Ολυμπιακός - Προτάσεις για ρόστερ και μεταγραφές 2026-2027

Συντονιστής: Captains

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 2:31 pm

kite26 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:26 pm
Sokin100 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 10:00 am
Νομιζω το καλυτερο ελεύθερο 4ρι που πατάει και 5 ειναι ο leday; και εφοσον υπαρχουν φήμες για να εχει προταθεί ο χουαντσο σε παρτιζαν, μπορει να μην προχωράει leday-partizan. Πως τον βλέπετε στον ολυμπιακο;
Έχει ένα σουτ περίεργο χωρίς καμπύλη και με εκνευρίζει αυτό. Είναι εύστοχο όμως, αυτό νοιάζει τους περισσότερους. Καλός είναι, αλλά όχι τοπ επιλογή. Χουάντσο με κλειστά μάτια!!!!
I am told οτι εχουμε ξεκινησει διαπραγματευσεις με την ομαδα του Χουαντσο και πανε πολυ καλα, σε εξαιρετικο κλίμα.

Per sources αν τα βρουν οι δυο ομαδες οπως φαινεται, ο Χουαντσο θα συμφωνησει αμεσα.

Άβαταρ μέλους
GK_23

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 5270
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 1:20 am
Τοποθεσία: Patras, Greece
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: SGA, Andrew Bogut
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 2:36 pm

eddiedimitris έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 1:57 pm
Αν όντως ο Γουοκαπ έχει κάνει τέτοια δήλωση το θεωρώ μέγιστη κατινιά...
Πας και το λες στη διοίκηση και σε όποιον άλλο ασχολείται με αυτά τα θέματα...δε βγαίνεις στους δημοσιογράφους να τα πεις...

Προσωπικά θα τον έθετα απευθείας εκτός ομάδας...Όχι για την αύξηση που θέλει που στην τελική πιθανώς τη δικαιούται αλλά για την τακτική του...
Είναι πολύ πιθανό ο ατζέντης του Walkup να έχει ήδη ενοχλήσει τη διοίκηση του Ολυμπιακού για αναπροσαρμογή των αποδοχών του πελάτη του και ο Ολυμπιακός να επέλεξε να στείλει το θέμα στις καλένδες.

Συνήθως όταν οι παίκτες κάνουν τέτοιες δημόσιες δηλώσεις, έχουν προηγηθεί ανεπιτυχείς συνομιλίες/διαπραγματεύσεις με την αντίστοιχη διοίκηση.

Εν τω μεταξύ οι δηλώσεις του Walkup έγιναν σε μέσο που σχετίζεται με τον ατζέντη του και ήταν προφανώς "δασκαλεμένες" ούτως ώστε να προκαλέσουν πίεση.

Δεν γνωρίζω πόσα χρήματα παίρνει ο Walkup, αν κάποιος γνωρίζει υπεύθυνα ας το γράψει.

Άβαταρ μέλους
golitog7

allstar
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 3307
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2017 12:18 pm
Τοποθεσία: Munich
Αγαπημένη θέση: Bench
Αγαπημένος παίκτης: Spanoulis, Diamantidis
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 2:45 pm

RedEmperor έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 1:46 pm
Ο γουοκαπ έπαιρνε μια χαρά λεφτά γι'αυτό που προσφέρει. Είναι γκαρντ που δεν απειλεί επιθετικά οπότε σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να πάρει 2.000.000. προσφέρει αμυντικά κτλ κτλ αλλά οκ. Όταν σε τελικό έχει 0 στα 20 ελεύθερα σουτ και χάνεις την κούπα στον πόντο τότε δεν μπορεί να ζητάει 2.000.000
Τον φετινό τελικό τον είδες?

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 2:45 pm

GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:36 pm
eddiedimitris έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 1:57 pm
Αν όντως ο Γουοκαπ έχει κάνει τέτοια δήλωση το θεωρώ μέγιστη κατινιά...
Πας και το λες στη διοίκηση και σε όποιον άλλο ασχολείται με αυτά τα θέματα...δε βγαίνεις στους δημοσιογράφους να τα πεις...

Προσωπικά θα τον έθετα απευθείας εκτός ομάδας...Όχι για την αύξηση που θέλει που στην τελική πιθανώς τη δικαιούται αλλά για την τακτική του...
Είναι πολύ πιθανό ο ατζέντης του Walkup να έχει ήδη ενοχλήσει τη διοίκηση του Ολυμπιακού για αναπροσαρμογή των αποδοχών του πελάτη του και ο Ολυμπιακός να επέλεξε να στείλει το θέμα στις καλένδες.

