φαλ. Μονο ο Ταβαρες τον δυσκολευε ενω αυτος δυσκολευε σχεδον ολους τους περιφερειακους της ευρωπης. Για ρωτα ξενους γκαρντ για τον Φαλ του 21-24 και το ποσο μετριος ηταν....
Αν δεν ήταν μέτριος, δε θα ήταν εξαφανισμένος σε όλα τα Final 4. Σίγουρα πάντως ο Παπαγιάννης τον έκανε να φαίνεται καλύτερος από ό,τι ήταν.
Και ο Σλουκας εξαφανισμενος ειναι στα περισσοτερα φ4 της καριερας του. Μετριος παικτης ειναι?

BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8053
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 6:47 pm

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:30 pm
BillyPao έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:14 pm


Αν δεν ήταν μέτριος, δε θα ήταν εξαφανισμένος σε όλα τα Final 4. Σίγουρα πάντως ο Παπαγιάννης τον έκανε να φαίνεται καλύτερος από ό,τι ήταν.
Και ο Σλουκας εξαφανισμενος ειναι στα περισσοτερα φ4 της καριερας του. Μετριος παικτης ειναι?
Συγκρίνεις την καριέρα του Σλούκα με αυτή του Φαλ; Λίγη σοβαρότητα...

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5263
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 6:59 pm

Μην πάτε στο άλλο άκρο ορισμένοι...

O Fall στα 6-7 χρόνια του prime του (2016-2023) ήταν ένας πολύ καλός Ευρωπαίος ψηλός που έφτασε να γίνει βασικό στέλεχος σε ομάδα που διεκδικούσε τον τίτλο της EuroLeague. Ουδέποτε όμως ήταν παίκτης που ανήκε στο top tier των ψηλών της EuroLeague και καμία ομάδα που θέλει να διεκδικήσει τίτλους στο κορυφαίο επίπεδο δεν θα είχε ως πρώτο ή δεύτερο μεγαλύτερο συμβόλαιο τον Fall, ειδικά στο post-prime του.

Αν ας πούμε φτιάχναμε μια λίστα με τους κορυφαίους δέκα (10) ψηλούς της δεκαετίας 2015-2025 στην EuroLeague, ο Fall δεν θα ήταν μέσα με τίποτα.

Στον Ολυμπιακό θεωρούσαν τον Fall τοτέμ και αυτό είναι το άλλο άκρο από το να ισχυριζόμαστε ότι ο Fall είναι μέτριος παίκτης.

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τρί Ιουν 23, 2026 7:04 pm

Στον Ολυμπιακό θεωρούσαν τον Fall τοτέμ και αυτό είναι το άλλο άκρο από το να ισχυριζόμαστε ότι ο Fall είναι μέτριος παίκτης.
Ναι αλλά οι απόψεις πρέπει να είναι "καλύτερο 5άρι της Ευρωλίγκας all time" vs "άχρηστος", αλλιώς πως θα διαφωνήσουμε;

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1860
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 7:25 pm

BillyPao έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:47 pm
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:30 pm


Και ο Σλουκας εξαφανισμενος ειναι στα περισσοτερα φ4 της καριερας του. Μετριος παικτης ειναι?
Συγκρίνεις την καριέρα του Σλούκα με αυτή του Φαλ; Λίγη σοβαρότητα...
Για να ζητας σοβαροτητα θα πρεπει να βλεπεις σε τι απαντας. Μου λες οτι ο Φαλ ηταν μετριος γιατι ειναι εξαφανισμενος στα φ4. Σου παρεθεσα ακριβως το ιδιο παραδειγμα με Σλουκα που εχει 7.8 ποντους μ.ο στα φ4 με μετρια ποσοστα.

Αρα μαλλον δεν ειναι μοναδικο κριτηριο οι εμφανισεις στο φ4. Στο εχω ξαναπει πολλακις billy. Σε συνεπαιρνει το συνιασθημα και δεν διαβαζεις σε τι απαντας....

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jeight την Τρί Ιουν 23, 2026 7:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
BillyPao

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 8053
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2020 7:08 pm
Τοποθεσία: Poitiers
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Panathinaikos7star
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 7:26 pm

Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 7:25 pm
BillyPao έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 6:47 pm


Συγκρίνεις την καριέρα του Σλούκα με αυτή του Φαλ; Λίγη σοβαρότητα...
Σε συνεπαιρνει το συνιασθημα και δεν διαβαζεις σε τι απαντας....
Μήπως έχεις κανέναν καθρέφτη απέναντι σου και μιλάς στον εαυτό σου;

Jeight

 euroleague
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 1860
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2025 2:14 pm
Τοποθεσία: Chania
Αγαπημένος παίκτης: Kobe
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 1

Τρί Ιουν 23, 2026 7:28 pm

BillyPao έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 7:26 pm
Jeight έγραψε:
Τρί Ιουν 23, 2026 7:25 pm

Σε συνεπαιρνει το συνιασθημα και δεν διαβαζεις σε τι απαντας....
Μήπως έχεις κανέναν καθρέφτη απέναντι σου και μιλάς στον εαυτό σου;
Οχι εχω ενα πορτραιτο στην σοφιτα και το δερμα ειναι φραπα τελευταια....

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ολυμπιακός”