Συνήθως όταν οι παίκτες κάνουν τέτοιες δημόσιες δηλώσεις, έχουν προηγηθεί ανεπιτυχείς συνομιλίες/διαπραγματεύσεις με την αντίστοιχη διοίκηση.

Εν τω μεταξύ οι δηλώσεις του Walkup έγιναν σε μέσο που σχετίζεται με τον ατζέντη του και ήταν προφανώς "δασκαλεμένες" ούτως ώστε να προκαλέσουν πίεση.

Δεν γνωρίζω πόσα χρήματα παίρνει ο Walkup, αν κάποιος γνωρίζει υπεύθυνα ας το γράψει.
Ακριβως ετσι ειναι.

Επρεπε να κανει 2-3 προβες ο Γουοκαπ παντως γιατι νομιζω και το υφος, εκτος απο την επιλογη των λεξεων, δεν εχει βοηθησει. Θελω να πω οτι ο μονος λογος που επρεπε εγω κι εσυ και ο μεσος φιλαθλος να μαθουμε τι ακριβως θελει, ειναι -φανταζομαι- για να δημιουργηθει ενα ειδος συμμαχιας με τον κοσμο και να εχουμε καποια παλαικη απαιτηση αντιστοιχη με αυτη που εγινε με τον Πητερς.

Δε βλεπω κατι τετοιο ως τωρα τουλ, ανεξαρτητως αν ειναι δικαιο το αιτημα ή οχι, δε νομιζω οτι εχει κανει καλο γκελ ο χειρισμος στον μεσο Ολυμπιακο.

Άβαταρ μέλους
Conan1982

Site Admin
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 9363
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 12, 2014 1:43 pm
Τοποθεσία: Κρήτη
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένος παίκτης: Ja Morant, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Mood:
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 2:50 pm

Δεν μας κάθεται καλά όταν κάποιος βάζει τα χρήματα πάνω από την ομάδα,. συναισθηματικά. Ο Πιτερς καταλαβαίναμε ότι ήθελε να φύγει και για τον ρόλο του, απλως ο Γουοκαπ δεν έχει καλά χαρτιά στα χέρια του, αν δεν ανανεώσει στα 34 προς 35 μπορεί να συζητάμε ήδη ότι έχει πέσει δεν χρειάζεται να ανανεωσει έξω δεν θα βρει και τιςτρελές προσφορές. Πρόταση σίγουρα θανρου εχουεμ κάνει αλλά μάλλον όχι στα χρήματα που ήθελε.

Άβαταρ μέλους
SbioTech

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2026 2:04 pm
Αγαπημένη θέση: SG
Αγαπημένος παίκτης: Ray Allen, Luka Doncic
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 2:58 pm

redcard έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:45 pm
GK_23 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:36 pm

Είναι πολύ πιθανό ο ατζέντης του Walkup να έχει ήδη ενοχλήσει τη διοίκηση του Ολυμπιακού για αναπροσαρμογή των αποδοχών του πελάτη του και ο Ολυμπιακός να επέλεξε να στείλει το θέμα στις καλένδες.

Συνήθως όταν οι παίκτες κάνουν τέτοιες δημόσιες δηλώσεις, έχουν προηγηθεί ανεπιτυχείς συνομιλίες/διαπραγματεύσεις με την αντίστοιχη διοίκηση.

Εν τω μεταξύ οι δηλώσεις του Walkup έγιναν σε μέσο που σχετίζεται με τον ατζέντη του και ήταν προφανώς "δασκαλεμένες" ούτως ώστε να προκαλέσουν πίεση.

Δεν γνωρίζω πόσα χρήματα παίρνει ο Walkup, αν κάποιος γνωρίζει υπεύθυνα ας το γράψει.
Ακριβως ετσι ειναι.

Επρεπε να κανει 2-3 προβες ο Γουοκαπ παντως γιατι νομιζω και το υφος, εκτος απο την επιλογη των λεξεων, δεν εχει βοηθησει. Θελω να πω οτι ο μονος λογος που επρεπε εγω κι εσυ και ο μεσος φιλαθλος να μαθουμε τι ακριβως θελει, ειναι -φανταζομαι- για να δημιουργηθει ενα ειδος συμμαχιας με τον κοσμο και να εχουμε καποια παλαικη απαιτηση αντιστοιχη με αυτη που εγινε με τον Πητερς.

Δε βλεπω κατι τετοιο ως τωρα τουλ, ανεξαρτητως αν ειναι δικαιο το αιτημα ή οχι, δε νομιζω οτι εχει κανει καλο γκελ ο χειρισμος στον μεσο Ολυμπιακο.
Κι εγώ πάντως χαλάστηκα απο τη συγκεκριμένη δήλωση. Και επειδή ο Θωμάς ειναι εντελώς χαμηλών τόνων στο μυαλό μου, μου φάνηκε εντελώς out of character η συγκεκριμένη δήλωση.

redcard

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: Τετ Ιουν 19, 2024 2:03 pm
Τοποθεσία: Λονδίνο
Αγαπημένος παίκτης: Roy
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 2:59 pm

Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:50 pm
Δεν μας κάθεται καλά όταν κάποιος βάζει τα χρήματα πάνω από την ομάδα,. συναισθηματικά.
Τη μερα που πηγε ο Σλουκας στον Παναθηναικο, ο Παπ ηταν σε διαπραγματευσεις για το επομενο συμβολαιο του και ειπε στους προεδρους "ανακοινωστε με και θα τα βρουμε μετα στα λεφτα" για να ανεβει οσο γινοταν το ηθικο του κοσμου.

Μας αρεσουν αυτες οι εξαιρεσεις αλλα δε πρεπει να ξεχναμε οτι παραμενουν εξαιρεσεις.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος redcard την Τετ Ιουν 24, 2026 3:06 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
NikBot

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 449
Εγγραφή: Τετ Αύγ 14, 2013 12:47 am
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:02 pm

Δεν είμαι και τόσο υπέρ του Walkup στην συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν θεωρώ ότι οι παίκτες έχουν δικαίωμα ανα πάσα στιγμή να ζητούν αναπροσαρμογή στο market rate, αλλιώς τι νόημα έχουν τα κλειστά συμβόλαια? Έκανε ένα πολύ καλό κλειστό 4ετές και έτσι κλείδωσε τις αποδοχές του. Αν θέλει κάποιος να έχει την ευκαιρία να παίρνει ότι δίνεται στην αγορά ας κάνει μόνο μικρά συμβόλαια, και ας δεχθεί και το ανάλογο ρίσκο να έχει μια χρονιά κακή απόδοση ή/και τραυματσμό και να πάρει λιγότερα την επόμενη. Δεν μπορεί να διαλέγεις την σιγουριά του 4ετούς και να έχεις και το δικαίωμα να ζητάς παραπάνω αν ανέβουν οι τιμές. Αν έπεφταν στο μισό, θα ζητούσε εθελοντική μείωση? Δε νομίζω. ΟΚ, να γίνει μια αύξηση ως αναγνώριση της προσφοράς του, αλλά όχι να πάρει ότι θα έβρισκε στην αγορά ως ελεύθερος γιατί απλά... δεν είναι!

basilis_.kts

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2025 4:32 pm
Προειδοποιήσεις: 4

Τετ Ιουν 24, 2026 3:09 pm

redcard έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:59 pm
Conan1982 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 2:50 pm
Δεν μας κάθεται καλά όταν κάποιος βάζει τα χρήματα πάνω από την ομάδα,. συναισθηματικά.
Τη μερα που πηγε ο Σλουκας στον Παναθηναικο, ο Παπ ηταν σε διαπραγματευσεις για νεο το συμβολαιο του και ειπε στους προεδρους "ανακοινωστε με και θα τα βρουμε μετα στα λεφτα" για να ανεβει οσο γινοταν το ηθικο του κοσμου.

Μας αρεσουν αυτες οι εξαιρεσεις αλλα δε πρεπει να ξεχναμε οτι παραμενουν εξαιρεσεις.
εξαιρεση αποτελει και το οτι ο φουρνιε ηρθε με 2 και κατι και μας κακοφαινεται οταν ο μισιτς ζηταει 5 αλλά δεν μας κακοφαινεται οταν ο βεζενκοφ ζηταει 4...εν τω μεταξυ τα επιτευγματα των 2 πριν γυρισουν απο το νβα δεν εχουν καμια σχεση αλλά ο ενας ειναι ταληροφονιας ενω ο αλλος δικο μας παιδι.οταν μπαινει ο οπαδισμος στο κεφαλι γενικα παυει η λογικη και κοιταμε μονο τι βολευει το αφηγημα της ομαδας μας.δεν το λεω για σενα προς θεου.γενικο σχολιο ειναι.
αληθεια τι αποψεις υπαρχουν για τα 3 ακατεβατα που ζηταει ο ντορσει?τα αξιζει?του τα δινεις?του τα δινεις και βαζεις τον φουρνιε στα 3.5?ισως δωσαμε και αρκετα για μακινταιρ που δεν εχει δειξει κατι τοσο τρομερο στην καριερα του και οντας 32
εγω πιστευω απο την υποθεση μακινταιρ εχει πιαστει ο γουοκαπ που ειναι ιδια θεση και θεωρω πως ζηταει σιγουρα 2 ακατεβατα,ισως και 2.5 κι εμεις αντε να του δινουμε 1.5 και εχει ξινισει

Pani7.0

 junior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Δευ Φεβ 22, 2010 10:40 pm
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:12 pm

Το μόνο διαπραγματετυτικό χαρτί του Γουόκαπ είναι το διαβατήριο. Δηλαδή ο Παναθηναϊκός και η έλλειψη Ελλήνων.

Να πάει να πάρει ο Ομπράντοβιτς τον Γουόκαπ το καλοκαίρι του 2027, στα 34,5 και με πρόβλημα στη μέση δίνοντας 2 εκ ευρώ το χρόνο, δε μου φαίνεται και πολύ πιθανό.

Τα ξέρουν αυτά στη διοίκηση και γι αυτό υποθέτω ότι δεν υποκύπτουν στις απαιτήσεις του Θωμά.

Λογικά πάντως θα βρεθεί η λύση, δε μοιάζει να συμφέρει τον Γουόκαπ κάτι διαφορετικό.

Άβαταρ μέλους
tsoureki

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 825
Εγγραφή: Παρ Σεπ 22, 2023 12:03 pm
Τοποθεσία: ΧΑΪΔΑΡΙ
Αγαπημένος παίκτης: Qyntel Woods
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:19 pm

Παιδιά λέμε λέμε για τα λεφτα του Γουοκαπ αλλά για να αναλογιστούμε λίγο.
Που παίζει ο Γουοκαπ, με ποιους να μοιράζονται το βάρος της θέσης του τόσα χρόνια.
Άμα τραυματιζόταν ο Γουοκαπ μέσα Απρίλη θα λέγαμε οκ πάω με Τζοζεφ, Νιλικινα και Μόρρις;
Η ομάδα από πάνω του κρεμόταν.
Ουσιαστικά τόσα χρόνια σχεδόν μόνος σταθερος στην θεση του είναι.
Και αυτά τα χρόνια είναι μια ευρωλιγκα, ποσα φ4 και πόσα πρωταθληματα και παίρνει κάτω απο 1,5εκατομμύριο το χρόνο.
Για δείτε άλλα pg πόσα παίρνουν και τι αντίκρισμα έχει ο μισθός τους. Μίσιτσ τι πήρε και τι έκανε; Λάρκιν τι πήρε και τι έκανε; Τζειμς τα ίδια.
Επειδή δεν είναι φαντεζί να βάζει 15ποντους ανα αγώνα;
Όπως κουβάλησε τόσα χρόνια τώρα πρέπει να ανταμειφθεί. Τι θα κάνουμε θα περιμένουμε να λήξει το συμβόλαιο του, να πάει 35+ φεύγα για να του δώσουμε τότε 2-2,5 με νεο συμβόλαιο;
Ε ας μην είμαστε αχάριστοι, όταν έχουμε λεφτά να καίμε για Νιλικινά, Μόρις και Τζόζεφ τότε ας βρούμε και για τον Γουόκαπ.
Δεν είναι ότι ξαφνικά θα ζητήσει 3+ το χρόνο. Κάπου 2+- το κόβω, έ ας του τα δώσουμε να ηρεμήσουμε και να μην δίνουμε και τροφη στους έξω απο δω.

Άβαταρ μέλους
shaq7

 champion
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 16426
Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2018 7:07 pm
Αγαπημένη θέση: SG, C
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:20 pm

Δεν ξέρουμε και τι ζητάει ο γουοκαπ για να έχουμε άποψη .. άλλο είναι να ζητάει 1.7 άλλο 2.5 και 3ετες ξέρω γώ..Πάντως για έναν ρολιστα δεν γίνεται να διαλύσουμε τα αποδυτήρια .. ο μιλου παίρνει 2.3 και ο φουρνιε 3 .. ο Παπ πχ δεν θα θέλει αύξηση και αυτός ;

Θέλει καλή διαχείριση γιατί αν μυριστούν αίμα οι μάνατζερ θα μας την διαλύσουν την ομάδα

Η σύγκριση πάντως με Λάρκιν μισιτς τζειμς είναι άστοχη .. και ο Μάντζαρης να έπαιρνε όσα ο Σπανουλης αν είναι έτσι
Τα χαρακτηριστικά του γουοκαπ τι να κάνουμε δεν πληρώνονται το ίδιο..

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shaq7 την Τετ Ιουν 24, 2026 3:23 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
coach blue

 nba
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 25, 2024 1:48 pm
Τοποθεσία: in the paint
Αγαπημένη θέση: PG
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:23 pm

Αυτο το νταβαντουρι ειναι αλλη μια αποδειξη οτι ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος . Στα προηγουμενα φαιναλ φορ που σουταρε ο θωμας με κατω απο 10% μια χαρα ηταν το συμβολαιο .

Τωρα που ηρθε η ευρωλιγκα ολοι θελουν αναπροσαρμογες .

Δεν ξερω τι αξιζει και ποσα αξιζει ο γουολκαπ . Ξερω οτι ενα ποσο απο το συμβολαιο του θα επρεπε να του το πληρωνει ο βεζενκοφ που τοσα χρονια ο γουολκαπ τον κανει μαγκα σε αμυνα και επιθεση .

Ο γουολκαπ ειναι ενας παικτης που η παρουσια του στον ολυμπιακο αποτελειται απο 90% εφορτ και 10% ταλεντο . Αυτος , ο φαλ και ο παπ επαιζαν αμυνα για πεντε τα προηγουμενα χρονια και θυσιασαν το κορμι τους οσο κανεις αλλος αλλα οπως γινεται στα περισσοτερα ομαδικα σπορ τα λεφτα τα παιρνουν οι σκορερ .

Άβαταρ μέλους
Knoxville

 a1greece
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Τρί Ιουν 10, 2025 8:34 pm
Τοποθεσία: AB
Αγαπημένος παίκτης: B
Αγαπημένη ομάδα: Detroit-Pistons
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:26 pm

τουλουμπα έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 1:48 pm
shaq7 έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 1:28 pm
Του Θωμά 2εκ ξένη ομάδα δεν υπάρχει περίπτωση να του δώσει εκτός από καμια ντουμπαι αν τρελαθεί

Το δικαιολογητικό του είναι ότι τόσα χρόνια παίρνει λιγότερα.. δεν γίνεται ο βασικός να παίρνει τα μισά από τους άλλους
ο θωμας βλεπει να σκανε 3αρια και ειναι λογικο να αισθανεται κοροιδο που αυτος παιρνει τα μισα


η ευρωλιγκα ειναι οπως ο γαμος της κυριας κοκοβικου
οταν την παρεις σταματανε οι γλυκες και αρχιζει η παντοφλα ολοι ζητανε παραπανω
Να ήταν πιο ταλαντούχος, δεν του φταίει κανείς.
Οι γκλου γκάις και οι ρολίστες ποτέ και πουθενά δεν πληρώνονται χοντρά λεφτά.
Χωρίς κανένα τακτ ο τρόπος με τον οποίο απάντησε. Μεχ...

FabrizioOberto

senior
Reactions:
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 15, 2025 10:10 pm
Τοποθεσία: Athens
Αγαπημένος παίκτης: McKissick
Αγαπημένη ομάδα: Olympiacos
Προειδοποιήσεις: 0

Τετ Ιουν 24, 2026 3:27 pm

coach blue έγραψε:
Τετ Ιουν 24, 2026 3:23 pm
Αυτο το νταβαντουρι ειναι αλλη μια αποδειξη οτι ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος . Στα προηγουμενα φαιναλ φορ που σουταρε ο θωμας με κατω απο 10% μια χαρα ηταν το συμβολαιο .

Τωρα που ηρθε η ευρωλιγκα ολοι θελουν αναπροσαρμογες .

Δεν ξερω τι αξιζει και ποσα αξιζει ο γουολκαπ . Ξερω οτι ενα ποσο απο το συμβολαιο του θα επρεπε να του το πληρωνει ο βεζενκοφ που τοσα χρονια ο γουολκαπ τον κανει μαγκα σε αμυνα και επιθεση .

Ο γουολκαπ ειναι ενας παικτης που η παρουσια του στον ολυμπιακο αποτελειται απο 90% εφορτ και 10% ταλεντο . Αυτος , ο φαλ και ο παπ επαιζαν αμυνα για πεντε τα προηγουμενα χρονια και θυσιασαν το κορμι τους οσο κανεις αλλος αλλα οπως γινεται στα περισσοτερα ομαδικα σπορ τα λεφτα τα παιρνουν οι σκορερ .
Ξερω οτι ενα ποσο απο το συμβολαιο του θα επρεπε να του το πληρωνει ο βεζενκοφ που τοσα χρονια ο γουολκαπ τον κανει μαγκα σε αμυνα και επιθεση .

Μάγκα στην άμυνα και πιο μάγκα στην επίθεση.

Κατά τα λοιπά συμφωνώ απόλυτα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφές και Ρόστερ 2026-2027”